e-learning 19.04.2021 – 23.04.2021

1a

Zadania w załączniku – 1-3 19-23.04

Zadanie w załączniku – zakodowany obrazek klasa 1

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o baobabie: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-stare-drzewo-czas-zatrzymalo-by-cos-powiedziec-ludziom-czyta-magdalena-stuzynska-brauer/s-dAlu7cXdKVX oraz wykonania karty pracy (załącznik). Dodatkowo, jeśli macie ochotę, zachęcam do wysłuchania piosenki nawiązującej do bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/czego-szukamy-spiewa-ewa-konstancja-bulhak?in=kulczykfoundation/sets/piosenki-piewa-ewa-konstancja. W sumie zadania – razem z dodatkowym – nie powinny Wam zająć więcej niż 30 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Karta pracy_BAOBAB

1b

Zadania w załączniku – 1-3 19-23.04

Zadanie w załączniku – zakodowany obrazek klasa 1

Dzień dobry!

Karta pracy_MARZENIA

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o sile marzeń: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/bajka-dla-bocianka-czyli-o-tym-ze-wielkie-marzenia-daja-nam-sile-czyta-andrzej-piaseczny i wykonania przygotowanej do niej karty pracy (załącznik). Zadania powinny Wam zająć około 20-30 minut. Powodzenia! Przesyłajcie mi efekty swojej pracy mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

2a

Zadania w załączniku – 1-3 19-23.04

Zadanie w załączniku – zakodowany obrazek klasa 2

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o baobabie: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-stare-drzewo-czas-zatrzymalo-by-cos-powiedziec-ludziom-czyta-magdalena-stuzynska-brauer/s-dAlu7cXdKVX oraz wykonania karty pracy (załącznik). Dodatkowo, jeśli macie ochotę, zachęcam do wysłuchania piosenki nawiązującej do bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/czego-szukamy-spiewa-ewa-konstancja-bulhak?in=kulczykfoundation/sets/piosenki-piewa-ewa-konstancja. W sumie zadania – razem z dodatkowym – nie powinny Wam zająć więcej niż 30 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Karta pracy_BAOBAB

2b

Zadania w załączniku – 1-3 19-23.04

Zadanie w załączniku – zakodowany obrazek klasa 2

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o baobabie: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-stare-drzewo-czas-zatrzymalo-by-cos-powiedziec-ludziom-czyta-magdalena-stuzynska-brauer/s-dAlu7cXdKVX oraz wykonania karty pracy (załącznik). Dodatkowo, jeśli macie ochotę, zachęcam do wysłuchania piosenki nawiązującej do bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/czego-szukamy-spiewa-ewa-konstancja-bulhak?in=kulczykfoundation/sets/piosenki-piewa-ewa-konstancja. W sumie zadania – razem z dodatkowym – nie powinny Wam zająć więcej niż 30 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Karta pracy_BAOBAB

Katecheza w załączniku – kl. 2b 19 – 23. 04. 2021

3a

Zadania w załączniku – 1-3 19-23.04

Pobierz obrazek – sonic i stwórz do niego kod za pomocą programu http://domowenauczanie.pl/generator/,

Dzień dobry! Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o talentach: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-jose-zaczal-cenic-swoje-corki-czyta-jacek-kawalec/s-swpcxCTij4e i wykonania przygotowanej do niej karty pracy (załącznik). Zadania powinny Wam zająć około 30 minut. Powodzenia! Przesyłajcie mi efekty swojej pracy mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Karta pracy_JOSE

3b

Zadania w załączniku – 1-3 19-23.04

Pobierz obrazek – sonic i stwórz do niego kod za pomocą programu http://domowenauczanie.pl/generator/,

Dzień dobry! Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o talentach: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-jose-zaczal-cenic-swoje-corki-czyta-jacek-kawalec/s-swpcxCTij4e i wykonania przygotowanej do niej karty pracy (załącznik). Zadania powinny Wam zająć około 30 minut. Powodzenia! Przesyłajcie mi efekty swojej pracy mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Karta pracy_JOSE

4a

Zadania w załączniku – Klasa 4

Temat: Prawa dziecka. 

 

Dzień dobry! Chciałabym, żebyście w tym tygodniu wysłuchali opowieści o Kubie, który nie jest pewien, czy dzieci mają swoje prawa: https://ninateka.pl/vod/ksiazki-czytane/graffiti-anna-czerwinska-rydel-renata-piatkowska/ Następnie spróbujcie odpowiedzieć na pytania:

  1. Jakie prawa dziecka zostały w historyjce wymienione?
  2. Jakie są granice tych praw? Tzn. czego jednak robić nie wolno, nawet jeśli realizujemy swoje prawa?

Odpowiadając wyobraźcie sobie, że jesteście bohaterką opowieści i próbujecie wyjaśnić komuś młodszemu, o co chodzi w prawach dziecka… Zadanie nie powinno zająć Wam więcej niż 20-30 minut. Chętnym dodatkowo proponuję wykonanie plakatu, który informowałby dzieci w szkole o ich prawach. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 19 – 23. 04. 2021

4b

Zadania w załączniku – Klasa 4

Temat: Prawa dziecka. 

 

Dzień dobry! Chciałabym, żebyście w tym tygodniu wysłuchali opowieści o Kubie, który nie jest pewien, czy dzieci mają swoje prawa: https://ninateka.pl/vod/ksiazki-czytane/graffiti-anna-czerwinska-rydel-renata-piatkowska/ Następnie spróbujcie odpowiedzieć na pytania:

  1. Jakie prawa dziecka zostały w historyjce wymienione?
  2. Jakie są granice tych praw? Tzn. czego jednak robić nie wolno, nawet jeśli realizujemy swoje prawa?

Odpowiadając wyobraźcie sobie, że jesteście bohaterką opowieści i próbujecie wyjaśnić komuś młodszemu, o co chodzi w prawach dziecka… Zadanie nie powinno zająć Wam więcej niż 20-30 minut. Chętnym dodatkowo proponuję wykonanie plakatu, który informowałby dzieci w szkole o ich prawach. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 19 – 23. 04. 2021

4c

Zadania w załączniku – Klasa 4

Temat: Prawa dziecka. 

 

Dzień dobry! Chciałabym, żebyście w tym tygodniu wysłuchali opowieści o Kubie, który nie jest pewien, czy dzieci mają swoje prawa: https://ninateka.pl/vod/ksiazki-czytane/graffiti-anna-czerwinska-rydel-renata-piatkowska/ Następnie spróbujcie odpowiedzieć na pytania:

  1. Jakie prawa dziecka zostały w historyjce wymienione?
  2. Jakie są granice tych praw? Tzn. czego jednak robić nie wolno, nawet jeśli realizujemy swoje prawa?

Odpowiadając wyobraźcie sobie, że jesteście bohaterką opowieści i próbujecie wyjaśnić komuś młodszemu, o co chodzi w prawach dziecka… Zadanie nie powinno zająć Wam więcej niż 20-30 minut. Chętnym dodatkowo proponuję wykonanie plakatu, który informowałby dzieci w szkole o ich prawach. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 19 – 23. 04. 2021

5a

Zadania w załączniku – Klasa 5

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 4: taoizm.

Kata pracy_TAOIZM

Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania zadań z karty pracy dotyczącej kolejnej, poznanej przez Was religii: taoizmu (załącznik). Nie powinno Wam to zająć więcej niż 20-30 minut. Wynikami pracy podzielcie się ze mną poprzez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy piąte 19 -23. 04. 2021

5b

Zadania w załączniku – Klasa 5

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 4: taoizm.

Kata pracy_TAOIZM

Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania zadań z karty pracy dotyczącej kolejnej, poznanej przez Was religii: taoizmu (załącznik). Nie powinno Wam to zająć więcej niż 20-30 minut. Wynikami pracy podzielcie się ze mną poprzez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy piąte 19 -23. 04. 2021

6a

Zadania w załączniku – Klasa 6

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 4: taoizm.

Kata pracy_TAOIZM

Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania zadań z karty pracy dotyczącej kolejnej, poznanej przez Was religii: taoizmu (załącznik). Nie powinno Wam to zająć więcej niż 20-30 minut. Wynikami pracy podzielcie się ze mną poprzez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 19 – 23. 04. 2021

6b

Zadania w załączniku – Klasa 6

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 4: taoizm.

Kata pracy_TAOIZM

Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania zadań z karty pracy dotyczącej kolejnej, poznanej przez Was religii: taoizmu (załącznik). Nie powinno Wam to zająć więcej niż 20-30 minut. Wynikami pracy podzielcie się ze mną poprzez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 19 – 23. 04. 2021

6c

Zadania w załączniku – Klasa 6

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 4: taoizm.

Kata pracy_TAOIZM

Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania zadań z karty pracy dotyczącej kolejnej, poznanej przez Was religii: taoizmu (załącznik). Nie powinno Wam to zająć więcej niż 20-30 minut. Wynikami pracy podzielcie się ze mną poprzez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 19 – 23. 04. 2021

6d

Zadania w załączniku – Klasa 6

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 4: taoizm.

Kata pracy_TAOIZM

Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania zadań z karty pracy dotyczącej kolejnej, poznanej przez Was religii: taoizmu (załącznik). Nie powinno Wam to zająć więcej niż 20-30 minut. Wynikami pracy podzielcie się ze mną poprzez dziennik elektroniczny lub mail: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 19 – 23. 04. 2021

7a

Zadania w załączniku – 19-25.04

Zadania w załączniku – Klasa 7

Temat: W poszukiwaniu dobra.

Karta pracy_BUDDA i AUGUSTYN

Dzień dobry! Zapraszam do wykonania karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30-40 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy siódme 19 – 23. 04. 2021

7b

Zadania w załączniku – 19-25.04

Zadania w załączniku – Klasa 7

Temat: W poszukiwaniu dobra.

Karta pracy_BUDDA i AUGUSTYN

Dzień dobry! Zapraszam do wykonania karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30-40 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy siódme 19 – 23. 04. 2021

8a

Zadania w załączniku – 19-25.04

Temat: W poszukiwaniu dobra.

Karta pracy_BUDDA i AUGUSTYN

Dzień dobry! Zapraszam do wykonania karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30-40 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 23 kwietnia. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasa ósma 19 – 23.04. 2021

image/svg+xml

Menu

Śledź nas