e-learning 15.06.2020 – 19.06.2020 – 4-8

KLASA 4A

POLA FIGUR

Temat: Siatki prostopadłościanów. /Str.229/

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Ćw. A,B,C str. 229-230

Podr. Zad.1-3  str.231

Zadania dla chętnych

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział  :

Siatki prostopadłościanów.”/ czas pracy 2 godz./

Temat: Pole powierzchni prostopadłościanu /podr.str.233/

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo.

Podr. Zad.1-7  str.237

Zadania dla chętnych

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział  :„ Pole powierzchni prostopadłościanu ”   

/ czas pracy 2 godz./

Streszczenie lekcji  – pole powierzchni prostopadłościanu-kl.4

Rozwiązane zadania przesyłamy do końca tygodnia na maila: krczajkowska@o2.pl

Lekcja w załączniku – 15-19 czerwca

Do piątku 19 czerwca należy:
 
1 – przeczytać zawarty w pliku materiał “Historia, źródła i czas 4“, opanować go i odpowiedzieć w myślach na kończące go pytania i polecenia
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Historia integracji europejskiej”, cz. 1 – https://www.youtube.com/watch?v=qgQLYflExMc
– “Historia integracji europejskiej”, cz. 2 – https://www.youtube.com/watch?v=QZB-_2KP2Y8
– “1000 lat Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=9DKl9gT6Txg
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani.

W poniedziałek  sprawdzimy wcześniej zadane ćwiczenia ze str.98-99. Utrwalimy wiadomości  o warunkach panujących w wodzie, organizmach, które żyją w jeziorach i rzekach oraz o ich przystosowaniach do tego środowiska. Uczniowie, którzy wykonali lapbooki o zwierzętach wodnych będą mogli zaprezentować swoje prace kolegom i koleżankom.

W tym tygodniu nie ma zadań, które wykonujemy w ćwiczeniach i nic nie wysyłamy do sprawdzenia 🙂

Uczymy się języka angielskiego zachęcam zatem do przeniesienia się wirtualnie na kilka chwil do Wielkiej Brytanii, gdzie wszyscy mówią po angielsku.

Zwiedź Londyn – stolicę Wielkiej Brytanii nie wychodząc z domu

https://www.youtube.com/watch?v=HHll-xZpdjI

Oto Harry Pottera i jego świat – przenieś się do niego i odwiedź Warner Bros Studio, gdzie był kręcony film.

https://www.youtube.com/watch?v=c8bUr6L9AhQ

Pobaw się w detektywa jak dzieci w filmie i odkryj charakterystyczne elementy Londynu.

https://www.youtube.com/watch?v=frI7OEXwbXk&t

Odkryj 10 najciekawszym miejsc w UK. Film jest po angielsku. Nie przejmuj się, że nie rozumiesz, obejrzyj i spróbuj zapamiętać miejsca. Chodzi o to, żeby się osłuchać i jeśli zrozumiesz choć kilka  słówek będzie dobrze.

https://www.youtube.com/watch?v=hbQbaUeOkDQ

Odkryj 10 faktów o Wielkiej Brytanii.

https://www.youtube.com/watch?v=Jrka9Nt-nQo

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu proszę powtórzyć sobie słownictwo do opisywania rzeczy (sekcja WONDERFUL WORDS po Unit 28, s. 94-95), słownictwo dotyczące mebli (Unit 28) oraz spędzania wolnego czasu (Unit 27).

Dla chętnych – nadal aktualne: OPISZCIE JAK WYGLĄDA WASZ POKÓJ, JAKIE SĄ W NIM MEBLE I SPRZĘTY, JAK WYGLĄDAJĄ

Przypominam o przygotowaniu samodzielnej, 3-minutowej wypowiedzi w j. niemieckim na nasze zajęcia.
Treść wypowiedzi to materiał z podręcznika. To od Ciebie zależy, co powiesz , jaka będzie treść Twojej wypowiedzi.

Do zobaczenia on- line.

 

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania w załączniku – 4ab informatyka

Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8

Tematyka: Kultura słowa.

Zachęcam do przeczytania bajki z załącznika i w oparciu o nią do zastanowienia się nad tym, jak ważne jest: co, komu i w jaki sposób mówimy… Powodzenia!

 Bajka_TRZY SITA

Witaj!

Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….

Swoją kompozycję  sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Zadania w załączniku – 3 tydzień czerwca kl. 4 a,

KLASA 4B

POLA FIGUR

Temat: Siatki prostopadłościanów. /Str.229/

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Ćw. A,B,C str. 229-230

Podr. Zad.1-3  str.231

Zadania dla chętnych

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział  :

Siatki prostopadłościanów.”/ czas pracy 2 godz./

Temat: Pole powierzchni prostopadłościanu /podr.str.233/

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo.

Podr. Zad.1-7  str.237

Zadania dla chętnych

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział  :„ Pole powierzchni prostopadłościanu ”   

/ czas pracy 2 godz./

Streszczenie lekcji  – pole powierzchni prostopadłościanu-kl.4

Rozwiązane zadania przesyłamy do końca tygodnia na maila: krczajkowska@o2.pl

Lekcja w załączniku – 15-19 czerwca

Do piątku 19 czerwca należy:
 
1 – przeczytać zawarty w pliku materiał “Historia, źródła i czas 4“, opanować go i odpowiedzieć w myślach na kończące go pytania i polecenia
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Historia integracji europejskiej”, cz. 1 – https://www.youtube.com/watch?v=qgQLYflExMc
– “Historia integracji europejskiej”, cz. 2 – https://www.youtube.com/watch?v=QZB-_2KP2Y8
– “1000 lat Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=9DKl9gT6Txg
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani.

W poniedziałek  sprawdzimy wcześniej zadane ćwiczenia ze str.98-99. Utrwalimy wiadomości  o warunkach panujących w wodzie, organizmach, które żyją w jeziorach i rzekach oraz o ich przystosowaniach do tego środowiska. Uczniowie, którzy wykonali lapbooki o zwierzętach wodnych będą mogli zaprezentować swoje prace kolegom i koleżankom.

W tym tygodniu nie ma zadań, które wykonujemy w ćwiczeniach i nic nie wysyłamy do sprawdzenia 🙂

Uczymy się języka angielskiego zachęcam zatem do przeniesienia się wirtualnie na kilka chwil do Wielkiej Brytanii, gdzie wszyscy mówią po angielsku.

Zwiedź Londyn – stolicę Wielkiej Brytanii nie wychodząc z domu

https://www.youtube.com/watch?v=HHll-xZpdjI

Oto Harry Pottera i jego świat – przenieś się do niego i odwiedź Warner Bros Studio, gdzie był kręcony film.

https://www.youtube.com/watch?v=c8bUr6L9AhQ

Pobaw się w detektywa jak dzieci w filmie i odkryj charakterystyczne elementy Londynu.

https://www.youtube.com/watch?v=frI7OEXwbXk&t

Odkryj 10 najciekawszym miejsc w UK. Film jest po angielsku. Nie przejmuj się, że nie rozumiesz, obejrzyj i spróbuj zapamiętać miejsca. Chodzi o to, żeby się osłuchać i jeśli zrozumiesz choć kilka  słówek będzie dobrze.

https://www.youtube.com/watch?v=hbQbaUeOkDQ

Odkryj 10 faktów o Wielkiej Brytanii.

https://www.youtube.com/watch?v=Jrka9Nt-nQo

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu proszę powtórzyć sobie słownictwo do opisywania rzeczy (sekcja WONDERFUL WORDS po Unit 28, s. 94-95), słownictwo dotyczące mebli (Unit 28) oraz spędzania wolnego czasu (Unit 27).

Dla chętnych – nadal aktualne: OPISZCIE JAK WYGLĄDA WASZ POKÓJ, JAKIE SĄ W NIM MEBLE I SPRZĘTY, JAK WYGLĄDAJĄ

Na kolejnych zajęciach poćwiczymy reakcje językowe, które zaproponowałam tydzień temu na stronie “Quizlett”.
Chciałabym ,abyście odpowiadali na te pytania bez odwracania fiszki z odpowiedzią.
Dasz radę?
 
Do zobaczenia on- line
 

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania w załączniku – 4ab informatyka

Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8

Tematyka: Kultura słowa.

Zachęcam do przeczytania bajki z załącznika i w oparciu o nią do zastanowienia się nad tym, jak ważne jest: co, komu i w jaki sposób mówimy… Powodzenia!

 Bajka_TRZY SITA

Witaj!

Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….

Swoją kompozycję  sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was bardzo serdecznie i proszę o odmówienie modlitwy „Ojcze nasz”

Każdy z Was ma serce. Te nasze serca biją ciągle, abyśmy mogli żyć. Czasami ludzie mówią, że „ktoś komuś daje swoje serce na dłoni”. Oznacza to, że kto ma bijące serce, ten żyje i może robić coś dobrego dla innych ludzi

Kiedy spojrzymy na obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa, z łatwością znajdziemy na nim Serce Pana Jezusa. Jest ono znakiem miłości Pana Jezusa do każdego z nas.

Pan Jezus trzyma swoje serce na dłoni i wygląda tak, jak gdyby chciał je nam oddać. To znaczy, że Pan Jezus jest zawsze gotowy uczynić dla każdego z nas coś dobrego. A dlaczego? Bo bardzo nas kocha.

Obejrzyjcie, proszę, prezentację i wykonajcie poszczególne zadania.

https://view.genial.ly/5ed76fefa49f050d73c31fb2/interactive-image-serce-jezusa-zrodlem-milosci-i-dobroci-kl1jednosc

A teraz obejrzyjcie film mówiący o św. Małgorzacie, której ukazał się Pan Jezus. Posłuchajcie uważnie, o co ją poprosił i co obiecał.

https://www.youtube.com/watch?v=G8nOrvLyUIk

Mam nadzieję, że wypełniacie pierwsze piątki miesiąca.

.Pod tematem narysujcie serce Pana Jezusa otoczone cierniami.

.

Zostańcie z Panem Bogiem!

Beata Zawal

KLASA 5A

GRANIASTOSŁUPY

Temat: Objętość prostopadłościanu. /podręcznik str.236/

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Podr. Zad.1-7  str.237

Zadania dla chętnych

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział  :„ : Objętość prostopadłościanu

/ czas pracy 2 godz./

Streszczenie lekcji   – objetość prostopadłościanu-kl.5

Temat: Objętość graniastosłupa prostego./.podr.str.238/

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Podr. Zad.1-6 str.239-240

Zadania dla chętnych

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział  :

„ Objętość graniastosłupa prostego„/ czas pracy 2 godz./

Streszczenie lekcji   – objetość graniastosłupa prostego-kl.5

Rozwiązane zadania przesyłamy  na maila: krczajkowska@o2.pl

W tym tygodniu będziemy omawiać zagadnienia ze składni (wykres zdania pojedynczego, części zdania). Ćwiczenia będziecie wykonywać podczas spotkania. Tym razem niczego wcześniej nie zadaję.

Do piątku 19 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika tematy: “Jagiellonowie w Europie Środkowej” (s. 200-204) i “Monarchia stanowa w Polsce” (s. 205-209), a także materiał powtórzeniowy z działu “Polska dzielnicowa i zjednoczona” (s. 210-215)
– na to zadanie powinieneś 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Dynastia Jagiellonów” –   https://www.youtube.com/watch?v=1s5kBtta_IQ
– “Monarchia stanowa” – https://www.youtube.com/watch?v=rNpUZ_fRzuE
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani!

Zakończyliśmy omawianie roślin, podsumowaliśmy wszystkie wiadomości. W tym tygodniu porozmawiamy o tym, co złego dzieje się z naszą planetą, jakimi działaniami człowiek niszczy środowisko. W jaki sposób możemy uratować nasza Ziemię, co możemy zmienić w codziennym życiu, żeby choć trochę pomóc . Sprawdzę Waszą wiedzę na temat ochrony środowiska, zmierzycie się z quizem ekologicznym .Do zobaczenia!

Zadania

Współcześni mieszkańcy arktycznej tundry nadal potrafią zbudować igloo .Obejrzyj na  You Tube jak zbudować tradycyjne igloo np. Tuktu-4- The Snow Palace ( How to build a REAL Inuit  igloo)

Dlaczego igloo nie topnieje od środka?

Czas wykonania  ok.15 min.

Bardzo proszę posłuchać załączonego nagrania z lekcji 23. W tym tygodniu poznajemy czasownik modalny should – podręcznik str.78-79 i ćwiczenia str.60-61. Będziemy także przypominać słownictwo związane z teatrem – podręcznik str.82-83.

Drodzy Uczniowie!

W tygodniu 15-19 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem.

W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji Revision 7 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.

Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe 15-19.06

Good luck!

Na zajęciach proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
 
Do zobaczenia on- line

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania w załączniku – 5abcd informatyka

Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8

Tematyka: SZCZĘŚCIE.

W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad tym, jak wyglądałby idealny świat. Bez wątpienia idealny świat to taki, w którym wszyscy są szczęśliwi. Dlatego chciałabym byście w tym tygodniu zastanowili się nad pojęciem szczęścia. Czy dla każdego szczęście oznacza to samo? A może jest wręcz przeciwnie? Przeczytajcie bajkę z załącznika i przemyślcie ją: od czego zależy nasze szczęście? Czy jesteśmy w stanie je sobie zagwarantować? Czy nasze szczęście zależy od tego, co nas spotyka? Czy jedynie od tego, jak reagujemy na to, co nas spotyka? Powodzenia!

 Bajka_SZCZĘŚCIE

Witaj!

Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….

Swoją kompozycję  sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was bardzo serdecznie i proszę o odmówienie modlitwy „Ojcze nasz”

Każdy z Was ma serce. Te nasze serca biją ciągle, abyśmy mogli żyć. Czasami ludzie mówią, że „ktoś komuś daje swoje serce na dłoni”. Oznacza to, że kto ma bijące serce, ten żyje i może robić coś dobrego dla innych ludzi

Kiedy spojrzymy na obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa, z łatwością znajdziemy na nim Serce Pana Jezusa. Jest ono znakiem miłości Pana Jezusa do każdego z nas.

Pan Jezus trzyma swoje serce na dłoni i wygląda tak, jak gdyby chciał je nam oddać. To znaczy, że Pan Jezus jest zawsze gotowy uczynić dla każdego z nas coś dobrego. A dlaczego? Bo bardzo nas kocha.

Obejrzyjcie, proszę, prezentację i wykonajcie poszczególne zadania.

https://view.genial.ly/5ed76fefa49f050d73c31fb2/interactive-image-serce-jezusa-zrodlem-milosci-i-dobroci-kl1jednosc

A teraz obejrzyjcie film mówiący o św. Małgorzacie, której ukazał się Pan Jezus. Posłuchajcie uważnie, o co ją poprosił i co obiecał.

https://www.youtube.com/watch?v=G8nOrvLyUIk

Mam nadzieję, że wypełniacie pierwsze piątki miesiąca.

.Pod tematem narysujcie serce Pana Jezusa otoczone cierniami.

.

Zostańcie z Panem Bogiem!

Beata Zawal

KLASA 5B

Zadania w załączniku – 5b matematyka

W tym tygodniu będziemy omawiać zagadnienia ze składni (wykres zdania pojedynczego, części zdania). Ćwiczenia będziecie wykonywać podczas spotkania. Tym razem niczego wcześniej nie zadaję.

Do piątku 19 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika tematy: “Jagiellonowie w Europie Środkowej” (s. 200-204) i “Monarchia stanowa w Polsce” (s. 205-209), a także materiał powtórzeniowy z działu “Polska dzielnicowa i zjednoczona” (s. 210-215)
– na to zadanie powinieneś 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Dynastia Jagiellonów” –   https://www.youtube.com/watch?v=1s5kBtta_IQ
– “Monarchia stanowa” – https://www.youtube.com/watch?v=rNpUZ_fRzuE
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani!

Zakończyliśmy omawianie roślin, podsumowaliśmy wszystkie wiadomości. W tym tygodniu porozmawiamy o tym, co złego dzieje się z naszą planetą, jakimi działaniami człowiek niszczy środowisko. W jaki sposób możemy uratować nasza Ziemię, co możemy zmienić w codziennym życiu, żeby choć trochę pomóc . Sprawdzę Waszą wiedzę na temat ochrony środowiska, zmierzycie się z quizem ekologicznym .Do zobaczenia!

Zadania

Współcześni mieszkańcy arktycznej tundry nadal potrafią zbudować igloo .Obejrzyj na  You Tube jak zbudować tradycyjne igloo np. Tuktu-4- The Snow Palace ( How to build a REAL Inuit  igloo)

Dlaczego igloo nie topnieje od środka?

Czas wykonania  ok.15 min.

Bardzo proszę posłuchać załączonego nagrania z lekcji 23. W tym tygodniu poznajemy czasownik modalny should – podręcznik str.78-79 i ćwiczenia str.60-61. Będziemy także przypominać słownictwo związane z teatrem – podręcznik str.82-83.

Drodzy Uczniowie!

W tygodniu 15-19 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem.

W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji Revision 7 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.

Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe 15-19.06

Good luck!

Na naszych zajęciach on- line będziemy oglądać film 2 i 3 z serii:”10 Minuten mit Deutsch”.
Możesz wcześniej obejrzeć je w domu (dostępne w zakładce:”Materiały dodatkowe”).

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania w załączniku – 5abcd informatyka

Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8

Tematyka: SZCZĘŚCIE.

W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad tym, jak wyglądałby idealny świat. Bez wątpienia idealny świat to taki, w którym wszyscy są szczęśliwi. Dlatego chciałabym byście w tym tygodniu zastanowili się nad pojęciem szczęścia. Czy dla każdego szczęście oznacza to samo? A może jest wręcz przeciwnie? Przeczytajcie bajkę z załącznika i przemyślcie ją: od czego zależy nasze szczęście? Czy jesteśmy w stanie je sobie zagwarantować? Czy nasze szczęście zależy od tego, co nas spotyka? Czy jedynie od tego, jak reagujemy na to, co nas spotyka? Powodzenia!

 Bajka_SZCZĘŚCIE

Witaj!

Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….

Swoją kompozycję  sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was bardzo serdecznie i proszę o odmówienie modlitwy „Ojcze nasz”

Każdy z Was ma serce. Te nasze serca biją ciągle, abyśmy mogli żyć. Czasami ludzie mówią, że „ktoś komuś daje swoje serce na dłoni”. Oznacza to, że kto ma bijące serce, ten żyje i może robić coś dobrego dla innych ludzi

Kiedy spojrzymy na obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa, z łatwością znajdziemy na nim Serce Pana Jezusa. Jest ono znakiem miłości Pana Jezusa do każdego z nas.

Pan Jezus trzyma swoje serce na dłoni i wygląda tak, jak gdyby chciał je nam oddać. To znaczy, że Pan Jezus jest zawsze gotowy uczynić dla każdego z nas coś dobrego. A dlaczego? Bo bardzo nas kocha.

Obejrzyjcie, proszę, prezentację i wykonajcie poszczególne zadania.

https://view.genial.ly/5ed76fefa49f050d73c31fb2/interactive-image-serce-jezusa-zrodlem-milosci-i-dobroci-kl1jednosc

A teraz obejrzyjcie film mówiący o św. Małgorzacie, której ukazał się Pan Jezus. Posłuchajcie uważnie, o co ją poprosił i co obiecał.

https://www.youtube.com/watch?v=G8nOrvLyUIk

Mam nadzieję, że wypełniacie pierwsze piątki miesiąca.

.Pod tematem narysujcie serce Pana Jezusa otoczone cierniami.

.

Zostańcie z Panem Bogiem!

Beata Zawal

KLASA 5C

Drodzy Uczniowie,

Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku

 https://pl.padlet.com/pyrzykjaroslawa/774nkqjlvz7kpevc

Zadania w załączniku – Vc – j. polski od 15 czerwca

Do piątku 19 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika tematy: “Jagiellonowie w Europie Środkowej” (s. 200-204) i “Monarchia stanowa w Polsce” (s. 205-209), a także materiał powtórzeniowy z działu “Polska dzielnicowa i zjednoczona” (s. 210-215)
– na to zadanie powinieneś 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Dynastia Jagiellonów” –   https://www.youtube.com/watch?v=1s5kBtta_IQ
– “Monarchia stanowa” – https://www.youtube.com/watch?v=rNpUZ_fRzuE
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani!

Zakończyliśmy omawianie roślin, podsumowaliśmy wszystkie wiadomości. W tym tygodniu porozmawiamy o tym, co złego dzieje się z naszą planetą, jakimi działaniami człowiek niszczy środowisko. W jaki sposób możemy uratować nasza Ziemię, co możemy zmienić w codziennym życiu, żeby choć trochę pomóc . Sprawdzę Waszą wiedzę na temat ochrony środowiska, zmierzycie się z quizem ekologicznym .Do zobaczenia!

Zadania

Współcześni mieszkańcy arktycznej tundry nadal potrafią zbudować igloo .Obejrzyj na  You Tube jak zbudować tradycyjne igloo np. Tuktu-4- The Snow Palace ( How to build a REAL Inuit  igloo)

Dlaczego igloo nie topnieje od środka?

Czas wykonania  ok.15 min.

Bardzo proszę posłuchać załączonego nagrania z lekcji 23. W tym tygodniu poznajemy czasownik modalny should – podręcznik str.78-79 i ćwiczenia str.60-61. Będziemy także przypominać słownictwo związane z teatrem – podręcznik str.82-83.

Drodzy Uczniowie!

W tygodniu 15-19 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem.

W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji Revision 7 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.

Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe 15-19.06

Good luck!

Na zajęciach proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
 
Do zobaczenia on- line

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania w załączniku – 5abcd informatyka

Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8

Tematyka: SZCZĘŚCIE.

W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad tym, jak wyglądałby idealny świat. Bez wątpienia idealny świat to taki, w którym wszyscy są szczęśliwi. Dlatego chciałabym byście w tym tygodniu zastanowili się nad pojęciem szczęścia. Czy dla każdego szczęście oznacza to samo? A może jest wręcz przeciwnie? Przeczytajcie bajkę z załącznika i przemyślcie ją: od czego zależy nasze szczęście? Czy jesteśmy w stanie je sobie zagwarantować? Czy nasze szczęście zależy od tego, co nas spotyka? Czy jedynie od tego, jak reagujemy na to, co nas spotyka? Powodzenia!

 Bajka_SZCZĘŚCIE

Witaj!

Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….

Swoją kompozycję  sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was bardzo serdecznie i proszę o odmówienie modlitwy „Ojcze nasz”

Każdy z Was ma serce. Te nasze serca biją ciągle, abyśmy mogli żyć. Czasami ludzie mówią, że „ktoś komuś daje swoje serce na dłoni”. Oznacza to, że kto ma bijące serce, ten żyje i może robić coś dobrego dla innych ludzi

Kiedy spojrzymy na obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa, z łatwością znajdziemy na nim Serce Pana Jezusa. Jest ono znakiem miłości Pana Jezusa do każdego z nas.

Pan Jezus trzyma swoje serce na dłoni i wygląda tak, jak gdyby chciał je nam oddać. To znaczy, że Pan Jezus jest zawsze gotowy uczynić dla każdego z nas coś dobrego. A dlaczego? Bo bardzo nas kocha.

Obejrzyjcie, proszę, prezentację i wykonajcie poszczególne zadania.

https://view.genial.ly/5ed76fefa49f050d73c31fb2/interactive-image-serce-jezusa-zrodlem-milosci-i-dobroci-kl1jednosc

A teraz obejrzyjcie film mówiący o św. Małgorzacie, której ukazał się Pan Jezus. Posłuchajcie uważnie, o co ją poprosił i co obiecał.

https://www.youtube.com/watch?v=G8nOrvLyUIk

Mam nadzieję, że wypełniacie pierwsze piątki miesiąca.

.Pod tematem narysujcie serce Pana Jezusa otoczone cierniami.

.

Zostańcie z Panem Bogiem!

Beata Zawal

KLASA 5D

GRANIASTOSŁUPY

Temat: Objętość prostopadłościanu. /podręcznik str.236/

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Podr. Zad.1-7  str.237

Zadania dla chętnych

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział  :„ : Objętość prostopadłościanu

/ czas pracy 2 godz./

Streszczenie lekcji   – objetość prostopadłościanu-kl.5

Temat: Objętość graniastosłupa prostego./.podr.str.238/

Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo

Podr. Zad.1-6 str.239-240

Zadania dla chętnych

Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział  :

„ Objętość graniastosłupa prostego„/ czas pracy 2 godz./

Streszczenie lekcji   – objetość graniastosłupa prostego-kl.5

Rozwiązane zadania przesyłamy  na maila: krczajkowska@o2.pl

Lekcja w załączniku – Język polski_5d_13

Do piątku 19 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika tematy: “Jagiellonowie w Europie Środkowej” (s. 200-204) i “Monarchia stanowa w Polsce” (s. 205-209), a także materiał powtórzeniowy z działu “Polska dzielnicowa i zjednoczona” (s. 210-215)
– na to zadanie powinieneś 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Dynastia Jagiellonów” –   https://www.youtube.com/watch?v=1s5kBtta_IQ
– “Monarchia stanowa” – https://www.youtube.com/watch?v=rNpUZ_fRzuE
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani!

Zakończyliśmy omawianie roślin, podsumowaliśmy wszystkie wiadomości. W tym tygodniu porozmawiamy o tym, co złego dzieje się z naszą planetą, jakimi działaniami człowiek niszczy środowisko. W jaki sposób możemy uratować nasza Ziemię, co możemy zmienić w codziennym życiu, żeby choć trochę pomóc . Sprawdzę Waszą wiedzę na temat ochrony środowiska, zmierzycie się z quizem ekologicznym .Do zobaczenia!

Zadania

Współcześni mieszkańcy arktycznej tundry nadal potrafią zbudować igloo .Obejrzyj na  You Tube jak zbudować tradycyjne igloo np. Tuktu-4- The Snow Palace ( How to build a REAL Inuit  igloo)

Dlaczego igloo nie topnieje od środka?

Czas wykonania  ok.15 min.

Bardzo proszę posłuchać załączonego nagrania z lekcji 23. W tym tygodniu poznajemy czasownik modalny should – podręcznik str.78-79 i ćwiczenia str.60-61. Będziemy także przypominać słownictwo związane z teatrem – podręcznik str.82-83.

Drodzy Uczniowie!

W tygodniu 15-19 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem.

W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji Revision 7 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.

Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe 15-19.06

Good luck!

Na zajęciach proszę mieć podręcznik i zeszyt ćwiczeń.
 
Do zobaczenia on- line

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania w załączniku – 5abcd informatyka

Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8

Tematyka: SZCZĘŚCIE.

W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad tym, jak wyglądałby idealny świat. Bez wątpienia idealny świat to taki, w którym wszyscy są szczęśliwi. Dlatego chciałabym byście w tym tygodniu zastanowili się nad pojęciem szczęścia. Czy dla każdego szczęście oznacza to samo? A może jest wręcz przeciwnie? Przeczytajcie bajkę z załącznika i przemyślcie ją: od czego zależy nasze szczęście? Czy jesteśmy w stanie je sobie zagwarantować? Czy nasze szczęście zależy od tego, co nas spotyka? Czy jedynie od tego, jak reagujemy na to, co nas spotyka? Powodzenia!

 Bajka_SZCZĘŚCIE

Witaj!

Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….

Swoją kompozycję  sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was bardzo serdecznie i proszę o odmówienie modlitwy „Ojcze nasz”

Każdy z Was ma serce. Te nasze serca biją ciągle, abyśmy mogli żyć. Czasami ludzie mówią, że „ktoś komuś daje swoje serce na dłoni”. Oznacza to, że kto ma bijące serce, ten żyje i może robić coś dobrego dla innych ludzi

Kiedy spojrzymy na obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa, z łatwością znajdziemy na nim Serce Pana Jezusa. Jest ono znakiem miłości Pana Jezusa do każdego z nas.

Pan Jezus trzyma swoje serce na dłoni i wygląda tak, jak gdyby chciał je nam oddać. To znaczy, że Pan Jezus jest zawsze gotowy uczynić dla każdego z nas coś dobrego. A dlaczego? Bo bardzo nas kocha.

Obejrzyjcie, proszę, prezentację i wykonajcie poszczególne zadania.

https://view.genial.ly/5ed76fefa49f050d73c31fb2/interactive-image-serce-jezusa-zrodlem-milosci-i-dobroci-kl1jednosc

A teraz obejrzyjcie film mówiący o św. Małgorzacie, której ukazał się Pan Jezus. Posłuchajcie uważnie, o co ją poprosił i co obiecał.

https://www.youtube.com/watch?v=G8nOrvLyUIk

Mam nadzieję, że wypełniacie pierwsze piątki miesiąca.

.Pod tematem narysujcie serce Pana Jezusa otoczone cierniami.

.

Zostańcie z Panem Bogiem!

Beata Zawal

KLASA 6A

Drodzy Uczniowie,

Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku

https://pl.padlet.com/pyrzykjaroslawa/rue60nfgg1vd37y1

Lekcja w załączniku – Język polski_6a_13

Do piątku 19 czerwca należy:
 
1 – przeczytać zawarty w pliku materiał “Historia, źródła i czas 6“, opanować go i odpowiedzieć w myślach na kończące go pytania i polecenia
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Animowana historia Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=2DrXgj1NwN8
– “Granice Polski na przestrzeni wieków” – https://www.youtube.com/watch?v=eqAnz-Mk16I
– “1000 lat Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=9DKl9gT6Txg  
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani!

W tym tygodniu spotykamy się po raz ostatni w tym roku szkolnym. Podsumujemy wiedzę z zoologii mierząc się z różnymi zagadkami, quizami. Zobaczymy wybrane projekty, które robiliście w czasie zdalnego nauczania. Do zobaczenia !

Atrakcje turystyczne Czech i Słowacji

Zadanie

Przygotuj  kartę  informacyjną o jednej  atrakcji  turystycznej Czech lub Słowacji

Masz do wyboru :                                                                                                                                                    Czechy                                                                                             Słowacja

Morawski Kras                                                                               Mała Fatra

Adrszpaskie Skalne Miasto                                                         Słowacki Raj

Praga –Hradczany                                                                         Bratysława

Praga –Most Karola                                                                      Żywy skansen ” Vlkolinec”

Sudety i Śnieżka                                                                            Zamek Spiski

Cesky  Krumlov                                                                              Lewocza

                                                     Karta informacyjna

Nazwa obiektu    

Państwo

Element charakterystyczny

Najważniejsze informacje

 

Czas wykonania ok.20 min.

O wybranych przez Was obiektach porozmawiamy na lekcji

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu kontynuujemy pracę z podręcznikiem.

Proszę zrobić ćwiczenia z sekcja Revision 8.

W załączniku znajdziecie zadania dodatkowe. Oczywiście nie robicie zadania na słuchanie – W.Kallas – Klasa 6 – zad. dodatkowe T3 na 15-19.06

Good luck!

W tym tygodniu nie ma zadań, które wykonujemy w ćwiczeniach i nic nie wysyłamy do sprawdzenia 🙂

Uczymy się języka francuskiego, zachęcam zatem do przeniesienia się wirtualnie na kilka chwil do Francji, gdzie wszyscy mówią po  francusku.

Zwiedź Paryż – stolicę  Francji nie wychodząc z domu

https://www.youtube.com/watch?v=dqQO3h9B_wg

Przenieś do Parku Asterix’a

https://www.youtube.com/watch?v=zxUci4b1dUU

Odkryj 10 najładniejszych miejsc we Francji

https://www.youtube.com/watch?v=RJBmE-WIq4M

I przypomnijcie sobie jej symbole

https://www.youtube.com/watch?v=FIUe7KLwK0Q

Obejrzyj 20 cudów naturalnych Francji

https://www.youtube.com/watch?v=_SlwIlhFCyI

Zbliżają się wakacje, pora więc na wakacyjny filmik.
“Am Strand”- na plaży. Możecie wcześniej obejrzeć w domu.
Proszę też o wydrukowanie karty pracy na zajęcia.
 

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8

Tematyka: PRZEZNACZENIE.

Przeczytajcie bajkę z załącznika i zastanówcie się, czy istnieje coś takiego jak przeznaczenie? Czy podejmując decyzje jesteśmy całkowicie niezależni, czy jednak podejmujemy je pod wpływem otoczenia? A może innych czynników? Pomyślcie o swoich planach na przyszłość… Od czego zależy ich powodzenie? Spróbujcie w myślach oddzielić sprawy, na które macie wpływ, od tych, na które wpływu nie macie… Powodzenia!

Bajka_PRZEZNACZENIE

Witaj!

Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….

Swoją kompozycję  sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Zadania w załączniku – 3 tydzień kl. 6 a, b Boże Ciało.

KLASA 6B

Drodzy Uczniowie,

Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku

https://pl.padlet.com/pyrzykjaroslawa/rue60nfgg1vd37y1

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!

            Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz  dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.

            Serdecznie pozdrawiam,

                                                                       Monika Łukaszewska

Do piątku 19 czerwca należy:
 
1 – przeczytać zawarty w pliku materiał “Historia, źródła i czas 6“, opanować go i odpowiedzieć w myślach na kończące go pytania i polecenia
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Animowana historia Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=2DrXgj1NwN8
– “Granice Polski na przestrzeni wieków” – https://www.youtube.com/watch?v=eqAnz-Mk16I
– “1000 lat Polski” – https://www.youtube.com/watch?v=9DKl9gT6Txg  
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani!

W tym tygodniu spotykamy się po raz ostatni w tym roku szkolnym. Podsumujemy wiedzę z zoologii mierząc się z różnymi zagadkami, quizami. Zobaczymy wybrane projekty, które robiliście w czasie zdalnego nauczania. Do zobaczenia !

Atrakcje turystyczne Czech i Słowacji

Zadanie

Przygotuj  kartę  informacyjną o jednej  atrakcji  turystycznej Czech lub Słowacji

Masz do wyboru :                                                                                                                                                    Czechy                                                                                             Słowacja

Morawski Kras                                                                               Mała Fatra

Adrszpaskie Skalne Miasto                                                         Słowacki Raj

Praga –Hradczany                                                                         Bratysława

Praga –Most Karola                                                                      Żywy skansen ” Vlkolinec”

Sudety i Śnieżka                                                                            Zamek Spiski

Cesky  Krumlov                                                                              Lewocza

                                                     Karta informacyjna

Nazwa obiektu    

Państwo

Element charakterystyczny

Najważniejsze informacje

 

Czas wykonania ok.20 min.

O wybranych przez Was obiektach porozmawiamy na lekcji

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu kontynuujemy pracę z podręcznikiem.

Proszę zrobić ćwiczenia z sekcja Revision 8.

W załączniku znajdziecie zadania dodatkowe. Oczywiście nie robicie zadania na słuchanie – W.Kallas – Klasa 6 – zad. dodatkowe T3 na 15-19.06

Good luck!

W tym tygodniu nie ma zadań, które wykonujemy w ćwiczeniach i nic nie wysyłamy do sprawdzenia 🙂

Uczymy się języka francuskiego, zachęcam zatem do przeniesienia się wirtualnie na kilka chwil do Francji, gdzie wszyscy mówią po  francusku.

Zwiedź Paryż – stolicę  Francji nie wychodząc z domu

https://www.youtube.com/watch?v=dqQO3h9B_wg

Przenieś do Parku Asterix’a

https://www.youtube.com/watch?v=zxUci4b1dUU

Odkryj 10 najładniejszych miejsc we Francji

https://www.youtube.com/watch?v=RJBmE-WIq4M

I przypomnijcie sobie jej symbole

https://www.youtube.com/watch?v=FIUe7KLwK0Q

Obejrzyj 20 cudów naturalnych Francji

https://www.youtube.com/watch?v=_SlwIlhFCyI

Zbliżają się wakacje, pora więc na wakacyjny filmik.
“Am Strand”- na plaży. Możecie wcześniej obejrzeć w domu.
Proszę też o wydrukowanie karty pracy na zajęcia.
 

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8

Tematyka: PRZEZNACZENIE.

Przeczytajcie bajkę z załącznika i zastanówcie się, czy istnieje coś takiego jak przeznaczenie? Czy podejmując decyzje jesteśmy całkowicie niezależni, czy jednak podejmujemy je pod wpływem otoczenia? A może innych czynników? Pomyślcie o swoich planach na przyszłość… Od czego zależy ich powodzenie? Spróbujcie w myślach oddzielić sprawy, na które macie wpływ, od tych, na które wpływu nie macie… Powodzenia!

Bajka_PRZEZNACZENIE

Witaj!

Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….

Swoją kompozycję  sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

Zadania w załączniku – 3 tydzień kl. 6 a, b Boże Ciało.

KLASA 7A

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!

            Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz  dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.

            Serdecznie pozdrawiam,

                                                                       Monika Łukaszewska

Do piątku 19 czerwca należy:
 
1 – przeczytać z podręcznika i opanować tematy: “Społeczeństwo polskie w latach 1918-1939” (s. 226-230), “Przemiany gospodarcze w Polsce” (s. 231-235) oraz “Dorobek kulturalny i naukowy polskiego dwudziestolecia” (s. 236-241)
– na to zadanie powinieneś poświęcić 60 minut;
 
2 – obejrzeć i przemyśleć poniższe materiały filmowe:
– “Gospodarka II RP” – https://www.youtube.com/watch?v=M8N5rkyzhL4
– “Społeczeństwo II RP” – https://www.youtube.com/watch?v=kZQlAN-2Nuk
– “Osiągnięcia II RP” – https://www.youtube.com/watch?v=5xJOYe1C0wk
– na to zadanie powinieneś poświęcić 30 minut.

Dzień dobry kochani!

W tym tygodniu spotykamy się po raz ostatni w tym roku szkolnym. Podsumujemy wiedzę dotyczącą człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem układu nerwowego i hormonalnego. Pamiętajcie, zeszyt ćwiczeń będziemy jeszcze uzupełniać w ósmej klasie, zachowajcie go.  Do zobaczenia !

Zadanie

Rozwój dużych miast a zmiany w strefach podmiejskich

Przyjrzyj się fotografii w podręczniku pt. Zmiany wyglądu i zagospodarowania terenu podwarszawskiej wsi  Nowa Iwiczna .                                                                                                                Opisz krótko styl zabudowy w trzech częściach miejscowości

– W lewym górnym rogu

– U góry z prawej strony

– U dołu z prawej strony

Odpowiedz na pytania:

Które z tych zabudowań wydają się najnowsze ?

Jak sądzisz,co znajdowało się na tych terenach zanim zbudowano domy?

W jaki sposób zmieniła się funkcja tych terenów ?

                                                                                                  Na podstawie karty pracy do lekcji 40 ,WSiP

Czas wykonania  po wideokonferencji ok. 15 min.

Zadania w załączniku – 7a fizyka

Temat: Otrzymywanie kwasów tlenowych.

Zadania zostaną omówione na wideokonferencji.

Utrwalenie wiadomości z tematu:

Temat: Kwasy beztlenowe.

Proszę zapoznać się z filmami

Kwasy

https://www.youtube.com/watch?v=xHckL9VoGXQ

https://www.youtube.com/watch?v=CiYRzQCdarU

W tym tygodniu nie ma zadań, które wykonujemy w ćwiczeniach i nic nie wysyłamy do sprawdzenia 🙂

Uczymy się języka francuskiego, zachęcam zatem do przeniesienia się wirtualnie na kilka chwil do Francji, gdzie wszyscy mówią po  francusku.

Zwiedź Paryż – stolicę  Francji nie wychodząc z domu

https://www.youtube.com/watch?v=dqQO3h9B_wg

Przenieś do Parku Asterix’a

https://www.youtube.com/watch?v=zxUci4b1dUU

Odkryj 10 najładniejszych miejsc we Francji

https://www.youtube.com/watch?v=RJBmE-WIq4M

I przypomnijcie sobie jej symbole

https://www.youtube.com/watch?v=FIUe7KLwK0Q

Obejrzyj 20 cudów naturalnych Francji

https://www.youtube.com/watch?v=_SlwIlhFCyI

Zbliżają się wakacje, pora więc na wakacyjny filmik.
“Am Strand”- na plaży. Możecie wcześniej obejrzeć w domu.
Proszę też o wydrukowanie karty pracy na zajęcia.
 

ZADANIA DODATKOWE:

Zadania w załączniku – 7a informatyka

Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8

Tematyka: BIERNOŚĆ.

  1. Zachęcam do obejrzenia filmiku dotyczącego pozytywnych zmian, jakich w świecie dokonali młodzi ludzie: https://tuptuptup.org.pl/emma-watson/ (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!). Zastanówcie się przy tym, czego możemy dokonać, korzystając z umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów – zarówno globalnie, jak i w swoim najbliższym otoczeniu. Globalne Cele, o których mowa w filmie, to cele które wyznaczyła nam wszystkim ONZ (organizacja powstała, by bronić pokoju i zmieniać świat na lepsze). Zastanówcie się, czy rzeczywiście mamy w sobie moc, by zmieniać świat?
  2. Wielu filozofów i myślicieli uważało, że źródłem zła jest bierność (nawet większym, niż czynne wyrządzanie krzywdy). Dlatego Martin Luther King powiedział: „Ten kto biernie akceptuje zło, jest tak samo za nie odpowiedzialny jak ten, co je popełnia”, a Edmund Burke: „Aby zło zatriumfowało, wystarczy aby dobry człowiek niczego nie robił”. Zastanówcie się, czy mieli rację?

Witaj!

LAND ART to dziedzina sztuki powiązana z ziemią, krajobrazem

i środowiskiem naturalnym. Realizacje  LAND ART. Pojawiły się w sztuce

w latach 60 XX wieku.

 Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści …

Swoją kompozycję  sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.plPozdrawiam serdecznie

Beata Ostrowska

KLASA 8A

Kochani Uczniowie!

 Z całego serca życzę – powodzenia  w egzaminacyjnych zmaganiach!

                                    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam Was serdecznie,

                                                                                                              Monika Łukaszewska

 

Drodzy Uczniowie!

POWODZENIA NA EGZAMINACH !!!

Konsultacje indywidualne w miarę potrzeb, po uprzednim umówieniu się z uczniem.

KLASA 8C

 

Kochani Uczniowie!

 Z całego serca życzę – powodzenia  w egzaminacyjnych zmaganiach!

                                    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam Was serdecznie,

                                                                                                              Monika Łukaszewska

Drodzy Uczniowie!

POWODZENIA NA EGZAMINACH !!!

Konsultacje indywidualne w miarę potrzeb, po uprzednim umówieniu się z uczniem.

image/svg+xml

Menu

Śledź nas