e-learning 13.04 – 17.04

PRZEDSZKOLE

Kochani,

Święta Wielkanocne za nami. W tym roku spędziliście je trochę inaczej – większość tylko z rodzicami, tym razem bez dziadków i pozostałej rodziny.

Jednak wciąż mogliście uczestniczyć w wielkanocnych zwyczajach i obrzędach. Być może malowaliście pisanki, pomogliście przygotować święconkę w koszyczku lub zrobiliście świąteczne porządki.  A prezenty ?

Udało Wam się znaleźć kolorowe jajka, które zostawił zajączek pod krzaczkiem…? Zobacz, czy tak  go sobie wyobrażałeś(aś)?  Może nawet widziałeś(aś)?

Posłuchaj piosenki  i zatańcz z  zajączkem. Zapraszam !

https://www.youtube.com/watch?v=wHBttUjMPHc 

 Czas na pracę techniczną.

Zaproś do wspólnej zabawy rodziców lub rodzeństwo i poproś o pomoc.

Obejrzyj krótkie  filmy z moimi propozycjami, a następnie wykonaj dowolną pracę.

Będziesz potrzebować butelkę po jogurcie pitnymi oraz  kilka plastikowych wkładów po czekoladowym jajku niespodziance.

https://www.youtube.com/watch?v=KsB4fWfb4S8 

A może wolał(a)byś powycinać zajączka?

https://www.youtube.com/watch?v=A8agxSu4hNs

Powodzenia !

Były kurczaczki, był zajączek,  czas na baranka.                               

Czy wiesz skąd na wielkanocnym stole wziął się baranek ?

https://www.youtube.com/watch?v=JshFxE223v8

Teraz przerwa na ćwiczenie oddechowe.

Potrzebne będą:

  • szablon baranka , tu link:

https://dzieciakiwdomu.pl/wp-content/uploads/2017/03/owca-szablon-3.pdf

  • słomka
  • skrawki białego papieru ( bibuły)

Usiądź, proszę przy stole.

Połóż przed sobą kartkę z wydrukowanym szablonem baranka . Obok wysyp małe kawałki papieru. Za pomocą słomki, wciagając powietrze, przenieś papierki na szablon.

Uwaga – nie pomagaj sobie rękami !

Udało sie ? Brawo !

Odpocznij i posłuchaj piosenki o baranku:

https://www.youtube.com/watch?v=4PqwVP9bBRU

W tym czasie, jesli masz ochotę, poprzyklejaj skrawki papieru na rysunek baranka.

 Na koniec poproś mamę albo tatę o przyjemny masażyk.

Po pleckach płynie rzeczka,
[rysujemy palcem wężyki wzdłuż plecków]

I przeszła pani na szpileczkach, 
[“idziemy” palcami jak w butach na obcasach]
A potem przeszły słonie,
 
[ugniatamy powoli całymi dłońmi]

I przejechały konie, 
[„galopujemy” pięściami – oczywiście nie za mocno!]

A potem spadł deszczyk, 
[robimy deszczyk opuszkami palców po całych pleckach]
Czy czujesz już dreszczyk?
[szybkie tup-tup-tup palcami wzdłuż kręgosłupa]

Podobało Wam się ? Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni.

Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka Kukuła

Witajcie Kochani,

W czasie wielkanocnego śniadania pojawił się na naszych stołach baranek.

Spróbujcie narysować go po śladzie, a następnie pokolorujcie go szarą kredką, możecie te z użyć plasteliny.

PDF baranek w załączniku.

Zaśpiewajcie piosenkę, którą poznaliśmy na zajęciach on-line pt. „Wełniany baranek”.

https://www.youtube.com/watch?v=6xpm8tTKdCQ

A teraz niespodzianka bajka o baranku. 😊

https://www.youtube.com/watch?v=OUR0B1haHZg&t=302s

Oprócz baranka na naszych stołach pojawiły się jajka. Odszukajcie je na ilustracji, pokolorujcie

i narysujcie w ramce tyle kresek, ile jest jajek na obrazku.

PDF Wielkanoc w załączniku.

Następna karta pracy to kurczaki, policzcie je i pokolorujcie odpowiednią cyfrę.

PDF liczenie kurczaków w załączniku.

W tym tygodniu na zajęciach on-line będziemy rozmawiać o zwiastunach wiosny. Obejrzyjcie film i spróbujcie zapamiętać jakie zwierzęta i rośliny zwiastują wiosnę.

https://www.youtube.com/watch?v=Wjo_Q1OYTmY&t=126s

Już wiecie? To teraz narysujcie bociana po śladzie i pokolorujcie go.

PDF bocian po śladzie w załączniku.

Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej o bocianie, to obejrzyjcie film.

https://www.youtube.com/watch?v=NA25xYZ-fJY

Pokolorujcie jeszcze bociana w gnieździe.

PDF gniazdo, bociany w załączniku.

Pozdrawiam 😊 do zobaczenia on-line 😊

ZAŁĄCZNIKI:
baranek
bocian po śladzie
gniazdo, bociany
liczenie kurczaków 4 latki
wielkanoc

Witam słonecznie wszystkie przedszkolaki i przesyłam kolejne, tym razem wiosenne materiały dla Was – ANGIELSKI DLA PRZEDSZKOLAKÓW 15.04 – 17.04

Witam Was Dzieciaczki, oto propozycja ruchu na wesoło. Życzę miłych ćwiczeń i pozdrawiam serdecznie!
 
Zabawy ruchowe 1 – https://bit.ly/zabawy1
Zabawy ruchowe 2– https://bit.ly/zabawy2
WF w domu – https://bit.ly/wfwdomu

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

KLASA 0A

Skany zadań na środę, czwartek, piątek są dostępne pod linkiem https://drive.google.com/open?id=1bJPRh3RrpU9kX2Ecj6SKNHH6c6oPwhsn

Środa 15.04.

p01- przeczytaj i napisz po śladzie

p02-przyjrzyj się obrazkom i powiedz co robi kotek?, dokończ rysunki

p03- pokoloruj obrazek zgodnie z kodem, w każdym rzędzie odszukaj dwa identyczne przedmioty

p04- policz smakołyk na talerzach, wyniki wpisz w odpowiednie miejsca

p05-dorysuj 10 elementów w pętlach, tak jak opisano poniżej

p06- policz, zapisz działania, wpisz liczby na osi liczbowej, połącz działania z liczbami na osi

Czwartek 16.04.

w01-narysuj uśmiechnięte buzie na obrazkach, na których dzieci zachowują się w taki sposób, żeby nie zachorować, narysuj szlaczki wokół obrazków

 w02- narysuj pionek w odpowiednim miejscu, zgodnie z liczbą wyrzuconych oczek

w03- wyszukaj pary sąsiadujących liczb, które razem dają liczbę 9

w04- zaznacz małe obrazki na dużym, pokoloruj całość

w05- odczytaj rebusy, znajdź inny wyraz w danym wyrazie, napusz go lub narysuj

w06-narysuj obrazek z podanych figur geometrycznych

Piątek 17.04.

s01- wstaw w wykropkowane miejsca odpowiedni znak: <, >, =

s02- narysuj takie same kształty po prawej stronie kartki

s03- znajdź 6 szczegółów, którymi różnią się te obrazki

s04- policz i zapisz ile ukryło się figur geometrycznych

s05- odczytaj wyrazy, do każdego dopisz zakończenie –ek, dokończ wyrazy, odczytaj rebusy

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/tydzien3

Do zobaczenia na wideokonferencji w piątek!

Zadanie z Lego (kliknij):

Witajcie, na początek podam odpowiedź do ćwiczenia z ubiegłego tygodnia:

Ćwiczenie 2, kolejność piosenek:

1. Please tell Rosie
2. Kwiat paproci
3. Dance monkey
4. Please tell Rosie
5. Kwiat paproci
6. Dance monkey
7.Please tell Rosie
8. Dance monkey
9. Kwiat paproci
10. Dance monkey
11.Kwiat paproci
12.Dance monkey
13.Please tell Rosie
14. Dance monkey

W tym tygodniu (3) chcę, abyśmy zrobili ćwiczenia na wyobraźnię muzyczną. Udostępniam wam 6 nagrań. Proszę abyście ich słuchali i wyobrażali sobie, że przenosicie się w baśniowy świat.
Ćwiczenie to zrobimy wspólnie również online na kolejnych zajęciach.

Proszę także o wykonanie Karta pracy nr 1 0a – powtórka z naszych owoców na klawiaturze.

Pozdrowienia!
Bagna.mp3
Droga przez las.mp3
Górski most.mp3
Jaskinia.mp3
Zaginione miasto.mp3
Zamek.mp3

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Zachęcam do wysłuchania wiosennej bajki o ptakach szczęścia:
https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-basia-ptaki-szczescia-uratowala-czyta-malgorzata-domagalik/s-xoiZGDxWH0q Następnie zastanówcie się, jakie cechy charakteru są potrzebne, by być dobrym opiekunem dla zwierząt?
Jeśli macie ochotę, możecie wykonać kartę pracy (BASIA).
Zadanie nie powinno Wam zająć więcej niż 20-30 minut.
Chętnym proponuję dodatkowo wykonanie ilustracji, która przedstawiałaby obowiązki właściciela domowego zwierzaka.
Powodzenia! Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 20 kwietnia.
Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
PLIK: KARTA_PRACY_BASIA

  1. ŻONGLOWANIE – chusteczkami albo piłeczkami (poniżej filmiki które pokazują jak się tego nauczyć krok po kroku – zacznijcie od chusteczek!!! )

https://www.youtube.com/watch?v=WVaBNNBVPGQ

https://www.youtube.com/watch?v=K-v73CQQrHo

https://www.youtube.com/watch?v=aPfq6h_HKBE

http://pedagogikacyrku.pl/pomoce-dydaktyczne-rekwizyty/pilki-do-zonglowania/nauka-zonglowania-3-pilkami

  1. ĆWICZNIA OGÓLNOROZWOJOWE Z PIŁKĄ I Z BUTELKAMI

https://www.youtube.com/watch?v=CEyba0BvBUE

https://www.youtube.com/watch?v=OhhjWolQkj4

  1. DOMOWY TOR PRZESZKÓD

Zróbcie sami ogólnorozwojowy domowy tor przeszkód. Kto chce może przesłać mi zdjęcia na maila wfedukacjahr@gmail.com

Pamiętajcie o bezpieczeństwie!!!

POZDRAWIAM

Witam Was Dzieciaczki, oto propozycja ruchu na wesoło. Życzę miłych ćwiczeń i pozdrawiam serdecznie!
 
Zabawy ruchowe 1 – https://bit.ly/zabawy1
Zabawy ruchowe 2– https://bit.ly/zabawy2
WF w domu – https://bit.ly/wfwdomu

KLASA 1A

Materiały dla dzieci na okres 15-17.04:
Zintegrowane 15-17. 04- 1a

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/tydzien3

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu)  odsyłać do środy 22.04.2020 r.  na adres: hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

 ¡Adiós Niñas y Niños!

Zadanie z Lego (kliknij):

Witajcie
 
W tym tygodniu mam dla was 6 nagrań do posłuchania. Postarajcie się o słuchawki, zamknijcie oczy i spróbujcie sobie wyobrazić, że:
 
1) wędrujecie przez bagna
2) wędrujecie drogą przez las
3) przechodzicie przez górski most
4) wchodzicie do jaskini
5) odkrywacie leśne zaginione miasto
6) jesteście na królewskim zamku
 
Ćwiczenie to zrobimy także na kolejnym spotkaniu online.
 
Pozdrawiam i do zobaczenia!

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Zachęcam do wysłuchania wiosennej bajki o ptakach szczęścia:
https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-basia-ptaki-szczescia-uratowala-czyta-malgorzata-domagalik/s-xoiZGDxWH0q Następnie zastanówcie się, jakie cechy charakteru są potrzebne, by być dobrym opiekunem dla zwierząt?
Jeśli macie ochotę, możecie wykonać kartę pracy (BASIA).
Zadanie nie powinno Wam zająć więcej niż 20-30 minut.
Chętnym proponuję dodatkowo wykonanie ilustracji, która przedstawiałaby obowiązki właściciela domowego zwierzaka.
Powodzenia! Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 20 kwietnia.
Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
PLIK: KARTA_PRACY_BASIA

  1. ŻONGLOWANIE – chusteczkami albo piłeczkami (poniżej filmiki które pokazują jak się tego nauczyć krok po kroku – zacznijcie od chusteczek!!! )

https://www.youtube.com/watch?v=WVaBNNBVPGQ

https://www.youtube.com/watch?v=K-v73CQQrHo

https://www.youtube.com/watch?v=aPfq6h_HKBE

http://pedagogikacyrku.pl/pomoce-dydaktyczne-rekwizyty/pilki-do-zonglowania/nauka-zonglowania-3-pilkami

  1. ĆWICZNIA OGÓLNOROZWOJOWE Z PIŁKĄ I Z BUTELKAMI

https://www.youtube.com/watch?v=CEyba0BvBUE

https://www.youtube.com/watch?v=OhhjWolQkj4

  1. DOMOWY TOR PRZESZKÓD

Zróbcie sami ogólnorozwojowy domowy tor przeszkód. Kto chce może przesłać mi zdjęcia na maila wfedukacjahr@gmail.com

Pamiętajcie o bezpieczeństwie!!!

POZDRAWIAM

KLASA 1B

Materiały dla dzieci na okres 15-17.04:
Zintegrowane 15-17. 04- 1b Aga

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/tydzien3

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu)  odsyłać do środy 22.04.2020 r.  na adres: hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

 ¡Adiós Niñas y Niños!

Zadanie z Lego (kliknij):

Witajcie
 
W tym tygodniu mam dla was 6 nagrań do posłuchania. Postarajcie się o słuchawki, zamknijcie oczy i spróbujcie sobie wyobrazić, że:
 
1) wędrujecie przez bagna
2) wędrujecie drogą przez las
3) przechodzicie przez górski most
4) wchodzicie do jaskini
5) odkrywacie leśne zaginione miasto
6) jesteście na królewskim zamku
 
Ćwiczenie to zrobimy także na kolejnym spotkaniu online.
 
Pozdrawiam i do zobaczenia!

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Zachęcam do wysłuchania wiosennej bajki o ptakach szczęścia:
https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-basia-ptaki-szczescia-uratowala-czyta-malgorzata-domagalik/s-xoiZGDxWH0q Następnie zastanówcie się, jakie cechy charakteru są potrzebne, by być dobrym opiekunem dla zwierząt?
Jeśli macie ochotę, możecie wykonać kartę pracy (BASIA).
Zadanie nie powinno Wam zająć więcej niż 20-30 minut.
Chętnym proponuję dodatkowo wykonanie ilustracji, która przedstawiałaby obowiązki właściciela domowego zwierzaka.
Powodzenia! Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 20 kwietnia.
Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
PLIK: KARTA_PRACY_BASIA

  1. ŻONGLOWANIE – chusteczkami albo piłeczkami (poniżej filmiki które pokazują jak się tego nauczyć krok po kroku – zacznijcie od chusteczek!!! )

https://www.youtube.com/watch?v=WVaBNNBVPGQ

https://www.youtube.com/watch?v=K-v73CQQrHo

https://www.youtube.com/watch?v=aPfq6h_HKBE

http://pedagogikacyrku.pl/pomoce-dydaktyczne-rekwizyty/pilki-do-zonglowania/nauka-zonglowania-3-pilkami

  1. ĆWICZNIA OGÓLNOROZWOJOWE Z PIŁKĄ I Z BUTELKAMI

https://www.youtube.com/watch?v=CEyba0BvBUE

https://www.youtube.com/watch?v=OhhjWolQkj4

  1. DOMOWY TOR PRZESZKÓD

Zróbcie sami ogólnorozwojowy domowy tor przeszkód. Kto chce może przesłać mi zdjęcia na maila wfedukacjahr@gmail.com

Pamiętajcie o bezpieczeństwie!!!

POZDRAWIAM

KLASA 2A

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/tydzien3

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu)  odsyłać do środy 22.04.2020 r.  na adres: hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

 ¡Adiós Niñas y Niños!

Zadanie z Lego (kliknij):

Witajcie
 
W tym tygodniu mam dla was 6 nagrań do posłuchania. Postarajcie się o słuchawki, zamknijcie oczy i spróbujcie sobie wyobrazić, że:
 
1) wędrujecie przez bagna
2) wędrujecie drogą przez las
3) przechodzicie przez górski most
4) wchodzicie do jaskini
5) odkrywacie leśne zaginione miasto
6) jesteście na królewskim zamku
 
Ćwiczenie to zrobimy także na kolejnym spotkaniu online.
 
Pozdrawiam i do zobaczenia!
  1. ŻONGLOWANIE – chusteczkami albo piłeczkami (poniżej filmiki które pokazują jak się tego nauczyć krok po kroku – zacznijcie od chusteczek!!! )

https://www.youtube.com/watch?v=WVaBNNBVPGQ

https://www.youtube.com/watch?v=K-v73CQQrHo

https://www.youtube.com/watch?v=aPfq6h_HKBE

http://pedagogikacyrku.pl/pomoce-dydaktyczne-rekwizyty/pilki-do-zonglowania/nauka-zonglowania-3-pilkami

  1. ĆWICZNIA OGÓLNOROZWOJOWE Z PIŁKĄ I Z BUTELKAMI

https://www.youtube.com/watch?v=CEyba0BvBUE

https://www.youtube.com/watch?v=OhhjWolQkj4

  1. DOMOWY TOR PRZESZKÓD

Zróbcie sami ogólnorozwojowy domowy tor przeszkód. Kto chce może przesłać mi zdjęcia na maila wfedukacjahr@gmail.com

Pamiętajcie o bezpieczeństwie!!!

POZDRAWIAM

Prosimy zajrzeć w zajęcia pozalekcyjne…

Zachęcam do wysłuchania wiosennej bajki o ptakach szczęścia:
https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-basia-ptaki-szczescia-uratowala-czyta-malgorzata-domagalik/s-xoiZGDxWH0q
Jeśli macie ochotę, rozwiążcie kartę pracy dotyczącą opieki nad zwierzętami (KARTA PRACY_OPIEKA), możecie też sprawdzić, czy umiecie rozpoznać zwierzęce emocje, rozwiązując drugie zadanie (KARTA PRACY_UCZUCIA ZWIERZĄT).
W sumie nie powinno Wam to zająć więcej niż 20-30 minut.
Powodzenia!
Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 20 kwietnia.
Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIKI:
KARTA PRACY_OPIEKA
KARTA PRACY_UCZUCIA ZWIERZĄT

KLASA 2B

Zadanie z Lego (kliknij):

Witajcie
 
W tym tygodniu mam dla was 6 nagrań do posłuchania. Postarajcie się o słuchawki, zamknijcie oczy i spróbujcie sobie wyobrazić, że:
 
1) wędrujecie przez bagna
2) wędrujecie drogą przez las
3) przechodzicie przez górski most
4) wchodzicie do jaskini
5) odkrywacie leśne zaginione miasto
6) jesteście na królewskim zamku
 
Ćwiczenie to zrobimy także na kolejnym spotkaniu online.
 
Pozdrawiam i do zobaczenia!
  1. ŻONGLOWANIE – chusteczkami albo piłeczkami (poniżej filmiki które pokazują jak się tego nauczyć krok po kroku – zacznijcie od chusteczek!!! )

https://www.youtube.com/watch?v=WVaBNNBVPGQ

https://www.youtube.com/watch?v=K-v73CQQrHo

https://www.youtube.com/watch?v=aPfq6h_HKBE

http://pedagogikacyrku.pl/pomoce-dydaktyczne-rekwizyty/pilki-do-zonglowania/nauka-zonglowania-3-pilkami

  1. ĆWICZNIA OGÓLNOROZWOJOWE Z PIŁKĄ I Z BUTELKAMI

https://www.youtube.com/watch?v=CEyba0BvBUE

https://www.youtube.com/watch?v=OhhjWolQkj4

  1. DOMOWY TOR PRZESZKÓD

Zróbcie sami ogólnorozwojowy domowy tor przeszkód. Kto chce może przesłać mi zdjęcia na maila wfedukacjahr@gmail.com

Pamiętajcie o bezpieczeństwie!!!

POZDRAWIAM

Prosimy zajrzeć w zajęcia pozalekcyjne…

Zachęcam do wysłuchania wiosennej bajki o ptakach szczęścia:
https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-basia-ptaki-szczescia-uratowala-czyta-malgorzata-domagalik/s-xoiZGDxWH0q
Jeśli macie ochotę, rozwiążcie kartę pracy dotyczącą opieki nad zwierzętami (KARTA PRACY_OPIEKA), możecie też sprawdzić, czy umiecie rozpoznać zwierzęce emocje, rozwiązując drugie zadanie (KARTA PRACY_UCZUCIA ZWIERZĄT).
W sumie nie powinno Wam to zająć więcej niż 20-30 minut.
Powodzenia!
Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 20 kwietnia.
Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIKI:
KARTA PRACY_OPIEKA
KARTA PRACY_UCZUCIA ZWIERZĄT

KLASA 3A

 

Zadanie z Lego (kliknij):

Witajcie
 
Uwaga, w tym tygodniu, wyjątkowo, z przyczyn technicznych, zajęcia muzyczne dla klas 3 odbędą się w czwartek:
 
godz. 10 – klasa 3a
godz. 11 – klasa 3c
godz. 13 – klasa 3b
 
Udostępniam wam materiały do gry monopol muzyczny. Można także sobie popatrzeć jak dokładnie wygląda plansza i poszczególne pola.
 
Na kolejne zajęcia przygotujcie sobie już kartki z numerami od 1 do 20 tak jak się umawialiśmy.
Zagramy w grę demonstracyjną aby każdy zrozumiał dokładnie zasady.
 
Do zobaczenia.
 
Pozdrawiam
 

Krystian Kokot

  1. ŻONGLOWANIE – chusteczkami albo piłeczkami (poniżej filmiki które pokazują jak się tego nauczyć krok po kroku – zacznijcie od chusteczek!!! )

https://www.youtube.com/watch?v=WVaBNNBVPGQ

https://www.youtube.com/watch?v=K-v73CQQrHo

https://www.youtube.com/watch?v=aPfq6h_HKBE

http://pedagogikacyrku.pl/pomoce-dydaktyczne-rekwizyty/pilki-do-zonglowania/nauka-zonglowania-3-pilkami

  1. ĆWICZNIA OGÓLNOROZWOJOWE Z PIŁKĄ I Z BUTELKAMI

https://www.youtube.com/watch?v=CEyba0BvBUE

https://www.youtube.com/watch?v=OhhjWolQkj4

  1. DOMOWY TOR PRZESZKÓD

Zróbcie sami ogólnorozwojowy domowy tor przeszkód. Kto chce może przesłać mi zdjęcia na maila wfedukacjahr@gmail.com

Pamiętajcie o bezpieczeństwie!!!

POZDRAWIAM

Prosimy zajrzeć w zajęcia pozalekcyjne…

Lekcja w załączniku:
Religia kl. trzecie

KLASA 3B

 

Zadanie z Lego (kliknij):

Witajcie
 
Uwaga, w tym tygodniu, wyjątkowo, z przyczyn technicznych, zajęcia muzyczne dla klas 3 odbędą się w czwartek:
 
godz. 10 – klasa 3a
godz. 11 – klasa 3c
godz. 13 – klasa 3b
 
Udostępniam wam materiały do gry monopol muzyczny. Można także sobie popatrzeć jak dokładnie wygląda plansza i poszczególne pola.
 
Na kolejne zajęcia przygotujcie sobie już kartki z numerami od 1 do 20 tak jak się umawialiśmy.
Zagramy w grę demonstracyjną aby każdy zrozumiał dokładnie zasady.
 
Do zobaczenia.
 
Pozdrawiam
 

Krystian Kokot

  1. ŻONGLOWANIE – chusteczkami albo piłeczkami (poniżej filmiki które pokazują jak się tego nauczyć krok po kroku – zacznijcie od chusteczek!!! )

https://www.youtube.com/watch?v=WVaBNNBVPGQ

https://www.youtube.com/watch?v=K-v73CQQrHo

https://www.youtube.com/watch?v=aPfq6h_HKBE

http://pedagogikacyrku.pl/pomoce-dydaktyczne-rekwizyty/pilki-do-zonglowania/nauka-zonglowania-3-pilkami

  1. ĆWICZNIA OGÓLNOROZWOJOWE Z PIŁKĄ I Z BUTELKAMI

https://www.youtube.com/watch?v=CEyba0BvBUE

https://www.youtube.com/watch?v=OhhjWolQkj4

  1. DOMOWY TOR PRZESZKÓD

Zróbcie sami ogólnorozwojowy domowy tor przeszkód. Kto chce może przesłać mi zdjęcia na maila wfedukacjahr@gmail.com

Pamiętajcie o bezpieczeństwie!!!

POZDRAWIAM

Prosimy zajrzeć w zajęcia pozalekcyjne…

Lekcja w załączniku:
Religia kl. trzecie

Zachęcam do wysłuchania wiosennej bajki o ptakach szczęścia:
https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-basia-ptaki-szczescia-uratowala-czyta-malgorzata-domagalik/s-xoiZGDxWH0q
Jeśli macie ochotę, rozwiążcie kartę pracy dotyczącą opieki nad zwierzętami (KARTA PRACY_OPIEKA), możecie też sprawdzić, czy umiecie rozpoznać zwierzęce emocje, rozwiązując drugie zadanie (KARTA PRACY_UCZUCIA ZWIERZĄT).
W sumie nie powinno Wam to zająć więcej niż 20-30 minut.
Powodzenia!
Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 20 kwietnia.
Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIKI:
KARTA PRACY_OPIEKA
KARTA PRACY_UCZUCIA ZWIERZĄT

KLASA 3C

 

Zadanie z Lego (kliknij):

Witajcie
 
Uwaga, w tym tygodniu, wyjątkowo, z przyczyn technicznych, zajęcia muzyczne dla klas 3 odbędą się w czwartek:
 
godz. 10 – klasa 3a
godz. 11 – klasa 3c
godz. 13 – klasa 3b
 
Udostępniam wam materiały do gry monopol muzyczny. Można także sobie popatrzeć jak dokładnie wygląda plansza i poszczególne pola.
 
Na kolejne zajęcia przygotujcie sobie już kartki z numerami od 1 do 20 tak jak się umawialiśmy.
Zagramy w grę demonstracyjną aby każdy zrozumiał dokładnie zasady.
 
Do zobaczenia.
 
Pozdrawiam
 

Krystian Kokot

  1. ŻONGLOWANIE – chusteczkami albo piłeczkami (poniżej filmiki które pokazują jak się tego nauczyć krok po kroku – zacznijcie od chusteczek!!! )

https://www.youtube.com/watch?v=WVaBNNBVPGQ

https://www.youtube.com/watch?v=K-v73CQQrHo

https://www.youtube.com/watch?v=aPfq6h_HKBE

http://pedagogikacyrku.pl/pomoce-dydaktyczne-rekwizyty/pilki-do-zonglowania/nauka-zonglowania-3-pilkami

  1. ĆWICZNIA OGÓLNOROZWOJOWE Z PIŁKĄ I Z BUTELKAMI

https://www.youtube.com/watch?v=CEyba0BvBUE

https://www.youtube.com/watch?v=OhhjWolQkj4

  1. DOMOWY TOR PRZESZKÓD

Zróbcie sami ogólnorozwojowy domowy tor przeszkód. Kto chce może przesłać mi zdjęcia na maila wfedukacjahr@gmail.com

Pamiętajcie o bezpieczeństwie!!!

POZDRAWIAM

Prosimy zajrzeć w zajęcia pozalekcyjne…

Lekcja w załączniku:
Religia kl. trzecie

Zachęcam do wysłuchania wiosennej bajki o ptakach szczęścia:
https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-basia-ptaki-szczescia-uratowala-czyta-malgorzata-domagalik/s-xoiZGDxWH0q
Jeśli macie ochotę, rozwiążcie kartę pracy dotyczącą opieki nad zwierzętami (KARTA PRACY_OPIEKA), możecie też sprawdzić, czy umiecie rozpoznać zwierzęce emocje, rozwiązując drugie zadanie (KARTA PRACY_UCZUCIA ZWIERZĄT).
W sumie nie powinno Wam to zająć więcej niż 20-30 minut.
Powodzenia!
Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 20 kwietnia.
Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIKI:
KARTA PRACY_OPIEKA
KARTA PRACY_UCZUCIA ZWIERZĄT

image/svg+xml

Menu

Śledź nas