e-learning 8.06.2020 – 12.06.2020 – 4-8

KLASA 4A

Temat: Pola figur-wycinanki i układanki str.216

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Podr.  zad.1-5 str.217-218

Zadania obowiązkowe po wideokonferencji

Podręcznik zad.1-8 str.219 / czas pracy 60 min./

Zadania dla chętnych

na dodatkową ocenę

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :

Wycinanki i układanki.”/ czas pracy 2 godz./

Temat: Prostopadłościany i sześciany. /podr.str.222/

Proszę przygotować na lekcję kostkę do gry planszowej.

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo.

Podr. Zad.1-3 str.225-226

Zadania obowiązkowe po wideokonferencji

Podręcznik zad.4-9 str.226-227 / czas pracy 60 min./

Zadania dla chętnych

na dodatkową ocenę

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :

Prostopadłościany i sześciany ” / czas pracy 2 godz./

Streszczenie lekcji – Prostopadłościany i sześciany-teoria.kl4

Rozwiązane zadania przesyłamy do końca tygodnia na maila: krczajkowska@o2.pl

WIDEOKONFERENCJA WE WTOREK

  1. Opowiemy o bohaterach książki ,,Klątwa dziewiątych urodzin”

Napisz notatkę na temat poniższych postaci (o każdym co najmniej 3 zdania – im szczegółowiej, tym lepiej):

  1. Maja,
  2. ciabcia,
  3. Kot,
  4. Foksi,
  5. Monterowa,
  6. rodzice Mai,
  7. Nina,
  8. Romanowska.
  1. Przypominam, że osoby, które zamiast ,,Klątwy dziewiątych urodzin” czytały lekturę ,,Bez piątej klepki” będą pytane z treści książki.
Do piątku 12 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika “To już znamy, powtarzamy” (s. 174), przerobić w myślach test powtórkowy (s. 175) i zapoznać się z “Przewodnikiem historycznym czwartoklasisty” (s. 176-177)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Animowana historia Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=2DrXgj1NwN8
– “Granice Polski na przestrzeni wieków” – https://www.youtube.com/watch?v=eqAnz-Mk16I
– “Poznaj Unię Europejską”, cz. 1 – https://www.youtube.com/watch?v=jXIgRJXt1Q4
– “Poznaj Unię Europejską”, cz. 2 – https://www.youtube.com/watch?v=AkVUDHfOfvM
– “Oda do radości” – https://www.youtube.com/watch?v=n_bOkOr4Wic
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani.

W poniedziałek  sprawdzimy wcześniej zadane ćwiczenia ze str.96-97, przypomnimy wiadomości o przystosowaniach zwierząt do życia w wodzie.

Omówimy temat „Organizmy słodkowodne”. Po lekcji musicie wiedzieć, jakie rośliny można spotkać  w wodzie, jak sobie z tym radzą, jakie zwierzęta żyją w zbiornikach słodkowodnych, czym się te organizmy charakteryzują, czym jest plankton. Po lekcji przeczytacie temat na str.189-192 i wykonacie ćw.1,2,4 i 5 ze str.98-99. Wszystko sprawdzimy na kolejnej lekcji.

Materiały w załączniku – 4a, b 08-12,06

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu proszę zrobić zadania z sekcji WONDERFUL WORDS (po Unit 28, s. 94-95) oraz sekcję Revision 7 (s. 96-97 w podręczniku). Omówimy zadania podczas wideokonferencji.

Dla chętnych: OPISZCIE JAK WYGLĄDA WASZ POKÓJ, JAKIE SĄ W NIM MEBLE I SPRZĘTY, JAK WYGLĄDAJĄ

Ponadto, dla chętnych niezmiennie: możecie przygotować krótką prezentację na dowolny temat, np. moja ulubiona gra, mój typowy dzień, jak zazwyczaj spędzam święta, mój pies/kot/chomik.

9.06
– sprawdzamy zadanie domowe 32 unit ćwiczenia
– wonderful words
 
12.06
– revision 8 podręcznik
– zadanie domowe strona 88-89 ćwiczenia
Drodzy Uczniowie
Ponieważ w czwartek przypada święto Bożego Ciała i nie spotkamy się na lekcji on- line, poćwiczcie sami reakcje językowe za pomocą fiszek, które dla Was przygotowałam.
 
Proszę też, aby na 18 czerwca przygotować samodzielną 3 minutową wypowiedź w j. niemieckim. Treść wypowiedzi to materiał z klasy 4. To od ciebie zależy, o czym będziesz mówił.
 
Alles Gute!
 

ZADANIA DODATKOWE:

Materiały w załączniku – 4ab informatyka

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: ŚWIATOWY DZIEŃ ŚRODOWISKA.

Na początku czerwca obchodzimy Światowy Dzień Środowiska. W nawiązaniu do tej okazji proszę o wykonanie wykreślanki (zgodnie z instrukcją w karcie pracy Karta pracy_WYKREŚLANKA), dotyczącej segregacji śmieci. Chętnym proponuję zastanowienie się, jak jeszcze – poza segregacją śmieci – każdy z Was może pomóc środowisku… Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna ….

                                      

Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.

Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Miłej zabawy!

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

KLASA 4B

Temat: Pola figur-wycinanki i układanki str.216

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Podr.  zad.1-5 str.217-218

Zadania obowiązkowe po wideokonferencji

Podręcznik zad.1-8 str.219 / czas pracy 60 min./

Zadania dla chętnych

na dodatkową ocenę

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :

Wycinanki i układanki.”/ czas pracy 2 godz./

Temat: Prostopadłościany i sześciany. /podr.str.222/

Proszę przygotować na lekcję kostkę do gry planszowej.

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo.

Podr. Zad.1-3 str.225-226

Zadania obowiązkowe po wideokonferencji

Podręcznik zad.4-9 str.226-227 / czas pracy 60 min./

Zadania dla chętnych

na dodatkową ocenę

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :

Prostopadłościany i sześciany ” / czas pracy 2 godz./

Streszczenie lekcji – Prostopadłościany i sześciany-teoria.kl4

Rozwiązane zadania przesyłamy do końca tygodnia na maila: krczajkowska@o2.pl

WIDEOKONFERENCJA WE WTOREK

  1. Opowiemy o bohaterach książki ,,Klątwa dziewiątych urodzin”

Napisz notatkę na temat poniższych postaci (o każdym co najmniej 3 zdania – im szczegółowiej, tym lepiej):

  1. Maja,
  2. ciabcia,
  3. Kot,
  4. Foksi,
  5. Monterowa,
  6. rodzice Mai,
  7. Nina,
  8. Romanowska.
  1. Przypominam, że osoby, które zamiast ,,Klątwy dziewiątych urodzin” czytały lekturę ,,Bez piątej klepki” będą pytane z treści książki.
Do piątku 12 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika “To już znamy, powtarzamy” (s. 174), przerobić w myślach test powtórkowy (s. 175) i zapoznać się z “Przewodnikiem historycznym czwartoklasisty” (s. 176-177)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Animowana historia Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=2DrXgj1NwN8
– “Granice Polski na przestrzeni wieków” – https://www.youtube.com/watch?v=eqAnz-Mk16I
– “Poznaj Unię Europejską”, cz. 1 – https://www.youtube.com/watch?v=jXIgRJXt1Q4
– “Poznaj Unię Europejską”, cz. 2 – https://www.youtube.com/watch?v=AkVUDHfOfvM
– “Oda do radości” – https://www.youtube.com/watch?v=n_bOkOr4Wic
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani.

W poniedziałek  sprawdzimy wcześniej zadane ćwiczenia ze str.96-97, przypomnimy wiadomości o przystosowaniach zwierząt do życia w wodzie.

Omówimy temat „Organizmy słodkowodne”. Po lekcji musicie wiedzieć, jakie rośliny można spotkać  w wodzie, jak sobie z tym radzą, jakie zwierzęta żyją w zbiornikach słodkowodnych, czym się te organizmy charakteryzują, czym jest plankton. Po lekcji przeczytacie temat na str.189-192 i wykonacie ćw.1,2,4 i 5 ze str.98-99. Wszystko sprawdzimy na kolejnej lekcji.

Materiały w załączniku – 4a, b 08-12,06

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu proszę zrobić zadania z sekcji WONDERFUL WORDS (po Unit 28, s. 94-95) oraz sekcję Revision 7 (s. 96-97 w podręczniku). Omówimy zadania podczas wideokonferencji.

Dla chętnych: OPISZCIE JAK WYGLĄDA WASZ POKÓJ, JAKIE SĄ W NIM MEBLE I SPRZĘTY, JAK WYGLĄDAJĄ

Ponadto, dla chętnych niezmiennie: możecie przygotować krótką prezentację na dowolny temat, np. moja ulubiona gra, mój typowy dzień, jak zazwyczaj spędzam święta, mój pies/kot/chomik.

9.06
– sprawdzamy zadanie domowe 32 unit ćwiczenia
– wonderful words
 
12.06
– revision 8 podręcznik
– zadanie domowe strona 88-89 ćwiczenia
W czwartek przypada święto Bożego Ciała, więc nie spotkamy sie na lekcji on-line.
Proszę, ćwiczcie sami reakcje językowe za pomocą fiszek, które dla Was przygotowałam.
 

ZADANIA DODATKOWE:

Materiały w załączniku – 4ab informatyka

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: ŚWIATOWY DZIEŃ ŚRODOWISKA.

Na początku czerwca obchodzimy Światowy Dzień Środowiska. W nawiązaniu do tej okazji proszę o wykonanie wykreślanki (zgodnie z instrukcją w karcie pracy Karta pracy_WYKREŚLANKA), dotyczącej segregacji śmieci. Chętnym proponuję zastanowienie się, jak jeszcze – poza segregacją śmieci – każdy z Was może pomóc środowisku… Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna ….

Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.

Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Miłej zabawy!

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Temat: Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witajcie na kolejnej katechezie 

Boże Ciało to uroczystość liturgiczna ku czci Najświętszego  Ciała i Krwi Pana Jezusa, którą obchodzimy w pierwszy czwartek po niedzieli Trójcy Przenajświętszej. To czas, kiedy biorąc udział w procesji, oddajemy cześć Panu Jezusowi  obecnemu w Eucharystii i niesionemu w monstrancji przez kapłana oraz publicznie wyrażamy swoją wiarę.

“A gdy oni jedli , Jezus wziął chleb i odmówiwszy błogosławieństwo, połamał i dał uczniom, mówiąc: <>. Następnie wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie, dał im mówiąc: <>”.

Tymi słowami w Wielki Czwartek Pan Jezus ustanowił sakrament Eucharystii. Z miłości do ludzi pozostał z nami w naszych świątyniach pod postacią chleba.

Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa podkreśla ogromną wartość Eucharystii dla każdego katolika. W ten dzień oprócz Mszy Świętej we wszystkich parafiach odbywają się procesje eucharystyczne. Przy czterech ołtarzach czytana jest Ewangelia ukazująca istotę Eucharystii, a Chrystus obecny w Najświętszym Sakramencie błogosławi radości i troski ludzkiego życia. Procesja jest także publicznym wyznaniem wiary katolickiej i przynależności do Kościoła.

Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji. Możecie sobie wybrać jedną, a możecie obejrzeć wszystkie. Na pewno niektóre informacje albo pieśni będą się powtarzały, możecie je wtedy pominąć.

https://view.genial.ly/5eada2f3eacf4c0d6716d212/presentation-boze-cialo

https://view.genial.ly/5ed788fcbacf2c0da655722a/presentation-boze-cialo?fbclid=IwAR3YOVknDNZJqkCOxPo4n_1HbNoTBEFrQQMk6i3xu7Hn0MOUSlkQENFGjE8

https://view.genial.ly/5ecbe6fb21cf0a0d8a316a28/presentation-boze-cialo-klasy-1-3

Wytrwałych zachęcam do ułożenia puzzli. Ciekawa jestem, ile czasu Wam to zajmie.

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/247651-bo%C5%BCe-cia%C5%82o   

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/246316-bo%C5%BCe-cia%C5%82o

Zachęcam Was bardzo do pójścia w procesji Bożego Ciała. To nasza odpowiedź na Miłość Pana Jezusa do każdego z nas.

Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal

NOTATKA

Pod tematem narysujcie piękną monstrancję z Hostią.

KLASA 5A

Temat: Pole powierzchni graniastosłupa prostego. /podręcznik str.231/

Proszę powtórzyć wzory na pola figur płaskich /zeszyt z lekcji/ i przygotować kostkę do gry planszowej.

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Podr. Zad.1-2 str.232

Zadania obowiązkowe po wideokonferencji

Podręcznik zad.3-5 str.232/ czas pracy 60 min./

Zadania dla chętnych

na dodatkową ocenę

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :

Pole powierzchni graniastosłupa prostego „/ czas pracy 2 godz./

Streszczenie lekcji – pole powierzchni graniastosłupa prostego

Temat: Jednostki objętości./.podr.str.233/

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Podr. Zad.1-2 str.233-234

Zadania obowiązkowe po wideokonferencji

Podręcznik zad.3-6 str.235 / czas pracy 90 min./

Zadania dla chętnych

na dodatkową ocenę

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :

Jednostki objętości

/ czas pracy 2 godz./

Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl

Wideokonferencja w piątek:

  1. Dokończymy opowiadanie mitu o Odyseuszu (powtórzcie jego treść) – Jan Parandowski ,,Tułaczka Odyseusza” (podręcznik, str. 148-156.)

Notatka z poprzednich zajęć:

Temat:  Podróż Odysa do domu.

RAMOWY PLAN WYDARZEŃ:

  1. Udział w wojnie wbrew własnej woli.
  2. Powrót do domu.
  3. W kraju Lotofagów.
  4. Spotkanie s Polifem.
  5. Dar króla Eola.
  6. W kraju Lajstrygonów.
  7. Pobyt u Kirke.
  8. Przepowiednia Tejrezjasza.
  9. Powrót do Kirke.
  10. Wyspa syren.
  11. Między Skyllą a Charybdą.
  12. Gniew boga słońca.
  13. W niewoli Kalipso.
  14. Przybycie Hermesa.
  15. Zemsta Posejdona.
  16. Pomoc króla Alkimoosa.
  17. Powrót do Itaki – czary Ateny.
  18. Spotkanie z Argosem.
  19. Turniej o rękę Penelopy.
  20. Zwycięstwo Odysa.
  21. Powitanie Penelopy.
  22. Opowieści Odysa.
  23. Kolejna wyprawa.
  24. Oczekiwanie śmierci.
Do piątku 12 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika i opanować tematy: “Polska Kazimierza Wielkiego” (s. 190-194) oraz “Polska w unii z Węgrami i Litwą” (s. 195-199)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Kazimierz Wielki” – https://www.youtube.com/watch?v=4_jeooZNo88
– “Bitwa pod Grunwaldem” – https://www.youtube.com/watch?v=YBs4a4Io49I
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.
 

Dzień dobry kochani!

W tym tygodniu omówimy tkanki roślinne. Dokonamy podziału na tkanki twórcze i stałe, poznacie przede wszystkim ich funkcję i budowę. Po lekcji przeczytacie temat w podręczniku na str.121-125, wykonacie ćwiczenia 3 i 4 ze str.53. Sprawdzimy to na kolejnych zajęciach.

Zrozumienie tego trudnego tematu może ułatwić Wam krótki  filmik  https://www.youtube.com/watch?v=imJNdRFhKro

Krajobraz śródziemnomorski

Zadanie

Wypisz nazwy 9 państw leżących  nad Morzem Śródziemnym ( po 3 kraje z trzech kontynentów )

Czas wykonania    15 min.

Zadanie dodatkowe

Region śródziemnomorski jest narażony na trzęsienia ziemi i wybuchy wulkanów.                   Odszukaj na mapie i podaj nazwy trzech czynnych wulkanów z tego obszaru.

Czas wykonania 15 min.

W tym tygodniu omawiamy lekcję 22 Crazy Detectives str.76-77 w podręczniku i str.58-59 w ćwiczeniach. Bardzo proszę przesłuchać załączone nagrania.

Drodzy Uczniowie!

W tygodniu 9-12 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem (od Unit 28).

W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji WONDERFUL WORDS (s. 96-97) oraz Revision 8 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.

Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie.

Good luck!

PLIK – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe na 8-12.06

8.06
– czas Past Continuous cd
– podręcznik str 88-89
– ćwiczenia unit 25 do domu
 
10.06
– powtarzamy Past Continuous
– Unit 26 
– unit 26 ćwiczenia do domu
Na następne zajęcia proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
Osoby, które nie zaliczyły materiału z ostatniego działu lub chciałyby poprawić ocenę, proszę o przygotowanie.

ZADANIA DODATKOWE:

Materiały w załączniku – 5abcd informatyka

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: Człowiek w poszukiwaniu szczęścia – UTOPIE.

Utopia to pomysł, który nie jest możliwy do zrealizowania. Słowem tym określa się także wizję świata w przyszłości, który pozbawiony byłby wad, krzywd, niesprawiedliwości. Takie wizje ludzie tworzyli od zawsze (pierwsze, które znamy, pochodzą ze starożytności). Spróbujcie stworzyć własną utopię: opiszcie (lub narysujcie), jak wyglądałby Waszym zdaniem świat idealny? Jeśli chcecie, możecie stworzyć dodatkowo (lub jako alternatywę do zadania) projekt idealnej szkoły/klasy (jako budynku, ale też społeczności). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna .

Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.

Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Miłej zabawy!

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Temat: Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witajcie na kolejnej katechezie J

Zdaję sobie sprawę z tego, że czwartkowa lekcja religii Wam przepada, ale liczę na to, że przynajmniej część z Was chociaż zajrzy do niej przed czwartkiem.

Boże Ciało to uroczystość liturgiczna ku czci Najświętszego  Ciała i Krwi Pana Jezusa, którą obchodzimy w pierwszy czwartek po niedzieli Trójcy Przenajświętszej. To czas, kiedy biorąc udział w procesji, oddajemy cześć Panu Jezusowi  obecnemu w Eucharystii i niesionemu w monstrancji przez kapłana oraz publicznie wyrażamy swoją wiarę.

“A gdy oni jedli , Jezus wziął chleb i odmówiwszy błogosławieństwo, połamał i dał uczniom, mówiąc: <>. Następnie wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie, dał im mówiąc: <>”.

Tymi słowami w Wielki Czwartek Pan Jezus ustanowił sakrament Eucharystii. Z miłości do ludzi pozostał z nami w naszych świątyniach pod postacią chleba.

Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa podkreśla ogromną wartość Eucharystii dla każdego katolika. W ten dzień oprócz Mszy Świętej we wszystkich parafiach odbywają się procesje eucharystyczne. Przy czterech ołtarzach czytana jest Ewangelia ukazująca istotę Eucharystii, a Chrystus obecny w Najświętszym Sakramencie błogosławi radości i troski ludzkiego życia. Procesja jest także publicznym wyznaniem wiary katolickiej i przynależności do Kościoła.

Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji. Możecie sobie wybrać jedną, a możecie obejrzeć wszystkie. Na pewno niektóre informacje albo pieśni będą się powtarzały, możecie je wtedy pominąć.

https://view.genial.ly/5eada2f3eacf4c0d6716d212/presentation-boze-cialo

https://view.genial.ly/5ed788fcbacf2c0da655722a/presentation-boze-cialo?fbclid=IwAR3YOVknDNZJqkCOxPo4n_1HbNoTBEFrQQMk6i3xu7Hn0MOUSlkQENFGjE8

https://view.genial.ly/5ecbe6fb21cf0a0d8a316a28/presentation-boze-cialo-klasy-1-3

Wytrwałych zachęcam do ułożenia puzzli. Ciekawa jestem, ile czasu Wam to zajmie.

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/247651-bo%C5%BCe-cia%C5%82o   

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/246316-bo%C5%BCe-cia%C5%82o

Zachęcam Was bardzo do pójścia w procesji Bożego Ciała. To nasza odpowiedź na Miłość Pana Jezusa do każdego z nas.

Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal

NOTATKA

Pod tematem narysujcie piękną monstrancję z Hostią.

KLASA 5B

Materiały w załączniku – 5b matematyka

Wideokonferencja we wtorek:

  1. Dokończymy opowiadanie mitu o Odyseuszu (powtórzcie jego treść) – Jan Parandowski ,,Tułaczka Odyseusza” (podręcznik, str. 148-156.)

Wideokonferencja w piątek:

  1. Rozpoczniemy kolejny dział gramatyki – składnię. Ćwiczenia będziemy wykonywali wspólnie na zajęciach (najpierw muszę Wam wytłumaczyć pewne pojęcia J).

Notatka z zajęć w ubiegłym tygodniu:

Temat:  Podróż Odysa do domu.

RAMOWY PLAN WYDARZEŃ:

  1. Udział w wojnie wbrew własnej woli.
  2. Powrót do domu.
  3. W kraju Lotofagów.
  4. Spotkanie s Polifem.
  5. Dar króla Eola.
  6. W kraju Lajstrygonów.
  7. Pobyt u Kirke.
  8. Przepowiednia Tejrezjasza.
  9. Powrót do Kirke.
  10. Wyspa syren.
  11. Między Skyllą a Charybdą.
  12. Gniew boga słońca.
  13. W niewoli Kalipso.
  14. Przybycie Hermesa.
  15. Zemsta Posejdona.
  16. Pomoc króla Alkimoosa.
  17. Powrót do Itaki – czary Ateny.
  18. Spotkanie z Argosem.
  19. Turniej o rękę Penelopy.
  20. Zwycięstwo Odysa.
  21. Powitanie Penelopy.
  22. Opowieści Odysa.
  23. Kolejna wyprawa.
  24. Oczekiwanie śmierci.
Do piątku 12 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika i opanować tematy: “Polska Kazimierza Wielkiego” (s. 190-194) oraz “Polska w unii z Węgrami i Litwą” (s. 195-199)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Kazimierz Wielki” – https://www.youtube.com/watch?v=4_jeooZNo88
– “Bitwa pod Grunwaldem” – https://www.youtube.com/watch?v=YBs4a4Io49I
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.
 

Dzień dobry kochani!

W tym tygodniu omówimy tkanki roślinne. Dokonamy podziału na tkanki twórcze i stałe, poznacie przede wszystkim ich funkcję i budowę. Po lekcji przeczytacie temat w podręczniku na str.121-125, wykonacie ćwiczenia 3 i 4 ze str.53. Sprawdzimy to na kolejnych zajęciach.

Zrozumienie tego trudnego tematu może ułatwić Wam krótki  filmik  https://www.youtube.com/watch?v=imJNdRFhKro

Krajobraz śródziemnomorski

Zadanie

Wypisz nazwy 9 państw leżących  nad Morzem Śródziemnym ( po 3 kraje z trzech kontynentów )

Czas wykonania    15 min.

Zadanie dodatkowe

Region śródziemnomorski jest narażony na trzęsienia ziemi i wybuchy wulkanów.                   Odszukaj na mapie i podaj nazwy trzech czynnych wulkanów z tego obszaru.

Czas wykonania 15 min.

W tym tygodniu omawiamy lekcję 22 Crazy Detectives str.76-77 w podręczniku i str.58-59 w ćwiczeniach. Bardzo proszę przesłuchać załączone nagrania.

Drodzy Uczniowie!

W tygodniu 9-12 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem (od Unit 28).

W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji WONDERFUL WORDS (s. 96-97) oraz Revision 8 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.

Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie.

Good luck!

PLIK – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe na 8-12.06

8.06
– omawiamy Past Continuous
– 25 unit
– zad 4 str 89 do domu
 
12.06
– 26 unit 
– 26 unit ćwiczenia do domu

Liebe Schuler
1.Proszę o przesłanie karty pracy:”Powtórzenie wiadomości o czasowniku”, jeżeli ktoś jeszcze tego nie zrobił.
2. Na kolejnych zajęciach będziemy korzystać z materiałów dodatkowych, które udostępniłam są na stronie szkoły – 5b

Alles Gute!
Eure Deutschlehrerin

ZADANIA DODATKOWE:

Materiały w załączniku – 5abcd informatyka

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: Człowiek w poszukiwaniu szczęścia – UTOPIE.

Utopia to pomysł, który nie jest możliwy do zrealizowania. Słowem tym określa się także wizję świata w przyszłości, który pozbawiony byłby wad, krzywd, niesprawiedliwości. Takie wizje ludzie tworzyli od zawsze (pierwsze, które znamy, pochodzą ze starożytności). Spróbujcie stworzyć własną utopię: opiszcie (lub narysujcie), jak wyglądałby Waszym zdaniem świat idealny? Jeśli chcecie, możecie stworzyć dodatkowo (lub jako alternatywę do zadania) projekt idealnej szkoły/klasy (jako budynku, ale też społeczności). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna .

Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.

Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Miłej zabawy!

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Temat: Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witajcie na kolejnej katechezie J

Zdaję sobie sprawę z tego, że czwartkowa lekcja religii Wam przepada, ale liczę na to, że przynajmniej część z Was chociaż zajrzy do niej przed czwartkiem.

Boże Ciało to uroczystość liturgiczna ku czci Najświętszego  Ciała i Krwi Pana Jezusa, którą obchodzimy w pierwszy czwartek po niedzieli Trójcy Przenajświętszej. To czas, kiedy biorąc udział w procesji, oddajemy cześć Panu Jezusowi  obecnemu w Eucharystii i niesionemu w monstrancji przez kapłana oraz publicznie wyrażamy swoją wiarę.

“A gdy oni jedli , Jezus wziął chleb i odmówiwszy błogosławieństwo, połamał i dał uczniom, mówiąc: <>. Następnie wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie, dał im mówiąc: <>”.

Tymi słowami w Wielki Czwartek Pan Jezus ustanowił sakrament Eucharystii. Z miłości do ludzi pozostał z nami w naszych świątyniach pod postacią chleba.

Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa podkreśla ogromną wartość Eucharystii dla każdego katolika. W ten dzień oprócz Mszy Świętej we wszystkich parafiach odbywają się procesje eucharystyczne. Przy czterech ołtarzach czytana jest Ewangelia ukazująca istotę Eucharystii, a Chrystus obecny w Najświętszym Sakramencie błogosławi radości i troski ludzkiego życia. Procesja jest także publicznym wyznaniem wiary katolickiej i przynależności do Kościoła.

Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji. Możecie sobie wybrać jedną, a możecie obejrzeć wszystkie. Na pewno niektóre informacje albo pieśni będą się powtarzały, możecie je wtedy pominąć.

https://view.genial.ly/5eada2f3eacf4c0d6716d212/presentation-boze-cialo

https://view.genial.ly/5ed788fcbacf2c0da655722a/presentation-boze-cialo?fbclid=IwAR3YOVknDNZJqkCOxPo4n_1HbNoTBEFrQQMk6i3xu7Hn0MOUSlkQENFGjE8

https://view.genial.ly/5ecbe6fb21cf0a0d8a316a28/presentation-boze-cialo-klasy-1-3

Wytrwałych zachęcam do ułożenia puzzli. Ciekawa jestem, ile czasu Wam to zajmie.

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/247651-bo%C5%BCe-cia%C5%82o   

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/246316-bo%C5%BCe-cia%C5%82o

Zachęcam Was bardzo do pójścia w procesji Bożego Ciała. To nasza odpowiedź na Miłość Pana Jezusa do każdego z nas.

Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal

NOTATKA

Pod tematem narysujcie piękną monstrancję z Hostią.

KLASA 5C

Drodzy Uczniowie,

Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku

https://pl.padlet.com/pyrzykjaroslawa/774nkqjlvz7kpevc

Materiały w załączniku – Vc – j. polski od 8 czerwca

Do piątku 12 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika i opanować tematy: “Polska Kazimierza Wielkiego” (s. 190-194) oraz “Polska w unii z Węgrami i Litwą” (s. 195-199)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Kazimierz Wielki” – https://www.youtube.com/watch?v=4_jeooZNo88
– “Bitwa pod Grunwaldem” – https://www.youtube.com/watch?v=YBs4a4Io49I
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.
 

Dzień dobry kochani!

W tym tygodniu kontynuujemy utrwalanie wiadomości o roślinach nasiennych- nagonasiennych, okrytonasiennych, o ich cechach charakterystycznych, budowie i  znaczeniu. Przygotujcie się!! Będzie szansa na plusy J. Po lekcji wykonacie ćwiczenia powtórzeniowe: 1,2 ze str.64-65. Sprawdzimy to na kolejnych zajęciach.

Krajobraz śródziemnomorski

Zadanie

Wypisz nazwy 9 państw leżących  nad Morzem Śródziemnym ( po 3 kraje z trzech kontynentów )

Czas wykonania    15 min.

Zadanie dodatkowe

Region śródziemnomorski jest narażony na trzęsienia ziemi i wybuchy wulkanów.                   Odszukaj na mapie i podaj nazwy trzech czynnych wulkanów z tego obszaru.

Czas wykonania 15 min.

W tym tygodniu omawiamy lekcję 22 Crazy Detectives str.76-77 w podręczniku i str.58-59 w ćwiczeniach. Bardzo proszę przesłuchać załączone nagrania.

Drodzy Uczniowie!

W tygodniu 9-12 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem (od Unit 28).

W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji WONDERFUL WORDS (s. 96-97) oraz Revision 8 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.

Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie.

Good luck!

PLIK – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe na 8-12.06

8.06
– czas Past Continuous cd
– podręcznik str 88-89
– ćwiczenia unit 25 do domu
 
10.06
– powtarzamy Past Continuous
– Unit 26 
– unit 26 ćwiczenia do domu
Liebe Schuler!
Drodzy Uczniowie!
1. Na zajęciach w poniedziałek (08.06) będę sprawdzać Waszą znajomość materiału z działu:” Wohin fahrst du im Urlaub?”
Kartę ze słownictwem  dołączam jeszcze raz (bez podpunktu 6).
Proszę o solidne przygotowanie.
2. Jeżeli ktoś nie przesłał mi projektu (podręcznik str.66 zadanie :”Sei kreativ”), proszę jak najszybciej o uzupełnienie.

Wykonując to zadanie, możesz wzorować się na zadaniu 14 str 63.

PLIKI:

materiał na test ustny kl 5c
wohin fahrst do- klasa 5A, C, D

ZADANIA DODATKOWE:

Materiały w załączniku – 5abcd informatyka

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: Człowiek w poszukiwaniu szczęścia – UTOPIE.

Utopia to pomysł, który nie jest możliwy do zrealizowania. Słowem tym określa się także wizję świata w przyszłości, który pozbawiony byłby wad, krzywd, niesprawiedliwości. Takie wizje ludzie tworzyli od zawsze (pierwsze, które znamy, pochodzą ze starożytności). Spróbujcie stworzyć własną utopię: opiszcie (lub narysujcie), jak wyglądałby Waszym zdaniem świat idealny? Jeśli chcecie, możecie stworzyć dodatkowo (lub jako alternatywę do zadania) projekt idealnej szkoły/klasy (jako budynku, ale też społeczności). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna .

Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.

Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Miłej zabawy!

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Temat: Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witajcie na kolejnej katechezie J

Zdaję sobie sprawę z tego, że czwartkowa lekcja religii Wam przepada, ale liczę na to, że przynajmniej część z Was chociaż zajrzy do niej przed czwartkiem.

Boże Ciało to uroczystość liturgiczna ku czci Najświętszego  Ciała i Krwi Pana Jezusa, którą obchodzimy w pierwszy czwartek po niedzieli Trójcy Przenajświętszej. To czas, kiedy biorąc udział w procesji, oddajemy cześć Panu Jezusowi  obecnemu w Eucharystii i niesionemu w monstrancji przez kapłana oraz publicznie wyrażamy swoją wiarę.

“A gdy oni jedli , Jezus wziął chleb i odmówiwszy błogosławieństwo, połamał i dał uczniom, mówiąc: <>. Następnie wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie, dał im mówiąc: <>”.

Tymi słowami w Wielki Czwartek Pan Jezus ustanowił sakrament Eucharystii. Z miłości do ludzi pozostał z nami w naszych świątyniach pod postacią chleba.

Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa podkreśla ogromną wartość Eucharystii dla każdego katolika. W ten dzień oprócz Mszy Świętej we wszystkich parafiach odbywają się procesje eucharystyczne. Przy czterech ołtarzach czytana jest Ewangelia ukazująca istotę Eucharystii, a Chrystus obecny w Najświętszym Sakramencie błogosławi radości i troski ludzkiego życia. Procesja jest także publicznym wyznaniem wiary katolickiej i przynależności do Kościoła.

Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji. Możecie sobie wybrać jedną, a możecie obejrzeć wszystkie. Na pewno niektóre informacje albo pieśni będą się powtarzały, możecie je wtedy pominąć.

https://view.genial.ly/5eada2f3eacf4c0d6716d212/presentation-boze-cialo

https://view.genial.ly/5ed788fcbacf2c0da655722a/presentation-boze-cialo?fbclid=IwAR3YOVknDNZJqkCOxPo4n_1HbNoTBEFrQQMk6i3xu7Hn0MOUSlkQENFGjE8

https://view.genial.ly/5ecbe6fb21cf0a0d8a316a28/presentation-boze-cialo-klasy-1-3

Wytrwałych zachęcam do ułożenia puzzli. Ciekawa jestem, ile czasu Wam to zajmie.

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/247651-bo%C5%BCe-cia%C5%82o   

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/246316-bo%C5%BCe-cia%C5%82o

Zachęcam Was bardzo do pójścia w procesji Bożego Ciała. To nasza odpowiedź na Miłość Pana Jezusa do każdego z nas.

Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal

NOTATKA

Pod tematem narysujcie piękną monstrancję z Hostią.

KLASA 5D

Temat: Pole powierzchni graniastosłupa prostego. /podręcznik str.231/

Proszę powtórzyć wzory na pola figur płaskich /zeszyt z lekcji/ i przygotować kostkę do gry planszowej.

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Podr. Zad.1-2 str.232

Zadania obowiązkowe po wideokonferencji

Podręcznik zad.3-5 str.232/ czas pracy 60 min./

Zadania dla chętnych

na dodatkową ocenę

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :

Pole powierzchni graniastosłupa prostego „/ czas pracy 2 godz./

Streszczenie lekcji – pole powierzchni graniastosłupa prostego

Temat: Jednostki objętości./.podr.str.233/

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Podr. Zad.1-2 str.233-234

Zadania obowiązkowe po wideokonferencji

Podręcznik zad.3-6 str.235 / czas pracy 90 min./

Zadania dla chętnych

na dodatkową ocenę

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :

Jednostki objętości

/ czas pracy 2 godz./

Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl

Materiał z języka polskiego – Język polski_5d_12

Do piątku 12 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika i opanować tematy: “Polska Kazimierza Wielkiego” (s. 190-194) oraz “Polska w unii z Węgrami i Litwą” (s. 195-199)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Kazimierz Wielki” – https://www.youtube.com/watch?v=4_jeooZNo88
– “Bitwa pod Grunwaldem” – https://www.youtube.com/watch?v=YBs4a4Io49I
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.
 

Dzień dobry kochani!

W tym tygodniu kontynuujemy utrwalanie wiadomości o roślinach nasiennych- nagonasiennych, okrytonasiennych, o ich cechach charakterystycznych, budowie i  znaczeniu. Przygotujcie się!! Będzie szansa na plusy J. Po lekcji wykonacie ćwiczenia powtórzeniowe: 1,2 ze str.64-65. Sprawdzimy to na kolejnych zajęciach.

Krajobraz śródziemnomorski

Zadanie

Wypisz nazwy 9 państw leżących  nad Morzem Śródziemnym ( po 3 kraje z trzech kontynentów )

Czas wykonania    15 min.

Zadanie dodatkowe

Region śródziemnomorski jest narażony na trzęsienia ziemi i wybuchy wulkanów.                   Odszukaj na mapie i podaj nazwy trzech czynnych wulkanów z tego obszaru.

Czas wykonania 15 min.

W tym tygodniu omawiamy lekcję 22 Crazy Detectives str.76-77 w podręczniku i str.58-59 w ćwiczeniach. Bardzo proszę przesłuchać załączone nagrania.

Drodzy Uczniowie!

W tygodniu 9-12 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem (od Unit 28).

W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji WONDERFUL WORDS (s. 96-97) oraz Revision 8 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.

Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie.

Good luck!

PLIK – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe na 8-12.06

8.06
– omawiamy Past Continuous
– 25 unit
– zad 4 str 89 do domu
 
12.06
– 26 unit 
– 26 unit ćwiczenia do domu
Na następne zajęcia proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
Osoby, które nie zaliczyły materiału z ostatniego działu lub chciałyby poprawić ocenę, proszę o przygotowanie.

ZADANIA DODATKOWE:

Materiały w załączniku – 5abcd informatyka

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: Człowiek w poszukiwaniu szczęścia – UTOPIE.

Utopia to pomysł, który nie jest możliwy do zrealizowania. Słowem tym określa się także wizję świata w przyszłości, który pozbawiony byłby wad, krzywd, niesprawiedliwości. Takie wizje ludzie tworzyli od zawsze (pierwsze, które znamy, pochodzą ze starożytności). Spróbujcie stworzyć własną utopię: opiszcie (lub narysujcie), jak wyglądałby Waszym zdaniem świat idealny? Jeśli chcecie, możecie stworzyć dodatkowo (lub jako alternatywę do zadania) projekt idealnej szkoły/klasy (jako budynku, ale też społeczności). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna .

Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.

Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Miłej zabawy!

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Temat: Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witajcie na kolejnej katechezie J

Zdaję sobie sprawę z tego, że czwartkowa lekcja religii Wam przepada, ale liczę na to, że przynajmniej część z Was chociaż zajrzy do niej przed czwartkiem.

Boże Ciało to uroczystość liturgiczna ku czci Najświętszego  Ciała i Krwi Pana Jezusa, którą obchodzimy w pierwszy czwartek po niedzieli Trójcy Przenajświętszej. To czas, kiedy biorąc udział w procesji, oddajemy cześć Panu Jezusowi  obecnemu w Eucharystii i niesionemu w monstrancji przez kapłana oraz publicznie wyrażamy swoją wiarę.

“A gdy oni jedli , Jezus wziął chleb i odmówiwszy błogosławieństwo, połamał i dał uczniom, mówiąc: <>. Następnie wziął kielich i odmówiwszy dziękczynienie, dał im mówiąc: <>”.

Tymi słowami w Wielki Czwartek Pan Jezus ustanowił sakrament Eucharystii. Z miłości do ludzi pozostał z nami w naszych świątyniach pod postacią chleba.

Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa podkreśla ogromną wartość Eucharystii dla każdego katolika. W ten dzień oprócz Mszy Świętej we wszystkich parafiach odbywają się procesje eucharystyczne. Przy czterech ołtarzach czytana jest Ewangelia ukazująca istotę Eucharystii, a Chrystus obecny w Najświętszym Sakramencie błogosławi radości i troski ludzkiego życia. Procesja jest także publicznym wyznaniem wiary katolickiej i przynależności do Kościoła.

Zapraszam Was do obejrzenia prezentacji. Możecie sobie wybrać jedną, a możecie obejrzeć wszystkie. Na pewno niektóre informacje albo pieśni będą się powtarzały, możecie je wtedy pominąć.

https://view.genial.ly/5eada2f3eacf4c0d6716d212/presentation-boze-cialo

https://view.genial.ly/5ed788fcbacf2c0da655722a/presentation-boze-cialo?fbclid=IwAR3YOVknDNZJqkCOxPo4n_1HbNoTBEFrQQMk6i3xu7Hn0MOUSlkQENFGjE8

https://view.genial.ly/5ecbe6fb21cf0a0d8a316a28/presentation-boze-cialo-klasy-1-3

Wytrwałych zachęcam do ułożenia puzzli. Ciekawa jestem, ile czasu Wam to zajmie.

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/247651-bo%C5%BCe-cia%C5%82o   

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/ludzie/246316-bo%C5%BCe-cia%C5%82o

Zachęcam Was bardzo do pójścia w procesji Bożego Ciała. To nasza odpowiedź na Miłość Pana Jezusa do każdego z nas.

Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal

NOTATKA

Pod tematem narysujcie piękną monstrancję z Hostią.

KLASA 6A

Drodzy Uczniowie,

Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku

 https://pl.padlet.com/pyrzykjaroslawa/rue60nfgg1vd37y1

Materiał z języka polskiego – Język polski_6a_12

1 – przeczytać z podręcznika materiał powtórzeniowy z działu “Epoka napoleońska” (s. 222-224) i przerobić w myślach test (s. 225-226)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć film “Epoka Napoleona Bonaparte” – https://www.youtube.com/watch?v=w33J529zqiY
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.
 

Dzień dobry kochani!

W tym tygodniu dokończymy podsumowanie wszystkich grup zwierząt kręgowych i bezkręgowych, które omawialiśmy w tym roku. Na pewno ułatwi Wam to https://epodreczniki.pl/a/roznorodnosc-zwierzat/D1GZuxMvg. Zwrócimy uwagę na pokrycie ciała, różne narządy oddechowe, sposoby rozmnażania, rodzaje odżywiania, temperaturę ciała. Poznacie różne ciekawostki dotyczące świata zwierząt.

DLA CHĘTNYCH:

Jeśli chcesz poznać dodatkowe zaskakujące fakty o zwierzętach obejrzyj https://www.youtube.com/watch?v=MDHkEVnU4l8

Sąsiedzi Polski

Zadanie

1.Niemcy potęgą gospodarczą świata.

   Jakie produkty przemysłowe są znane na całym świecie i kojarzone z Niemcami ?

    Podaj 5 przykładów  ( produkt,marka )

2.Walory turystyczne Litwy i Białorusi

    Wymień  4 obiekty  z Litwy i Białorusi wpisane na listę  Światowego Dziedzictwa UNESCO.

Czas wykonania  20 min.

 Zadanie dodatkowe

     Podaj trzy przykłady tradycyjnych dań kuchni litewskiej lub białoruskiej.

Czas wykonania 20 min.

9 czerwca – Praca Klasowa Units 21-24

10 czerwca – Praca na zajęciach Unit 25 + ćwiczenia str. 68+69 (do wykonania po zajęciach on-line)

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu kontynuujemy pracę z podręcznikiem.

Proszę zrobić ćwiczenia z sekcja Revision 8.

W załączniku znajdziecie zadania dodatkowe. Oczywiście nie robicie zadania na słuchanie – W.Kallas – Klasa 6 – zad dodatkowe T2 na 8-12.06

Good luck!

Materiały w załączniku – 6a,b 08.06-12.06

1. Na kolejnym spotkaniu proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
Jeżeli ktoś chciałby jeszcze poprawić jakąś ocenę, będzie taka możliwość.
2. Przypominam o przesłaniu notatki z tematu:”Urlaubsziele”- podręcznik str 80 oraz “Das Wetter” str 82.(szczegóły w zadaniach z ubiegłego tygodnia).

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: ŚWIATOWY DZIEŃ ŚRODOWISKA.

Na początku czerwca obchodzimy Światowy Dzień Środowiska. A ponieważ sporo już wiecie o środowisku i o Waszym wpływie na nie, proponuję wykonanie zadania z karty pracy Karta pracy_SEGREGACJA, które podsumowuje Waszą wiedzę o segregowaniu śmieci. Chętnych proszę o zastanowienie się, w jaki sposób każdy z nas może oszczędzać wodę (bo to drugi, obok śmieci, ważny problem w zakresie dbania o środowisko). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna ….

Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.

Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Miłej zabawy!

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Materiały w załączniku – 2 tydzień czerwca kl. 6 a, b Liturgia

KLASA 6B

Drodzy Uczniowie,

Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku

 https://pl.padlet.com/pyrzykjaroslawa/rue60nfgg1vd37y1

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!

Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz  dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.

Serdecznie pozdrawiam,
Monika Łukaszewska

1 – przeczytać z podręcznika materiał powtórzeniowy z działu “Epoka napoleońska” (s. 222-224) i przerobić w myślach test (s. 225-226)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć film “Epoka Napoleona Bonaparte” – https://www.youtube.com/watch?v=w33J529zqiY
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.
 

Dzień dobry kochani!

W tym tygodniu dokończymy podsumowanie wszystkich grup zwierząt kręgowych i bezkręgowych, które omawialiśmy w tym roku. Na pewno ułatwi Wam to https://epodreczniki.pl/a/roznorodnosc-zwierzat/D1GZuxMvg. Zwrócimy uwagę na pokrycie ciała, różne narządy oddechowe, sposoby rozmnażania, rodzaje odżywiania, temperaturę ciała. Poznacie różne ciekawostki dotyczące świata zwierząt.

DLA CHĘTNYCH:

Jeśli chcesz poznać dodatkowe zaskakujące fakty o zwierzętach obejrzyj https://www.youtube.com/watch?v=MDHkEVnU4l8

Sąsiedzi Polski

Zadanie

1.Niemcy potęgą gospodarczą świata.

   Jakie produkty przemysłowe są znane na całym świecie i kojarzone z Niemcami ?

    Podaj 5 przykładów  ( produkt,marka )

2.Walory turystyczne Litwy i Białorusi

    Wymień  4 obiekty  z Litwy i Białorusi wpisane na listę  Światowego Dziedzictwa UNESCO.

Czas wykonania  20 min.

 Zadanie dodatkowe

     Podaj trzy przykłady tradycyjnych dań kuchni litewskiej lub białoruskiej.

Czas wykonania 20 min.

9 czerwca – Praca Klasowa Units 21-24

10 czerwca – Praca na zajęciach Unit 25 + ćwiczenia str. 68+69 (do wykonania po zajęciach on-line)

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu kontynuujemy pracę z podręcznikiem.

Proszę zrobić ćwiczenia z sekcja Revision 8.

W załączniku znajdziecie zadania dodatkowe. Oczywiście nie robicie zadania na słuchanie – W.Kallas – Klasa 6 – zad dodatkowe T2 na 8-12.06

Good luck!

9.06
– sprawdzamy zadanie domowe unit 17 i 18 ćwiczenia
– unit 19
-unit 19 ćwiczenia do domu
 
10.06
– unit 20 
– unit 20 ćwiczenia do domu

Materiały w załączniku – 6a,b 08.06-12.06

1. Na kolejnym spotkaniu proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
Jeżeli ktoś chciałby jeszcze poprawić jakąś ocenę, będzie taka możliwość.
2. Przypominam o przesłaniu notatki z tematu:”Urlaubsziele”- podręcznik str 80 oraz “Das Wetter” str 82.(szczegóły w zadaniach z ubiegłego tygodnia).

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: ŚWIATOWY DZIEŃ ŚRODOWISKA.

Na początku czerwca obchodzimy Światowy Dzień Środowiska. A ponieważ sporo już wiecie o środowisku i o Waszym wpływie na nie, proponuję wykonanie zadania z karty pracy Karta pracy_SEGREGACJA, które podsumowuje Waszą wiedzę o segregowaniu śmieci. Chętnych proszę o zastanowienie się, w jaki sposób każdy z nas może oszczędzać wodę (bo to drugi, obok śmieci, ważny problem w zakresie dbania o środowisko). Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna ….

Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.

Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Miłej zabawy!

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Materiały w załączniku – 2 tydzień czerwca kl. 6 a, b Liturgia

KLASA 7A

Tematyka zajęć w tym tygodniu – Zdarzenia losowe

Omówimy zagadnienia związane z prawdopodobieństwem, będziemy wyznaczać ilość zdarzeń – wszystkich itp – podręcznik str 308 i 309
wykonamy zadania
1, 2, 3, 4, 5, 6, str 310 i 311 – poniedziałek
7, 8, 9, 10, 11, 12 str 311 i 312 – środa
w zależności od tempa pracy, następne będą zadania z “szarej strefy” – str318 zad 12, 13, 14

Pozdrawiam
ICzerwionka

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!

Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz  dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.

Serdecznie pozdrawiam,
Monika Łukaszewska

Do piątku 12 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika i opanować tematy: “Walka o granice państwa polskiego” (s. 210-217), “Konstytucja marcowa i ustrój II Rzeczypospolitej” (s. 218-221) oraz “Rządy autorytarne w Polsce” (s. 222-225)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 70 minut
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Przystanek Niepodległość 2” – https://www.youtube.com/watch?v=Oc4xFktXT68
– “Przystanek Niepodległość 3” – https://www.youtube.com/watch?v=twXnUYG8Xco
– “II Rzeczpospolita” – https://www.youtube.com/watch?v=lEkATLJYBoY
– na to zadanie powinieneś poświęcić 20 minut.

Dzień dobry kochani!

W tym tygodniu sprawdzimy ćwiczenia ze str. 88-89. Będziemy kontynuować temat związany z układem dokrewnym. Poznacie rodzaje hormonów, ich działanie, choroby o podłożu hormonalnym . Po lekcji zapoznajcie się z tematem na str.213-216, pomocny będzie  https://epodreczniki.pl/a/jak-dzialaja-hormony/D19PuZPjL i wykonajcie ćwiczenia str.90-91. Sprawdzimy to na kolejnych zajęciach.

Dla chętnych:

Jeśli chcesz poznać zadziwiające ciekawostki o ludzkim ciele, zajrzyj na stronę https://www.youtube.com/watch?v=Kq5aIWtLrdc, jeśli interesuje Cię budowa i funkcjonowanie tarczycy obejrzyj https://www.youtube.com/watch?v=0Qm7DokKXVM

Zadanie

Relacje między elementami środowiska geograficznego

  1. Powodzie i ochrona przeciwpowodziowa.

Jakie zmiany w środowisku przyrodniczym spowodowała budowa Zbiornika

Czorsztyńskiego ? Skorzystaj z ilustracji zamieszczonej w podręczniku.

 

        2.Warunki rozwoju gospodarki energetycznej.

            Elektrownia Bełchatów jest jednym z największych w Europie emitentów dwutlenku węgla.

            Dlaczego energetyka w województwie łódzkim bazuje na węglu brunatnym?  Podaj  dwie

            przyczyny. 

 Czas wykonania 30 min.

Materiały w załączniku – 7a fizyka

Temat: Kwasy beztlenowe.

Proszę zapoznać się z filmami

Kwasy

https://www.youtube.com/watch?v=xHckL9VoGXQ

https://www.youtube.com/watch?v=CiYRzQCdarU

Streszczenie lekcji i zadania dla chętnych zad.1-7 – kwasy

Rozwiązane zadania przesyłamy na maila:

krczajkowska@o2.pl

9 czerwca1. godzina: Sprawdzamy zadania z poprzedniej lekcji, załącznik 1,2,3,4

2. godzina: Sprawdzian (możliwa odpytka ustna) ze słówek podręcznik str. 157 a+b, 48 zad 1 (tekst) oraz 3a, oraz strona 49 zad. 4b

9.06
– sprawdzamy zadanie domowe ćwiczenia unit 7B
-zadanie domowe quick test 6+ unit 6 test+ progress test units 1-6

Materiały w załączniku – 7a 08.06-12. 06

1. Na kolejnym spotkaniu proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
Jeżeli ktoś chciałby jeszcze poprawić jakąś ocenę, będzie taka możliwość.
2. Przypominam o przesłaniu notatki z tematu:”Urlaubsziele”- podręcznik str 80 oraz “Das Wetter” str 82.(szczegóły w zadaniach z ubiegłego tygodnia).

ZADANIA DODATKOWE:

Materiały w załączniku – 7a informatyka

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: MASS MEDIA – szanse i zagrożenia.

Obejrzyjcie krótką wypowiedź, komentującą rolę współczesnych mediów: https://ninateka.pl/film/fundacja-nowe-media-ewa-wanat-o-mediach-radiu-i-edukacji-medialnej-cz-1 i przedstawcie swoje zdanie… Jak media na nas wpływają i na ile stanowią zagrożenie? Czy słyszeliście o takich pojęciach jak hejt, trolling, czy postprawda? Czy łatwo jest krytycznie podchodzić do informacji, które do nas docierają z mediów (w tym mediów społecznościowych)? Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Światowego Dnia Roweru, który obchodzimy 3 czerwca, wykonajcie dzieło, którego głównym motywem będzie rower. Technika dowolna : fotografia, rysunek, malarstwo, rzeźba, instalacja artystyczna ….

Marcel Duchamp stworzył termin ,,ready – made”, oznaczający użycie „przedmiotu gotowego” jako dzieła sztuki. Pierwszą tego typu pracą było ,,Koło rowerowe” z 1913 roku.

W 1942 roku Pablo Picasso zaprezentował rzeźbę ,,Głowa byka”. Siodełko i kierownica roweru.

Pracę możecie wykonać wspólnie z rodzeństwem i rodzicami. Więcej inspiracji znajdziecie w zakładce ,,Koło plastyczne”.

Sfotografujcie swoje dzieło i prześlijcie na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Miłej zabawy!

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

KLASA 8A

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!

Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz  dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.

Serdecznie pozdrawiam,
Monika Łukaszewska

Do piątku 12 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika materiał powtórzeniowy “Polska i świat na przełomie XX i XXI wieku (s. 230-232) i przerobić w myślach test ( s. 233-234)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “III Rzeczpospolita w NATO i UE” – https://www.youtube.com/watch?v=4Ii5u2WrYTk
– “Animowana historia Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=2DrXgj1NwN8
– “Granice Polski na przestrzeni wieków” – https://www.youtube.com/watch?v=eqAnz-Mk16I
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.
 
Do piątku 12 marca należy:
 
1 – przeczytać i opanować zawarty w pliku materiał “Środki masowego przekazu – czwarta władza?”
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Polska kultura w epoce komunizmu” – https://www.youtube.com/watch?v=32ElgFG5LbU
– “Kultura polska po 1989 roku” – https://www.youtube.com/watch?v=zQTE-s4iu8Q
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut.

Materiały w załączniku:
8abc fizyka test
8abc fizyka

Temat: Skrobia i celuloza. / podręcznik dział 40 str. 212/

Proszę zapoznać się z filmami

Cukry

https://www.youtube.com/watch?v=US45pPbw0jw

https://www.youtube.com/watch?v=F3RX7V6XnAY

https://www.youtube.com/watch?v=D95PN4Ala00

Zadania dla chętnych

Podr. Zad.1-5 str.217

Streszczenie lekcji –  skrobi i celuloza

Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl

8 czerwca – prezentacje/ próbny test ósmoklasisty

9 czerwca – próbny test ósmoklasisty

10 czerwca – Omówienie próbnego testu ósmoklasisty

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu kontynuujemy Unit 11 (Health).

W załączniku znajdziecie zadania na pisanie – W.Kallas – Klasa 8 – zadania na 8-12.06 (PISANIE). Proszę o napisanie 3 prac (każdorazowo Zadanie 2, na dole strony) i odesłanie na mój adres mejlowy (format: WORD albo PDF):

wkallas@poczta.onet.pl

Good luck

8.06-9.06
– sprawdzamy progress test units 1-5
– sprawdzamy ćwiczenia file 7A
– sprawdzamy vocabulary bank str 158
– listening str 66/67
– rozpoczynamy unit 7B

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: MASS MEDIA – szanse i zagrożenia.

Obejrzyjcie krótką wypowiedź, komentującą rolę współczesnych mediów: https://ninateka.pl/film/fundacja-nowe-media-ewa-wanat-o-mediach-radiu-i-edukacji-medialnej-cz-1 i przedstawcie swoje zdanie… Jak media na nas wpływają i na ile stanowią zagrożenie? Czy słyszeliście o takich pojęciach jak hejt, trolling, czy postprawda? Czy łatwo jest krytycznie podchodzić do informacji, które do nas docierają z mediów (w tym mediów społecznościowych)? Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.

KLASA 8B

Do piątku 12 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika materiał powtórzeniowy “Polska i świat na przełomie XX i XXI wieku (s. 230-232) i przerobić w myślach test ( s. 233-234)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “III Rzeczpospolita w NATO i UE” – https://www.youtube.com/watch?v=4Ii5u2WrYTk
– “Animowana historia Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=2DrXgj1NwN8
– “Granice Polski na przestrzeni wieków” – https://www.youtube.com/watch?v=eqAnz-Mk16I
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.
 
Do piątku 12 marca należy:
 
1 – przeczytać i opanować zawarty w pliku materiał “Środki masowego przekazu – czwarta władza?”
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Polska kultura w epoce komunizmu” – https://www.youtube.com/watch?v=32ElgFG5LbU
– “Kultura polska po 1989 roku” – https://www.youtube.com/watch?v=zQTE-s4iu8Q
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut.

Materiały w załączniku:
8abc fizyka test
8abc fizyka

Temat: Skrobia i celuloza. / podręcznik dział 40 str. 212/

Proszę zapoznać się z filmami

Cukry

https://www.youtube.com/watch?v=US45pPbw0jw

https://www.youtube.com/watch?v=F3RX7V6XnAY

https://www.youtube.com/watch?v=D95PN4Ala00

Zadania dla chętnych

Podr. Zad.1-5 str.217

Streszczenie lekcji –  skrobi i celuloza

Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl

8 czerwca – prezentacje/ próbny test ósmoklasisty

9 czerwca – próbny test ósmoklasisty

10 czerwca – Omówienie próbnego testu ósmoklasisty

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu kontynuujemy Unit 11 (Health).

W załączniku znajdziecie zadania na pisanie – W.Kallas – Klasa 8 – zadania na 8-12.06 (PISANIE). Proszę o napisanie 3 prac (każdorazowo Zadanie 2, na dole strony) i odesłanie na mój adres mejlowy (format: WORD albo PDF):

wkallas@poczta.onet.pl

Good luck

8.06-9.06
– sprawdzamy progress test units 1-5
– sprawdzamy ćwiczenia file 7A
– sprawdzamy vocabulary bank str 158
– listening str 66/67
– rozpoczynamy unit 7B

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: MASS MEDIA – szanse i zagrożenia.

Obejrzyjcie krótką wypowiedź, komentującą rolę współczesnych mediów: https://ninateka.pl/film/fundacja-nowe-media-ewa-wanat-o-mediach-radiu-i-edukacji-medialnej-cz-1 i przedstawcie swoje zdanie… Jak media na nas wpływają i na ile stanowią zagrożenie? Czy słyszeliście o takich pojęciach jak hejt, trolling, czy postprawda? Czy łatwo jest krytycznie podchodzić do informacji, które do nas docierają z mediów (w tym mediów społecznościowych)? Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.

KLASA 8C

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!

Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz  dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.

Serdecznie pozdrawiam,
Monika Łukaszewska

Do piątku 12 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika materiał powtórzeniowy “Polska i świat na przełomie XX i XXI wieku (s. 230-232) i przerobić w myślach test ( s. 233-234)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “III Rzeczpospolita w NATO i UE” – https://www.youtube.com/watch?v=4Ii5u2WrYTk
– “Animowana historia Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=2DrXgj1NwN8
– “Granice Polski na przestrzeni wieków” – https://www.youtube.com/watch?v=eqAnz-Mk16I
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.
 
Do piątku 12 marca należy:
 
1 – przeczytać i opanować zawarty w pliku materiał “Środki masowego przekazu – czwarta władza?”
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Polska kultura w epoce komunizmu” – https://www.youtube.com/watch?v=32ElgFG5LbU
– “Kultura polska po 1989 roku” – https://www.youtube.com/watch?v=zQTE-s4iu8Q
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut.

Materiały w załączniku:
8abc fizyka test
8abc fizyka

Temat: Skrobia i celuloza. / podręcznik dział 40 str. 212/

Proszę zapoznać się z filmami

Cukry

https://www.youtube.com/watch?v=US45pPbw0jw

https://www.youtube.com/watch?v=F3RX7V6XnAY

https://www.youtube.com/watch?v=D95PN4Ala00

Zadania dla chętnych

Podr. Zad.1-5 str.217

Streszczenie lekcji –  skrobi i celuloza

Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl

8 czerwca – prezentacje/ próbny test ósmoklasisty

9 czerwca – próbny test ósmoklasisty

10 czerwca – Omówienie próbnego testu ósmoklasisty

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu kontynuujemy Unit 11 (Health).

W załączniku znajdziecie zadania na pisanie – W.Kallas – Klasa 8 – zadania na 8-12.06 (PISANIE). Proszę o napisanie 3 prac (każdorazowo Zadanie 2, na dole strony) i odesłanie na mój adres mejlowy (format: WORD albo PDF):

wkallas@poczta.onet.pl

Good luck

8.06-9.06
– sprawdzamy progress test units 1-5
– sprawdzamy ćwiczenia file 7A
– sprawdzamy vocabulary bank str 158
– listening str 66/67
– rozpoczynamy unit 7B

Zadania WF nauczania zdalnego dla klas 4-8 na nowy tydzień (08.06.-12.06.)

Plik z opisem Zadań WF jak również pliki z propozycjami aktywności są zapisane w formacie pdf.

W załączeniu:
Kl. 4-8__Zadania WF_08.06.-12.06

Kl. 4-8_Cw.dla chlopcow-Stalowe miesnie_3-dniowy plan trening na miesni brzucha

Kl. 4-8_Cw.dla dziewczat-Cw.rozciagajace i wzmacniajace

Kl. 4-8_Zadanie dodatkowe-Amerykański test spr.fiz._K-W


Pozdrawiam i życzę ZDROWIA!
Sławek Masłowski

Tematyka: MASS MEDIA – szanse i zagrożenia.

Obejrzyjcie krótką wypowiedź, komentującą rolę współczesnych mediów: https://ninateka.pl/film/fundacja-nowe-media-ewa-wanat-o-mediach-radiu-i-edukacji-medialnej-cz-1 i przedstawcie swoje zdanie… Jak media na nas wpływają i na ile stanowią zagrożenie? Czy słyszeliście o takich pojęciach jak hejt, trolling, czy postprawda? Czy łatwo jest krytycznie podchodzić do informacji, które do nas docierają z mediów (w tym mediów społecznościowych)? Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. W sprawie efektów proszę o kontakt przez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 11 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach, czyli plusami za aktywność.

image/svg+xml

Menu

Śledź nas