PRZEDSZKOLE
Zadania w załączniku – Przedszkole- 11.05-15.05.2020.
Kochani, w tym tygodniu wyruszamy do świata bajek😊. Jakie są Wasze ulubione bajki? Spróbujemy je zilustrować w czasie zajęć on-line, gestem, słowem, rekwizytem oraz rysunkiem.
Posłuchajcie bajki I. Krasickiego pt. „Przyjaciele”. Zastanówcie się po czym poznajemy prawdziwych przyjaciół.
https://www.youtube.com/watch?v=xEAxKQZ_zkg
A teraz pobawimy się w rycerza i księżniczkę- 181514_Plac-zabaw.-Czterolatek.-Cz.-2.-Karty-pracy-27-32
Pokoloruj płaszcz króla, policz dzieci na widowni- karty pracy, 3-latki, s.44, teatr
Przyjrzyjcie się ilustracji, ile dzieci ukryło się za kurtyną, dorysujcie ich głowy- zab. mat. s.28, 4-latki, teatr
Jakie zwierzę naśladują dzieci- karty pracy, 3-latki, s.43, dzieci naśladują zwierzęta
Obejrzyjcie uważnie film ,a dowiecie się jak powstaje papier potrzebny do produkcji książek.
https://www.youtube.com/watch?v=ybeEO_5jbVo
Już wiemy z czego powstaje papier, a więc pokolorujcie obrazek- 181514_Plac-zabaw.-Czterolatek.-Cz.-2.-Karty-pracy-27-32
Jakie bajkowe postacie spotkały się na obrazku? Wylep karetę kulkami krepy- bajkowe postacie-karty pracy 3-latek,s 35
Pomóżcie bajkowym postaciom trafić do ich domów, motoryka mała, 3 latki –mój dom s.54, motoryka, 4-latki – połącz domy, s.56, motoryka
Kącik dla ciekawych:
Dyzio Marzyciel– narysuj wybrane marzenie w chmurze 😊
Uporządkuj ulubione książki na półkach – ulubione książki plus nalepki.
Pozdrawiam 🙂
Małgosia Mrowińska
Witajcie przedszkolaki,
w tym tygodniu zapraszam Was na zabawę z jedzeniem Pośpiewajcie piosenki, wykonujcie polecenia i koniecznie spróbujcie zagrać w gry, które dla Was przygotowałam Nie zapomnijcie stworzyć własnego potworka, którego będziecie mogli karmić. Wszystkie polecenia znajdziecie w załączniku – angielski dla przedszkolaków 11.05 – 15.05
Pozdrawiam Was
Daria Jenczewska
DAJ MI RĘKĘ TATO
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing
KOLOROWE OBRAZKI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8
JEŻYK
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N
PIEGOWATA PIOSENKA
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1r06O76r2nt7yqPgyD_WQk7XqJDBxFPcj
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
KLASA 0A
Zadania dla kl.0a na tydzień 11.05- 15.05.
https://drive.google.com/drive/folders/1jFdgGwQkEpMwEAdUWGoNa7JGbwdu8RTZ?usp=sharing
Poniedziałek 11.05.
m29 – poprowadź postacie do ich ulubionych bajek (Karty 4 s.4 )
m30 – wytnij obrazki i przyklej na właściwych miejscach
m31 – narysuj bohatera swojej ulubionej książki, dokończ ramkę, narysuj szlaczek, połącz takie same wyrazy i napisz je (Piszę i liczę s.64 )
m32 – ile zapłacisz za podane zestawy książek, zapisz cenę liczbą
m33 – przeczytaj tekst , zaznacz zdanie pasujące do tekstu, narysuj odpowiednią liczbę elementów w zbiorach, wpisz znaki : =,<,>
m34 – połącz ze sobą kolejne liczby, pokoloruj listki z prawidłowymi wynikami
m35 – dokończ pisanie liter, sylab i wyrazów
Wtorek 12.05.
m36 – wytnij elementy obrazka i ułóż je ponownie, ale z pamięci ( możesz pociąć je na mniejsze kawałki Karty 4 s.5 )
m37 – przeczytaj sylaby , wyrazy i zdania, naklej lub narysuj obrazki, przeczytaj tekst , wyszukaj litery „Ł,ł”, zaznacz je na niebiesko (Karty4 s.6 )
m38 – w każdym rzędzie odszukaj element, który różni się od pozostałych (Karty4 s.9 )
m39 – odszukaj łasicę i narysuj ją dokończ szlaczek, napisz litery i wyrazy
m40 – przeczytaj i rozwiąż zadanie z treścią (pokoloruj kury )
m41 – wykonaj działania
Środa 13.05.
m42 – podpisz obrazki odpowiednimi wyrazami z dołu kartki
m43 – podkreśl samogłoski w wyrazach , podziel wyrazy na sylaby
m44 – pokoloruj tylko te kwiaty na których nie ma owadów, przy każdej roślinie napisz cyfrę , która odpowiada liczbie owadów na roślinie ( Karty4 s.7)
m45 – pokoloruj te drogi na których nie ma samogłosek
m46 – ile dróg poprowadzi rybę do kamienia
m47 – pokoloruj obrazki na których wynik dodawania wynosi 10 , przeczytaj i narysuj, policz kropki i wpisz liczby i znaki
Czwartek 14.05.
m48 – ozdób litery elementami wiosennej łąki , napisz po śladzie , otocz kolorem fioletowym ”L,l”,a zielonym „Ł,ł” (Karty4 s.6)
m49 – przeczytaj zdania i dopasuj do nich obrazki, wklej je i pokoloruj
m50 – odgadnij jaki to wyraz , narysuj do nich obrazki
m51 – napisz sylaby, odczytaj wyrazy i zapisz je
m52 – zad. dod.- połącz kropki tak, aby nie przecinać linii, połącz kropki tak, żeby powstały trójkąty , które nie mogą się ze sobą łączyć
m53 – zad. dod.- oblicz (zrób tyle, ile dasz radę, ale nie zniechęcaj się)
Piątek 15.05.
m54 – pokoloruj trójkąty, połącz kropki, pokoloruj tyle kwadratów, ile jest głosek w nazwach przedmiotów, połącz sylaby tak, aby powstały z nich wyrazy
m55 – ile jest kół, trójkątów i prostokątów, pokoloruj obrazek
m56 – przyjrzyj się zdjęciom, wytnij je i uporządkuj zgodnie z kolejnością, z jaką rozwija się żaba (zrób to po „piątkowej” lekcji, Karty4 s.8 )
m57 – wpisz znaki: <, >, =, połącz działania z wynikami
m58 – uzupełnij imiona odpowiednimi literami, przeczytaj tekst i zaznacz prawidłową odpowiedź, oblicz działania – zad. dod.
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien7
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.
1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;
2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;
- wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.
Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word, print screen) odsyłać do piątku 22.05.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
¡Adiós Niñas y Niños!
Witajcie
W tygodniu powtórzmy sobie jak się rysuje nuty. Mam dla Was kartę pracy – Muzyka Krystian Kokot karta pracy klasa 0a
Pozdrawiam
Krystian Kokot
DAJ MI RĘKĘ TATO
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing
KOLOROWE OBRAZKI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8
JEŻYK
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N
PIEGOWATA PIOSENKA
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1r06O76r2nt7yqPgyD_WQk7XqJDBxFPcj
————————————————————————————————
CZEKOLADY ACH
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf
RÓŻA I JEŻ
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Róża_i_jeż_T.pdf
PLASTUŚ
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Plastuś.pdf
DWA ŚWIATY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Dwa-światy.pdf
UŚCISKA MAMĘ
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/02/Uściskam-mamę.pdf
URODZINOWY PREZENT
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Urodzinowy_prezent_T.pdf
MÓJ MAŁY PIES
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mały_pies_T.pdf
ORKIESTRA GRA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Orkiestra_gra_T.pdf
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
Tematyka: ODWAGA
W zeszłym tygodniu poznaliście Luisa, który pomagając nowemu przyjacielowi wykazał się odwagą. Chciałabym żebyście teraz zastanowili się nad tym, czym odwaga różni się od brawury. Wysłuchajcie bajki: https://ninateka.pl/film/czy-to-od-wa-ga-grzegorz-kasdepke i wykonajcie kartę pracy: ODWAGA. Chętni mogą dodatkowo wykonać rysunek na którym sami wykazują się odwagą w jakiejś sytuacji. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
PLIK-Karta pracy_ODWAGA
Lekcja w załączniku – WF 11-16.05
KLASA 1A
Lekcja w załączniku – Zintegrowane 11-15.05.2020 1a
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien7
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.
1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;
2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;
3.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.
Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word) odsyłać do wtorku 19.05.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.
¡Adiós Niñas y Niños!
DAJ MI RĘKĘ TATO
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing
KOLOROWE OBRAZKI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8
JEŻYK
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N
PIEGOWATA PIOSENKA
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1r06O76r2nt7yqPgyD_WQk7XqJDBxFPcj
————————————————————————————————
CZEKOLADY ACH
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf
RÓŻA I JEŻ
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Róża_i_jeż_T.pdf
PLASTUŚ
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Plastuś.pdf
DWA ŚWIATY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Dwa-światy.pdf
UŚCISKA MAMĘ
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/02/Uściskam-mamę.pdf
URODZINOWY PREZENT
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Urodzinowy_prezent_T.pdf
MÓJ MAŁY PIES
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mały_pies_T.pdf
ORKIESTRA GRA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Orkiestra_gra_T.pdf
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
Temat: Jezus zmartwychwstały mówi do nas
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Rodziców i dziękuję bardzo za towarzyszenie dzieciom podczas spotkania z Panem Jezusem na lekcjach religii. Oczywiście witam bardzo serdecznie każdego z Was kochani pierwszoklasiści J
Dzisiaj będzie mowa o tym, gdzie i w jaki sposób słuchamy Pana Jezusa mówiącego do nas. Żeby się tego dowiedzieć, kliknijcie na poniższy link i zobaczycie, co kryje się pod każdym punktem. Wykonajcie wszystko, co jest do zrobienia. Bądźcie uważni, bo zadam 3 pytania, a odpowiedzi znajdziecie właśnie w tej prezentacji.
Mam nadzieję, że lekcja się podobała i nawet mieliście siłę, żeby ułożyć puzzle.
Zapamiętajcie odpowiedzi w czasie Mszy Świętej, które są przed czytaniem słowa Bożego.
Bardzo Was proszę, żebyście, jeśli nie chodzicie na razie do kościoła, uczestniczyli w Mszy niedzielnej, modląc się za pośrednictwem telewizji.
Na koniec jeszcze zaśpiewajcie piosenkę, którą znacie :
https://www.youtube.com/watch?v=Kk1sU6WETpE
Zadanie domowe
Na górze zapiszcie temat, bez słowa temat J Pod tematem narysujcie otwarte Pismo Św. leżące na pulpicie. Pod rysunkiem napiszcie, proszę, odpowiedzi na trzy pytania i zdjęcie tej strony wyślijcie na mój adres do 12.05.2020 (wtorek) do godz. 20:00. Odpowiadajcie całym zdaniem, nie przepisując pytania.
- Czyje słowa są zapisane w Ewangelii? W Ewangelii …
- Co znaczy słowo Ewangelia?
- Co znaczy znak krzyża na ustach?
Życzę dobrego dnia.
Szczęść Boże!
Beata Zawal
Tematyka: ODWAGA
W zeszłym tygodniu poznaliście Luisa, który pomagając nowemu przyjacielowi wykazał się odwagą. Chciałabym żebyście teraz zastanowili się nad tym, czym odwaga różni się od brawury. Wysłuchajcie bajki: https://ninateka.pl/film/czy-to-od-wa-ga-grzegorz-kasdepke i wykonajcie kartę pracy: ODWAGA. Chętni mogą dodatkowo wykonać rysunek na którym sami wykazują się odwagą w jakiejś sytuacji. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
PLIK-Karta pracy_ODWAGA
Lekcja w załączniku – WF 11-16.05
KLASA 1B
Lekcja w załączniku – Zintegrowane 11-15.05.2020 1b
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien7
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.
1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;
2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;
3.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.
Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word) odsyłać do wtorku 19.05.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.
¡Adiós Niñas y Niños!
DAJ MI RĘKĘ TATO
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing
KOLOROWE OBRAZKI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8
JEŻYK
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N
PIEGOWATA PIOSENKA
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1r06O76r2nt7yqPgyD_WQk7XqJDBxFPcj
————————————————————————————————
CZEKOLADY ACH
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf
RÓŻA I JEŻ
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Róża_i_jeż_T.pdf
PLASTUŚ
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Plastuś.pdf
DWA ŚWIATY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Dwa-światy.pdf
UŚCISKA MAMĘ
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/02/Uściskam-mamę.pdf
URODZINOWY PREZENT
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Urodzinowy_prezent_T.pdf
MÓJ MAŁY PIES
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mały_pies_T.pdf
ORKIESTRA GRA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Orkiestra_gra_T.pdf
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
Temat: Jezus zmartwychwstały mówi do nas
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Rodziców i dziękuję bardzo za towarzyszenie dzieciom podczas spotkania z Panem Jezusem na lekcjach religii. Oczywiście witam bardzo serdecznie każdego z Was kochani pierwszoklasiści J
Dzisiaj będzie mowa o tym, gdzie i w jaki sposób słuchamy Pana Jezusa mówiącego do nas. Żeby się tego dowiedzieć, kliknijcie na poniższy link i zobaczycie, co kryje się pod każdym punktem. Wykonajcie wszystko, co jest do zrobienia. Bądźcie uważni, bo zadam 3 pytania, a odpowiedzi znajdziecie właśnie w tej prezentacji.
Mam nadzieję, że lekcja się podobała i nawet mieliście siłę, żeby ułożyć puzzle.
Zapamiętajcie odpowiedzi w czasie Mszy Świętej, które są przed czytaniem słowa Bożego.
Bardzo Was proszę, żebyście, jeśli nie chodzicie na razie do kościoła, uczestniczyli w Mszy niedzielnej, modląc się za pośrednictwem telewizji.
Na koniec jeszcze zaśpiewajcie piosenkę, którą znacie :
https://www.youtube.com/watch?v=Kk1sU6WETpE
Zadanie domowe
Na górze zapiszcie temat, bez słowa temat J Pod tematem narysujcie otwarte Pismo Św. leżące na pulpicie. Pod rysunkiem napiszcie, proszę, odpowiedzi na trzy pytania i zdjęcie tej strony wyślijcie na mój adres do 12.05.2020 (wtorek) do godz. 20:00. Odpowiadajcie całym zdaniem, nie przepisując pytania.
- Czyje słowa są zapisane w Ewangelii? W Ewangelii …
- Co znaczy słowo Ewangelia?
- Co znaczy znak krzyża na ustach?
Życzę dobrego dnia.
Szczęść Boże!
Beata Zawal
Tematyka: ODWAGA
W zeszłym tygodniu poznaliście Luisa, który pomagając nowemu przyjacielowi wykazał się odwagą. Chciałabym żebyście teraz zastanowili się nad tym, czym odwaga różni się od brawury. Wysłuchajcie bajki: https://ninateka.pl/film/czy-to-od-wa-ga-grzegorz-kasdepke i wykonajcie kartę pracy: ODWAGA. Chętni mogą dodatkowo wykonać rysunek na którym sami wykazują się odwagą w jakiejś sytuacji. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
PLIK-Karta pracy_ODWAGA
Lekcja w załączniku – WF 11-16.05
KLASA 2A
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien7
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.
1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;
2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;
3.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.
Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word) odsyłać do środy 20.05.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.
¡Adiós Niñas y Niños!
Witajcie
W poprzednim tygodniu udostępniłem Wam utwory z naszej gry. W tym tygodniu proponuję, abyście poćwiczyli sobie pole “muzyczna matematyka”, bo niektóre osoby cały czas mają z nim problemy.
Udostępniam Wam całą planszę, a pole “muzyczna matematyka” ma numer 3.
Pozdrawiam
Krystian Kokot
SŁODKI STRACH
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Słodki_strach_T.pdf
MOJE HOBBY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Moje_hobby_to_marzenia_T.pdf
POZYTYWNIE TAK
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Pozytywnie_tak_T.pdf
STRASZNY BUDZIK
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Straszny_budzik_T.pdf
COŚ WE MNIE GRA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Coś_we_mnie_zawsze_gra_T.pdf
MRÓWKA SKUWKA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mriwka_Skuwka…_T.pdf
KOLOROWE SNY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kolorowe_sny_T.pdf
TĘCZA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Tęcza.pdf
PIOSENKA NA ZŁY CZAS
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Piosenka_na_zły_czas_T.pdf
W RYTMIE DESZCZU
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/W-rytmie-deszczu.pdf
ZA ZAKRĘTEM
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
Lekcja w załączniku – WF 11-16.05
Tematyka: GNIEW
Drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu wysłuchaliście historyjki, w której gniew przeszkodził w porozumieniu. Dziś wysłuchajcie, proszę, opowieści:
https://www.youtube.com/watch?v=qO_AOy02Uvw&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=6
a następnie wykonajcie kartę pracy: ZŁOŚĆ. Dla chętnych jest też karta pracy: GNIEW. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Prezentacje z lekcji zintegrowanych:
Co tak bzyczy
geometria
Wspaniały poniedziałek… (3)
KLASA 2B
Zadania dodatkowe i gry klasy
Witajcie
W poprzednim tygodniu udostępniłem Wam utwory z naszej gry. W tym tygodniu proponuję, abyście poćwiczyli sobie pole “muzyczna matematyka”, bo niektóre osoby cały czas mają z nim problemy.
Udostępniam Wam całą planszę, a pole “muzyczna matematyka” ma numer 3.
Pozdrawiam
Krystian Kokot
SŁODKI STRACH
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Słodki_strach_T.pdf
MOJE HOBBY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Moje_hobby_to_marzenia_T.pdf
POZYTYWNIE TAK
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Pozytywnie_tak_T.pdf
STRASZNY BUDZIK
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Straszny_budzik_T.pdf
COŚ WE MNIE GRA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Coś_we_mnie_zawsze_gra_T.pdf
MRÓWKA SKUWKA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mriwka_Skuwka…_T.pdf
KOLOROWE SNY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kolorowe_sny_T.pdf
TĘCZA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Tęcza.pdf
PIOSENKA NA ZŁY CZAS
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Piosenka_na_zły_czas_T.pdf
W RYTMIE DESZCZU
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/W-rytmie-deszczu.pdf
ZA ZAKRĘTEM
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
Lekcja w załączniku – WF 11-16.05
Teatr – występy dzieci:
Tematyka: GNIEW
Drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu wysłuchaliście historyjki, w której gniew przeszkodził w porozumieniu. Dziś wysłuchajcie, proszę, opowieści:
https://www.youtube.com/watch?v=qO_AOy02Uvw&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=6
a następnie wykonajcie kartę pracy: ZŁOŚĆ. Dla chętnych jest też karta pracy: GNIEW. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Prezentacje z lekcji zintegrowanych:
Co tak bzyczy
geometria
Wspaniały poniedziałek… (3)
KLASA 3A
Zadania dodatkowe i gry klasy
Witajcie
W poprzednim tygodniu udostępniłem Wam utwory z naszej gry. W tym tygodniu proponuję, abyście poćwiczyli sobie pole “muzyczna matematyka”, bo niektóre osoby cały czas mają z nim problemy.
Udostępniam Wam całą planszę, a pole “muzyczna matematyka” ma numer 3.
Pozdrawiam
Krystian Kokot
SŁODKI STRACH
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Słodki_strach_T.pdf
MOJE HOBBY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Moje_hobby_to_marzenia_T.pdf
POZYTYWNIE TAK
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Pozytywnie_tak_T.pdf
STRASZNY BUDZIK
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Straszny_budzik_T.pdf
COŚ WE MNIE GRA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Coś_we_mnie_zawsze_gra_T.pdf
MRÓWKA SKUWKA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mriwka_Skuwka…_T.pdf
KOLOROWE SNY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kolorowe_sny_T.pdf
TĘCZA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Tęcza.pdf
PIOSENKA NA ZŁY CZAS
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Piosenka_na_zły_czas_T.pdf
W RYTMIE DESZCZU
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/W-rytmie-deszczu.pdf
ZA ZAKRĘTEM
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
Lekcja w załączniku – WF 11-16.05
W załączniku lekcja religii – 2 tydz. maja kl. 3 a, b, c Wyjątkowy Polak.
Temat: Msza Święta – ustanowienie i jej przebieg
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was i Waszych Rodziców na kolejnej katechezie. O Mszy Świętej już mówiliście, ale dzisiaj zbierzemy sobie wszystkie wiadomości
Najpierw obejrzyjcie prezentację, która mówi o ustanowieniu Eucharystii. Klikajcie na kolejne numerki, ale także na te punkty, które wskazuje nam umieszczona w prawym górnym rogu łapka:
https://view.genial.ly/5e821108aafed90da9c35000/interactive-image-ostatnia-wieczerza
Pan Jezus ustanowił Eucharystię w Wielki Czwartek podczas Ostatniej Wieczerzy wypowiadając słowa: „Bierzcie i jedzcie…. To jest Ciało moje” oraz „Bierzcie i pijcie… to jest Krew moja.”
Teraz obejrzyjcie w skupieniu filmik, który opisuje przebieg Mszy Świętej:
https://www.youtube.com/watch?v=ldhO_QArFio&t=307s
Mam nadzieję, że teraz już nie będzie problemów z przeżywaniem Mszy Świętej. Jeśli jeszcze nie chodzicie do kościoła, uczestniczcie w niedzielnej Eucharystii dzięki mediom. Może nawet z Waszej parafii są transmisje w niedzielę.
Na koniec posłuchajcie pieśni, która oddaje sens Eucharystii. Nie musicie całości, bo jest długa, ale spróbujcie śpiewać z wykonawcami. Słowa są proste i powtarzają się. Niech to będzie Wasza modlitwa:
https://www.youtube.com/watch?v=JVj84q13zKU
Pozdrawiam bardzo mocno.
Szczęść Boże!
Beata Zawal
KLASA 3B
Zadania dodatkowe i gry klasy
Witajcie
W poprzednim tygodniu udostępniłem Wam utwory z naszej gry. W tym tygodniu proponuję, abyście poćwiczyli sobie pole “muzyczna matematyka”, bo niektóre osoby cały czas mają z nim problemy.
Udostępniam Wam całą planszę, a pole “muzyczna matematyka” ma numer 3.
Pozdrawiam
Krystian Kokot
SŁODKI STRACH
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Słodki_strach_T.pdf
MOJE HOBBY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Moje_hobby_to_marzenia_T.pdf
POZYTYWNIE TAK
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Pozytywnie_tak_T.pdf
STRASZNY BUDZIK
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Straszny_budzik_T.pdf
COŚ WE MNIE GRA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Coś_we_mnie_zawsze_gra_T.pdf
MRÓWKA SKUWKA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mriwka_Skuwka…_T.pdf
KOLOROWE SNY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kolorowe_sny_T.pdf
TĘCZA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Tęcza.pdf
PIOSENKA NA ZŁY CZAS
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Piosenka_na_zły_czas_T.pdf
W RYTMIE DESZCZU
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/W-rytmie-deszczu.pdf
ZA ZAKRĘTEM
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
Lekcja w załączniku – WF 11-16.05
W załączniku lekcja religii – 2 tydz. maja kl. 3 a, b, c Wyjątkowy Polak.
Tematyka: GNIEW
Drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu wysłuchaliście historyjki, w której gniew przeszkodził w porozumieniu. Dziś wysłuchajcie, proszę, opowieści:
https://www.youtube.com/watch?v=qO_AOy02Uvw&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=6
a następnie wykonajcie kartę pracy: ZŁOŚĆ. Dla chętnych jest też karta pracy: GNIEW. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
KLASA 3C
Zadania dodatkowe i gry klasy
Witajcie
W poprzednim tygodniu udostępniłem Wam utwory z naszej gry. W tym tygodniu proponuję, abyście poćwiczyli sobie pole “muzyczna matematyka”, bo niektóre osoby cały czas mają z nim problemy.
Udostępniam Wam całą planszę, a pole “muzyczna matematyka” ma numer 3.
Pozdrawiam
Krystian Kokot
SŁODKI STRACH
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Słodki_strach_T.pdf
MOJE HOBBY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Moje_hobby_to_marzenia_T.pdf
POZYTYWNIE TAK
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Pozytywnie_tak_T.pdf
STRASZNY BUDZIK
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Straszny_budzik_T.pdf
COŚ WE MNIE GRA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Coś_we_mnie_zawsze_gra_T.pdf
MRÓWKA SKUWKA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mriwka_Skuwka…_T.pdf
KOLOROWE SNY
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kolorowe_sny_T.pdf
TĘCZA
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Tęcza.pdf
PIOSENKA NA ZŁY CZAS
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Piosenka_na_zły_czas_T.pdf
W RYTMIE DESZCZU
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/W-rytmie-deszczu.pdf
ZA ZAKRĘTEM
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
Lekcja w załączniku – WF 11-16.05
W załączniku lekcja religii – 2 tydz. maja kl. 3 a, b, c Wyjątkowy Polak.
Temat: Msza Święta – ustanowienie i jej przebieg
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was i Waszych Rodziców na kolejnej katechezie. O Mszy Świętej już mówiliście, ale dzisiaj zbierzemy sobie wszystkie wiadomości
Najpierw obejrzyjcie prezentację, która mówi o ustanowieniu Eucharystii. Klikajcie na kolejne numerki, ale także na te punkty, które wskazuje nam umieszczona w prawym górnym rogu łapka:
https://view.genial.ly/5e821108aafed90da9c35000/interactive-image-ostatnia-wieczerza
Pan Jezus ustanowił Eucharystię w Wielki Czwartek podczas Ostatniej Wieczerzy wypowiadając słowa: „Bierzcie i jedzcie…. To jest Ciało moje” oraz „Bierzcie i pijcie… to jest Krew moja.”
Teraz obejrzyjcie w skupieniu filmik, który opisuje przebieg Mszy Świętej:
https://www.youtube.com/watch?v=ldhO_QArFio&t=307s
Mam nadzieję, że teraz już nie będzie problemów z przeżywaniem Mszy Świętej. Jeśli jeszcze nie chodzicie do kościoła, uczestniczcie w niedzielnej Eucharystii dzięki mediom. Może nawet z Waszej parafii są transmisje w niedzielę.
Na koniec posłuchajcie pieśni, która oddaje sens Eucharystii. Nie musicie całości, bo jest długa, ale spróbujcie śpiewać z wykonawcami. Słowa są proste i powtarzają się. Niech to będzie Wasza modlitwa:
https://www.youtube.com/watch?v=JVj84q13zKU
Pozdrawiam bardzo mocno.
Szczęść Boże!
Beata Zawal
Tematyka: GNIEW
Drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu wysłuchaliście historyjki, w której gniew przeszkodził w porozumieniu. Dziś wysłuchajcie, proszę, opowieści:
https://www.youtube.com/watch?v=qO_AOy02Uvw&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=6
a następnie wykonajcie kartę pracy: ZŁOŚĆ. Dla chętnych jest też karta pracy: GNIEW. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).