e-learning 11.05.2020 – 15.05.2020

PRZEDSZKOLE

Kochani, w tym tygodniu wyruszamy do świata bajek😊. Jakie są Wasze ulubione bajki? Spróbujemy je zilustrować w czasie zajęć on-line, gestem, słowem, rekwizytem oraz rysunkiem.

Posłuchajcie bajki I. Krasickiego pt. „Przyjaciele”. Zastanówcie się po czym poznajemy prawdziwych przyjaciół.

https://www.youtube.com/watch?v=xEAxKQZ_zkg

A teraz pobawimy się w rycerza i księżniczkę- 181514_Plac-zabaw.-Czterolatek.-Cz.-2.-Karty-pracy-27-32

Pokoloruj płaszcz króla, policz dzieci na widowni- karty pracy, 3-latki, s.44, teatr

Przyjrzyjcie się ilustracji, ile dzieci ukryło się za kurtyną, dorysujcie ich głowy- zab. mat. s.28, 4-latki, teatr

Jakie zwierzę naśladują dzieci- karty pracy, 3-latki, s.43, dzieci naśladują zwierzęta

Obejrzyjcie uważnie film ,a dowiecie się jak powstaje papier potrzebny do produkcji książek.

https://www.youtube.com/watch?v=ybeEO_5jbVo

Już wiemy z czego powstaje papier, a więc pokolorujcie obrazek- 181514_Plac-zabaw.-Czterolatek.-Cz.-2.-Karty-pracy-27-32

Jakie bajkowe postacie spotkały się na obrazku? Wylep karetę kulkami krepy- bajkowe postacie-karty pracy 3-latek,s 35

Pomóżcie bajkowym postaciom trafić do ich domów, motoryka mała, 3 latki –mój dom s.54, motoryka, 4-latki – połącz domy, s.56, motoryka

Kącik dla ciekawych:

Dyzio Marzyciel– narysuj wybrane marzenie w chmurze 😊

Uporządkuj ulubione książki na półkach – ulubione książki plus nalepki.

 Pozdrawiam 🙂 

Małgosia Mrowińska

Witajcie przedszkolaki,

w tym tygodniu zapraszam Was na zabawę z jedzeniem Pośpiewajcie piosenki, wykonujcie polecenia i koniecznie spróbujcie zagrać w gry, które dla Was przygotowałam Nie zapomnijcie stworzyć własnego potworka, którego będziecie mogli karmić. Wszystkie polecenia znajdziecie w załączniku – angielski dla przedszkolaków 11.05 – 15.05

Pozdrawiam Was

Daria Jenczewska

Witajcie Kochani. Dziś zapraszam do kolejnych ćwiczeń. Pracujemy nad kondycją fizyczną.
Pozdrawiam Was Wszystkich! 🙂

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

KLASA 0A

Zadania dla kl.0a na tydzień 11.05- 15.05.

https://drive.google.com/drive/folders/1jFdgGwQkEpMwEAdUWGoNa7JGbwdu8RTZ?usp=sharing

Poniedziałek 11.05.

m29 – poprowadź postacie do ich ulubionych bajek (Karty 4 s.4 )

m30 – wytnij obrazki i przyklej na właściwych miejscach

m31 – narysuj bohatera swojej ulubionej książki, dokończ ramkę, narysuj szlaczek, połącz takie same wyrazy i napisz je (Piszę i liczę s.64 )

m32 – ile zapłacisz za podane zestawy książek, zapisz cenę liczbą

m33 – przeczytaj tekst , zaznacz zdanie pasujące do tekstu, narysuj odpowiednią liczbę elementów w zbiorach, wpisz znaki : =,<,>

m34 – połącz ze sobą kolejne liczby, pokoloruj listki z prawidłowymi wynikami

m35 – dokończ pisanie liter, sylab i wyrazów

Wtorek 12.05.

m36 – wytnij elementy obrazka i ułóż je ponownie, ale z pamięci ( możesz pociąć je na mniejsze kawałki  Karty 4 s.5 )

m37 – przeczytaj sylaby , wyrazy i zdania, naklej lub narysuj obrazki, przeczytaj tekst , wyszukaj litery „Ł,ł”, zaznacz je na niebiesko (Karty4 s.6 )

m38 – w każdym rzędzie odszukaj element, który różni się od pozostałych (Karty4 s.9 )

m39 – odszukaj łasicę i narysuj ją  dokończ szlaczek, napisz litery i wyrazy

m40 – przeczytaj i rozwiąż zadanie z treścią (pokoloruj kury )

m41 – wykonaj działania

Środa 13.05.

m42 – podpisz obrazki odpowiednimi wyrazami z dołu kartki

m43 – podkreśl samogłoski w wyrazach , podziel wyrazy na sylaby

m44 – pokoloruj tylko te kwiaty na których nie ma owadów, przy każdej roślinie napisz cyfrę , która odpowiada liczbie owadów na roślinie ( Karty4 s.7)

m45 – pokoloruj te drogi na których nie ma samogłosek

m46 – ile dróg poprowadzi rybę do kamienia

m47 – pokoloruj obrazki na których wynik dodawania wynosi 10 , przeczytaj i narysuj, policz kropki i wpisz liczby i znaki

Czwartek 14.05.

m48 – ozdób litery elementami wiosennej łąki , napisz po śladzie , otocz kolorem fioletowym ”L,l”,a zielonym „Ł,ł” (Karty4 s.6)

m49 – przeczytaj zdania i dopasuj do nich obrazki, wklej je i pokoloruj

m50 – odgadnij jaki to wyraz , narysuj do nich obrazki

m51 – napisz sylaby, odczytaj wyrazy i zapisz je

m52 – zad. dod.- połącz kropki tak, aby nie przecinać linii, połącz kropki tak, żeby powstały trójkąty , które nie mogą się ze sobą łączyć

m53 – zad. dod.- oblicz (zrób tyle, ile dasz radę, ale nie zniechęcaj się)

Piątek 15.05.

m54 – pokoloruj trójkąty, połącz kropki, pokoloruj tyle kwadratów, ile jest głosek w nazwach przedmiotów, połącz sylaby tak, aby powstały z nich wyrazy

m55 – ile jest kół, trójkątów i prostokątów, pokoloruj obrazek

m56  – przyjrzyj się zdjęciom, wytnij je i uporządkuj zgodnie z kolejnością, z jaką rozwija się żaba (zrób to po „piątkowej” lekcji, Karty4 s.8 )

m57 – wpisz znaki: <, >, =, połącz działania z wynikami

m58 – uzupełnij imiona odpowiednimi literami, przeczytaj tekst i zaznacz prawidłową odpowiedź, oblicz działania – zad. dod.

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien7

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.

1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;

2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;

  1. wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.

Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word, print screen)  odsyłać do piątku 22.05.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

¡Adiós Niñas y Niños!

Witajcie

W tygodniu powtórzmy sobie jak się rysuje nuty. Mam dla Was kartę pracy – Muzyka Krystian Kokot karta pracy klasa 0a

Pozdrawiam

Krystian Kokot

DAJ MI RĘKĘ TATO

tekst

https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing

muzyka

https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing

KOLOROWE OBRAZKI 

tekst

https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing

muzyka

https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8

JEŻYK

tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing

muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N

PIEGOWATA PIOSENKA

tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing

muzyka
https://drive.google.com/open?id=1r06O76r2nt7yqPgyD_WQk7XqJDBxFPcj

————————————————————————————————

CZEKOLADY ACH

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf

https://youtu.be/K5zkMY3ndQU

RÓŻA I JEŻ

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Róża_i_jeż_T.pdf

https://youtu.be/qQ4artg2aVY

PLASTUŚ

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Plastuś.pdf

https://youtu.be/9sVFAUivvQ4

DWA ŚWIATY

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Dwa-światy.pdf

https://youtu.be/fBg-2x2mxms

UŚCISKA MAMĘ

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/02/Uściskam-mamę.pdf

https://youtu.be/18OLc-h_FhI

URODZINOWY PREZENT

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Urodzinowy_prezent_T.pdf

https://youtu.be/rWRts9xvCQQ

MÓJ MAŁY PIES

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mały_pies_T.pdf

https://youtu.be/z_rJ8021-9w

ORKIESTRA GRA

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Orkiestra_gra_T.pdf

https://youtu.be/dqkeS-3NvpU

 

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Tematyka: ODWAGA

W zeszłym tygodniu poznaliście Luisa, który pomagając nowemu przyjacielowi wykazał się odwagą. Chciałabym żebyście teraz zastanowili się nad tym, czym odwaga różni się od brawury. Wysłuchajcie bajki: https://ninateka.pl/film/czy-to-od-wa-ga-grzegorz-kasdepke i wykonajcie kartę pracy: ODWAGA. Chętni mogą dodatkowo wykonać rysunek na którym sami wykazują się odwagą w jakiejś sytuacji. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIK-Karta pracy_ODWAGA

Lekcja w załączniku – WF 11-16.05

Witajcie Kochani. Dziś zapraszam do kolejnych ćwiczeń. Pracujemy nad kondycją fizyczną.
Pozdrawiam Was Wszystkich! 🙂

KLASA 1A

Lekcja w załączniku – Zintegrowane 11-15.05.2020 1a

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien7

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.

1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;

2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;

3.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.

Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word)  odsyłać do wtorku 19.05.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

¡Adiós Niñas y Niños!

Witajcie
 
W ubiegłym tygodniu oglądaliśmy bajkę o tym jak królik Bugs zamienił się dyrygenta.
W tym tygodniu obejrzyjcie proszę pierwszą część tej bajki:
 
 
Zadanie macie takie samo jak poprzednio: postarajcie się policzyć instrumenty, które zobaczycie. Czy umiecie je nazwać?
 
Czy rozumiecie już dlaczego królik Bugs tak bardzo zezłościł się w poprzednim odcinku?
 
Do zobaczenia!
 

DAJ MI RĘKĘ TATO

tekst

https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing

muzyka

https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing

KOLOROWE OBRAZKI 

tekst

https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing

muzyka

https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8

JEŻYK

tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing

muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N

PIEGOWATA PIOSENKA

tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing

muzyka
https://drive.google.com/open?id=1r06O76r2nt7yqPgyD_WQk7XqJDBxFPcj

————————————————————————————————

CZEKOLADY ACH

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf

https://youtu.be/K5zkMY3ndQU

RÓŻA I JEŻ

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Róża_i_jeż_T.pdf

https://youtu.be/qQ4artg2aVY

PLASTUŚ

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Plastuś.pdf

https://youtu.be/9sVFAUivvQ4

DWA ŚWIATY

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Dwa-światy.pdf

https://youtu.be/fBg-2x2mxms

UŚCISKA MAMĘ

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/02/Uściskam-mamę.pdf

https://youtu.be/18OLc-h_FhI

URODZINOWY PREZENT

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Urodzinowy_prezent_T.pdf

https://youtu.be/rWRts9xvCQQ

MÓJ MAŁY PIES

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mały_pies_T.pdf

https://youtu.be/z_rJ8021-9w

ORKIESTRA GRA

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Orkiestra_gra_T.pdf

https://youtu.be/dqkeS-3NvpU

 

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Temat: Jezus zmartwychwstały mówi do nas

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Rodziców i dziękuję bardzo za towarzyszenie dzieciom podczas spotkania z Panem Jezusem na lekcjach religii. Oczywiście witam bardzo serdecznie każdego z Was kochani pierwszoklasiści J

 Dzisiaj będzie mowa o tym, gdzie i w jaki sposób słuchamy Pana Jezusa mówiącego do nas. Żeby się tego dowiedzieć, kliknijcie na poniższy link i zobaczycie, co kryje się pod każdym punktem. Wykonajcie wszystko, co jest do zrobienia.  Bądźcie uważni, bo zadam 3 pytania, a odpowiedzi znajdziecie właśnie w tej prezentacji.

https://view.genial.ly/5ea5c1959e9e970d834fdfe6/interactive-image-wersja-ogolna-jezus-zmartwychwstaly-mowi-do-nas-kl1

Mam nadzieję, że lekcja  się podobała i nawet mieliście siłę, żeby ułożyć puzzle.

Zapamiętajcie odpowiedzi w czasie Mszy Świętej, które są przed czytaniem słowa Bożego.

Bardzo Was proszę, żebyście, jeśli nie chodzicie na razie do kościoła, uczestniczyli w Mszy niedzielnej, modląc się za pośrednictwem telewizji.

Na koniec jeszcze zaśpiewajcie piosenkę, którą znacie :

https://www.youtube.com/watch?v=Kk1sU6WETpE

Zadanie domowe

Na górze zapiszcie temat, bez słowa temat J Pod tematem narysujcie  otwarte Pismo Św. leżące na pulpicie. Pod rysunkiem napiszcie, proszę, odpowiedzi na trzy pytania i zdjęcie tej strony wyślijcie na mój adres  do 12.05.2020 (wtorek) do godz. 20:00. Odpowiadajcie całym zdaniem, nie przepisując pytania.

  1. Czyje słowa są zapisane w Ewangelii? W Ewangelii …
  2. Co znaczy słowo Ewangelia?
  3. Co znaczy znak krzyża na ustach?

Życzę dobrego dnia.

Szczęść Boże!

Beata Zawal

beatriczez@tlen.pl

Tematyka: ODWAGA

W zeszłym tygodniu poznaliście Luisa, który pomagając nowemu przyjacielowi wykazał się odwagą. Chciałabym żebyście teraz zastanowili się nad tym, czym odwaga różni się od brawury. Wysłuchajcie bajki: https://ninateka.pl/film/czy-to-od-wa-ga-grzegorz-kasdepke i wykonajcie kartę pracy: ODWAGA. Chętni mogą dodatkowo wykonać rysunek na którym sami wykazują się odwagą w jakiejś sytuacji. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIK-Karta pracy_ODWAGA

Lekcja w załączniku – WF 11-16.05

KLASA 1B

Lekcja w załączniku – Zintegrowane 11-15.05.2020 1b

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien7

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.

1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;

2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;

3.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.

Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word)  odsyłać do wtorku 19.05.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

¡Adiós Niñas y Niños!

Witajcie
 
W ubiegłym tygodniu oglądaliśmy bajkę o tym jak królik Bugs zamienił się dyrygenta.
W tym tygodniu obejrzyjcie proszę pierwszą część tej bajki:
 
 
Zadanie macie takie samo jak poprzednio: postarajcie się policzyć instrumenty, które zobaczycie. Czy umiecie je nazwać?
 
Czy rozumiecie już dlaczego królik Bugs tak bardzo zezłościł się w poprzednim odcinku?
 
Do zobaczenia!
 

DAJ MI RĘKĘ TATO

tekst

https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing

muzyka

https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing

KOLOROWE OBRAZKI 

tekst

https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing

muzyka

https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8

JEŻYK

tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing

muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N

PIEGOWATA PIOSENKA

tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing

muzyka
https://drive.google.com/open?id=1r06O76r2nt7yqPgyD_WQk7XqJDBxFPcj

————————————————————————————————

CZEKOLADY ACH

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf

https://youtu.be/K5zkMY3ndQU

RÓŻA I JEŻ

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Róża_i_jeż_T.pdf

https://youtu.be/qQ4artg2aVY

PLASTUŚ

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Plastuś.pdf

https://youtu.be/9sVFAUivvQ4

DWA ŚWIATY

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Dwa-światy.pdf

https://youtu.be/fBg-2x2mxms

UŚCISKA MAMĘ

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/02/Uściskam-mamę.pdf

https://youtu.be/18OLc-h_FhI

URODZINOWY PREZENT

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Urodzinowy_prezent_T.pdf

https://youtu.be/rWRts9xvCQQ

MÓJ MAŁY PIES

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mały_pies_T.pdf

https://youtu.be/z_rJ8021-9w

ORKIESTRA GRA

https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Orkiestra_gra_T.pdf

https://youtu.be/dqkeS-3NvpU

 

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Temat: Jezus zmartwychwstały mówi do nas

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Rodziców i dziękuję bardzo za towarzyszenie dzieciom podczas spotkania z Panem Jezusem na lekcjach religii. Oczywiście witam bardzo serdecznie każdego z Was kochani pierwszoklasiści J

 Dzisiaj będzie mowa o tym, gdzie i w jaki sposób słuchamy Pana Jezusa mówiącego do nas. Żeby się tego dowiedzieć, kliknijcie na poniższy link i zobaczycie, co kryje się pod każdym punktem. Wykonajcie wszystko, co jest do zrobienia.  Bądźcie uważni, bo zadam 3 pytania, a odpowiedzi znajdziecie właśnie w tej prezentacji.

https://view.genial.ly/5ea5c1959e9e970d834fdfe6/interactive-image-wersja-ogolna-jezus-zmartwychwstaly-mowi-do-nas-kl1

Mam nadzieję, że lekcja  się podobała i nawet mieliście siłę, żeby ułożyć puzzle.

Zapamiętajcie odpowiedzi w czasie Mszy Świętej, które są przed czytaniem słowa Bożego.

Bardzo Was proszę, żebyście, jeśli nie chodzicie na razie do kościoła, uczestniczyli w Mszy niedzielnej, modląc się za pośrednictwem telewizji.

Na koniec jeszcze zaśpiewajcie piosenkę, którą znacie :

https://www.youtube.com/watch?v=Kk1sU6WETpE

Zadanie domowe

Na górze zapiszcie temat, bez słowa temat J Pod tematem narysujcie  otwarte Pismo Św. leżące na pulpicie. Pod rysunkiem napiszcie, proszę, odpowiedzi na trzy pytania i zdjęcie tej strony wyślijcie na mój adres  do 12.05.2020 (wtorek) do godz. 20:00. Odpowiadajcie całym zdaniem, nie przepisując pytania.

  1. Czyje słowa są zapisane w Ewangelii? W Ewangelii …
  2. Co znaczy słowo Ewangelia?
  3. Co znaczy znak krzyża na ustach?

Życzę dobrego dnia.

Szczęść Boże!

Beata Zawal

beatriczez@tlen.pl

Tematyka: ODWAGA

W zeszłym tygodniu poznaliście Luisa, który pomagając nowemu przyjacielowi wykazał się odwagą. Chciałabym żebyście teraz zastanowili się nad tym, czym odwaga różni się od brawury. Wysłuchajcie bajki: https://ninateka.pl/film/czy-to-od-wa-ga-grzegorz-kasdepke i wykonajcie kartę pracy: ODWAGA. Chętni mogą dodatkowo wykonać rysunek na którym sami wykazują się odwagą w jakiejś sytuacji. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIK-Karta pracy_ODWAGA

Lekcja w załączniku – WF 11-16.05

KLASA 2A

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien7

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.

1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;

2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;

3.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.

Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word)  odsyłać do środy 20.05.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

¡Adiós Niñas y Niños!

Witajcie

W poprzednim tygodniu udostępniłem Wam utwory z naszej gry. W tym tygodniu proponuję, abyście poćwiczyli sobie pole “muzyczna matematyka”, bo niektóre osoby cały czas mają z nim problemy.
Udostępniam Wam całą planszę, a pole “muzyczna matematyka” ma numer 3.

Pozdrawiam

Krystian Kokot

Lekcja w załączniku – WF 11-16.05

 
odc. 8
 
odc. 9
 
Zadanie:
1. Narysujcie/Napiszcie/Nagrajcie dalsze przygody Królika. Można wysyłać do mnie.
2. Spróbujcie nauczyć się piosenki, którą śpiewał Królik. Nagraną, można wysłać do mnie.
 
Bonus dla tych co pamiętają Śpiewające Planety:
 
Pozdrawiam serdecznie,
Damian

Tematyka: GNIEW

Drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu wysłuchaliście historyjki, w której gniew przeszkodził w porozumieniu. Dziś wysłuchajcie, proszę, opowieści:

https://www.youtube.com/watch?v=qO_AOy02Uvw&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=6

a następnie wykonajcie kartę pracy: ZŁOŚĆ. Dla chętnych jest też karta pracy: GNIEW. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIKI:
Karta pracy_GNIEW
Karta pracy_ZŁOŚĆ

KLASA 2B

Drodzy Uczniowie
Zadania na nowy tydzień dla Was w “padlecie”-  podpunkty 12-14.
 
Alles Gute und ein schönes Wochenende!!
Eure Deutschlehrerin
 

Zadania dodatkowe i gry klasy

Witajcie

W poprzednim tygodniu udostępniłem Wam utwory z naszej gry. W tym tygodniu proponuję, abyście poćwiczyli sobie pole “muzyczna matematyka”, bo niektóre osoby cały czas mają z nim problemy.
Udostępniam Wam całą planszę, a pole “muzyczna matematyka” ma numer 3.

Pozdrawiam

Krystian Kokot

Lekcja w załączniku – WF 11-16.05

 
odc. 8
 
odc. 9
 
Zadanie:
1. Narysujcie/Napiszcie/Nagrajcie dalsze przygody Królika. Można wysyłać do mnie.
2. Spróbujcie nauczyć się piosenki, którą śpiewał Królik. Nagraną, można wysłać do mnie.
 
Bonus dla tych co pamiętają Śpiewające Planety:
 
Pozdrawiam serdecznie,
Damian

 

Teatr – występy dzieci:

Ania Bartkowska:
 
Bartek Boratyński – Soral

 

Tematyka: GNIEW

Drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu wysłuchaliście historyjki, w której gniew przeszkodził w porozumieniu. Dziś wysłuchajcie, proszę, opowieści:

https://www.youtube.com/watch?v=qO_AOy02Uvw&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=6

a następnie wykonajcie kartę pracy: ZŁOŚĆ. Dla chętnych jest też karta pracy: GNIEW. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIKI:
Karta pracy_GNIEW
Karta pracy_ZŁOŚĆ

KLASA 3A

 

Zadania w “padlecie”- z dopiskiem od. 11 maja
 
Alles gute und ein schönes Wochenende!
Eure Deutschlehrerin
 

Zadania dodatkowe i gry klasy

Witajcie

W poprzednim tygodniu udostępniłem Wam utwory z naszej gry. W tym tygodniu proponuję, abyście poćwiczyli sobie pole “muzyczna matematyka”, bo niektóre osoby cały czas mają z nim problemy.
Udostępniam Wam całą planszę, a pole “muzyczna matematyka” ma numer 3.

Pozdrawiam

Krystian Kokot

Lekcja w załączniku – WF 11-16.05

 
odc. 8
 
odc. 9
 
Zadanie:
1. Narysujcie/Napiszcie/Nagrajcie dalsze przygody Królika. Można wysyłać do mnie.
2. Spróbujcie nauczyć się piosenki, którą śpiewał Królik. Nagraną, można wysłać do mnie.
 
Bonus dla tych co pamiętają Śpiewające Planety:
 
Pozdrawiam serdecznie,
Damian

Temat: Msza Święta – ustanowienie i jej przebieg

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was i Waszych Rodziców na kolejnej katechezie. O Mszy Świętej już mówiliście, ale dzisiaj zbierzemy sobie wszystkie wiadomości

Najpierw obejrzyjcie prezentację, która mówi o ustanowieniu Eucharystii. Klikajcie na kolejne numerki, ale także na te punkty, które wskazuje nam umieszczona w prawym górnym rogu łapka:

https://view.genial.ly/5e821108aafed90da9c35000/interactive-image-ostatnia-wieczerza

Pan Jezus ustanowił Eucharystię w Wielki Czwartek podczas Ostatniej Wieczerzy wypowiadając słowa: „Bierzcie i jedzcie…. To jest Ciało moje” oraz „Bierzcie i pijcie… to jest Krew moja.”

Teraz obejrzyjcie w skupieniu filmik, który opisuje przebieg Mszy Świętej:

https://www.youtube.com/watch?v=ldhO_QArFio&t=307s

Mam nadzieję, że teraz już nie będzie problemów z przeżywaniem Mszy Świętej. Jeśli jeszcze nie chodzicie do kościoła, uczestniczcie w niedzielnej Eucharystii dzięki mediom. Może nawet z Waszej parafii są transmisje w niedzielę.

Na koniec posłuchajcie pieśni, która oddaje sens Eucharystii. Nie musicie całości, bo jest długa, ale spróbujcie śpiewać z wykonawcami. Słowa są proste i powtarzają się. Niech to będzie Wasza modlitwa:

https://www.youtube.com/watch?v=JVj84q13zKU

Pozdrawiam bardzo mocno.

Szczęść Boże!

Beata Zawal

KLASA 3B

 

Zadania w “padlecie”- z dopiskiem od. 11 maja
 
Alles gute und ein schönes Wochenende!
Eure Deutschlehrerin
 

Zadania dodatkowe i gry klasy

Witajcie

W poprzednim tygodniu udostępniłem Wam utwory z naszej gry. W tym tygodniu proponuję, abyście poćwiczyli sobie pole “muzyczna matematyka”, bo niektóre osoby cały czas mają z nim problemy.
Udostępniam Wam całą planszę, a pole “muzyczna matematyka” ma numer 3.

Pozdrawiam

Krystian Kokot

Lekcja w załączniku – WF 11-16.05

 
odc. 8
 
odc. 9
 
Zadanie:
1. Narysujcie/Napiszcie/Nagrajcie dalsze przygody Królika. Można wysyłać do mnie.
2. Spróbujcie nauczyć się piosenki, którą śpiewał Królik. Nagraną, można wysłać do mnie.
 
Bonus dla tych co pamiętają Śpiewające Planety:
 
Pozdrawiam serdecznie,
Damian

W załączniku lekcja religii – 2 tydz. maja kl. 3 a, b, c Wyjątkowy Polak.

Tematyka: GNIEW

Drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu wysłuchaliście historyjki, w której gniew przeszkodził w porozumieniu. Dziś wysłuchajcie, proszę, opowieści:

https://www.youtube.com/watch?v=qO_AOy02Uvw&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=6

a następnie wykonajcie kartę pracy: ZŁOŚĆ. Dla chętnych jest też karta pracy: GNIEW. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIKI:
Karta pracy_GNIEW
Karta pracy_ZŁOŚĆ

KLASA 3C

 

Zadania w “padlecie”- z dopiskiem od. 11 maja
 
Alles gute und ein schönes Wochenende!
Eure Deutschlehrerin
 

Zadania dodatkowe i gry klasy

Witajcie

W poprzednim tygodniu udostępniłem Wam utwory z naszej gry. W tym tygodniu proponuję, abyście poćwiczyli sobie pole “muzyczna matematyka”, bo niektóre osoby cały czas mają z nim problemy.
Udostępniam Wam całą planszę, a pole “muzyczna matematyka” ma numer 3.

Pozdrawiam

Krystian Kokot

Lekcja w załączniku – WF 11-16.05

 
odc. 8
 
odc. 9
 
Zadanie:
1. Narysujcie/Napiszcie/Nagrajcie dalsze przygody Królika. Można wysyłać do mnie.
2. Spróbujcie nauczyć się piosenki, którą śpiewał Królik. Nagraną, można wysłać do mnie.
 
Bonus dla tych co pamiętają Śpiewające Planety:
 
Pozdrawiam serdecznie,
Damian

Temat: Msza Święta – ustanowienie i jej przebieg

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was i Waszych Rodziców na kolejnej katechezie. O Mszy Świętej już mówiliście, ale dzisiaj zbierzemy sobie wszystkie wiadomości

Najpierw obejrzyjcie prezentację, która mówi o ustanowieniu Eucharystii. Klikajcie na kolejne numerki, ale także na te punkty, które wskazuje nam umieszczona w prawym górnym rogu łapka:

https://view.genial.ly/5e821108aafed90da9c35000/interactive-image-ostatnia-wieczerza

Pan Jezus ustanowił Eucharystię w Wielki Czwartek podczas Ostatniej Wieczerzy wypowiadając słowa: „Bierzcie i jedzcie…. To jest Ciało moje” oraz „Bierzcie i pijcie… to jest Krew moja.”

Teraz obejrzyjcie w skupieniu filmik, który opisuje przebieg Mszy Świętej:

https://www.youtube.com/watch?v=ldhO_QArFio&t=307s

Mam nadzieję, że teraz już nie będzie problemów z przeżywaniem Mszy Świętej. Jeśli jeszcze nie chodzicie do kościoła, uczestniczcie w niedzielnej Eucharystii dzięki mediom. Może nawet z Waszej parafii są transmisje w niedzielę.

Na koniec posłuchajcie pieśni, która oddaje sens Eucharystii. Nie musicie całości, bo jest długa, ale spróbujcie śpiewać z wykonawcami. Słowa są proste i powtarzają się. Niech to będzie Wasza modlitwa:

https://www.youtube.com/watch?v=JVj84q13zKU

Pozdrawiam bardzo mocno.

Szczęść Boże!

Beata Zawal

Tematyka: GNIEW

Drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu wysłuchaliście historyjki, w której gniew przeszkodził w porozumieniu. Dziś wysłuchajcie, proszę, opowieści:

https://www.youtube.com/watch?v=qO_AOy02Uvw&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=6

a następnie wykonajcie kartę pracy: ZŁOŚĆ. Dla chętnych jest też karta pracy: GNIEW. Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 18 maja. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIKI:
Karta pracy_GNIEW
Karta pracy_ZŁOŚĆ

image/svg+xml

Menu

Śledź nas