KLASA 4A
Temat: Pola figur-wycinanki i układanki str.216
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Podr. zad.1-5 str.217-218
Zadania obowiązkowe po wideokonferencji
Podręcznik zad.1-8 str.219 / czas pracy 60 min./
Zadania dla chętnych
na dodatkową ocenę
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Wycinanki i układanki.”/ czas pracy 2 godz./
Temat: Prostopadłościany i sześciany. /podr.str.222/
Proszę przygotować na lekcję kostkę do gry planszowej.
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo.
Podr. Zad.1-3 str.225-226
Zadania obowiązkowe po wideokonferencji
Podręcznik zad.4-9 str.226-227 / czas pracy 60 min./
Zadania dla chętnych
na dodatkową ocenę
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Prostopadłościany i sześciany ” / czas pracy 2 godz./
Streszczenie lekcji – Prostopadłościany i sześciany-teoria.kl4
Rozwiązane zadania przesyłamy do końca tygodnia na maila: krczajkowska@o2.pl
WIDEOKONFERENCJA WE WTOREK
- Opowiemy o bohaterach książki ,,Klątwa dziewiątych urodzin”
Napisz notatkę na temat poniższych postaci (o każdym co najmniej 3 zdania – im szczegółowiej, tym lepiej):
- Maja,
- ciabcia,
- Kot,
- Foksi,
- Monterowa,
- rodzice Mai,
- Nina,
- Romanowska.
- Przypominam, że osoby, które zamiast ,,Klątwy dziewiątych urodzin” czytały lekturę ,,Bez piątej klepki” będą pytane z treści książki.
Dzień dobry kochani.
W poniedziałek sprawdzimy wcześniej zadane ćwiczenia ze str.96-97, przypomnimy wiadomości o przystosowaniach zwierząt do życia w wodzie.
Omówimy temat „Organizmy słodkowodne”. Po lekcji musicie wiedzieć, jakie rośliny można spotkać w wodzie, jak sobie z tym radzą, jakie zwierzęta żyją w zbiornikach słodkowodnych, czym się te organizmy charakteryzują, czym jest plankton. Po lekcji przeczytacie temat na str.189-192 i wykonacie ćw.1,2,4 i 5 ze str.98-99. Wszystko sprawdzimy na kolejnej lekcji.
Materiały w załączniku – 4a, b 08-12,06
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu proszę zrobić zadania z sekcji WONDERFUL WORDS (po Unit 28, s. 94-95) oraz sekcję Revision 7 (s. 96-97 w podręczniku). Omówimy zadania podczas wideokonferencji.
Dla chętnych: OPISZCIE JAK WYGLĄDA WASZ POKÓJ, JAKIE SĄ W NIM MEBLE I SPRZĘTY, JAK WYGLĄDAJĄ
Ponadto, dla chętnych niezmiennie: możecie przygotować krótką prezentację na dowolny temat, np. moja ulubiona gra, mój typowy dzień, jak zazwyczaj spędzam święta, mój pies/kot/chomik.
ZADANIA DODATKOWE:
Materiały w załączniku – 4ab informatyka
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: ŚWIATOWY DZIEŃ ŚRODOWISKA.
Na początku czerwca obchodzimy Światowy Dzień Środowiska. W nawiązaniu do tej okazji proszę o wykonanie wykreślanki (zgodnie z instrukcją w karcie pracy Karta pracy_WYKREŚLANKA), dotyczącej segregacji śmieci. Chętnym proponuję zastanowienie się, jak jeszcze – poza segregacją śmieci – każdy z Was może pomóc środowisku… Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.
Drodzy Uczniowie!
Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna ….
Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.
Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Miłej zabawy!
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Materiały w załączniku – 2 tydzień czerwca kl. 4 a, Z Ewangelią do pogan – św. Paweł
KLASA 4B
Temat: Pola figur-wycinanki i układanki str.216
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Podr. zad.1-5 str.217-218
Zadania obowiązkowe po wideokonferencji
Podręcznik zad.1-8 str.219 / czas pracy 60 min./
Zadania dla chętnych
na dodatkową ocenę
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Wycinanki i układanki.”/ czas pracy 2 godz./
Temat: Prostopadłościany i sześciany. /podr.str.222/
Proszę przygotować na lekcję kostkę do gry planszowej.
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo.
Podr. Zad.1-3 str.225-226
Zadania obowiązkowe po wideokonferencji
Podręcznik zad.4-9 str.226-227 / czas pracy 60 min./
Zadania dla chętnych
na dodatkową ocenę
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Prostopadłościany i sześciany ” / czas pracy 2 godz./
Streszczenie lekcji – Prostopadłościany i sześciany-teoria.kl4
Rozwiązane zadania przesyłamy do końca tygodnia na maila: krczajkowska@o2.pl
WIDEOKONFERENCJA WE WTOREK
- Opowiemy o bohaterach książki ,,Klątwa dziewiątych urodzin”
Napisz notatkę na temat poniższych postaci (o każdym co najmniej 3 zdania – im szczegółowiej, tym lepiej):
- Maja,
- ciabcia,
- Kot,
- Foksi,
- Monterowa,
- rodzice Mai,
- Nina,
- Romanowska.
- Przypominam, że osoby, które zamiast ,,Klątwy dziewiątych urodzin” czytały lekturę ,,Bez piątej klepki” będą pytane z treści książki.
Dzień dobry kochani.
W poniedziałek sprawdzimy wcześniej zadane ćwiczenia ze str.96-97, przypomnimy wiadomości o przystosowaniach zwierząt do życia w wodzie.
Omówimy temat „Organizmy słodkowodne”. Po lekcji musicie wiedzieć, jakie rośliny można spotkać w wodzie, jak sobie z tym radzą, jakie zwierzęta żyją w zbiornikach słodkowodnych, czym się te organizmy charakteryzują, czym jest plankton. Po lekcji przeczytacie temat na str.189-192 i wykonacie ćw.1,2,4 i 5 ze str.98-99. Wszystko sprawdzimy na kolejnej lekcji.
Materiały w załączniku – 4a, b 08-12,06
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu proszę zrobić zadania z sekcji WONDERFUL WORDS (po Unit 28, s. 94-95) oraz sekcję Revision 7 (s. 96-97 w podręczniku). Omówimy zadania podczas wideokonferencji.
Dla chętnych: OPISZCIE JAK WYGLĄDA WASZ POKÓJ, JAKIE SĄ W NIM MEBLE I SPRZĘTY, JAK WYGLĄDAJĄ
Ponadto, dla chętnych niezmiennie: możecie przygotować krótką prezentację na dowolny temat, np. moja ulubiona gra, mój typowy dzień, jak zazwyczaj spędzam święta, mój pies/kot/chomik.
ZADANIA DODATKOWE:
Materiały w załączniku – 4ab informatyka
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: ŚWIATOWY DZIEŃ ŚRODOWISKA.
Na początku czerwca obchodzimy Światowy Dzień Środowiska. W nawiązaniu do tej okazji proszę o wykonanie wykreślanki (zgodnie z instrukcją w karcie pracy Karta pracy_WYKREŚLANKA), dotyczącej segregacji śmieci. Chętnym proponuję zastanowienie się, jak jeszcze – poza segregacją śmieci – każdy z Was może pomóc środowisku… Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.
Drodzy Uczniowie!
Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna ….
Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.
Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Miłej zabawy!
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Temat: Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witajcie na kolejnej katechezie
Boże Ciało to uroczystość liturgiczna ku czci Najświętszego Ciała i Krwi Pana Jezusa, którą obchodzimy w pierwszy czwartek po niedzieli Trójcy Przenajświętszej. To czas, kiedy biorąc udział w procesji, oddajemy cześć Panu Jezusowi obecnemu w Eucharystii i niesionemu w monstrancji przez kapłana oraz publicznie wyrażamy swoją wiarę.
“A gdy oni jedli , Jezus wziął chleb i odmówiwszy błogosławieństwo, połamał i dał uczniom, mówiąc: <>. Następnie wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie, dał im mówiąc: <>”.
Tymi słowami w Wielki Czwartek Pan Jezus ustanowił sakrament Eucharystii. Z miłości do ludzi pozostał z nami w naszych świątyniach pod postacią chleba.
Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa podkreśla ogromną wartość Eucharystii dla każdego katolika. W ten dzień oprócz Mszy Świętej we wszystkich parafiach odbywają się procesje eucharystyczne. Przy czterech ołtarzach czytana jest Ewangelia ukazująca istotę Eucharystii, a Chrystus obecny w Najświętszym Sakramencie błogosławi radości i troski ludzkiego życia. Procesja jest także publicznym wyznaniem wiary katolickiej i przynależności do Kościoła.
Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji. Możecie sobie wybrać jedną, a możecie obejrzeć wszystkie. Na pewno niektóre informacje albo pieśni będą się powtarzały, możecie je wtedy pominąć.
https://view.genial.ly/5eada2f3eacf4c0d6716d212/presentation-boze-cialo
https://view.genial.ly/5ecbe6fb21cf0a0d8a316a28/presentation-boze-cialo-klasy-1-3
Wytrwałych zachęcam do ułożenia puzzli. Ciekawa jestem, ile czasu Wam to zajmie.
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/247651-bo%C5%BCe-cia%C5%82o
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/246316-bo%C5%BCe-cia%C5%82o
Zachęcam Was bardzo do pójścia w procesji Bożego Ciała. To nasza odpowiedź na Miłość Pana Jezusa do każdego z nas.
Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal
NOTATKA
Pod tematem narysujcie piękną monstrancję z Hostią.
KLASA 5A
Temat: Pole powierzchni graniastosłupa prostego. /podręcznik str.231/
Proszę powtórzyć wzory na pola figur płaskich /zeszyt z lekcji/ i przygotować kostkę do gry planszowej.
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Podr. Zad.1-2 str.232
Zadania obowiązkowe po wideokonferencji
Podręcznik zad.3-5 str.232/ czas pracy 60 min./
Zadania dla chętnych
na dodatkową ocenę
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Pole powierzchni graniastosłupa prostego „/ czas pracy 2 godz./
Streszczenie lekcji – pole powierzchni graniastosłupa prostego
Temat: Jednostki objętości./.podr.str.233/
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Podr. Zad.1-2 str.233-234
Zadania obowiązkowe po wideokonferencji
Podręcznik zad.3-6 str.235 / czas pracy 90 min./
Zadania dla chętnych
na dodatkową ocenę
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Jednostki objętości „
/ czas pracy 2 godz./
Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl
Wideokonferencja w piątek:
- Dokończymy opowiadanie mitu o Odyseuszu (powtórzcie jego treść) – Jan Parandowski ,,Tułaczka Odyseusza” (podręcznik, str. 148-156.)
Notatka z poprzednich zajęć:
Temat: Podróż Odysa do domu.
RAMOWY PLAN WYDARZEŃ:
- Udział w wojnie wbrew własnej woli.
- Powrót do domu.
- W kraju Lotofagów.
- Spotkanie s Polifem.
- Dar króla Eola.
- W kraju Lajstrygonów.
- Pobyt u Kirke.
- Przepowiednia Tejrezjasza.
- Powrót do Kirke.
- Wyspa syren.
- Między Skyllą a Charybdą.
- Gniew boga słońca.
- W niewoli Kalipso.
- Przybycie Hermesa.
- Zemsta Posejdona.
- Pomoc króla Alkimoosa.
- Powrót do Itaki – czary Ateny.
- Spotkanie z Argosem.
- Turniej o rękę Penelopy.
- Zwycięstwo Odysa.
- Powitanie Penelopy.
- Opowieści Odysa.
- Kolejna wyprawa.
- Oczekiwanie śmierci.
Dzień dobry kochani!
W tym tygodniu omówimy tkanki roślinne. Dokonamy podziału na tkanki twórcze i stałe, poznacie przede wszystkim ich funkcję i budowę. Po lekcji przeczytacie temat w podręczniku na str.121-125, wykonacie ćwiczenia 3 i 4 ze str.53. Sprawdzimy to na kolejnych zajęciach.
Zrozumienie tego trudnego tematu może ułatwić Wam krótki filmik https://www.youtube.com/watch?v=imJNdRFhKro
Krajobraz śródziemnomorski
Zadanie
Wypisz nazwy 9 państw leżących nad Morzem Śródziemnym ( po 3 kraje z trzech kontynentów )
Czas wykonania 15 min.
Zadanie dodatkowe
Region śródziemnomorski jest narażony na trzęsienia ziemi i wybuchy wulkanów. Odszukaj na mapie i podaj nazwy trzech czynnych wulkanów z tego obszaru.
Czas wykonania 15 min.
W tym tygodniu omawiamy lekcję 22 Crazy Detectives str.76-77 w podręczniku i str.58-59 w ćwiczeniach. Bardzo proszę przesłuchać załączone nagrania.
Drodzy Uczniowie!
W tygodniu 9-12 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem (od Unit 28).
W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji WONDERFUL WORDS (s. 96-97) oraz Revision 8 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.
Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie.
Good luck!
ZADANIA DODATKOWE:
Materiały w załączniku – 5abcd informatyka
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: Człowiek w poszukiwaniu szczęścia – UTOPIE.
Utopia to pomysł, który nie jest możliwy do zrealizowania. Słowem tym określa się także wizję świata w przyszłości, który pozbawiony byłby wad, krzywd, niesprawiedliwości. Takie wizje ludzie tworzyli od zawsze (pierwsze, które znamy, pochodzą ze starożytności). Spróbujcie stworzyć własną utopię: opiszcie (lub narysujcie), jak wyglądałby Waszym zdaniem świat idealny? Jeśli chcecie, możecie stworzyć dodatkowo (lub jako alternatywę do zadania) projekt idealnej szkoły/klasy (jako budynku, ale też społeczności). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Drodzy Uczniowie!
Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna .
Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.
Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Miłej zabawy!
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Temat: Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witajcie na kolejnej katechezie J
Zdaję sobie sprawę z tego, że czwartkowa lekcja religii Wam przepada, ale liczę na to, że przynajmniej część z Was chociaż zajrzy do niej przed czwartkiem.
Boże Ciało to uroczystość liturgiczna ku czci Najświętszego Ciała i Krwi Pana Jezusa, którą obchodzimy w pierwszy czwartek po niedzieli Trójcy Przenajświętszej. To czas, kiedy biorąc udział w procesji, oddajemy cześć Panu Jezusowi obecnemu w Eucharystii i niesionemu w monstrancji przez kapłana oraz publicznie wyrażamy swoją wiarę.
“A gdy oni jedli , Jezus wziął chleb i odmówiwszy błogosławieństwo, połamał i dał uczniom, mówiąc: <>. Następnie wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie, dał im mówiąc: <>”.
Tymi słowami w Wielki Czwartek Pan Jezus ustanowił sakrament Eucharystii. Z miłości do ludzi pozostał z nami w naszych świątyniach pod postacią chleba.
Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa podkreśla ogromną wartość Eucharystii dla każdego katolika. W ten dzień oprócz Mszy Świętej we wszystkich parafiach odbywają się procesje eucharystyczne. Przy czterech ołtarzach czytana jest Ewangelia ukazująca istotę Eucharystii, a Chrystus obecny w Najświętszym Sakramencie błogosławi radości i troski ludzkiego życia. Procesja jest także publicznym wyznaniem wiary katolickiej i przynależności do Kościoła.
Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji. Możecie sobie wybrać jedną, a możecie obejrzeć wszystkie. Na pewno niektóre informacje albo pieśni będą się powtarzały, możecie je wtedy pominąć.
https://view.genial.ly/5eada2f3eacf4c0d6716d212/presentation-boze-cialo
https://view.genial.ly/5ecbe6fb21cf0a0d8a316a28/presentation-boze-cialo-klasy-1-3
Wytrwałych zachęcam do ułożenia puzzli. Ciekawa jestem, ile czasu Wam to zajmie.
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/247651-bo%C5%BCe-cia%C5%82o
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/246316-bo%C5%BCe-cia%C5%82o
Zachęcam Was bardzo do pójścia w procesji Bożego Ciała. To nasza odpowiedź na Miłość Pana Jezusa do każdego z nas.
Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal
NOTATKA
Pod tematem narysujcie piękną monstrancję z Hostią.
KLASA 5B
Materiały w załączniku – 5b matematyka
Wideokonferencja we wtorek:
- Dokończymy opowiadanie mitu o Odyseuszu (powtórzcie jego treść) – Jan Parandowski ,,Tułaczka Odyseusza” (podręcznik, str. 148-156.)
Wideokonferencja w piątek:
- Rozpoczniemy kolejny dział gramatyki – składnię. Ćwiczenia będziemy wykonywali wspólnie na zajęciach (najpierw muszę Wam wytłumaczyć pewne pojęcia J).
Notatka z zajęć w ubiegłym tygodniu:
Temat: Podróż Odysa do domu.
RAMOWY PLAN WYDARZEŃ:
- Udział w wojnie wbrew własnej woli.
- Powrót do domu.
- W kraju Lotofagów.
- Spotkanie s Polifem.
- Dar króla Eola.
- W kraju Lajstrygonów.
- Pobyt u Kirke.
- Przepowiednia Tejrezjasza.
- Powrót do Kirke.
- Wyspa syren.
- Między Skyllą a Charybdą.
- Gniew boga słońca.
- W niewoli Kalipso.
- Przybycie Hermesa.
- Zemsta Posejdona.
- Pomoc króla Alkimoosa.
- Powrót do Itaki – czary Ateny.
- Spotkanie z Argosem.
- Turniej o rękę Penelopy.
- Zwycięstwo Odysa.
- Powitanie Penelopy.
- Opowieści Odysa.
- Kolejna wyprawa.
- Oczekiwanie śmierci.
Dzień dobry kochani!
W tym tygodniu omówimy tkanki roślinne. Dokonamy podziału na tkanki twórcze i stałe, poznacie przede wszystkim ich funkcję i budowę. Po lekcji przeczytacie temat w podręczniku na str.121-125, wykonacie ćwiczenia 3 i 4 ze str.53. Sprawdzimy to na kolejnych zajęciach.
Zrozumienie tego trudnego tematu może ułatwić Wam krótki filmik https://www.youtube.com/watch?v=imJNdRFhKro
Krajobraz śródziemnomorski
Zadanie
Wypisz nazwy 9 państw leżących nad Morzem Śródziemnym ( po 3 kraje z trzech kontynentów )
Czas wykonania 15 min.
Zadanie dodatkowe
Region śródziemnomorski jest narażony na trzęsienia ziemi i wybuchy wulkanów. Odszukaj na mapie i podaj nazwy trzech czynnych wulkanów z tego obszaru.
Czas wykonania 15 min.
W tym tygodniu omawiamy lekcję 22 Crazy Detectives str.76-77 w podręczniku i str.58-59 w ćwiczeniach. Bardzo proszę przesłuchać załączone nagrania.
Drodzy Uczniowie!
W tygodniu 9-12 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem (od Unit 28).
W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji WONDERFUL WORDS (s. 96-97) oraz Revision 8 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.
Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie.
Good luck!
Liebe Schuler
1.Proszę o przesłanie karty pracy:”Powtórzenie wiadomości o czasowniku”, jeżeli ktoś jeszcze tego nie zrobił.
2. Na kolejnych zajęciach będziemy korzystać z materiałów dodatkowych, które udostępniłam są na stronie szkoły – 5b
Alles Gute!
Eure Deutschlehrerin
ZADANIA DODATKOWE:
Materiały w załączniku – 5abcd informatyka
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: Człowiek w poszukiwaniu szczęścia – UTOPIE.
Utopia to pomysł, który nie jest możliwy do zrealizowania. Słowem tym określa się także wizję świata w przyszłości, który pozbawiony byłby wad, krzywd, niesprawiedliwości. Takie wizje ludzie tworzyli od zawsze (pierwsze, które znamy, pochodzą ze starożytności). Spróbujcie stworzyć własną utopię: opiszcie (lub narysujcie), jak wyglądałby Waszym zdaniem świat idealny? Jeśli chcecie, możecie stworzyć dodatkowo (lub jako alternatywę do zadania) projekt idealnej szkoły/klasy (jako budynku, ale też społeczności). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Drodzy Uczniowie!
Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna .
Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.
Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Miłej zabawy!
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Temat: Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witajcie na kolejnej katechezie J
Zdaję sobie sprawę z tego, że czwartkowa lekcja religii Wam przepada, ale liczę na to, że przynajmniej część z Was chociaż zajrzy do niej przed czwartkiem.
Boże Ciało to uroczystość liturgiczna ku czci Najświętszego Ciała i Krwi Pana Jezusa, którą obchodzimy w pierwszy czwartek po niedzieli Trójcy Przenajświętszej. To czas, kiedy biorąc udział w procesji, oddajemy cześć Panu Jezusowi obecnemu w Eucharystii i niesionemu w monstrancji przez kapłana oraz publicznie wyrażamy swoją wiarę.
“A gdy oni jedli , Jezus wziął chleb i odmówiwszy błogosławieństwo, połamał i dał uczniom, mówiąc: <>. Następnie wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie, dał im mówiąc: <>”.
Tymi słowami w Wielki Czwartek Pan Jezus ustanowił sakrament Eucharystii. Z miłości do ludzi pozostał z nami w naszych świątyniach pod postacią chleba.
Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa podkreśla ogromną wartość Eucharystii dla każdego katolika. W ten dzień oprócz Mszy Świętej we wszystkich parafiach odbywają się procesje eucharystyczne. Przy czterech ołtarzach czytana jest Ewangelia ukazująca istotę Eucharystii, a Chrystus obecny w Najświętszym Sakramencie błogosławi radości i troski ludzkiego życia. Procesja jest także publicznym wyznaniem wiary katolickiej i przynależności do Kościoła.
Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji. Możecie sobie wybrać jedną, a możecie obejrzeć wszystkie. Na pewno niektóre informacje albo pieśni będą się powtarzały, możecie je wtedy pominąć.
https://view.genial.ly/5eada2f3eacf4c0d6716d212/presentation-boze-cialo
https://view.genial.ly/5ecbe6fb21cf0a0d8a316a28/presentation-boze-cialo-klasy-1-3
Wytrwałych zachęcam do ułożenia puzzli. Ciekawa jestem, ile czasu Wam to zajmie.
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/247651-bo%C5%BCe-cia%C5%82o
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/246316-bo%C5%BCe-cia%C5%82o
Zachęcam Was bardzo do pójścia w procesji Bożego Ciała. To nasza odpowiedź na Miłość Pana Jezusa do każdego z nas.
Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal
NOTATKA
Pod tematem narysujcie piękną monstrancję z Hostią.
KLASA 5C
Drodzy Uczniowie,
Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku
Materiały w załączniku – Vc – j. polski od 8 czerwca
Dzień dobry kochani!
W tym tygodniu kontynuujemy utrwalanie wiadomości o roślinach nasiennych- nagonasiennych, okrytonasiennych, o ich cechach charakterystycznych, budowie i znaczeniu. Przygotujcie się!! Będzie szansa na plusy J. Po lekcji wykonacie ćwiczenia powtórzeniowe: 1,2 ze str.64-65. Sprawdzimy to na kolejnych zajęciach.
Krajobraz śródziemnomorski
Zadanie
Wypisz nazwy 9 państw leżących nad Morzem Śródziemnym ( po 3 kraje z trzech kontynentów )
Czas wykonania 15 min.
Zadanie dodatkowe
Region śródziemnomorski jest narażony na trzęsienia ziemi i wybuchy wulkanów. Odszukaj na mapie i podaj nazwy trzech czynnych wulkanów z tego obszaru.
Czas wykonania 15 min.
W tym tygodniu omawiamy lekcję 22 Crazy Detectives str.76-77 w podręczniku i str.58-59 w ćwiczeniach. Bardzo proszę przesłuchać załączone nagrania.
Drodzy Uczniowie!
W tygodniu 9-12 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem (od Unit 28).
W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji WONDERFUL WORDS (s. 96-97) oraz Revision 8 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.
Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie.
Good luck!
Wykonując to zadanie, możesz wzorować się na zadaniu 14 str 63.
PLIKI:
materiał na test ustny kl 5c
wohin fahrst do- klasa 5A, C, D
ZADANIA DODATKOWE:
Materiały w załączniku – 5abcd informatyka
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: Człowiek w poszukiwaniu szczęścia – UTOPIE.
Utopia to pomysł, który nie jest możliwy do zrealizowania. Słowem tym określa się także wizję świata w przyszłości, który pozbawiony byłby wad, krzywd, niesprawiedliwości. Takie wizje ludzie tworzyli od zawsze (pierwsze, które znamy, pochodzą ze starożytności). Spróbujcie stworzyć własną utopię: opiszcie (lub narysujcie), jak wyglądałby Waszym zdaniem świat idealny? Jeśli chcecie, możecie stworzyć dodatkowo (lub jako alternatywę do zadania) projekt idealnej szkoły/klasy (jako budynku, ale też społeczności). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Drodzy Uczniowie!
Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna .
Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.
Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Miłej zabawy!
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Temat: Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witajcie na kolejnej katechezie J
Zdaję sobie sprawę z tego, że czwartkowa lekcja religii Wam przepada, ale liczę na to, że przynajmniej część z Was chociaż zajrzy do niej przed czwartkiem.
Boże Ciało to uroczystość liturgiczna ku czci Najświętszego Ciała i Krwi Pana Jezusa, którą obchodzimy w pierwszy czwartek po niedzieli Trójcy Przenajświętszej. To czas, kiedy biorąc udział w procesji, oddajemy cześć Panu Jezusowi obecnemu w Eucharystii i niesionemu w monstrancji przez kapłana oraz publicznie wyrażamy swoją wiarę.
“A gdy oni jedli , Jezus wziął chleb i odmówiwszy błogosławieństwo, połamał i dał uczniom, mówiąc: <>. Następnie wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie, dał im mówiąc: <>”.
Tymi słowami w Wielki Czwartek Pan Jezus ustanowił sakrament Eucharystii. Z miłości do ludzi pozostał z nami w naszych świątyniach pod postacią chleba.
Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa podkreśla ogromną wartość Eucharystii dla każdego katolika. W ten dzień oprócz Mszy Świętej we wszystkich parafiach odbywają się procesje eucharystyczne. Przy czterech ołtarzach czytana jest Ewangelia ukazująca istotę Eucharystii, a Chrystus obecny w Najświętszym Sakramencie błogosławi radości i troski ludzkiego życia. Procesja jest także publicznym wyznaniem wiary katolickiej i przynależności do Kościoła.
Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji. Możecie sobie wybrać jedną, a możecie obejrzeć wszystkie. Na pewno niektóre informacje albo pieśni będą się powtarzały, możecie je wtedy pominąć.
https://view.genial.ly/5eada2f3eacf4c0d6716d212/presentation-boze-cialo
https://view.genial.ly/5ecbe6fb21cf0a0d8a316a28/presentation-boze-cialo-klasy-1-3
Wytrwałych zachęcam do ułożenia puzzli. Ciekawa jestem, ile czasu Wam to zajmie.
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/247651-bo%C5%BCe-cia%C5%82o
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/246316-bo%C5%BCe-cia%C5%82o
Zachęcam Was bardzo do pójścia w procesji Bożego Ciała. To nasza odpowiedź na Miłość Pana Jezusa do każdego z nas.
Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal
NOTATKA
Pod tematem narysujcie piękną monstrancję z Hostią.
KLASA 5D
Temat: Pole powierzchni graniastosłupa prostego. /podręcznik str.231/
Proszę powtórzyć wzory na pola figur płaskich /zeszyt z lekcji/ i przygotować kostkę do gry planszowej.
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Podr. Zad.1-2 str.232
Zadania obowiązkowe po wideokonferencji
Podręcznik zad.3-5 str.232/ czas pracy 60 min./
Zadania dla chętnych
na dodatkową ocenę
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Pole powierzchni graniastosłupa prostego „/ czas pracy 2 godz./
Streszczenie lekcji – pole powierzchni graniastosłupa prostego
Temat: Jednostki objętości./.podr.str.233/
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Podr. Zad.1-2 str.233-234
Zadania obowiązkowe po wideokonferencji
Podręcznik zad.3-6 str.235 / czas pracy 90 min./
Zadania dla chętnych
na dodatkową ocenę
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Jednostki objętości „
/ czas pracy 2 godz./
Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl
Materiał z języka polskiego – Język polski_5d_12
Dzień dobry kochani!
W tym tygodniu kontynuujemy utrwalanie wiadomości o roślinach nasiennych- nagonasiennych, okrytonasiennych, o ich cechach charakterystycznych, budowie i znaczeniu. Przygotujcie się!! Będzie szansa na plusy J. Po lekcji wykonacie ćwiczenia powtórzeniowe: 1,2 ze str.64-65. Sprawdzimy to na kolejnych zajęciach.
Krajobraz śródziemnomorski
Zadanie
Wypisz nazwy 9 państw leżących nad Morzem Śródziemnym ( po 3 kraje z trzech kontynentów )
Czas wykonania 15 min.
Zadanie dodatkowe
Region śródziemnomorski jest narażony na trzęsienia ziemi i wybuchy wulkanów. Odszukaj na mapie i podaj nazwy trzech czynnych wulkanów z tego obszaru.
Czas wykonania 15 min.
W tym tygodniu omawiamy lekcję 22 Crazy Detectives str.76-77 w podręczniku i str.58-59 w ćwiczeniach. Bardzo proszę przesłuchać załączone nagrania.
Drodzy Uczniowie!
W tygodniu 9-12 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem (od Unit 28).
W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji WONDERFUL WORDS (s. 96-97) oraz Revision 8 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.
Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie.
Good luck!
ZADANIA DODATKOWE:
Materiały w załączniku – 5abcd informatyka
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: Człowiek w poszukiwaniu szczęścia – UTOPIE.
Utopia to pomysł, który nie jest możliwy do zrealizowania. Słowem tym określa się także wizję świata w przyszłości, który pozbawiony byłby wad, krzywd, niesprawiedliwości. Takie wizje ludzie tworzyli od zawsze (pierwsze, które znamy, pochodzą ze starożytności). Spróbujcie stworzyć własną utopię: opiszcie (lub narysujcie), jak wyglądałby Waszym zdaniem świat idealny? Jeśli chcecie, możecie stworzyć dodatkowo (lub jako alternatywę do zadania) projekt idealnej szkoły/klasy (jako budynku, ale też społeczności). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Drodzy Uczniowie!
Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna .
Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.
Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Miłej zabawy!
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Temat: Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witajcie na kolejnej katechezie J
Zdaję sobie sprawę z tego, że czwartkowa lekcja religii Wam przepada, ale liczę na to, że przynajmniej część z Was chociaż zajrzy do niej przed czwartkiem.
Boże Ciało to uroczystość liturgiczna ku czci Najświętszego Ciała i Krwi Pana Jezusa, którą obchodzimy w pierwszy czwartek po niedzieli Trójcy Przenajświętszej. To czas, kiedy biorąc udział w procesji, oddajemy cześć Panu Jezusowi obecnemu w Eucharystii i niesionemu w monstrancji przez kapłana oraz publicznie wyrażamy swoją wiarę.
“A gdy oni jedli , Jezus wziął chleb i odmówiwszy błogosławieństwo, połamał i dał uczniom, mówiąc: <>. Następnie wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie, dał im mówiąc: <>”.
Tymi słowami w Wielki Czwartek Pan Jezus ustanowił sakrament Eucharystii. Z miłości do ludzi pozostał z nami w naszych świątyniach pod postacią chleba.
Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa podkreśla ogromną wartość Eucharystii dla każdego katolika. W ten dzień oprócz Mszy Świętej we wszystkich parafiach odbywają się procesje eucharystyczne. Przy czterech ołtarzach czytana jest Ewangelia ukazująca istotę Eucharystii, a Chrystus obecny w Najświętszym Sakramencie błogosławi radości i troski ludzkiego życia. Procesja jest także publicznym wyznaniem wiary katolickiej i przynależności do Kościoła.
Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji. Możecie sobie wybrać jedną, a możecie obejrzeć wszystkie. Na pewno niektóre informacje albo pieśni będą się powtarzały, możecie je wtedy pominąć.
https://view.genial.ly/5eada2f3eacf4c0d6716d212/presentation-boze-cialo
https://view.genial.ly/5ecbe6fb21cf0a0d8a316a28/presentation-boze-cialo-klasy-1-3
Wytrwałych zachęcam do ułożenia puzzli. Ciekawa jestem, ile czasu Wam to zajmie.
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/247651-bo%C5%BCe-cia%C5%82o
https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/246316-bo%C5%BCe-cia%C5%82o
Zachęcam Was bardzo do pójścia w procesji Bożego Ciała. To nasza odpowiedź na Miłość Pana Jezusa do każdego z nas.
Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal
NOTATKA
Pod tematem narysujcie piękną monstrancję z Hostią.
KLASA 6A
Drodzy Uczniowie,
Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku
Materiał z języka polskiego – Język polski_6a_12
Dzień dobry kochani!
W tym tygodniu dokończymy podsumowanie wszystkich grup zwierząt kręgowych i bezkręgowych, które omawialiśmy w tym roku. Na pewno ułatwi Wam to https://epodreczniki.pl/a/roznorodnosc-zwierzat/D1GZuxMvg. Zwrócimy uwagę na pokrycie ciała, różne narządy oddechowe, sposoby rozmnażania, rodzaje odżywiania, temperaturę ciała. Poznacie różne ciekawostki dotyczące świata zwierząt.
DLA CHĘTNYCH:
Jeśli chcesz poznać dodatkowe zaskakujące fakty o zwierzętach obejrzyj https://www.youtube.com/watch?v=MDHkEVnU4l8
Sąsiedzi Polski
Zadanie
1.Niemcy potęgą gospodarczą świata.
Jakie produkty przemysłowe są znane na całym świecie i kojarzone z Niemcami ?
Podaj 5 przykładów ( produkt,marka )
2.Walory turystyczne Litwy i Białorusi
Wymień 4 obiekty z Litwy i Białorusi wpisane na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
Czas wykonania 20 min.
Zadanie dodatkowe
Podaj trzy przykłady tradycyjnych dań kuchni litewskiej lub białoruskiej.
Czas wykonania 20 min.
9 czerwca – Praca Klasowa Units 21-24
10 czerwca – Praca na zajęciach Unit 25 + ćwiczenia str. 68+69 (do wykonania po zajęciach on-line)
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu kontynuujemy pracę z podręcznikiem.
Proszę zrobić ćwiczenia z sekcja Revision 8.
W załączniku znajdziecie zadania dodatkowe. Oczywiście nie robicie zadania na słuchanie – W.Kallas – Klasa 6 – zad dodatkowe T2 na 8-12.06
Good luck!
Materiały w załączniku – 6a,b 08.06-12.06
1. Na kolejnym spotkaniu proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
Jeżeli ktoś chciałby jeszcze poprawić jakąś ocenę, będzie taka możliwość.
2. Przypominam o przesłaniu notatki z tematu:”Urlaubsziele”- podręcznik str 80 oraz “Das Wetter” str 82.(szczegóły w zadaniach z ubiegłego tygodnia).
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: ŚWIATOWY DZIEŃ ŚRODOWISKA.
Na początku czerwca obchodzimy Światowy Dzień Środowiska. A ponieważ sporo już wiecie o środowisku i o Waszym wpływie na nie, proponuję wykonanie zadania z karty pracy Karta pracy_SEGREGACJA, które podsumowuje Waszą wiedzę o segregowaniu śmieci. Chętnych proszę o zastanowienie się, w jaki sposób każdy z nas może oszczędzać wodę (bo to drugi, obok śmieci, ważny problem w zakresie dbania o środowisko). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.
Drodzy Uczniowie!
Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna ….
Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.
Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Miłej zabawy!
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Materiały w załączniku – 2 tydzień czerwca kl. 6 a, b Liturgia
KLASA 6B
Drodzy Uczniowie,
Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku
Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!
Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.
Serdecznie pozdrawiam,
Monika Łukaszewska
Dzień dobry kochani!
W tym tygodniu dokończymy podsumowanie wszystkich grup zwierząt kręgowych i bezkręgowych, które omawialiśmy w tym roku. Na pewno ułatwi Wam to https://epodreczniki.pl/a/roznorodnosc-zwierzat/D1GZuxMvg. Zwrócimy uwagę na pokrycie ciała, różne narządy oddechowe, sposoby rozmnażania, rodzaje odżywiania, temperaturę ciała. Poznacie różne ciekawostki dotyczące świata zwierząt.
DLA CHĘTNYCH:
Jeśli chcesz poznać dodatkowe zaskakujące fakty o zwierzętach obejrzyj https://www.youtube.com/watch?v=MDHkEVnU4l8
Sąsiedzi Polski
Zadanie
1.Niemcy potęgą gospodarczą świata.
Jakie produkty przemysłowe są znane na całym świecie i kojarzone z Niemcami ?
Podaj 5 przykładów ( produkt,marka )
2.Walory turystyczne Litwy i Białorusi
Wymień 4 obiekty z Litwy i Białorusi wpisane na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
Czas wykonania 20 min.
Zadanie dodatkowe
Podaj trzy przykłady tradycyjnych dań kuchni litewskiej lub białoruskiej.
Czas wykonania 20 min.
9 czerwca – Praca Klasowa Units 21-24
10 czerwca – Praca na zajęciach Unit 25 + ćwiczenia str. 68+69 (do wykonania po zajęciach on-line)
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu kontynuujemy pracę z podręcznikiem.
Proszę zrobić ćwiczenia z sekcja Revision 8.
W załączniku znajdziecie zadania dodatkowe. Oczywiście nie robicie zadania na słuchanie – W.Kallas – Klasa 6 – zad dodatkowe T2 na 8-12.06
Good luck!
Materiały w załączniku – 6a,b 08.06-12.06
1. Na kolejnym spotkaniu proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
Jeżeli ktoś chciałby jeszcze poprawić jakąś ocenę, będzie taka możliwość.
2. Przypominam o przesłaniu notatki z tematu:”Urlaubsziele”- podręcznik str 80 oraz “Das Wetter” str 82.(szczegóły w zadaniach z ubiegłego tygodnia).
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: ŚWIATOWY DZIEŃ ŚRODOWISKA.
Na początku czerwca obchodzimy Światowy Dzień Środowiska. A ponieważ sporo już wiecie o środowisku i o Waszym wpływie na nie, proponuję wykonanie zadania z karty pracy Karta pracy_SEGREGACJA, które podsumowuje Waszą wiedzę o segregowaniu śmieci. Chętnych proszę o zastanowienie się, w jaki sposób każdy z nas może oszczędzać wodę (bo to drugi, obok śmieci, ważny problem w zakresie dbania o środowisko). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.
Drodzy Uczniowie!
Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna ….
Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.
Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Miłej zabawy!
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Materiały w załączniku – 2 tydzień czerwca kl. 6 a, b Liturgia
KLASA 7A
Tematyka zajęć w tym tygodniu – Zdarzenia losowe
Omówimy zagadnienia związane z prawdopodobieństwem, będziemy wyznaczać ilość zdarzeń – wszystkich itp – podręcznik str 308 i 309
wykonamy zadania
1, 2, 3, 4, 5, 6, str 310 i 311 – poniedziałek
7, 8, 9, 10, 11, 12 str 311 i 312 – środa
w zależności od tempa pracy, następne będą zadania z “szarej strefy” – str318 zad 12, 13, 14
Pozdrawiam
ICzerwionka
Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!
Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.
Serdecznie pozdrawiam,
Monika Łukaszewska
Dzień dobry kochani!
W tym tygodniu sprawdzimy ćwiczenia ze str. 88-89. Będziemy kontynuować temat związany z układem dokrewnym. Poznacie rodzaje hormonów, ich działanie, choroby o podłożu hormonalnym . Po lekcji zapoznajcie się z tematem na str.213-216, pomocny będzie https://epodreczniki.pl/a/jak-dzialaja-hormony/D19PuZPjL i wykonajcie ćwiczenia str.90-91. Sprawdzimy to na kolejnych zajęciach.
Dla chętnych:
Jeśli chcesz poznać zadziwiające ciekawostki o ludzkim ciele, zajrzyj na stronę https://www.youtube.com/watch?v=Kq5aIWtLrdc, jeśli interesuje Cię budowa i funkcjonowanie tarczycy obejrzyj https://www.youtube.com/watch?v=0Qm7DokKXVM
Zadanie
Relacje między elementami środowiska geograficznego
- Powodzie i ochrona przeciwpowodziowa.
Jakie zmiany w środowisku przyrodniczym spowodowała budowa Zbiornika
Czorsztyńskiego ? Skorzystaj z ilustracji zamieszczonej w podręczniku.
2.Warunki rozwoju gospodarki energetycznej.
Elektrownia Bełchatów jest jednym z największych w Europie emitentów dwutlenku węgla.
Dlaczego energetyka w województwie łódzkim bazuje na węglu brunatnym? Podaj dwie
przyczyny.
Czas wykonania 30 min.
Temat: Kwasy beztlenowe.
Proszę zapoznać się z filmami
Kwasy
https://www.youtube.com/watch?v=xHckL9VoGXQ
https://www.youtube.com/watch?v=CiYRzQCdarU
Streszczenie lekcji i zadania dla chętnych zad.1-7 – kwasy
Rozwiązane zadania przesyłamy na maila:
9 czerwca – 1. godzina: Sprawdzamy zadania z poprzedniej lekcji, załącznik 1,2,3,4
2. godzina: Sprawdzian (możliwa odpytka ustna) ze słówek podręcznik str. 157 a+b, 48 zad 1 (tekst) oraz 3a, oraz strona 49 zad. 4b
Materiały w załączniku – 7a 08.06-12. 06
1. Na kolejnym spotkaniu proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
Jeżeli ktoś chciałby jeszcze poprawić jakąś ocenę, będzie taka możliwość.
2. Przypominam o przesłaniu notatki z tematu:”Urlaubsziele”- podręcznik str 80 oraz “Das Wetter” str 82.(szczegóły w zadaniach z ubiegłego tygodnia).
ZADANIA DODATKOWE:
Materiały w załączniku – 7a informatyka
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: MASS MEDIA – szanse i zagrożenia.
Obejrzyjcie krótką wypowiedź, komentującą rolę współczesnych mediów: https://ninateka.pl/film/fundacja-nowe-media-ewa-wanat-o-mediach-radiu-i-edukacji-medialnej-cz-1 i przedstawcie swoje zdanie… Jak media na nas wpływają i na ile stanowią zagrożenie? Czy słyszeliście o takich pojęciach jak hejt, trolling, czy postprawda? Czy łatwo jest krytycznie podchodzić do informacji, które do nas docierają z mediów (w tym mediów społecznościowych)? Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.
Drodzy Uczniowie!
Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca, wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna ….
Marcel Duchamp stworzył termin ,,ready – made”, oznaczający użycie „przedmiotu gotowego” jako dzieła sztuki. Pierwszą tego typu pracą było ,,Koło rowerowe” z 1913 roku.
W 1942 roku Pablo Picasso zaprezentował rzeźbę ,,Głowa byka”. Siodełko i kierownica roweru.
Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.
Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Miłej zabawy!
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Materiały w załączniku – 2 tydzień czerwca 7 a Za każdym razem widzę siebie inaczej.
KLASA 8A
Materiały w załącznikach:
Egz po SP
Egz po SP rozw
Egz po SP próbny z CKE
Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!
Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.
Serdecznie pozdrawiam,
Monika Łukaszewska
Materiały w załączniku:
8abc fizyka test
8abc fizyka
Temat: Skrobia i celuloza. / podręcznik dział 40 str. 212/
Proszę zapoznać się z filmami
Cukry
https://www.youtube.com/watch?v=US45pPbw0jw
https://www.youtube.com/watch?v=F3RX7V6XnAY
https://www.youtube.com/watch?v=D95PN4Ala00
Zadania dla chętnych
Podr. Zad.1-5 str.217
Streszczenie lekcji – skrobi i celuloza
Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl
8 czerwca – prezentacje/ próbny test ósmoklasisty
9 czerwca – próbny test ósmoklasisty
10 czerwca – Omówienie próbnego testu ósmoklasisty
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu kontynuujemy Unit 11 (Health).
W załączniku znajdziecie zadania na pisanie – W.Kallas – Klasa 8 – zadania na 8-12.06 (PISANIE). Proszę o napisanie 3 prac (każdorazowo Zadanie 2, na dole strony) i odesłanie na mój adres mejlowy (format: WORD albo PDF):
Good luck
Materiały w załączniku – CamScanner 06-06-2020 09.33.15
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: MASS MEDIA – szanse i zagrożenia.
Obejrzyjcie krótką wypowiedź, komentującą rolę współczesnych mediów: https://ninateka.pl/film/fundacja-nowe-media-ewa-wanat-o-mediach-radiu-i-edukacji-medialnej-cz-1 i przedstawcie swoje zdanie… Jak media na nas wpływają i na ile stanowią zagrożenie? Czy słyszeliście o takich pojęciach jak hejt, trolling, czy postprawda? Czy łatwo jest krytycznie podchodzić do informacji, które do nas docierają z mediów (w tym mediów społecznościowych)? Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.
Materiały w załączniku – 2 tydzień czerwca kl. 8 a, b, c Dążenie do niezależności.
KLASA 8B
Materiały w załącznikach:
Egz po SP
Egz po SP rozw
Egz po SP próbny z CKE
Materiały w załączniku:
8abc fizyka test
8abc fizyka
Temat: Skrobia i celuloza. / podręcznik dział 40 str. 212/
Proszę zapoznać się z filmami
Cukry
https://www.youtube.com/watch?v=US45pPbw0jw
https://www.youtube.com/watch?v=F3RX7V6XnAY
https://www.youtube.com/watch?v=D95PN4Ala00
Zadania dla chętnych
Podr. Zad.1-5 str.217
Streszczenie lekcji – skrobi i celuloza
Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl
8 czerwca – prezentacje/ próbny test ósmoklasisty
9 czerwca – próbny test ósmoklasisty
10 czerwca – Omówienie próbnego testu ósmoklasisty
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu kontynuujemy Unit 11 (Health).
W załączniku znajdziecie zadania na pisanie – W.Kallas – Klasa 8 – zadania na 8-12.06 (PISANIE). Proszę o napisanie 3 prac (każdorazowo Zadanie 2, na dole strony) i odesłanie na mój adres mejlowy (format: WORD albo PDF):
Good luck
Materiały w załączniku – CamScanner 06-06-2020 09.33.15
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: MASS MEDIA – szanse i zagrożenia.
Obejrzyjcie krótką wypowiedź, komentującą rolę współczesnych mediów: https://ninateka.pl/film/fundacja-nowe-media-ewa-wanat-o-mediach-radiu-i-edukacji-medialnej-cz-1 i przedstawcie swoje zdanie… Jak media na nas wpływają i na ile stanowią zagrożenie? Czy słyszeliście o takich pojęciach jak hejt, trolling, czy postprawda? Czy łatwo jest krytycznie podchodzić do informacji, które do nas docierają z mediów (w tym mediów społecznościowych)? Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.
Materiały w załączniku – 2 tydzień czerwca kl. 8 a, b, c Dążenie do niezależności.
KLASA 8C
Materiały w załącznikach:
Egz po SP
Egz po SP rozw
Egz po SP próbny z CKE
Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!
Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.
Serdecznie pozdrawiam,
Monika Łukaszewska
Materiały w załączniku:
8abc fizyka test
8abc fizyka
Temat: Skrobia i celuloza. / podręcznik dział 40 str. 212/
Proszę zapoznać się z filmami
Cukry
https://www.youtube.com/watch?v=US45pPbw0jw
https://www.youtube.com/watch?v=F3RX7V6XnAY
https://www.youtube.com/watch?v=D95PN4Ala00
Zadania dla chętnych
Podr. Zad.1-5 str.217
Streszczenie lekcji – skrobi i celuloza
Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl
8 czerwca – prezentacje/ próbny test ósmoklasisty
9 czerwca – próbny test ósmoklasisty
10 czerwca – Omówienie próbnego testu ósmoklasisty
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu kontynuujemy Unit 11 (Health).
W załączniku znajdziecie zadania na pisanie – W.Kallas – Klasa 8 – zadania na 8-12.06 (PISANIE). Proszę o napisanie 3 prac (każdorazowo Zadanie 2, na dole strony) i odesłanie na mój adres mejlowy (format: WORD albo PDF):
Good luck
Materiały w załączniku – CamScanner 06-06-2020 09.33.15
Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)
Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.
W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06
Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha
Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace
Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W
Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski
Tematyka: MASS MEDIA – szanse i zagrożenia.
Obejrzyjcie krótką wypowiedź, komentującą rolę współczesnych mediów: https://ninateka.pl/film/fundacja-nowe-media-ewa-wanat-o-mediach-radiu-i-edukacji-medialnej-cz-1 i przedstawcie swoje zdanie… Jak media na nas wpływają i na ile stanowią zagrożenie? Czy słyszeliście o takich pojęciach jak hejt, trolling, czy postprawda? Czy łatwo jest krytycznie podchodzić do informacji, które do nas docierają z mediów (w tym mediów społecznościowych)? Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.
Materiały w załączniku – 2 tydzień czerwca kl. 8 a, b, c Dążenie do niezależności.