klasa 4a
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Lekcja w załączniku – 4abc informatyka – tydzień2
Tematyka: Znaki Drogowe TEST.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :
- Przypomnijcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe(w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.
Jak już wiecie wszystko o znakach drogowych rozwiążcie test (na ocenę) udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-09).
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienny las” – technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Patriotyzm, cz. 2: Co wiem o Polsce?
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Dziś kontynuacja naszych zajęć o patriotyzmie… Dużo już wiecie o Polsce, ale wielu rzeczy jeszcze się uczycie. Mam nadzieję, że przynosi Wam to radość, bo przecież to wiedza o Waszym domu i kiedyś pozwoli Wam być świadomymi obywatelami, którzy mają wpływ na losy swego kraju. Zachęcam do wykonania quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=Ph7bU5Z3NmBp
Nie bójcie się błędów, potraktujcie test jak zabawę, dopytajcie mnie lub kogoś z rodziny o właściwe odpowiedzi do pytań, które stanowiły problem. Macie czas do niedzieli (8 listopada), do godziny 22:00. Najlepsze wyniki nagrodzę plusami na 100%. Powodzenia!
Zadanie dla chętnych: czy wiesz, skąd wziął się sposób salutowania polskich żołnierzy?
Katecheza w załączniku – klasy czwarte 2 – 6. 11.2020
Lekcje w załączniku – 4abc informatyka – tydzień1
Tematyka: Znaki Drogowe.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html
- Przeczytajcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe (w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.
Wiecie już wszystko o znakach drogowych! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test (na ocenę) udostępniony z zakładce e-learning.
Muzyka:
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie ciekawą jesienną kompozycję techniką frotażu.
Frotaż – technika plastyczna polegająca na pocieraniu ołówkiem papieru położonego na powierzchni o zróżnicowanej fakturze (np. monecie, drewnianej desce, tkaninie, liściu, itp.)
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Patriotyzm, cz. 1: Czym są symbole narodowe?
Dzień dobry drodzy uczniowie!
W listopadzie obchodzimy święto narodowe. Dlatego chciałabym rozpocząć cykl zajęć poświęconych patriotyzmowi. Wiedza o tym, skąd pochodzimy, to również wiedza o nas samych. Dlatego uczymy się historii i poznajemy swój kraj.
Obejrzyj filmik o symbolach narodowych: https://www.youtube.com/watch?v=DCwEJ9tHt5c (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci), a następnie stwórz krzyżówkę z minimum 5 hasłami, która będzie dotyczyła informacji z filmu (na to zadanie poświęć około 15 minut).
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: opisz, jak obchodzisz święta narodowe?
Katecheza w załączniku: klasy czwarte 26 – 30.10.2020
Klasa 4b
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Lekcja w załączniku – 4abc informatyka – tydzień2
Tematyka: Znaki Drogowe TEST.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :
- Przypomnijcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe(w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.
Jak już wiecie wszystko o znakach drogowych rozwiążcie test (na ocenę) udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-09).
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienny las” – technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Patriotyzm, cz. 2: Co wiem o Polsce?
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Dziś kontynuacja naszych zajęć o patriotyzmie… Dużo już wiecie o Polsce, ale wielu rzeczy jeszcze się uczycie. Mam nadzieję, że przynosi Wam to radość, bo przecież to wiedza o Waszym domu i kiedyś pozwoli Wam być świadomymi obywatelami, którzy mają wpływ na losy swego kraju. Zachęcam do wykonania quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=Ph7bU5Z3NmBp
Nie bójcie się błędów, potraktujcie test jak zabawę, dopytajcie mnie lub kogoś z rodziny o właściwe odpowiedzi do pytań, które stanowiły problem. Macie czas do niedzieli (8 listopada), do godziny 22:00. Najlepsze wyniki nagrodzę plusami na 100%. Powodzenia!
Zadanie dla chętnych: czy wiesz, skąd wziął się sposób salutowania polskich żołnierzy?
Katecheza w załączniku – klasy czwarte 2 – 6. 11.2020
Lekcje w załączniku – 4abc informatyka – tydzień1
Tematyka: Znaki Drogowe.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html
- Przeczytajcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe (w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.
Wiecie już wszystko o znakach drogowych! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test (na ocenę) udostępniony z zakładce e-learning.
Muzyka:
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie ciekawą jesienną kompozycję techniką frotażu.
Frotaż – technika plastyczna polegająca na pocieraniu ołówkiem papieru położonego na powierzchni o zróżnicowanej fakturze (np. monecie, drewnianej desce, tkaninie, liściu, itp.)
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Patriotyzm, cz. 1: Czym są symbole narodowe?
Dzień dobry drodzy uczniowie!
W listopadzie obchodzimy święto narodowe. Dlatego chciałabym rozpocząć cykl zajęć poświęconych patriotyzmowi. Wiedza o tym, skąd pochodzimy, to również wiedza o nas samych. Dlatego uczymy się historii i poznajemy swój kraj.
Obejrzyj filmik o symbolach narodowych: https://www.youtube.com/watch?v=DCwEJ9tHt5c (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci), a następnie stwórz krzyżówkę z minimum 5 hasłami, która będzie dotyczyła informacji z filmu (na to zadanie poświęć około 15 minut).
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: opisz, jak obchodzisz święta narodowe?
Katecheza w załączniku: klasy czwarte 26 – 30.10.2020
Klasa 4c
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Lekcja w załączniku – 4abc informatyka – tydzień2
Tematyka: Znaki Drogowe TEST.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :
- Przypomnijcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe(w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.
Jak już wiecie wszystko o znakach drogowych rozwiążcie test (na ocenę) udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-09).
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienny las” – technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Patriotyzm, cz. 2: Co wiem o Polsce?
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Dziś kontynuacja naszych zajęć o patriotyzmie… Dużo już wiecie o Polsce, ale wielu rzeczy jeszcze się uczycie. Mam nadzieję, że przynosi Wam to radość, bo przecież to wiedza o Waszym domu i kiedyś pozwoli Wam być świadomymi obywatelami, którzy mają wpływ na losy swego kraju. Zachęcam do wykonania quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=Ph7bU5Z3NmBp
Nie bójcie się błędów, potraktujcie test jak zabawę, dopytajcie mnie lub kogoś z rodziny o właściwe odpowiedzi do pytań, które stanowiły problem. Macie czas do niedzieli (8 listopada), do godziny 22:00. Najlepsze wyniki nagrodzę plusami na 100%. Powodzenia!
Zadanie dla chętnych: czy wiesz, skąd wziął się sposób salutowania polskich żołnierzy?
Katecheza w załączniku – klasy czwarte 2 – 6. 11.2020
Lekcje w załączniku – 4abc informatyka – tydzień1
Tematyka: Znaki Drogowe.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html
- Przeczytajcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe (w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.
Wiecie już wszystko o znakach drogowych! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test (na ocenę) udostępniony z zakładce e-learning.
Muzyka:
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie ciekawą jesienną kompozycję techniką frotażu.
Frotaż – technika plastyczna polegająca na pocieraniu ołówkiem papieru położonego na powierzchni o zróżnicowanej fakturze (np. monecie, drewnianej desce, tkaninie, liściu, itp.)
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Patriotyzm, cz. 1: Czym są symbole narodowe?
Dzień dobry drodzy uczniowie!
W listopadzie obchodzimy święto narodowe. Dlatego chciałabym rozpocząć cykl zajęć poświęconych patriotyzmowi. Wiedza o tym, skąd pochodzimy, to również wiedza o nas samych. Dlatego uczymy się historii i poznajemy swój kraj.
Obejrzyj filmik o symbolach narodowych: https://www.youtube.com/watch?v=DCwEJ9tHt5c (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci), a następnie stwórz krzyżówkę z minimum 5 hasłami, która będzie dotyczyła informacji z filmu (na to zadanie poświęć około 15 minut).
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: opisz, jak obchodzisz święta narodowe?
Katecheza w załączniku: klasy czwarte 26 – 30.10.2020
Klasa 5a
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Lekcja w załączniku – 5ab informatyka – tydzień2
Tematyka: Znaki Drogowe TEST.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :
- Przypomnijcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe(w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.
Jak już wiecie wszystko o znakach drogowych rozwiążcie test (na ocenę) udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-09).
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję pt. „Parasole, które ogrzewają w deszczu”. Użyjcie barw ciepłych (żółty, pomarańczowy, czerwony) i zimnych (zielony, niebieski, fioletowy). Technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Człowiek i jego zdrowie, cz. 2: pokonywanie stresu.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Dziś druga część zajęć poświęconych zdrowiu, tym razem zastanówmy się czym jest stres, jak na nas działa i jak z nim walczyć? Obejrzyjcie filmiki: https://wklasie.uniwersytetdzieci.pl/scenariusz/jak-okielznac-stres
https://wklasie.uniwersytetdzieci.pl/scenariusz/jak-dbac-o-dobry-nastroj
(pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci), a następnie wykonajcie zadania z Karta pracy_STRES (na to zadanie poświęćcie około 20 minut).
Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie obowiązkowe zadania).
Katecheza w załączniku – klasy piąte 2 – 6. 11.2020
Lekcje w załączniku – 5ab informatyka – tydzień1
Tematyka: Znaki Drogowe.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html
- Przeczytajcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe (w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.
Wiecie już wszystko o znakach drogowych! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test (na ocenę) udostępniony z zakładce e-learning.
Muzyka:
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesień”. Technika dowolna.
Jesień na obrazie Juliana Fałata
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Człowiek i jego zdrowie, cz. 1: zdrowe odżywianie.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Dziś zaczynamy cykl zajęć poświęconych zdrowiu.
Czy wiecie, że dbanie o zdrowie należy do obowiązków etycznych (tak jak pomoc innym, czy bycie uczciwym)? Jest tak, ponieważ mamy obowiązek troszczyć się nie tylko o innych, ale i o siebie. W jaki sposób?
Po pierwsze poprzez zdrowe odżywianie. Zapewne słyszałaś/eś o piramidzie zdrowego żywienia. Obejrzyj film: https://www.youtube.com/watch?v=e0BI1CSdlDg (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci) o zdrowym odżywianiu, a następnie wykonaj zadanie z załącznika – PIRAMIDA ŻYWIENIA (poświęć na zadanie maksymalnie 15 minut).
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: opisz mi lub narysuj swoje ulubione danie, które równocześnie spełnia warunek bycia zdrowym.
Katecheza w załączniku: klasy piąta 26 – 30.10.2020
Klasa 5b
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Lekcja w załączniku – 5ab informatyka – tydzień2
Tematyka: Znaki Drogowe TEST.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :
- Przypomnijcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe(w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.
Jak już wiecie wszystko o znakach drogowych rozwiążcie test (na ocenę) udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-09).
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję pt. „Parasole, które ogrzewają w deszczu”. Użyjcie barw ciepłych (żółty, pomarańczowy, czerwony) i zimnych (zielony, niebieski, fioletowy). Technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Człowiek i jego zdrowie, cz. 2: pokonywanie stresu.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Dziś druga część zajęć poświęconych zdrowiu, tym razem zastanówmy się czym jest stres, jak na nas działa i jak z nim walczyć? Obejrzyjcie filmiki: https://wklasie.uniwersytetdzieci.pl/scenariusz/jak-okielznac-stres
https://wklasie.uniwersytetdzieci.pl/scenariusz/jak-dbac-o-dobry-nastroj
(pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci), a następnie wykonajcie zadania z Karta pracy_STRES (na to zadanie poświęćcie około 20 minut).
Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie obowiązkowe zadania).
Katecheza w załączniku – klasy piąte 2 – 6. 11.2020
Lekcje w załączniku – 5ab informatyka – tydzień1
Tematyka: Znaki Drogowe.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html
- Przeczytajcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe (w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.
Wiecie już wszystko o znakach drogowych! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test (na ocenę) udostępniony z zakładce e-learning.
Muzyka:
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesień”. Technika dowolna.
Jesień na obrazie Juliana Fałata
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Człowiek i jego zdrowie, cz. 1: zdrowe odżywianie.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Dziś zaczynamy cykl zajęć poświęconych zdrowiu.
Czy wiecie, że dbanie o zdrowie należy do obowiązków etycznych (tak jak pomoc innym, czy bycie uczciwym)? Jest tak, ponieważ mamy obowiązek troszczyć się nie tylko o innych, ale i o siebie. W jaki sposób?
Po pierwsze poprzez zdrowe odżywianie. Zapewne słyszałaś/eś o piramidzie zdrowego żywienia. Obejrzyj film: https://www.youtube.com/watch?v=e0BI1CSdlDg (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci) o zdrowym odżywianiu, a następnie wykonaj zadanie z załącznika – PIRAMIDA ŻYWIENIA (poświęć na zadanie maksymalnie 15 minut).
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: opisz mi lub narysuj swoje ulubione danie, które równocześnie spełnia warunek bycia zdrowym.
Katecheza w załączniku: klasy piąta 26 – 30.10.2020
Klasa 6a
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Tematyka: Karta rowerowa TEST.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :
- Przypomnijcie sobie wiadomości z zakresu karty rowerowej.
Jak już wiecie wszystko rozwiążcie test udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-16).
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie ciekawą kompozycję pt. „Drzewo”. Technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo, cz. 2.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Obejrzyjcie animację:
https://www.ted.com/talks/matthew_winkler_what_makes_a_hero/transcript?language=pl#t-23843 (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie wykonajcie poniższe polecenia (na zadania poświęcając 20-30 minut):
- Opowiedz o swoim ulubionym bohaterze: o jakie wartości walczył, dlaczego Twoim zdaniem zasłużył na miano bohatera?
- Co Twoim zdaniem oznaczają słowa Josepha Campbella: „Jaskinia do której boisz się wejść, kryje skarb, którego szukasz”?
- Wybierz jedną nadprzyrodzona moc, którą chciał(a)byś posiadać, a następnie napisz, jakich czynów dokonał(a)byś za jej pomocą?
*Zadanie dla chętnych: Czy bohater jest osobą dzielną etycznie? Swoje zdanie uzasadnij.
Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie 3 zadania).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 2 – 6. 11. 2020
Lekcje w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień1
Tematyka: Karta rowerowa.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html , znajdziecie tam informacje dotyczące karty rowerowej.
- W ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione w zakładce https://brd.edu.pl/brd2/testy/testy.html .
Wiecie już wszystko o przepisach ruchu drogowego! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test udostępniony z zakładce e-learning.
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienna martwa natura”. Technika dowolna. Spróbujcie w swojej pracy pokazać światłocień.
Martwa natura – zestawienie na obrazie kilku przedmiotów, które tworzą kompozycyjną całość.
Martwa natura Paul Cezanne
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Na ostatniej lekcji rozmawialiśmy o tym, kim jest osoba dzielna etycznie. Przypominam, że jest nią ktoś, kto:
- jest wierny temu, w co wierzy (ideałom);
- jest wytrwały, mimo niesprzyjających okoliczności;
- nie ulega presji innych ludzi, skoro wierzy, że to o co walczy jest ważne i słuszne;
- jego działania mają na celu zmianę świata na lepsze.
Przykładem jest oczywiście Sokrates (bohater naszych wcześniejszych zajęć).
Zadania (wybierz jedno, poświęć na nie około 20 minut):
- Jeśli nie zdążyłaś/eś na lekcji przedstaw mi przykład osoby, która Twoim zdaniem jest dzielna etycznie (może to być opis lub rysunek z opisem). Uzasadnij swój wybór
- Jeśli już podałeś swój przykład, przeczytaj bajkę z załącznika(Bajka_JASZCZURKA) i przedstaw swoją opinię na jej temat (możesz skorzystać z pytań znajdujących się w akapicie „w pracowni filozofa”).
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: stwórz plakat promujący dzielność etyczną na co dzień (wymyśl hasło, zaprojektuj grafiki na plakacie).
Katecheza w załączniku: klasy szóste 26 – 30.10.2020
Klasa 6b
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Lekcja w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień2
Tematyka: Karta rowerowa TEST.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :
- Przypomnijcie sobie wiadomości z zakresu karty rowerowej.
Jak już wiecie wszystko rozwiążcie test udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-16).
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie ciekawą kompozycję pt. „Drzewo”. Technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo, cz. 2.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Obejrzyjcie animację:
https://www.ted.com/talks/matthew_winkler_what_makes_a_hero/transcript?language=pl#t-23843 (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie wykonajcie poniższe polecenia (na zadania poświęcając 20-30 minut):
- Opowiedz o swoim ulubionym bohaterze: o jakie wartości walczył, dlaczego Twoim zdaniem zasłużył na miano bohatera?
- Co Twoim zdaniem oznaczają słowa Josepha Campbella: „Jaskinia do której boisz się wejść, kryje skarb, którego szukasz”?
- Wybierz jedną nadprzyrodzona moc, którą chciał(a)byś posiadać, a następnie napisz, jakich czynów dokonał(a)byś za jej pomocą?
*Zadanie dla chętnych: Czy bohater jest osobą dzielną etycznie? Swoje zdanie uzasadnij.
Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie 3 zadania).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 2 – 6. 11. 2020
Lekcje w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień1
Tematyka: Karta rowerowa.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html , znajdziecie tam informacje dotyczące karty rowerowej.
- W ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione w zakładce https://brd.edu.pl/brd2/testy/testy.html .
Wiecie już wszystko o przepisach ruchu drogowego! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test udostępniony z zakładce e-learning.
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienna martwa natura”. Technika dowolna. Spróbujcie w swojej pracy pokazać światłocień.
Martwa natura – zestawienie na obrazie kilku przedmiotów, które tworzą kompozycyjną całość.
Martwa natura Paul Cezanne
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Na ostatniej lekcji rozmawialiśmy o tym, kim jest osoba dzielna etycznie. Przypominam, że jest nią ktoś, kto:
- jest wierny temu, w co wierzy (ideałom);
- jest wytrwały, mimo niesprzyjających okoliczności;
- nie ulega presji innych ludzi, skoro wierzy, że to o co walczy jest ważne i słuszne;
- jego działania mają na celu zmianę świata na lepsze.
Przykładem jest oczywiście Sokrates (bohater naszych wcześniejszych zajęć).
Zadania (wybierz jedno, poświęć na nie około 20 minut):
- Jeśli nie zdążyłaś/eś na lekcji przedstaw mi przykład osoby, która Twoim zdaniem jest dzielna etycznie (może to być opis lub rysunek z opisem). Uzasadnij swój wybór
- Jeśli już podałeś swój przykład, przeczytaj bajkę z załącznika(Bajka_JASZCZURKA) i przedstaw swoją opinię na jej temat (możesz skorzystać z pytań znajdujących się w akapicie „w pracowni filozofa”).
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: stwórz plakat promujący dzielność etyczną na co dzień (wymyśl hasło, zaprojektuj grafiki na plakacie).
Katecheza w załączniku: klasy szóste 26 – 30.10.2020
Klasa 6c
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Lekcja w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień2
Tematyka: Karta rowerowa TEST.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :
- Przypomnijcie sobie wiadomości z zakresu karty rowerowej.
Jak już wiecie wszystko rozwiążcie test udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-16).
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie ciekawą kompozycję pt. „Drzewo”. Technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo, cz. 2.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Obejrzyjcie animację:
https://www.ted.com/talks/matthew_winkler_what_makes_a_hero/transcript?language=pl#t-23843 (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie wykonajcie poniższe polecenia (na zadania poświęcając 20-30 minut):
- Opowiedz o swoim ulubionym bohaterze: o jakie wartości walczył, dlaczego Twoim zdaniem zasłużył na miano bohatera?
- Co Twoim zdaniem oznaczają słowa Josepha Campbella: „Jaskinia do której boisz się wejść, kryje skarb, którego szukasz”?
- Wybierz jedną nadprzyrodzona moc, którą chciał(a)byś posiadać, a następnie napisz, jakich czynów dokonał(a)byś za jej pomocą?
*Zadanie dla chętnych: Czy bohater jest osobą dzielną etycznie? Swoje zdanie uzasadnij.
Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie 3 zadania).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 2 – 6. 11. 2020
Lekcje w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień1
Tematyka: Karta rowerowa.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html , znajdziecie tam informacje dotyczące karty rowerowej.
- W ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione w zakładce https://brd.edu.pl/brd2/testy/testy.html .
Wiecie już wszystko o przepisach ruchu drogowego! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test udostępniony z zakładce e-learning.
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienna martwa natura”. Technika dowolna. Spróbujcie w swojej pracy pokazać światłocień.
Martwa natura – zestawienie na obrazie kilku przedmiotów, które tworzą kompozycyjną całość.
Martwa natura Paul Cezanne
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Na ostatniej lekcji rozmawialiśmy o tym, kim jest osoba dzielna etycznie. Przypominam, że jest nią ktoś, kto:
- jest wierny temu, w co wierzy (ideałom);
- jest wytrwały, mimo niesprzyjających okoliczności;
- nie ulega presji innych ludzi, skoro wierzy, że to o co walczy jest ważne i słuszne;
- jego działania mają na celu zmianę świata na lepsze.
Przykładem jest oczywiście Sokrates (bohater naszych wcześniejszych zajęć).
Zadania (wybierz jedno, poświęć na nie około 20 minut):
- Jeśli nie zdążyłaś/eś na lekcji przedstaw mi przykład osoby, która Twoim zdaniem jest dzielna etycznie (może to być opis lub rysunek z opisem). Uzasadnij swój wybór
- Jeśli już podałeś swój przykład, przeczytaj bajkę z załącznika(Bajka_JASZCZURKA) i przedstaw swoją opinię na jej temat (możesz skorzystać z pytań znajdujących się w akapicie „w pracowni filozofa”).
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: stwórz plakat promujący dzielność etyczną na co dzień (wymyśl hasło, zaprojektuj grafiki na plakacie).
Katecheza w załączniku: klasy szóste 26 – 30.10.2020
Klasa 6d
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Lekcja w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień2
Tematyka: Karta rowerowa TEST.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :
- Przypomnijcie sobie wiadomości z zakresu karty rowerowej.
Jak już wiecie wszystko rozwiążcie test udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-16).
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie ciekawą kompozycję pt. „Drzewo”. Technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo, cz. 2.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Obejrzyjcie animację:
https://www.ted.com/talks/matthew_winkler_what_makes_a_hero/transcript?language=pl#t-23843 (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie wykonajcie poniższe polecenia (na zadania poświęcając 20-30 minut):
- Opowiedz o swoim ulubionym bohaterze: o jakie wartości walczył, dlaczego Twoim zdaniem zasłużył na miano bohatera?
- Co Twoim zdaniem oznaczają słowa Josepha Campbella: „Jaskinia do której boisz się wejść, kryje skarb, którego szukasz”?
- Wybierz jedną nadprzyrodzona moc, którą chciał(a)byś posiadać, a następnie napisz, jakich czynów dokonał(a)byś za jej pomocą?
*Zadanie dla chętnych: Czy bohater jest osobą dzielną etycznie? Swoje zdanie uzasadnij.
Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie 3 zadania).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 2 – 6. 11. 2020
Lekcje w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień1
Tematyka: Karta rowerowa.
Drodzy uczniowie!
Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html , znajdziecie tam informacje dotyczące karty rowerowej.
- W ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione w zakładce https://brd.edu.pl/brd2/testy/testy.html .
Wiecie już wszystko o przepisach ruchu drogowego! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test udostępniony z zakładce e-learning.
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienna martwa natura”. Technika dowolna. Spróbujcie w swojej pracy pokazać światłocień.
Martwa natura – zestawienie na obrazie kilku przedmiotów, które tworzą kompozycyjną całość.
Martwa natura Paul Cezanne
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Na ostatniej lekcji rozmawialiśmy o tym, kim jest osoba dzielna etycznie. Przypominam, że jest nią ktoś, kto:
- jest wierny temu, w co wierzy (ideałom);
- jest wytrwały, mimo niesprzyjających okoliczności;
- nie ulega presji innych ludzi, skoro wierzy, że to o co walczy jest ważne i słuszne;
- jego działania mają na celu zmianę świata na lepsze.
Przykładem jest oczywiście Sokrates (bohater naszych wcześniejszych zajęć).
Zadania (wybierz jedno, poświęć na nie około 20 minut):
- Jeśli nie zdążyłaś/eś na lekcji przedstaw mi przykład osoby, która Twoim zdaniem jest dzielna etycznie (może to być opis lub rysunek z opisem). Uzasadnij swój wybór
- Jeśli już podałeś swój przykład, przeczytaj bajkę z załącznika(Bajka_JASZCZURKA) i przedstaw swoją opinię na jej temat (możesz skorzystać z pytań znajdujących się w akapicie „w pracowni filozofa”).
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: stwórz plakat promujący dzielność etyczną na co dzień (wymyśl hasło, zaprojektuj grafiki na plakacie).
Katecheza w załączniku: klasy szóste 26 – 30.10.2020
Klasa 7a
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Lekcje w załączniku – 7ab informatyka – tydzień2
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie pracę plastyczną pt. „Krajobraz ze stożków, walców i kul”. Technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Stereotypy.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Wiecie już, czym jest uprzedzenie. To oparta na własnych przekonaniach opinia na temat drugiego człowieka zanim go poznaliśmy. Zbudowana jest na stereotypach i to o nich właśnie dziś porozmawiamy. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut.
Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku: klasy siódme 2 – 6. 11. 2020
Lekcje w załączniku – 7ab informatyka – tydzień1
Drodzy Uczniowie!
Giuseppe Arcimboldo – włoski malarz (XVI w.) tworzył oryginalne portrety, na które składały się elementy martwej natury.
Spróbujcie z owoców, warzyw i różnych przedmiotów ułożyć lub namalować jesienny portret.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Postawy nietolerancyjne.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Rozmawialiśmy o tym, dlaczego warto rozumieć, kim jest człowiek. Uznanie jakiejś jego nieistotnej cechy (wyglądu, koloru skóry, zdolności) za cechę istotną (bez której nie „pasuje” on do definicji człowieka) prowadziło w przeszłości i prowadzić może do wielu nieszczęść wynikających z rasizmu, ksenofobii czy szowinizmu.
Zadania (poświęć na nie około 20 minut):
- Wypełnij tabelkę z załącznika: POJĘCIA.
- Obok pojęć z tabelki ważnym pojęciem jest uprzedzenie. Polega ono na ułożeniu sobie w głowie opinii na temat kogoś zanim go poznamy (na podstawie stereotypów, czyli uproszczonych opinii). Obejrzyjcie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=8PnmeuMQfJQ (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci) i podzielcie się ze mną swoimi refleksjami na jego temat.
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: przeczytaj bajkę z załącznika pt.„Złodziej siekiery”(Bajka_ZŁODZIEJ SIEKIERY) i napisz, czy w życiu codziennym reagujemy czasem tak, jak bohater bajki. Swoje zdanie uzasadnij.
Katecheza w załączniku: klasy siódme 26 – 30.10.2020
Klasa 7b
Lekcje w załączniku – 7ab informatyka – tydzień2
Drodzy Uczniowie!
Wykonajcie pracę plastyczną pt. „Krajobraz ze stożków, walców i kul”. Technika dowolna.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Stereotypy.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Wiecie już, czym jest uprzedzenie. To oparta na własnych przekonaniach opinia na temat drugiego człowieka zanim go poznaliśmy. Zbudowana jest na stereotypach i to o nich właśnie dziś porozmawiamy. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut.
Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku: klasy siódme 2 – 6. 11. 2020
Lekcje w załączniku – 7ab informatyka – tydzień1
Drodzy Uczniowie!
Giuseppe Arcimboldo – włoski malarz (XVI w.) tworzył oryginalne portrety, na które składały się elementy martwej natury.
Spróbujcie z owoców, warzyw i różnych przedmiotów ułożyć lub namalować jesienny portret.
Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Postawy nietolerancyjne.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Rozmawialiśmy o tym, dlaczego warto rozumieć, kim jest człowiek. Uznanie jakiejś jego nieistotnej cechy (wyglądu, koloru skóry, zdolności) za cechę istotną (bez której nie „pasuje” on do definicji człowieka) prowadziło w przeszłości i prowadzić może do wielu nieszczęść wynikających z rasizmu, ksenofobii czy szowinizmu.
Zadania (poświęć na nie około 20 minut):
- Wypełnij tabelkę z załącznika: POJĘCIA.
- Obok pojęć z tabelki ważnym pojęciem jest uprzedzenie. Polega ono na ułożeniu sobie w głowie opinii na temat kogoś zanim go poznamy (na podstawie stereotypów, czyli uproszczonych opinii). Obejrzyjcie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=8PnmeuMQfJQ (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci) i podzielcie się ze mną swoimi refleksjami na jego temat.
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: przeczytaj bajkę z załącznika pt.„Złodziej siekiery”(Bajka_ZŁODZIEJ SIEKIERY) i napisz, czy w życiu codziennym reagujemy czasem tak, jak bohater bajki. Swoje zdanie uzasadnij.
Katecheza w załączniku: klasy siódme 26 – 30.10.2020
Klasa 8a
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg
- Podstawowe pozycje do ćwiczeń:
Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.
https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com
Powodzenia
Lekcje w załączniku – 8a informatyka – tydzien2
Temat: Stereotypy.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Wiecie już, czym jest uprzedzenie. To oparta na własnych przekonaniach opinia na temat drugiego człowieka zanim go poznaliśmy. Zbudowana jest na stereotypach i to o nich właśnie dziś porozmawiamy. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut.
Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Lekcje w załączniku – 8a informatyka – tydzien1
Temat: Postawy nietolerancyjne.
Dzień dobry drodzy uczniowie!
Rozmawialiśmy o tym, dlaczego warto rozumieć, kim jest człowiek. Uznanie jakiejś jego nieistotnej cechy (wyglądu, koloru skóry, zdolności) za cechę istotną (bez której nie „pasuje” on do definicji człowieka) prowadziło w przeszłości i prowadzić może do wielu nieszczęść wynikających z rasizmu, ksenofobii czy szowinizmu.
Zadania (poświęć na nie około 20 minut):
- Wypełnij tabelkę z załącznika: POJĘCIA.
- Obok pojęć z tabelki ważnym pojęciem jest uprzedzenie. Polega ono na ułożeniu sobie w głowie opinii na temat kogoś zanim go poznamy (na podstawie stereotypów, czyli uproszczonych opinii). Obejrzyjcie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=8PnmeuMQfJQ (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci) i podzielcie się ze mną swoimi refleksjami na jego temat.
Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Zadanie dla chętnych: przeczytaj bajkę z załącznika pt.„Złodziej siekiery”(Bajka_ZŁODZIEJ SIEKIERY) i napisz, czy w życiu codziennym reagujemy czasem tak, jak bohater bajki. Swoje zdanie uzasadnij.