KLASA 4A
POLA FIGUR
Temat: Siatki prostopadłościanów. /Str.229/
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Ćw. A,B,C str. 229-230
Podr. Zad.1-3 str.231
Zadania dla chętnych
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Siatki prostopadłościanów.”/ czas pracy 2 godz./
Temat: Pole powierzchni prostopadłościanu /podr.str.233/
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo.
Podr. Zad.1-7 str.237
Zadania dla chętnych
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :„ Pole powierzchni prostopadłościanu ”
/ czas pracy 2 godz./
Streszczenie lekcji – pole powierzchni prostopadłościanu-kl.4
Rozwiązane zadania przesyłamy do końca tygodnia na maila: krczajkowska@o2.pl
Lekcja w załączniku – 15-19 czerwca
Dzień dobry kochani.
W poniedziałek sprawdzimy wcześniej zadane ćwiczenia ze str.98-99. Utrwalimy wiadomości o warunkach panujących w wodzie, organizmach, które żyją w jeziorach i rzekach oraz o ich przystosowaniach do tego środowiska. Uczniowie, którzy wykonali lapbooki o zwierzętach wodnych będą mogli zaprezentować swoje prace kolegom i koleżankom.
W tym tygodniu nie ma zadań, które wykonujemy w ćwiczeniach i nic nie wysyłamy do sprawdzenia 🙂
Uczymy się języka angielskiego zachęcam zatem do przeniesienia się wirtualnie na kilka chwil do Wielkiej Brytanii, gdzie wszyscy mówią po angielsku.
Zwiedź Londyn – stolicę Wielkiej Brytanii nie wychodząc z domu
https://www.youtube.com/watch?v=HHll-xZpdjI
Oto Harry Pottera i jego świat – przenieś się do niego i odwiedź Warner Bros Studio, gdzie był kręcony film.
https://www.youtube.com/watch?v=c8bUr6L9AhQ
Pobaw się w detektywa jak dzieci w filmie i odkryj charakterystyczne elementy Londynu.
https://www.youtube.com/watch?v=frI7OEXwbXk&t
Odkryj 10 najciekawszym miejsc w UK. Film jest po angielsku. Nie przejmuj się, że nie rozumiesz, obejrzyj i spróbuj zapamiętać miejsca. Chodzi o to, żeby się osłuchać i jeśli zrozumiesz choć kilka słówek będzie dobrze.
https://www.youtube.com/watch?v=hbQbaUeOkDQ
Odkryj 10 faktów o Wielkiej Brytanii.
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu proszę powtórzyć sobie słownictwo do opisywania rzeczy (sekcja WONDERFUL WORDS po Unit 28, s. 94-95), słownictwo dotyczące mebli (Unit 28) oraz spędzania wolnego czasu (Unit 27).
Dla chętnych – nadal aktualne: OPISZCIE JAK WYGLĄDA WASZ POKÓJ, JAKIE SĄ W NIM MEBLE I SPRZĘTY, JAK WYGLĄDAJĄ
Przypominam o przygotowaniu samodzielnej, 3-minutowej wypowiedzi w j. niemieckim na nasze zajęcia.
Treść wypowiedzi to materiał z podręcznika. To od Ciebie zależy, co powiesz , jaka będzie treść Twojej wypowiedzi.
Do zobaczenia on- line.
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania w załączniku – 4ab informatyka
Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8
Tematyka: Kultura słowa.
Zachęcam do przeczytania bajki z załącznika i w oparciu o nią do zastanowienia się nad tym, jak ważne jest: co, komu i w jaki sposób mówimy… Powodzenia!
Witaj!
Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….
Swoją kompozycję sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Zadania w załączniku – 3 tydzień czerwca kl. 4 a,
KLASA 4B
POLA FIGUR
Temat: Siatki prostopadłościanów. /Str.229/
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Ćw. A,B,C str. 229-230
Podr. Zad.1-3 str.231
Zadania dla chętnych
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Siatki prostopadłościanów.”/ czas pracy 2 godz./
Temat: Pole powierzchni prostopadłościanu /podr.str.233/
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo.
Podr. Zad.1-7 str.237
Zadania dla chętnych
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :„ Pole powierzchni prostopadłościanu ”
/ czas pracy 2 godz./
Streszczenie lekcji – pole powierzchni prostopadłościanu-kl.4
Rozwiązane zadania przesyłamy do końca tygodnia na maila: krczajkowska@o2.pl
Lekcja w załączniku – 15-19 czerwca
Dzień dobry kochani.
W poniedziałek sprawdzimy wcześniej zadane ćwiczenia ze str.98-99. Utrwalimy wiadomości o warunkach panujących w wodzie, organizmach, które żyją w jeziorach i rzekach oraz o ich przystosowaniach do tego środowiska. Uczniowie, którzy wykonali lapbooki o zwierzętach wodnych będą mogli zaprezentować swoje prace kolegom i koleżankom.
W tym tygodniu nie ma zadań, które wykonujemy w ćwiczeniach i nic nie wysyłamy do sprawdzenia 🙂
Uczymy się języka angielskiego zachęcam zatem do przeniesienia się wirtualnie na kilka chwil do Wielkiej Brytanii, gdzie wszyscy mówią po angielsku.
Zwiedź Londyn – stolicę Wielkiej Brytanii nie wychodząc z domu
https://www.youtube.com/watch?v=HHll-xZpdjI
Oto Harry Pottera i jego świat – przenieś się do niego i odwiedź Warner Bros Studio, gdzie był kręcony film.
https://www.youtube.com/watch?v=c8bUr6L9AhQ
Pobaw się w detektywa jak dzieci w filmie i odkryj charakterystyczne elementy Londynu.
https://www.youtube.com/watch?v=frI7OEXwbXk&t
Odkryj 10 najciekawszym miejsc w UK. Film jest po angielsku. Nie przejmuj się, że nie rozumiesz, obejrzyj i spróbuj zapamiętać miejsca. Chodzi o to, żeby się osłuchać i jeśli zrozumiesz choć kilka słówek będzie dobrze.
https://www.youtube.com/watch?v=hbQbaUeOkDQ
Odkryj 10 faktów o Wielkiej Brytanii.
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu proszę powtórzyć sobie słownictwo do opisywania rzeczy (sekcja WONDERFUL WORDS po Unit 28, s. 94-95), słownictwo dotyczące mebli (Unit 28) oraz spędzania wolnego czasu (Unit 27).
Dla chętnych – nadal aktualne: OPISZCIE JAK WYGLĄDA WASZ POKÓJ, JAKIE SĄ W NIM MEBLE I SPRZĘTY, JAK WYGLĄDAJĄ
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania w załączniku – 4ab informatyka
Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8
Tematyka: Kultura słowa.
Zachęcam do przeczytania bajki z załącznika i w oparciu o nią do zastanowienia się nad tym, jak ważne jest: co, komu i w jaki sposób mówimy… Powodzenia!
Witaj!
Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….
Swoją kompozycję sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was bardzo serdecznie i proszę o odmówienie modlitwy „Ojcze nasz”
Każdy z Was ma serce. Te nasze serca biją ciągle, abyśmy mogli żyć. Czasami ludzie mówią, że „ktoś komuś daje swoje serce na dłoni”. Oznacza to, że kto ma bijące serce, ten żyje i może robić coś dobrego dla innych ludzi
Kiedy spojrzymy na obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa, z łatwością znajdziemy na nim Serce Pana Jezusa. Jest ono znakiem miłości Pana Jezusa do każdego z nas.
Pan Jezus trzyma swoje serce na dłoni i wygląda tak, jak gdyby chciał je nam oddać. To znaczy, że Pan Jezus jest zawsze gotowy uczynić dla każdego z nas coś dobrego. A dlaczego? Bo bardzo nas kocha.
Obejrzyjcie, proszę, prezentację i wykonajcie poszczególne zadania.
A teraz obejrzyjcie film mówiący o św. Małgorzacie, której ukazał się Pan Jezus. Posłuchajcie uważnie, o co ją poprosił i co obiecał.
https://www.youtube.com/watch?v=G8nOrvLyUIk
Mam nadzieję, że wypełniacie pierwsze piątki miesiąca.
.Pod tematem narysujcie serce Pana Jezusa otoczone cierniami.
.
Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal
KLASA 5A
GRANIASTOSŁUPY
Temat: Objętość prostopadłościanu. /podręcznik str.236/
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Podr. Zad.1-7 str.237
Zadania dla chętnych
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :„ : Objętość prostopadłościanu „
/ czas pracy 2 godz./
Streszczenie lekcji – objetość prostopadłościanu-kl.5
Temat: Objętość graniastosłupa prostego./.podr.str.238/
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Podr. Zad.1-6 str.239-240
Zadania dla chętnych
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Objętość graniastosłupa prostego„/ czas pracy 2 godz./
Streszczenie lekcji – objetość graniastosłupa prostego-kl.5
Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl
W tym tygodniu będziemy omawiać zagadnienia ze składni (wykres zdania pojedynczego, części zdania). Ćwiczenia będziecie wykonywać podczas spotkania. Tym razem niczego wcześniej nie zadaję.
Dzień dobry kochani!
Zakończyliśmy omawianie roślin, podsumowaliśmy wszystkie wiadomości. W tym tygodniu porozmawiamy o tym, co złego dzieje się z naszą planetą, jakimi działaniami człowiek niszczy środowisko. W jaki sposób możemy uratować nasza Ziemię, co możemy zmienić w codziennym życiu, żeby choć trochę pomóc . Sprawdzę Waszą wiedzę na temat ochrony środowiska, zmierzycie się z quizem ekologicznym .Do zobaczenia!
Zadania
Współcześni mieszkańcy arktycznej tundry nadal potrafią zbudować igloo .Obejrzyj na You Tube jak zbudować tradycyjne igloo np. Tuktu-4- The Snow Palace ( How to build a REAL Inuit igloo)
Dlaczego igloo nie topnieje od środka?
Czas wykonania ok.15 min.
Bardzo proszę posłuchać załączonego nagrania z lekcji 23. W tym tygodniu poznajemy czasownik modalny should – podręcznik str.78-79 i ćwiczenia str.60-61. Będziemy także przypominać słownictwo związane z teatrem – podręcznik str.82-83.
Drodzy Uczniowie!
W tygodniu 15-19 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem.
W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji Revision 7 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.
Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe 15-19.06
Good luck!
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania w załączniku – 5abcd informatyka
Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8
Tematyka: SZCZĘŚCIE.
W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad tym, jak wyglądałby idealny świat. Bez wątpienia idealny świat to taki, w którym wszyscy są szczęśliwi. Dlatego chciałabym byście w tym tygodniu zastanowili się nad pojęciem szczęścia. Czy dla każdego szczęście oznacza to samo? A może jest wręcz przeciwnie? Przeczytajcie bajkę z załącznika i przemyślcie ją: od czego zależy nasze szczęście? Czy jesteśmy w stanie je sobie zagwarantować? Czy nasze szczęście zależy od tego, co nas spotyka? Czy jedynie od tego, jak reagujemy na to, co nas spotyka? Powodzenia!
Witaj!
Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….
Swoją kompozycję sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was bardzo serdecznie i proszę o odmówienie modlitwy „Ojcze nasz”
Każdy z Was ma serce. Te nasze serca biją ciągle, abyśmy mogli żyć. Czasami ludzie mówią, że „ktoś komuś daje swoje serce na dłoni”. Oznacza to, że kto ma bijące serce, ten żyje i może robić coś dobrego dla innych ludzi
Kiedy spojrzymy na obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa, z łatwością znajdziemy na nim Serce Pana Jezusa. Jest ono znakiem miłości Pana Jezusa do każdego z nas.
Pan Jezus trzyma swoje serce na dłoni i wygląda tak, jak gdyby chciał je nam oddać. To znaczy, że Pan Jezus jest zawsze gotowy uczynić dla każdego z nas coś dobrego. A dlaczego? Bo bardzo nas kocha.
Obejrzyjcie, proszę, prezentację i wykonajcie poszczególne zadania.
A teraz obejrzyjcie film mówiący o św. Małgorzacie, której ukazał się Pan Jezus. Posłuchajcie uważnie, o co ją poprosił i co obiecał.
https://www.youtube.com/watch?v=G8nOrvLyUIk
Mam nadzieję, że wypełniacie pierwsze piątki miesiąca.
.Pod tematem narysujcie serce Pana Jezusa otoczone cierniami.
.
Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal
KLASA 5B
Zadania w załączniku – 5b matematyka
W tym tygodniu będziemy omawiać zagadnienia ze składni (wykres zdania pojedynczego, części zdania). Ćwiczenia będziecie wykonywać podczas spotkania. Tym razem niczego wcześniej nie zadaję.
Dzień dobry kochani!
Zakończyliśmy omawianie roślin, podsumowaliśmy wszystkie wiadomości. W tym tygodniu porozmawiamy o tym, co złego dzieje się z naszą planetą, jakimi działaniami człowiek niszczy środowisko. W jaki sposób możemy uratować nasza Ziemię, co możemy zmienić w codziennym życiu, żeby choć trochę pomóc . Sprawdzę Waszą wiedzę na temat ochrony środowiska, zmierzycie się z quizem ekologicznym .Do zobaczenia!
Zadania
Współcześni mieszkańcy arktycznej tundry nadal potrafią zbudować igloo .Obejrzyj na You Tube jak zbudować tradycyjne igloo np. Tuktu-4- The Snow Palace ( How to build a REAL Inuit igloo)
Dlaczego igloo nie topnieje od środka?
Czas wykonania ok.15 min.
Bardzo proszę posłuchać załączonego nagrania z lekcji 23. W tym tygodniu poznajemy czasownik modalny should – podręcznik str.78-79 i ćwiczenia str.60-61. Będziemy także przypominać słownictwo związane z teatrem – podręcznik str.82-83.
Drodzy Uczniowie!
W tygodniu 15-19 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem.
W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji Revision 7 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.
Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe 15-19.06
Good luck!
Na naszych zajęciach on- line będziemy oglądać film 2 i 3 z serii:”10 Minuten mit Deutsch”.
Możesz wcześniej obejrzeć je w domu (dostępne w zakładce:”Materiały dodatkowe”).
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania w załączniku – 5abcd informatyka
Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8
Tematyka: SZCZĘŚCIE.
W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad tym, jak wyglądałby idealny świat. Bez wątpienia idealny świat to taki, w którym wszyscy są szczęśliwi. Dlatego chciałabym byście w tym tygodniu zastanowili się nad pojęciem szczęścia. Czy dla każdego szczęście oznacza to samo? A może jest wręcz przeciwnie? Przeczytajcie bajkę z załącznika i przemyślcie ją: od czego zależy nasze szczęście? Czy jesteśmy w stanie je sobie zagwarantować? Czy nasze szczęście zależy od tego, co nas spotyka? Czy jedynie od tego, jak reagujemy na to, co nas spotyka? Powodzenia!
Witaj!
Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….
Swoją kompozycję sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was bardzo serdecznie i proszę o odmówienie modlitwy „Ojcze nasz”
Każdy z Was ma serce. Te nasze serca biją ciągle, abyśmy mogli żyć. Czasami ludzie mówią, że „ktoś komuś daje swoje serce na dłoni”. Oznacza to, że kto ma bijące serce, ten żyje i może robić coś dobrego dla innych ludzi
Kiedy spojrzymy na obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa, z łatwością znajdziemy na nim Serce Pana Jezusa. Jest ono znakiem miłości Pana Jezusa do każdego z nas.
Pan Jezus trzyma swoje serce na dłoni i wygląda tak, jak gdyby chciał je nam oddać. To znaczy, że Pan Jezus jest zawsze gotowy uczynić dla każdego z nas coś dobrego. A dlaczego? Bo bardzo nas kocha.
Obejrzyjcie, proszę, prezentację i wykonajcie poszczególne zadania.
A teraz obejrzyjcie film mówiący o św. Małgorzacie, której ukazał się Pan Jezus. Posłuchajcie uważnie, o co ją poprosił i co obiecał.
https://www.youtube.com/watch?v=G8nOrvLyUIk
Mam nadzieję, że wypełniacie pierwsze piątki miesiąca.
.Pod tematem narysujcie serce Pana Jezusa otoczone cierniami.
.
Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal
KLASA 5C
Drodzy Uczniowie,
Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku
Zadania w załączniku – Vc – j. polski od 15 czerwca
Dzień dobry kochani!
Zakończyliśmy omawianie roślin, podsumowaliśmy wszystkie wiadomości. W tym tygodniu porozmawiamy o tym, co złego dzieje się z naszą planetą, jakimi działaniami człowiek niszczy środowisko. W jaki sposób możemy uratować nasza Ziemię, co możemy zmienić w codziennym życiu, żeby choć trochę pomóc . Sprawdzę Waszą wiedzę na temat ochrony środowiska, zmierzycie się z quizem ekologicznym .Do zobaczenia!
Zadania
Współcześni mieszkańcy arktycznej tundry nadal potrafią zbudować igloo .Obejrzyj na You Tube jak zbudować tradycyjne igloo np. Tuktu-4- The Snow Palace ( How to build a REAL Inuit igloo)
Dlaczego igloo nie topnieje od środka?
Czas wykonania ok.15 min.
Bardzo proszę posłuchać załączonego nagrania z lekcji 23. W tym tygodniu poznajemy czasownik modalny should – podręcznik str.78-79 i ćwiczenia str.60-61. Będziemy także przypominać słownictwo związane z teatrem – podręcznik str.82-83.
Drodzy Uczniowie!
W tygodniu 15-19 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem.
W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji Revision 7 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.
Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe 15-19.06
Good luck!
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania w załączniku – 5abcd informatyka
Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8
Tematyka: SZCZĘŚCIE.
W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad tym, jak wyglądałby idealny świat. Bez wątpienia idealny świat to taki, w którym wszyscy są szczęśliwi. Dlatego chciałabym byście w tym tygodniu zastanowili się nad pojęciem szczęścia. Czy dla każdego szczęście oznacza to samo? A może jest wręcz przeciwnie? Przeczytajcie bajkę z załącznika i przemyślcie ją: od czego zależy nasze szczęście? Czy jesteśmy w stanie je sobie zagwarantować? Czy nasze szczęście zależy od tego, co nas spotyka? Czy jedynie od tego, jak reagujemy na to, co nas spotyka? Powodzenia!
Witaj!
Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….
Swoją kompozycję sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was bardzo serdecznie i proszę o odmówienie modlitwy „Ojcze nasz”
Każdy z Was ma serce. Te nasze serca biją ciągle, abyśmy mogli żyć. Czasami ludzie mówią, że „ktoś komuś daje swoje serce na dłoni”. Oznacza to, że kto ma bijące serce, ten żyje i może robić coś dobrego dla innych ludzi
Kiedy spojrzymy na obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa, z łatwością znajdziemy na nim Serce Pana Jezusa. Jest ono znakiem miłości Pana Jezusa do każdego z nas.
Pan Jezus trzyma swoje serce na dłoni i wygląda tak, jak gdyby chciał je nam oddać. To znaczy, że Pan Jezus jest zawsze gotowy uczynić dla każdego z nas coś dobrego. A dlaczego? Bo bardzo nas kocha.
Obejrzyjcie, proszę, prezentację i wykonajcie poszczególne zadania.
A teraz obejrzyjcie film mówiący o św. Małgorzacie, której ukazał się Pan Jezus. Posłuchajcie uważnie, o co ją poprosił i co obiecał.
https://www.youtube.com/watch?v=G8nOrvLyUIk
Mam nadzieję, że wypełniacie pierwsze piątki miesiąca.
.Pod tematem narysujcie serce Pana Jezusa otoczone cierniami.
.
Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal
KLASA 5D
GRANIASTOSŁUPY
Temat: Objętość prostopadłościanu. /podręcznik str.236/
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Podr. Zad.1-7 str.237
Zadania dla chętnych
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :„ : Objętość prostopadłościanu „
/ czas pracy 2 godz./
Streszczenie lekcji – objetość prostopadłościanu-kl.5
Temat: Objętość graniastosłupa prostego./.podr.str.238/
Zadania, które będą omawiane na lekcji wideo
Podr. Zad.1-6 str.239-240
Zadania dla chętnych
Zeszyt ćwiczeń Geometria /granatowa okładka/cały dział :
„ Objętość graniastosłupa prostego„/ czas pracy 2 godz./
Streszczenie lekcji – objetość graniastosłupa prostego-kl.5
Rozwiązane zadania przesyłamy na maila: krczajkowska@o2.pl
Lekcja w załączniku – Język polski_5d_13
Dzień dobry kochani!
Zakończyliśmy omawianie roślin, podsumowaliśmy wszystkie wiadomości. W tym tygodniu porozmawiamy o tym, co złego dzieje się z naszą planetą, jakimi działaniami człowiek niszczy środowisko. W jaki sposób możemy uratować nasza Ziemię, co możemy zmienić w codziennym życiu, żeby choć trochę pomóc . Sprawdzę Waszą wiedzę na temat ochrony środowiska, zmierzycie się z quizem ekologicznym .Do zobaczenia!
Zadania
Współcześni mieszkańcy arktycznej tundry nadal potrafią zbudować igloo .Obejrzyj na You Tube jak zbudować tradycyjne igloo np. Tuktu-4- The Snow Palace ( How to build a REAL Inuit igloo)
Dlaczego igloo nie topnieje od środka?
Czas wykonania ok.15 min.
Bardzo proszę posłuchać załączonego nagrania z lekcji 23. W tym tygodniu poznajemy czasownik modalny should – podręcznik str.78-79 i ćwiczenia str.60-61. Będziemy także przypominać słownictwo związane z teatrem – podręcznik str.82-83.
Drodzy Uczniowie!
W tygodniu 15-19 czerwca kontynuujemy pracę z podręcznikiem.
W tym tygodniu proszę zrobić ćwiczenia z sekcji Revision 7 (s. 98-99). Sprawdzimy na wideokonferencji.
Dodatkowe zadania powtórkowe w załączniku. Oczywiście tych na słuchanie nie robicie – W.Kallas – Klasa 5 – zad. dodatkowe 15-19.06
Good luck!
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania w załączniku – 5abcd informatyka
Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8
Tematyka: SZCZĘŚCIE.
W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad tym, jak wyglądałby idealny świat. Bez wątpienia idealny świat to taki, w którym wszyscy są szczęśliwi. Dlatego chciałabym byście w tym tygodniu zastanowili się nad pojęciem szczęścia. Czy dla każdego szczęście oznacza to samo? A może jest wręcz przeciwnie? Przeczytajcie bajkę z załącznika i przemyślcie ją: od czego zależy nasze szczęście? Czy jesteśmy w stanie je sobie zagwarantować? Czy nasze szczęście zależy od tego, co nas spotyka? Czy jedynie od tego, jak reagujemy na to, co nas spotyka? Powodzenia!
Witaj!
Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….
Swoją kompozycję sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Temat: Serce Jezusa źródłem miłości i dobroci
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was bardzo serdecznie i proszę o odmówienie modlitwy „Ojcze nasz”
Każdy z Was ma serce. Te nasze serca biją ciągle, abyśmy mogli żyć. Czasami ludzie mówią, że „ktoś komuś daje swoje serce na dłoni”. Oznacza to, że kto ma bijące serce, ten żyje i może robić coś dobrego dla innych ludzi
Kiedy spojrzymy na obraz Najświętszego Serca Pana Jezusa, z łatwością znajdziemy na nim Serce Pana Jezusa. Jest ono znakiem miłości Pana Jezusa do każdego z nas.
Pan Jezus trzyma swoje serce na dłoni i wygląda tak, jak gdyby chciał je nam oddać. To znaczy, że Pan Jezus jest zawsze gotowy uczynić dla każdego z nas coś dobrego. A dlaczego? Bo bardzo nas kocha.
Obejrzyjcie, proszę, prezentację i wykonajcie poszczególne zadania.
A teraz obejrzyjcie film mówiący o św. Małgorzacie, której ukazał się Pan Jezus. Posłuchajcie uważnie, o co ją poprosił i co obiecał.
https://www.youtube.com/watch?v=G8nOrvLyUIk
Mam nadzieję, że wypełniacie pierwsze piątki miesiąca.
.Pod tematem narysujcie serce Pana Jezusa otoczone cierniami.
.
Zostańcie z Panem Bogiem!
Beata Zawal
KLASA 6A
Drodzy Uczniowie,
Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku
Lekcja w załączniku – Język polski_6a_13
Dzień dobry kochani!
W tym tygodniu spotykamy się po raz ostatni w tym roku szkolnym. Podsumujemy wiedzę z zoologii mierząc się z różnymi zagadkami, quizami. Zobaczymy wybrane projekty, które robiliście w czasie zdalnego nauczania. Do zobaczenia !
Atrakcje turystyczne Czech i Słowacji
Zadanie
Przygotuj kartę informacyjną o jednej atrakcji turystycznej Czech lub Słowacji
Masz do wyboru : Czechy Słowacja
Morawski Kras Mała Fatra
Adrszpaskie Skalne Miasto Słowacki Raj
Praga –Hradczany Bratysława
Praga –Most Karola Żywy skansen ” Vlkolinec”
Sudety i Śnieżka Zamek Spiski
Cesky Krumlov Lewocza
Karta informacyjna
Nazwa obiektu
Państwo
Element charakterystyczny
Najważniejsze informacje
Czas wykonania ok.20 min.
O wybranych przez Was obiektach porozmawiamy na lekcji
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu kontynuujemy pracę z podręcznikiem.
Proszę zrobić ćwiczenia z sekcja Revision 8.
W załączniku znajdziecie zadania dodatkowe. Oczywiście nie robicie zadania na słuchanie – W.Kallas – Klasa 6 – zad. dodatkowe T3 na 15-19.06
Good luck!
W tym tygodniu nie ma zadań, które wykonujemy w ćwiczeniach i nic nie wysyłamy do sprawdzenia 🙂
Uczymy się języka francuskiego, zachęcam zatem do przeniesienia się wirtualnie na kilka chwil do Francji, gdzie wszyscy mówią po francusku.
Zwiedź Paryż – stolicę Francji nie wychodząc z domu
https://www.youtube.com/watch?v=dqQO3h9B_wg
Przenieś do Parku Asterix’a
https://www.youtube.com/watch?v=zxUci4b1dUU
Odkryj 10 najładniejszych miejsc we Francji
https://www.youtube.com/watch?v=RJBmE-WIq4M
I przypomnijcie sobie jej symbole
https://www.youtube.com/watch?v=FIUe7KLwK0Q
Obejrzyj 20 cudów naturalnych Francji
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8
Tematyka: PRZEZNACZENIE.
Przeczytajcie bajkę z załącznika i zastanówcie się, czy istnieje coś takiego jak przeznaczenie? Czy podejmując decyzje jesteśmy całkowicie niezależni, czy jednak podejmujemy je pod wpływem otoczenia? A może innych czynników? Pomyślcie o swoich planach na przyszłość… Od czego zależy ich powodzenie? Spróbujcie w myślach oddzielić sprawy, na które macie wpływ, od tych, na które wpływu nie macie… Powodzenia!
Witaj!
Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….
Swoją kompozycję sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Zadania w załączniku – 3 tydzień kl. 6 a, b Boże Ciało.
KLASA 6B
Drodzy Uczniowie,
Zadania na kolejny tydzień przesyłam w poniższym linku
Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!
Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.
Serdecznie pozdrawiam,
Monika Łukaszewska
Dzień dobry kochani!
W tym tygodniu spotykamy się po raz ostatni w tym roku szkolnym. Podsumujemy wiedzę z zoologii mierząc się z różnymi zagadkami, quizami. Zobaczymy wybrane projekty, które robiliście w czasie zdalnego nauczania. Do zobaczenia !
Atrakcje turystyczne Czech i Słowacji
Zadanie
Przygotuj kartę informacyjną o jednej atrakcji turystycznej Czech lub Słowacji
Masz do wyboru : Czechy Słowacja
Morawski Kras Mała Fatra
Adrszpaskie Skalne Miasto Słowacki Raj
Praga –Hradczany Bratysława
Praga –Most Karola Żywy skansen ” Vlkolinec”
Sudety i Śnieżka Zamek Spiski
Cesky Krumlov Lewocza
Karta informacyjna
Nazwa obiektu
Państwo
Element charakterystyczny
Najważniejsze informacje
Czas wykonania ok.20 min.
O wybranych przez Was obiektach porozmawiamy na lekcji
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu kontynuujemy pracę z podręcznikiem.
Proszę zrobić ćwiczenia z sekcja Revision 8.
W załączniku znajdziecie zadania dodatkowe. Oczywiście nie robicie zadania na słuchanie – W.Kallas – Klasa 6 – zad. dodatkowe T3 na 15-19.06
Good luck!
W tym tygodniu nie ma zadań, które wykonujemy w ćwiczeniach i nic nie wysyłamy do sprawdzenia 🙂
Uczymy się języka francuskiego, zachęcam zatem do przeniesienia się wirtualnie na kilka chwil do Francji, gdzie wszyscy mówią po francusku.
Zwiedź Paryż – stolicę Francji nie wychodząc z domu
https://www.youtube.com/watch?v=dqQO3h9B_wg
Przenieś do Parku Asterix’a
https://www.youtube.com/watch?v=zxUci4b1dUU
Odkryj 10 najładniejszych miejsc we Francji
https://www.youtube.com/watch?v=RJBmE-WIq4M
I przypomnijcie sobie jej symbole
https://www.youtube.com/watch?v=FIUe7KLwK0Q
Obejrzyj 20 cudów naturalnych Francji
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8
Tematyka: PRZEZNACZENIE.
Przeczytajcie bajkę z załącznika i zastanówcie się, czy istnieje coś takiego jak przeznaczenie? Czy podejmując decyzje jesteśmy całkowicie niezależni, czy jednak podejmujemy je pod wpływem otoczenia? A może innych czynników? Pomyślcie o swoich planach na przyszłość… Od czego zależy ich powodzenie? Spróbujcie w myślach oddzielić sprawy, na które macie wpływ, od tych, na które wpływu nie macie… Powodzenia!
Witaj!
Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści ….
Swoją kompozycję sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Zadania w załączniku – 3 tydzień kl. 6 a, b Boże Ciało.
KLASA 7A
Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie!
Informuję, że materiały z języka polskiego (z wyznaczonym terminem realizacji oraz dokładną instrukcją wykonania zadań) zostały przesłane na e-maile rodziców uczniów w formie załączników.
Serdecznie pozdrawiam,
Monika Łukaszewska
Dzień dobry kochani!
W tym tygodniu spotykamy się po raz ostatni w tym roku szkolnym. Podsumujemy wiedzę dotyczącą człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem układu nerwowego i hormonalnego. Pamiętajcie, zeszyt ćwiczeń będziemy jeszcze uzupełniać w ósmej klasie, zachowajcie go. Do zobaczenia !
Zadanie
Rozwój dużych miast a zmiany w strefach podmiejskich
Przyjrzyj się fotografii w podręczniku pt. Zmiany wyglądu i zagospodarowania terenu podwarszawskiej wsi Nowa Iwiczna . Opisz krótko styl zabudowy w trzech częściach miejscowości
– W lewym górnym rogu
– U góry z prawej strony
– U dołu z prawej strony
Odpowiedz na pytania:
Które z tych zabudowań wydają się najnowsze ?
Jak sądzisz,co znajdowało się na tych terenach zanim zbudowano domy?
W jaki sposób zmieniła się funkcja tych terenów ?
Na podstawie karty pracy do lekcji 40 ,WSiP
Czas wykonania po wideokonferencji ok. 15 min.
Temat: Otrzymywanie kwasów tlenowych.
Zadania zostaną omówione na wideokonferencji.
Utrwalenie wiadomości z tematu:
Temat: Kwasy beztlenowe.
Proszę zapoznać się z filmami
Kwasy
W tym tygodniu nie ma zadań, które wykonujemy w ćwiczeniach i nic nie wysyłamy do sprawdzenia 🙂
Uczymy się języka francuskiego, zachęcam zatem do przeniesienia się wirtualnie na kilka chwil do Francji, gdzie wszyscy mówią po francusku.
Zwiedź Paryż – stolicę Francji nie wychodząc z domu
https://www.youtube.com/watch?v=dqQO3h9B_wg
Przenieś do Parku Asterix’a
https://www.youtube.com/watch?v=zxUci4b1dUU
Odkryj 10 najładniejszych miejsc we Francji
https://www.youtube.com/watch?v=RJBmE-WIq4M
I przypomnijcie sobie jej symbole
https://www.youtube.com/watch?v=FIUe7KLwK0Q
Obejrzyj 20 cudów naturalnych Francji
ZADANIA DODATKOWE:
Zadania w załączniku – 7a informatyka
Zadania w załączniku – WF-15-21.06.kl4-8
Tematyka: BIERNOŚĆ.
- Zachęcam do obejrzenia filmiku dotyczącego pozytywnych zmian, jakich w świecie dokonali młodzi ludzie: https://tuptuptup.org.pl/emma-watson/ (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!). Zastanówcie się przy tym, czego możemy dokonać, korzystając z umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów – zarówno globalnie, jak i w swoim najbliższym otoczeniu. Globalne Cele, o których mowa w filmie, to cele które wyznaczyła nam wszystkim ONZ (organizacja powstała, by bronić pokoju i zmieniać świat na lepsze). Zastanówcie się, czy rzeczywiście mamy w sobie moc, by zmieniać świat?
- Wielu filozofów i myślicieli uważało, że źródłem zła jest bierność (nawet większym, niż czynne wyrządzanie krzywdy). Dlatego Martin Luther King powiedział: „Ten kto biernie akceptuje zło, jest tak samo za nie odpowiedzialny jak ten, co je popełnia”, a Edmund Burke: „Aby zło zatriumfowało, wystarczy aby dobry człowiek niczego nie robił”. Zastanówcie się, czy mieli rację?
Witaj!
LAND ART to dziedzina sztuki powiązana z ziemią, krajobrazem
i środowiskiem naturalnym. Realizacje LAND ART. Pojawiły się w sztuce
w latach 60 XX wieku.
Stwórz dzieło sztuki podczas spaceru. Do wykonania pracy użyj znalezionych materiałów – szyszek, patyków, kamieni, liści …
Swoją kompozycję sfotografuj i prześlij na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.plPozdrawiam serdecznie
Beata Ostrowska
Zadania w załączniku – 3 tydzień czerwca kl. 7a Poszukiwanie autorytetów
KLASA 8A
Kochani Uczniowie!
Z całego serca życzę – powodzenia w egzaminacyjnych zmaganiach!
Wszystkiego dobrego, pozdrawiam Was serdecznie,
Monika Łukaszewska
Drodzy Uczniowie!
POWODZENIA NA EGZAMINACH !!!
Zadania w załącznikach:
Repetytorium osmoklasisty – End of year test
Konsultacje indywidualne w miarę potrzeb, po uprzednim umówieniu się z uczniem.
KLASA 8B
Drodzy Uczniowie!
POWODZENIA NA EGZAMINACH !!!
Zadania w załącznikach:
Repetytorium osmoklasisty – End of year test
Konsultacje indywidualne w miarę potrzeb, po uprzednim umówieniu się z uczniem.
KLASA 8C
Kochani Uczniowie!
Z całego serca życzę – powodzenia w egzaminacyjnych zmaganiach!
Wszystkiego dobrego, pozdrawiam Was serdecznie,
Monika Łukaszewska
Drodzy Uczniowie!
POWODZENIA NA EGZAMINACH !!!
Zadania w załącznikach:
Repetytorium osmoklasisty – End of year test
Konsultacje indywidualne w miarę potrzeb, po uprzednim umówieniu się z uczniem.