e-learning 09.11 – 13.11 – 1-8

KLASA 1A

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Sportowa ruletka

Zakręć kołem 10 razy i wykonaj zadanie. Po każdym usuń ćwiczenie, żeby przy kręceniu się nie powtórzyło. Jeżeli Ci się spodobało graj dalej! J

https://wordwall.net/pl/resource/988415/wychowanie-fizyczne/ruletka-wf-klasy-1-3-sp-brzech%c3%b3w

  1. Ćwiczenia rozciągające

Znajdźcie chwilę na wykonanie ćwiczeń z linku poniżej. Po lekcji, na tej samej stronie napisz wiadomość czy zadania były łatwe czy trudne.

https://ewf.h1.pl/student/?token=YJF8BC7c0LxV7TbNHWwqntrceCZ0h9ClR1SJX82zbvra2bSZAU

POWODZENIA!

Drodzy uczniowie!

W tym tygodniu obchodzimy święto narodowe. To czas, w którym zastanawiamy się nad tym, czym jest dla nas nasza Ojczyzna, nasz Dom, nasze otoczenie. Zachęcam do wykonania zadania z karty pracy(FLAGA) i podzielenia się ze mną efektami (prace proszę przesyłać na maila: beata.bozejewicz@gmail.com). Powodzenia!

Zadania:
1. Policz ile postaci występuje w słuchowisku.
2. Narysuj jak mogą wyglądać postacie.
3.Wybierz jedną scenę ze słuchowiska i ją narysuj.
4. Po narysowaniu tej sceny zabaw się w dubbing (podkładanie głosów) i nagraj swoje dialogi. Jeśli masz problem z wymyśleniem możesz skorzystać z dialogów, które są w słuchowisku.
5. Odegraj przed rodzicami wybraną scenę.

Pozdrawiam,
Damian Droszcz

KLASA 1B

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Sportowa ruletka

Zakręć kołem 10 razy i wykonaj zadanie. Po każdym usuń ćwiczenie, żeby przy kręceniu się nie powtórzyło. Jeżeli Ci się spodobało graj dalej! J

https://wordwall.net/pl/resource/988415/wychowanie-fizyczne/ruletka-wf-klasy-1-3-sp-brzech%c3%b3w

  1. Ćwiczenia rozciągające

Znajdźcie chwilę na wykonanie ćwiczeń z linku poniżej. Po lekcji, na tej samej stronie napisz wiadomość czy zadania były łatwe czy trudne.

https://ewf.h1.pl/student/?token=YJF8BC7c0LxV7TbNHWwqntrceCZ0h9ClR1SJX82zbvra2bSZAU

POWODZENIA!

Drodzy uczniowie!

W tym tygodniu obchodzimy święto narodowe. To czas, w którym zastanawiamy się nad tym, czym jest dla nas nasza Ojczyzna, nasz Dom, nasze otoczenie. Zachęcam do wykonania zadania z karty pracy(FLAGA) i podzielenia się ze mną efektami (prace proszę przesyłać na maila: beata.bozejewicz@gmail.com). Powodzenia!

Zadania:
1. Policz ile postaci występuje w słuchowisku.
2. Narysuj jak mogą wyglądać postacie.
3.Wybierz jedną scenę ze słuchowiska i ją narysuj.
4. Po narysowaniu tej sceny zabaw się w dubbing (podkładanie głosów) i nagraj swoje dialogi. Jeśli masz problem z wymyśleniem możesz skorzystać z dialogów, które są w słuchowisku.
5. Odegraj przed rodzicami wybraną scenę.

Pozdrawiam,
Damian Droszcz

KLASA 2A

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Sportowa ruletka

Zakręć kołem 10 razy i wykonaj zadanie. Po każdym usuń ćwiczenie, żeby przy kręceniu się nie powtórzyło. Jeżeli Ci się spodobało graj dalej! J

https://wordwall.net/pl/resource/988415/wychowanie-fizyczne/ruletka-wf-klasy-1-3-sp-brzech%c3%b3w

  1. Ćwiczenia rozciągające

Znajdźcie chwilę na wykonanie ćwiczeń z linku poniżej. Po lekcji, na tej samej stronie napisz wiadomość czy zadania były łatwe czy trudne.

https://ewf.h1.pl/student/?token=YJF8BC7c0LxV7TbNHWwqntrceCZ0h9ClR1SJX82zbvra2bSZAU

POWODZENIA!

Drodzy uczniowie!

W tym tygodniu obchodzimy święto narodowe. To czas, w którym zastanawiamy się nad tym, czym jest dla nas nasza Ojczyzna, nasz Dom, nasze otoczenie. Zachęcam do wykonania zadania z karty pracy(FLAGA) i podzielenia się ze mną efektami (prace proszę przesyłać na maila: beata.bozejewicz@gmail.com). Powodzenia!

Zadania:
1. Policz ile postaci występuje w słuchowisku.
2. Narysuj jak mogą wyglądać postacie.
3.Wybierz jedną scenę ze słuchowiska i ją narysuj.
4. Po narysowaniu tej sceny zabaw się w dubbing (podkładanie głosów) i nagraj swoje dialogi. Jeśli masz problem z wymyśleniem możesz skorzystać z dialogów, które są w słuchowisku.
5. Odegraj przed rodzicami wybraną scenę.

Pozdrawiam,
Damian Droszcz

KLASA 2B

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Sportowa ruletka

Zakręć kołem 10 razy i wykonaj zadanie. Po każdym usuń ćwiczenie, żeby przy kręceniu się nie powtórzyło. Jeżeli Ci się spodobało graj dalej! J

https://wordwall.net/pl/resource/988415/wychowanie-fizyczne/ruletka-wf-klasy-1-3-sp-brzech%c3%b3w

  1. Ćwiczenia rozciągające

Znajdźcie chwilę na wykonanie ćwiczeń z linku poniżej. Po lekcji, na tej samej stronie napisz wiadomość czy zadania były łatwe czy trudne.

https://ewf.h1.pl/student/?token=YJF8BC7c0LxV7TbNHWwqntrceCZ0h9ClR1SJX82zbvra2bSZAU

POWODZENIA!

Drodzy uczniowie!

W tym tygodniu obchodzimy święto narodowe. To czas, w którym zastanawiamy się nad tym, czym jest dla nas nasza Ojczyzna, nasz Dom, nasze otoczenie. Zachęcam do wykonania zadania z karty pracy(FLAGA) i podzielenia się ze mną efektami (prace proszę przesyłać na maila: beata.bozejewicz@gmail.com). Powodzenia!

Katecheza w załączniku – klasa 2 b 9 – 13. 11. 2020

KLASA 3A

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Sportowa ruletka

Zakręć kołem 10 razy i wykonaj zadanie. Po każdym usuń ćwiczenie, żeby przy kręceniu się nie powtórzyło. Jeżeli Ci się spodobało graj dalej! J

https://wordwall.net/pl/resource/988415/wychowanie-fizyczne/ruletka-wf-klasy-1-3-sp-brzech%c3%b3w

  1. Ćwiczenia rozciągające

Znajdźcie chwilę na wykonanie ćwiczeń z linku poniżej. Po lekcji, na tej samej stronie napisz wiadomość czy zadania były łatwe czy trudne.

https://ewf.h1.pl/student/?token=YJF8BC7c0LxV7TbNHWwqntrceCZ0h9ClR1SJX82zbvra2bSZAU

POWODZENIA!

Do wykonania – stworzyć 2 dyktanda graficzne za pomocą poniższego generatora:
https://eduzabawy.com/generatory/karty-pracy-kodowanie-dyktando-graficzne/

Następnie, przy pomocy rodziców, wysłać wasze dyktanda na adres:
budynekb@szkolaedukacja.torun.pl

Wszystkie dyktanda zostaną umieszczone w przyszłym tygodniu, w zakładce informatyka. Będziecie mieli możliwość odkodować obrazki stworzone przez waszych kolegów.

Drodzy uczniowie!

W tym tygodniu obchodzimy święto narodowe. To czas, w którym zastanawiamy się nad tym, czym jest dla nas nasza Ojczyzna, nasz Dom, nasze otoczenie. Zachęcam do wykonania zadania z karty pracy(FLAGA) i podzielenia się ze mną efektami (prace proszę przesyłać na maila: beata.bozejewicz@gmail.com). Powodzenia!

Katecheza w załączniku – 9 – 13. 11. religia 3 a

Zadania:
1. Policz ile postaci występuje w słuchowisku.
2. Narysuj jak mogą wyglądać postacie.
3.Wybierz jedną scenę ze słuchowiska i ją narysuj.
4. Po narysowaniu tej sceny zabaw się w dubbing (podkładanie głosów) i nagraj swoje dialogi. Jeśli masz problem z wymyśleniem możesz skorzystać z dialogów, które są w słuchowisku.
5. Odegraj przed rodzicami wybraną scenę.

Pozdrawiam,
Damian Droszcz

KLASA 3B

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Sportowa ruletka

Zakręć kołem 10 razy i wykonaj zadanie. Po każdym usuń ćwiczenie, żeby przy kręceniu się nie powtórzyło. Jeżeli Ci się spodobało graj dalej! J

https://wordwall.net/pl/resource/988415/wychowanie-fizyczne/ruletka-wf-klasy-1-3-sp-brzech%c3%b3w

  1. Ćwiczenia rozciągające

Znajdźcie chwilę na wykonanie ćwiczeń z linku poniżej. Po lekcji, na tej samej stronie napisz wiadomość czy zadania były łatwe czy trudne.

https://ewf.h1.pl/student/?token=YJF8BC7c0LxV7TbNHWwqntrceCZ0h9ClR1SJX82zbvra2bSZAU

POWODZENIA!

Do wykonania – stworzyć 2 dyktanda graficzne za pomocą poniższego generatora:
https://eduzabawy.com/generatory/karty-pracy-kodowanie-dyktando-graficzne/

Następnie, przy pomocy rodziców, wysłać wasze dyktanda na adres:
budynekb@szkolaedukacja.torun.pl

Wszystkie dyktanda zostaną umieszczone w przyszłym tygodniu, w zakładce informatyka. Będziecie mieli możliwość odkodować obrazki stworzone przez waszych kolegów.

Drodzy uczniowie!

W tym tygodniu obchodzimy święto narodowe. To czas, w którym zastanawiamy się nad tym, czym jest dla nas nasza Ojczyzna, nasz Dom, nasze otoczenie. Zachęcam do wykonania zadania z karty pracy(FLAGA) i podzielenia się ze mną efektami (prace proszę przesyłać na maila: beata.bozejewicz@gmail.com). Powodzenia!

Katecheza w załączniku – 9 – 13. 11. religia 3 b

Zadania:
1. Policz ile postaci występuje w słuchowisku.
2. Narysuj jak mogą wyglądać postacie.
3.Wybierz jedną scenę ze słuchowiska i ją narysuj.
4. Po narysowaniu tej sceny zabaw się w dubbing (podkładanie głosów) i nagraj swoje dialogi. Jeśli masz problem z wymyśleniem możesz skorzystać z dialogów, które są w słuchowisku.
5. Odegraj przed rodzicami wybraną scenę.

Pozdrawiam,
Damian Droszcz

KLASA 4A

Tematyka: Kokarda narodowa – projekt techniczny

Drodzy uczniowie!  

W ramach rozbudzania postawy twórczej i rozwijania sprawności manualnej, zapraszam do wykonania kokard narodowych na Narodowe Święto Niepodległości

W Internecie znajdziecie wiele gotowych instrukcji. Poniżej załączam kilka z nich.

https://www.kujawsko-pomorskie.pl/pliki/wiadomosci/20161109_kokardy/kokarda_kotylion.pdf

https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/jak-zrobic-kotylion-z-papieru-instrukcja-krok-po-kroku

https://www.youtube.com/watch?v=mv0zurPnRIM

Zdjęcia wykonanych przez Was projektów technicznych proszę przesłać na adres tomek.s@szkolaedukacja.torun.pl w temacie wiadomości proszę wpisać „Projekt techniczny”.

Życzę dużo dobrej zabawy podczas pracy!

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie biało – czerwoną kompozycję  – technika dowolna.

                                                                                 
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Patriotyzm, cz. 2: Kim jest współczesny patriota?

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś ostatnie zajęcia dotyczące patriotyzmu. Wiecie sporo o miejscu, w którym żyjecie, ale czy to wystarczy, by być patriotą? Wykonajcie zadania z karty pracy – Karta pracy_Współczesny patriotym

Macie czas do końca tygodnia (15 listopada). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com). Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 9 – 13. 11. 2020

KLASA 4B

Tematyka: Kokarda narodowa – projekt techniczny

Drodzy uczniowie!  

W ramach rozbudzania postawy twórczej i rozwijania sprawności manualnej, zapraszam do wykonania kokard narodowych na Narodowe Święto Niepodległości

W Internecie znajdziecie wiele gotowych instrukcji. Poniżej załączam kilka z nich.

https://www.kujawsko-pomorskie.pl/pliki/wiadomosci/20161109_kokardy/kokarda_kotylion.pdf

https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/jak-zrobic-kotylion-z-papieru-instrukcja-krok-po-kroku

https://www.youtube.com/watch?v=mv0zurPnRIM

Zdjęcia wykonanych przez Was projektów technicznych proszę przesłać na adres tomek.s@szkolaedukacja.torun.pl w temacie wiadomości proszę wpisać „Projekt techniczny”.

Życzę dużo dobrej zabawy podczas pracy!

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie biało – czerwoną kompozycję  – technika dowolna.

                                                                                 
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Patriotyzm, cz. 2: Kim jest współczesny patriota?

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś ostatnie zajęcia dotyczące patriotyzmu. Wiecie sporo o miejscu, w którym żyjecie, ale czy to wystarczy, by być patriotą? Wykonajcie zadania z karty pracy – Karta pracy_Współczesny patriotym

Macie czas do końca tygodnia (15 listopada). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com). Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 9 – 13. 11. 2020

KLASA 4C

Tematyka: Kokarda narodowa – projekt techniczny

Drodzy uczniowie!  

W ramach rozbudzania postawy twórczej i rozwijania sprawności manualnej, zapraszam do wykonania kokard narodowych na Narodowe Święto Niepodległości

W Internecie znajdziecie wiele gotowych instrukcji. Poniżej załączam kilka z nich.

https://www.kujawsko-pomorskie.pl/pliki/wiadomosci/20161109_kokardy/kokarda_kotylion.pdf

https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/jak-zrobic-kotylion-z-papieru-instrukcja-krok-po-kroku

https://www.youtube.com/watch?v=mv0zurPnRIM

Zdjęcia wykonanych przez Was projektów technicznych proszę przesłać na adres tomek.s@szkolaedukacja.torun.pl w temacie wiadomości proszę wpisać „Projekt techniczny”.

Życzę dużo dobrej zabawy podczas pracy!

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie biało – czerwoną kompozycję  – technika dowolna.

                                                                                 
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Patriotyzm, cz. 2: Kim jest współczesny patriota?

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś ostatnie zajęcia dotyczące patriotyzmu. Wiecie sporo o miejscu, w którym żyjecie, ale czy to wystarczy, by być patriotą? Wykonajcie zadania z karty pracy – Karta pracy_Współczesny patriotym

Macie czas do końca tygodnia (15 listopada). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com). Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 9 – 13. 11. 2020

KLASA 5A

Tematyka: Kokarda narodowa – projekt techniczny

Drodzy uczniowie!  

W ramach rozbudzania postawy twórczej i rozwijania sprawności manualnej, zapraszam do wykonania kokard narodowych na Narodowe Święto Niepodległości

W Internecie znajdziecie wiele gotowych instrukcji. Poniżej załączam kilka z nich.

https://www.kujawsko-pomorskie.pl/pliki/wiadomosci/20161109_kokardy/kokarda_kotylion.pdf

https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/jak-zrobic-kotylion-z-papieru-instrukcja-krok-po-kroku

https://www.youtube.com/watch?v=mv0zurPnRIM

Zdjęcia wykonanych przez Was projektów technicznych proszę przesłać na adres tomek.s@szkolaedukacja.torun.pl w temacie wiadomości proszę wpisać „Projekt techniczny”.

Życzę dużo dobrej zabawy podczas pracy!

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie kotylion narodowy.

                                                                                              

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Człowiek i jego zdrowie, cz. 3: odpoczynek.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś trzecia część zajęć poświęconych zdrowiu, tym razem zastanówmy się, jak odpoczywać. Na zadania z karty pracy poświęćcie około 20 minut – Karta pracy_ODPOCZYNEK

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 15 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasy piąte 9 – 13. 11. 2020

KLASA 5B

Tematyka: Kokarda narodowa – projekt techniczny

Drodzy uczniowie!  

W ramach rozbudzania postawy twórczej i rozwijania sprawności manualnej, zapraszam do wykonania kokard narodowych na Narodowe Święto Niepodległości

W Internecie znajdziecie wiele gotowych instrukcji. Poniżej załączam kilka z nich.

https://www.kujawsko-pomorskie.pl/pliki/wiadomosci/20161109_kokardy/kokarda_kotylion.pdf

https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/jak-zrobic-kotylion-z-papieru-instrukcja-krok-po-kroku

https://www.youtube.com/watch?v=mv0zurPnRIM

Zdjęcia wykonanych przez Was projektów technicznych proszę przesłać na adres tomek.s@szkolaedukacja.torun.pl w temacie wiadomości proszę wpisać „Projekt techniczny”.

Życzę dużo dobrej zabawy podczas pracy!

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie kotylion narodowy.

                                                                                              

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Człowiek i jego zdrowie, cz. 3: odpoczynek.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś trzecia część zajęć poświęconych zdrowiu, tym razem zastanówmy się, jak odpoczywać. Na zadania z karty pracy poświęćcie około 20 minut – Karta pracy_ODPOCZYNEK

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 15 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasy piąte 9 – 13. 11. 2020

KLASA 6A

Tematyka: Kokarda narodowa – projekt techniczny

Drodzy uczniowie!  

W ramach rozbudzania postawy twórczej i rozwijania sprawności manualnej, zapraszam do wykonania kokard narodowych na Narodowe Święto Niepodległości

W Internecie znajdziecie wiele gotowych instrukcji. Poniżej załączam kilka z nich.

https://www.kujawsko-pomorskie.pl/pliki/wiadomosci/20161109_kokardy/kokarda_kotylion.pdf

https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/jak-zrobic-kotylion-z-papieru-instrukcja-krok-po-kroku

https://www.youtube.com/watch?v=mv0zurPnRIM

Zdjęcia wykonanych przez Was projektów technicznych proszę przesłać na adres tomek.s@szkolaedukacja.torun.pl w temacie wiadomości proszę wpisać „Projekt techniczny”.

Życzę dużo dobrej zabawy podczas pracy!

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie kotylion narodowy lub biało – czerwoną kompozycję – technika dowolna. 

                                               

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy

ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Sprawiedliwość, cz. 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Sokrates miał we zwyczaju pytać o rzeczy jego zdaniem najważniejsze. Pytał o znaczenie takich pojęć, jak dobro, piękno, czy sprawiedliwość. W zeszłym roku zastanawialiśmy się już, czym jest sprawiedliwość. Teraz chciałabym, żebyście spróbowali powrócić do tego pojęcia. Rozwiążcie kartę pracy (poświęcając na nią maksymalnie 30 minut) – Karta pracy_SPRAWIEDLIWOŚĆ 2

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 15 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 9 – 13. 11. 2020

KLASA 6B

Tematyka: Kokarda narodowa – projekt techniczny

Drodzy uczniowie!  

W ramach rozbudzania postawy twórczej i rozwijania sprawności manualnej, zapraszam do wykonania kokard narodowych na Narodowe Święto Niepodległości

W Internecie znajdziecie wiele gotowych instrukcji. Poniżej załączam kilka z nich.

https://www.kujawsko-pomorskie.pl/pliki/wiadomosci/20161109_kokardy/kokarda_kotylion.pdf

https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/jak-zrobic-kotylion-z-papieru-instrukcja-krok-po-kroku

https://www.youtube.com/watch?v=mv0zurPnRIM

Zdjęcia wykonanych przez Was projektów technicznych proszę przesłać na adres tomek.s@szkolaedukacja.torun.pl w temacie wiadomości proszę wpisać „Projekt techniczny”.

Życzę dużo dobrej zabawy podczas pracy!

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie kotylion narodowy lub biało – czerwoną kompozycję – technika dowolna. 

                                               

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy

ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Sprawiedliwość, cz. 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Sokrates miał we zwyczaju pytać o rzeczy jego zdaniem najważniejsze. Pytał o znaczenie takich pojęć, jak dobro, piękno, czy sprawiedliwość. W zeszłym roku zastanawialiśmy się już, czym jest sprawiedliwość. Teraz chciałabym, żebyście spróbowali powrócić do tego pojęcia. Rozwiążcie kartę pracy (poświęcając na nią maksymalnie 30 minut) – Karta pracy_SPRAWIEDLIWOŚĆ 2

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 15 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 9 – 13. 11. 2020

KLASA 6C

Tematyka: Kokarda narodowa – projekt techniczny

Drodzy uczniowie!  

W ramach rozbudzania postawy twórczej i rozwijania sprawności manualnej, zapraszam do wykonania kokard narodowych na Narodowe Święto Niepodległości

W Internecie znajdziecie wiele gotowych instrukcji. Poniżej załączam kilka z nich.

https://www.kujawsko-pomorskie.pl/pliki/wiadomosci/20161109_kokardy/kokarda_kotylion.pdf

https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/jak-zrobic-kotylion-z-papieru-instrukcja-krok-po-kroku

https://www.youtube.com/watch?v=mv0zurPnRIM

Zdjęcia wykonanych przez Was projektów technicznych proszę przesłać na adres tomek.s@szkolaedukacja.torun.pl w temacie wiadomości proszę wpisać „Projekt techniczny”.

Życzę dużo dobrej zabawy podczas pracy!

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie kotylion narodowy lub biało – czerwoną kompozycję – technika dowolna. 

                                               

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy

ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Sprawiedliwość, cz. 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Sokrates miał we zwyczaju pytać o rzeczy jego zdaniem najważniejsze. Pytał o znaczenie takich pojęć, jak dobro, piękno, czy sprawiedliwość. W zeszłym roku zastanawialiśmy się już, czym jest sprawiedliwość. Teraz chciałabym, żebyście spróbowali powrócić do tego pojęcia. Rozwiążcie kartę pracy (poświęcając na nią maksymalnie 30 minut) – Karta pracy_SPRAWIEDLIWOŚĆ 2

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 15 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 9 – 13. 11. 2020

KLASA 6D

Tematyka: Kokarda narodowa – projekt techniczny

Drodzy uczniowie!  

W ramach rozbudzania postawy twórczej i rozwijania sprawności manualnej, zapraszam do wykonania kokard narodowych na Narodowe Święto Niepodległości

W Internecie znajdziecie wiele gotowych instrukcji. Poniżej załączam kilka z nich.

https://www.kujawsko-pomorskie.pl/pliki/wiadomosci/20161109_kokardy/kokarda_kotylion.pdf

https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/jak-zrobic-kotylion-z-papieru-instrukcja-krok-po-kroku

https://www.youtube.com/watch?v=mv0zurPnRIM

Zdjęcia wykonanych przez Was projektów technicznych proszę przesłać na adres tomek.s@szkolaedukacja.torun.pl w temacie wiadomości proszę wpisać „Projekt techniczny”.

Życzę dużo dobrej zabawy podczas pracy!

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie kotylion narodowy lub biało – czerwoną kompozycję – technika dowolna. 

                                               

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy

ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Sprawiedliwość, cz. 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Sokrates miał we zwyczaju pytać o rzeczy jego zdaniem najważniejsze. Pytał o znaczenie takich pojęć, jak dobro, piękno, czy sprawiedliwość. W zeszłym roku zastanawialiśmy się już, czym jest sprawiedliwość. Teraz chciałabym, żebyście spróbowali powrócić do tego pojęcia. Rozwiążcie kartę pracy (poświęcając na nią maksymalnie 30 minut) – Karta pracy_SPRAWIEDLIWOŚĆ 2

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 15 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 9 – 13. 11. 2020

KLASA 7A

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie kotylion narodowy lub biało – czerwoną kompozycję  – technika dowolna.

                                                  

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dyskryminacja.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Zajmowaliśmy się pojęciami: uprzedzenie i stereotyp. Dziś czas na zagadnienie dyskryminacji. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut – Karta pracy_Dyskryminacja

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 15 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność, tak jak na lekcji.

Katecheza w załączniku – klasy siódme 9 – 13. 11. 2020

KLASA 7B

Drodzy Uczniowie!

Z okazji Święta Niepodległości wykonajcie kotylion narodowy lub biało – czerwoną kompozycję  – technika dowolna.

                                                  

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 15 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dyskryminacja.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Zajmowaliśmy się pojęciami: uprzedzenie i stereotyp. Dziś czas na zagadnienie dyskryminacji. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut – Karta pracy_Dyskryminacja

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 15 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność, tak jak na lekcji.

Katecheza w załączniku – klasy siódme 9 – 13. 11. 2020

KLASA 8A

Temat: Dyskryminacja.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Zajmowaliśmy się pojęciami: uprzedzenie i stereotyp. Dziś czas na zagadnienie dyskryminacji. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut – Karta pracy_Dyskryminacja

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 15 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność, tak jak na lekcji.

Katecheza w załączniku – klasa ósma 9 – 13. 11. 2020

image/svg+xml

Menu

Śledź nas