e-learning 23.11 – 27.11 – 1-8

klasa 1a

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Zabawy z gumą do skakania

Zachęcam wszystkich do poznania zabawy, w którą w dzieciństwie bawili się Wasi rodzice. Potrzebna jest tylko guma do skakania. Jeżeli jej jeszcze nie masz to warto ją zakupić albo poprosić o nią św. Mikołaja. Poniżej poznajcie zabawy, a przy okazji ćwiczenia z jej wykorzystaniem.

https://www.dzieckiembadz.pl/2017/04/zabawy-z-guma-do-skakania.html

  1. Ćwiczenia z piłką

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z piłką  w przerwie między lekcjami

https://www.youtube.com/watch?v=vPchQOfveS8

Pamiętajcie o przygotowaniu odpowiedniego miejsca do ćwiczeń.

Drodzy uczniowie! Czekacie na pierwszy śnieg? Wysłuchajcie bajki z miejsca, gdzie śnieg nie jest rzadkością: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-maly-nyima-pomogl-wielkiemu-czlowiekowi-sniegu-czyta-lukasz-nowicki/s-qAiO9Tgb0aQ, a następnie wykonajcie zadania z karty pracy. Wyniki Waszej pracy wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Karta pracy_YETI

klasa 1b

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Zabawy z gumą do skakania

Zachęcam wszystkich do poznania zabawy, w którą w dzieciństwie bawili się Wasi rodzice. Potrzebna jest tylko guma do skakania. Jeżeli jej jeszcze nie masz to warto ją zakupić albo poprosić o nią św. Mikołaja. Poniżej poznajcie zabawy, a przy okazji ćwiczenia z jej wykorzystaniem.

https://www.dzieckiembadz.pl/2017/04/zabawy-z-guma-do-skakania.html

  1. Ćwiczenia z piłką

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z piłką  w przerwie między lekcjami

https://www.youtube.com/watch?v=vPchQOfveS8

Pamiętajcie o przygotowaniu odpowiedniego miejsca do ćwiczeń.

Drodzy uczniowie! Czekacie na pierwszy śnieg? Wysłuchajcie bajki z miejsca, gdzie śnieg nie jest rzadkością: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-maly-nyima-pomogl-wielkiemu-czlowiekowi-sniegu-czyta-lukasz-nowicki/s-qAiO9Tgb0aQ, a następnie wykonajcie zadania z karty pracy. Wyniki Waszej pracy wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Karta pracy_YETI

klasa 2a

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Zabawy z gumą do skakania

Zachęcam wszystkich do poznania zabawy, w którą w dzieciństwie bawili się Wasi rodzice. Potrzebna jest tylko guma do skakania. Jeżeli jej jeszcze nie masz to warto ją zakupić albo poprosić o nią św. Mikołaja. Poniżej poznajcie zabawy, a przy okazji ćwiczenia z jej wykorzystaniem.

https://www.dzieckiembadz.pl/2017/04/zabawy-z-guma-do-skakania.html

  1. Ćwiczenia z piłką

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z piłką  w przerwie między lekcjami

https://www.youtube.com/watch?v=vPchQOfveS8

Pamiętajcie o przygotowaniu odpowiedniego miejsca do ćwiczeń.

Drodzy uczniowie! Wysłuchajcie bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/ziarenko-kawy-czyli-o-tym-ze-warto-dzielic-sie-z-innymi-czyta-natalia-kukulska, a następnie wykonajcie zadania z karty pracy. Wyniki Waszej pracy wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Karta pracy_KAWA

klasa 2b

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Zabawy z gumą do skakania

Zachęcam wszystkich do poznania zabawy, w którą w dzieciństwie bawili się Wasi rodzice. Potrzebna jest tylko guma do skakania. Jeżeli jej jeszcze nie masz to warto ją zakupić albo poprosić o nią św. Mikołaja. Poniżej poznajcie zabawy, a przy okazji ćwiczenia z jej wykorzystaniem.

https://www.dzieckiembadz.pl/2017/04/zabawy-z-guma-do-skakania.html

  1. Ćwiczenia z piłką

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z piłką  w przerwie między lekcjami

https://www.youtube.com/watch?v=vPchQOfveS8

Pamiętajcie o przygotowaniu odpowiedniego miejsca do ćwiczeń.

Drodzy uczniowie! Wysłuchajcie bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/ziarenko-kawy-czyli-o-tym-ze-warto-dzielic-sie-z-innymi-czyta-natalia-kukulska, a następnie wykonajcie zadania z karty pracy. Wyniki Waszej pracy wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Karta pracy_KAWA

Katecheza w załączniku – klasa 2b 23 – 27. 11. 2020

klasa 3a

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Zabawy z gumą do skakania

Zachęcam wszystkich do poznania zabawy, w którą w dzieciństwie bawili się Wasi rodzice. Potrzebna jest tylko guma do skakania. Jeżeli jej jeszcze nie masz to warto ją zakupić albo poprosić o nią św. Mikołaja. Poniżej poznajcie zabawy, a przy okazji ćwiczenia z jej wykorzystaniem.

https://www.dzieckiembadz.pl/2017/04/zabawy-z-guma-do-skakania.html

  1. Ćwiczenia z piłką

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z piłką  w przerwie między lekcjami

https://www.youtube.com/watch?v=vPchQOfveS8

Pamiętajcie o przygotowaniu odpowiedniego miejsca do ćwiczeń.

Drodzy uczniowie! Wysłuchajcie bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/ziarenko-kawy-czyli-o-tym-ze-warto-dzielic-sie-z-innymi-czyta-natalia-kukulska, a następnie wykonajcie zadania z karty pracy. Wyniki Waszej pracy wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Karta pracy_KAWA

Katecheza w załączniku – klasy trzecie 23 – 27. 11. 2020

klasa 3b

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Zabawy z gumą do skakania

Zachęcam wszystkich do poznania zabawy, w którą w dzieciństwie bawili się Wasi rodzice. Potrzebna jest tylko guma do skakania. Jeżeli jej jeszcze nie masz to warto ją zakupić albo poprosić o nią św. Mikołaja. Poniżej poznajcie zabawy, a przy okazji ćwiczenia z jej wykorzystaniem.

https://www.dzieckiembadz.pl/2017/04/zabawy-z-guma-do-skakania.html

  1. Ćwiczenia z piłką

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z piłką  w przerwie między lekcjami

https://www.youtube.com/watch?v=vPchQOfveS8

Pamiętajcie o przygotowaniu odpowiedniego miejsca do ćwiczeń.

Drodzy uczniowie! Wysłuchajcie bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/ziarenko-kawy-czyli-o-tym-ze-warto-dzielic-sie-z-innymi-czyta-natalia-kukulska, a następnie wykonajcie zadania z karty pracy. Wyniki Waszej pracy wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Karta pracy_KAWA

Katecheza w załączniku – klasy trzecie 23 – 27. 11. 2020

klasa 4a

Drodzy Uczniowie!

Istnieją rodziny barw, które różnią się temperaturą. Są to barwy ciepłe i zimne. Do barw ciepłych zaliczamy: czerwoną, żółtą, pomarańczową i ich odcienie, a do barw zimnych- zieloną, niebieską, fioletową i ich odcienie.

                              

W plastyce rozróżnia się również wąską i szeroką gamę barwną.

Wąska gama barwna – obraz został namalowany za pomocą barw ciepłych albo barw zimnych.

Szeroka gama barwna – obraz został namalowany za pomocą barw ciepłych i zimnych.

Namaluj na kartce z bloku obraz pt. „Kraina słońca” albo „Kraina wiecznych mrozów”. Temperaturę kolorów dostosuj do tematu pracy. Powodzenia!

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Empatia.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Ostatnio zastanawialiście się nad tym, czym jest altruizm, w tym tygodniu zastanowicie się nad zagadnieniem empatii. Wykonajcie zadania z karty pracy. Macie czas do końca tygodnia (27 listopada). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Karta pracy_EMPATIA

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 23 – 27. 11. 2020

klasa 4b

Drodzy Uczniowie!

Istnieją rodziny barw, które różnią się temperaturą. Są to barwy ciepłe i zimne. Do barw ciepłych zaliczamy: czerwoną, żółtą, pomarańczową i ich odcienie, a do barw zimnych- zieloną, niebieską, fioletową i ich odcienie.

                              

W plastyce rozróżnia się również wąską i szeroką gamę barwną.

Wąska gama barwna – obraz został namalowany za pomocą barw ciepłych albo barw zimnych.

Szeroka gama barwna – obraz został namalowany za pomocą barw ciepłych i zimnych.

Namaluj na kartce z bloku obraz pt. „Kraina słońca” albo „Kraina wiecznych mrozów”. Temperaturę kolorów dostosuj do tematu pracy. Powodzenia!

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Empatia.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Ostatnio zastanawialiście się nad tym, czym jest altruizm, w tym tygodniu zastanowicie się nad zagadnieniem empatii. Wykonajcie zadania z karty pracy. Macie czas do końca tygodnia (27 listopada). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Karta pracy_EMPATIA

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 23 – 27. 11. 2020

klasa 4c

Drodzy Uczniowie!

Istnieją rodziny barw, które różnią się temperaturą. Są to barwy ciepłe i zimne. Do barw ciepłych zaliczamy: czerwoną, żółtą, pomarańczową i ich odcienie, a do barw zimnych- zieloną, niebieską, fioletową i ich odcienie.

                              

W plastyce rozróżnia się również wąską i szeroką gamę barwną.

Wąska gama barwna – obraz został namalowany za pomocą barw ciepłych albo barw zimnych.

Szeroka gama barwna – obraz został namalowany za pomocą barw ciepłych i zimnych.

Namaluj na kartce z bloku obraz pt. „Kraina słońca” albo „Kraina wiecznych mrozów”. Temperaturę kolorów dostosuj do tematu pracy. Powodzenia!

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Empatia.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Ostatnio zastanawialiście się nad tym, czym jest altruizm, w tym tygodniu zastanowicie się nad zagadnieniem empatii. Wykonajcie zadania z karty pracy. Macie czas do końca tygodnia (27 listopada). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Karta pracy_EMPATIA

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 23 – 27. 11. 2020

klasa 5a

Drodzy Uczniowie!

Przed Wami kolejne zadanie. Do wykonania tej pracy będzie potrzebna plastelina i kawałek tekturki.

Płaskorzeźba to dzieło plastyczne, którego elementy umieszczone są na płaszczyźnie, można je oglądać z przodu i z boku. Wykonaj płaskorzeźbę pt. „Fantastyczny zwierzak lub ptak”

  1. Zmieszaj ze sobą kilka kolorów plasteliny i równomiernie pokryj powierzchnię tekturki cienką warstwą masy.
  2. Wyryj ołówkiem kształt fantastycznego zwierzaka.
  3. Wypełnij rysunek plasteliną tak, aby wszystkie elementy były wypukłe (np. skrzydła, pancerz, dziób itp.)
  4. Dorysuj pióra, oczy i inne elementy za pomocą np. ołówka.

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dbam o swoje bezpieczeństwo – odmawiam.

Dzień dobry drodzy uczniowie! W tym tygodniu zastanówcie się nad tym, jaki wpływ macie na swoje bezpieczeństwo. Przeanalizujcie kartę pracy: BEZPIECZEŃSTWO i odpowiedzcie na pytania. Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 27 listopada. Zadania ocenię tradycyjnymi plusami. Powodzenia!

Karta pracy_BEZPIECZEŃSTWO

Katecheza w załączniku – klasy piąte 23 – 27. 11. 2020

klasa 5b

Drodzy Uczniowie!

Przed Wami kolejne zadanie. Do wykonania tej pracy będzie potrzebna plastelina i kawałek tekturki.

Płaskorzeźba to dzieło plastyczne, którego elementy umieszczone są na płaszczyźnie, można je oglądać z przodu i z boku. Wykonaj płaskorzeźbę pt. „Fantastyczny zwierzak lub ptak”

  1. Zmieszaj ze sobą kilka kolorów plasteliny i równomiernie pokryj powierzchnię tekturki cienką warstwą masy.
  2. Wyryj ołówkiem kształt fantastycznego zwierzaka.
  3. Wypełnij rysunek plasteliną tak, aby wszystkie elementy były wypukłe (np. skrzydła, pancerz, dziób itp.)
  4. Dorysuj pióra, oczy i inne elementy za pomocą np. ołówka.

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dbam o swoje bezpieczeństwo – odmawiam.

Dzień dobry drodzy uczniowie! W tym tygodniu zastanówcie się nad tym, jaki wpływ macie na swoje bezpieczeństwo. Przeanalizujcie kartę pracy: BEZPIECZEŃSTWO i odpowiedzcie na pytania. Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 27 listopada. Zadania ocenię tradycyjnymi plusami. Powodzenia!

Karta pracy_BEZPIECZEŃSTWO

Katecheza w załączniku – klasy piąte 23 – 27. 11. 2020

klasa 6a

Drodzy Uczniowie!

Leonardo da Vinci sformułował zasady perspektywy powietrznej. Zauważył, że kontury w oddali rozpływają się i znikają. Artysta uświadomił sobie, że barwa przedmiotów zmienia się, gdy są one oddalone. Dzieje się tak dlatego, że powietrze między nami a obserwowanymi elementami natury przysłania je delikatną mgiełką (w której jest dużo kurzu, pary wodnej, zanieczyszczeń) i powoduje, że są słabo widoczne. Dlatego też zaczęto używać jaśniejszych kolorów do malowania tła obrazów, dla uzyskania wrażenia odległości np. rozwodnionych błękitów, zgaszonych zieleni, żółcieni.

Namaluj pejzaż pt. „Mgły w górach”, w którym dla pokazania przestrzeni zastosujesz perspektywę powietrzną.

                                       

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Powinność etyczna 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Dziś kontynuacja zeszłotygodniowego tematu. Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy pracy POWINNOŚĆ ETYCZNA 2 (poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut).

Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 27 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Karta pracy_POWINNOŚĆ ETYCZNA 2

Katecheza w załączniku – klasa szóste 23 – 27. 11. 2020

klasa 6b

Drodzy Uczniowie!

Leonardo da Vinci sformułował zasady perspektywy powietrznej. Zauważył, że kontury w oddali rozpływają się i znikają. Artysta uświadomił sobie, że barwa przedmiotów zmienia się, gdy są one oddalone. Dzieje się tak dlatego, że powietrze między nami a obserwowanymi elementami natury przysłania je delikatną mgiełką (w której jest dużo kurzu, pary wodnej, zanieczyszczeń) i powoduje, że są słabo widoczne. Dlatego też zaczęto używać jaśniejszych kolorów do malowania tła obrazów, dla uzyskania wrażenia odległości np. rozwodnionych błękitów, zgaszonych zieleni, żółcieni.

Namaluj pejzaż pt. „Mgły w górach”, w którym dla pokazania przestrzeni zastosujesz perspektywę powietrzną.

                                       

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Powinność etyczna 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Dziś kontynuacja zeszłotygodniowego tematu. Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy pracy POWINNOŚĆ ETYCZNA 2 (poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut).

Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 27 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Karta pracy_POWINNOŚĆ ETYCZNA 2

Katecheza w załączniku – klasa szóste 23 – 27. 11. 2020

klasa 6c

Drodzy Uczniowie!

Leonardo da Vinci sformułował zasady perspektywy powietrznej. Zauważył, że kontury w oddali rozpływają się i znikają. Artysta uświadomił sobie, że barwa przedmiotów zmienia się, gdy są one oddalone. Dzieje się tak dlatego, że powietrze między nami a obserwowanymi elementami natury przysłania je delikatną mgiełką (w której jest dużo kurzu, pary wodnej, zanieczyszczeń) i powoduje, że są słabo widoczne. Dlatego też zaczęto używać jaśniejszych kolorów do malowania tła obrazów, dla uzyskania wrażenia odległości np. rozwodnionych błękitów, zgaszonych zieleni, żółcieni.

Namaluj pejzaż pt. „Mgły w górach”, w którym dla pokazania przestrzeni zastosujesz perspektywę powietrzną.

                                       

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Powinność etyczna 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Dziś kontynuacja zeszłotygodniowego tematu. Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy pracy POWINNOŚĆ ETYCZNA 2 (poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut).

Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 27 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Karta pracy_POWINNOŚĆ ETYCZNA 2

Katecheza w załączniku – klasa szóste 23 – 27. 11. 2020

klasa 6d

Drodzy Uczniowie!

Leonardo da Vinci sformułował zasady perspektywy powietrznej. Zauważył, że kontury w oddali rozpływają się i znikają. Artysta uświadomił sobie, że barwa przedmiotów zmienia się, gdy są one oddalone. Dzieje się tak dlatego, że powietrze między nami a obserwowanymi elementami natury przysłania je delikatną mgiełką (w której jest dużo kurzu, pary wodnej, zanieczyszczeń) i powoduje, że są słabo widoczne. Dlatego też zaczęto używać jaśniejszych kolorów do malowania tła obrazów, dla uzyskania wrażenia odległości np. rozwodnionych błękitów, zgaszonych zieleni, żółcieni.

Namaluj pejzaż pt. „Mgły w górach”, w którym dla pokazania przestrzeni zastosujesz perspektywę powietrzną.

                                       

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Powinność etyczna 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Dziś kontynuacja zeszłotygodniowego tematu. Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy pracy POWINNOŚĆ ETYCZNA 2 (poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut).

Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 27 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Karta pracy_POWINNOŚĆ ETYCZNA 2

Katecheza w załączniku – klasa szóste 23 – 27. 11. 2020

klasa 7a

Drodzy Uczniowie!

Przed Wami kolejne zadanie. Przygotujcie kartkę z bloku, linijkę, mazaki,

Zostań autorem gry planszowej. Ustal reguły poruszania się po planszy. Na graczy możesz zastawiać pułapki, możesz nagradzać dodatkowymi punktami lub rzutem kostką, wprowadzać w labirynt itp. Wymyśl nazwę. Wykonaj projekt planszy. Życzę miłej zabawy!

                                            

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Tolerancja i jej granice.

Dzień dobry drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad pojęciem tolerancji, dziś proszę Was o chwilę refleksji nad tym, jak dbać o rozwój tolerancji. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut.

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 27 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Karta pracy_TOLERANCJA 2

Katecheza w załączniku – klasy siódme 23 – 27. 11. 2020

klasa 7b

Drodzy Uczniowie!

Przed Wami kolejne zadanie. Przygotujcie kartkę z bloku, linijkę, mazaki,

Zostań autorem gry planszowej. Ustal reguły poruszania się po planszy. Na graczy możesz zastawiać pułapki, możesz nagradzać dodatkowymi punktami lub rzutem kostką, wprowadzać w labirynt itp. Wymyśl nazwę. Wykonaj projekt planszy. Życzę miłej zabawy!

                                            

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 29 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Tolerancja i jej granice.

Dzień dobry drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad pojęciem tolerancji, dziś proszę Was o chwilę refleksji nad tym, jak dbać o rozwój tolerancji. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut.

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 27 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Karta pracy_TOLERANCJA 2

Katecheza w załączniku – klasy siódme 23 – 27. 11. 2020

klasa 8a

Temat: Tolerancja i jej granice.

Dzień dobry drodzy uczniowie! W zeszłym tygodniu zastanawialiście się nad pojęciem tolerancji, dziś proszę Was o chwilę refleksji nad tym, jak dbać o rozwój tolerancji. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut.

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 27 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Karta pracy_TOLERANCJA 2

Katecheza w załączniku – klasa ósma 23 – 27. 11. 2020

image/svg+xml

Menu

Śledź nas