e-learning 26.10 – 06.11 – 4-8

klasa 4a

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Lekcja w załączniku – 4abc informatyka – tydzień2

Tematyka: Znaki Drogowe TEST.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :

  1. Przypomnijcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe(w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.

Jak już wiecie wszystko o znakach drogowych rozwiążcie test (na ocenę) udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-09). 

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienny las” – technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Patriotyzm, cz. 2: Co wiem o Polsce?

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś kontynuacja naszych zajęć o patriotyzmie… Dużo już wiecie o Polsce, ale wielu rzeczy jeszcze się uczycie. Mam nadzieję, że przynosi Wam to radość, bo przecież to wiedza o Waszym domu i kiedyś pozwoli Wam być świadomymi obywatelami, którzy mają wpływ na losy swego kraju. Zachęcam do wykonania quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=Ph7bU5Z3NmBp

Nie bójcie się błędów, potraktujcie test jak zabawę, dopytajcie mnie lub kogoś z rodziny o właściwe odpowiedzi do pytań, które stanowiły problem. Macie czas do niedzieli (8 listopada), do godziny 22:00. Najlepsze wyniki nagrodzę plusami na 100%. Powodzenia!

Zadanie dla chętnych: czy wiesz, skąd wziął się sposób salutowania polskich żołnierzy?

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 2 – 6. 11.2020

Lekcje w załączniku – 4abc informatyka – tydzień1

Tematyka: Znaki Drogowe.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html

  1. Przeczytajcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe (w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.

Wiecie już wszystko o znakach drogowych! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test (na ocenę) udostępniony z zakładce e-learning.

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie ciekawą jesienną kompozycję techniką frotażu.

Frotaż – technika plastyczna polegająca na pocieraniu ołówkiem papieru położonego na powierzchni o zróżnicowanej fakturze (np. monecie, drewnianej desce, tkaninie, liściu, itp.)

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Patriotyzm, cz. 1: Czym są symbole narodowe?

Dzień dobry drodzy uczniowie!

W listopadzie obchodzimy święto narodowe. Dlatego chciałabym rozpocząć cykl zajęć poświęconych patriotyzmowi. Wiedza o tym, skąd pochodzimy, to również wiedza o nas samych. Dlatego uczymy się historii i poznajemy swój kraj.

Obejrzyj filmik o symbolach narodowych: https://www.youtube.com/watch?v=DCwEJ9tHt5c  (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci), a następnie stwórz krzyżówkę z minimum 5 hasłami, która będzie dotyczyła informacji z filmu (na to zadanie poświęć około 15 minut).

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: opisz, jak obchodzisz święta narodowe?

Katecheza w załączniku: klasy czwarte 26 – 30.10.2020

Klasa 4b

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Lekcja w załączniku – 4abc informatyka – tydzień2

Tematyka: Znaki Drogowe TEST.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :

  1. Przypomnijcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe(w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.

Jak już wiecie wszystko o znakach drogowych rozwiążcie test (na ocenę) udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-09). 

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienny las” – technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Patriotyzm, cz. 2: Co wiem o Polsce?

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś kontynuacja naszych zajęć o patriotyzmie… Dużo już wiecie o Polsce, ale wielu rzeczy jeszcze się uczycie. Mam nadzieję, że przynosi Wam to radość, bo przecież to wiedza o Waszym domu i kiedyś pozwoli Wam być świadomymi obywatelami, którzy mają wpływ na losy swego kraju. Zachęcam do wykonania quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=Ph7bU5Z3NmBp

Nie bójcie się błędów, potraktujcie test jak zabawę, dopytajcie mnie lub kogoś z rodziny o właściwe odpowiedzi do pytań, które stanowiły problem. Macie czas do niedzieli (8 listopada), do godziny 22:00. Najlepsze wyniki nagrodzę plusami na 100%. Powodzenia!

Zadanie dla chętnych: czy wiesz, skąd wziął się sposób salutowania polskich żołnierzy?

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 2 – 6. 11.2020

Lekcje w załączniku – 4abc informatyka – tydzień1

Tematyka: Znaki Drogowe.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html

  1. Przeczytajcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe (w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.

Wiecie już wszystko o znakach drogowych! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test (na ocenę) udostępniony z zakładce e-learning.

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie ciekawą jesienną kompozycję techniką frotażu.

Frotaż – technika plastyczna polegająca na pocieraniu ołówkiem papieru położonego na powierzchni o zróżnicowanej fakturze (np. monecie, drewnianej desce, tkaninie, liściu, itp.)

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Patriotyzm, cz. 1: Czym są symbole narodowe?

Dzień dobry drodzy uczniowie!

W listopadzie obchodzimy święto narodowe. Dlatego chciałabym rozpocząć cykl zajęć poświęconych patriotyzmowi. Wiedza o tym, skąd pochodzimy, to również wiedza o nas samych. Dlatego uczymy się historii i poznajemy swój kraj.

Obejrzyj filmik o symbolach narodowych: https://www.youtube.com/watch?v=DCwEJ9tHt5c  (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci), a następnie stwórz krzyżówkę z minimum 5 hasłami, która będzie dotyczyła informacji z filmu (na to zadanie poświęć około 15 minut).

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: opisz, jak obchodzisz święta narodowe?

Katecheza w załączniku: klasy czwarte 26 – 30.10.2020

Klasa 4c

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Lekcja w załączniku – 4abc informatyka – tydzień2

Tematyka: Znaki Drogowe TEST.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :

  1. Przypomnijcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe(w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.

Jak już wiecie wszystko o znakach drogowych rozwiążcie test (na ocenę) udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-09). 

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienny las” – technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Patriotyzm, cz. 2: Co wiem o Polsce?

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś kontynuacja naszych zajęć o patriotyzmie… Dużo już wiecie o Polsce, ale wielu rzeczy jeszcze się uczycie. Mam nadzieję, że przynosi Wam to radość, bo przecież to wiedza o Waszym domu i kiedyś pozwoli Wam być świadomymi obywatelami, którzy mają wpływ na losy swego kraju. Zachęcam do wykonania quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=Ph7bU5Z3NmBp

Nie bójcie się błędów, potraktujcie test jak zabawę, dopytajcie mnie lub kogoś z rodziny o właściwe odpowiedzi do pytań, które stanowiły problem. Macie czas do niedzieli (8 listopada), do godziny 22:00. Najlepsze wyniki nagrodzę plusami na 100%. Powodzenia!

Zadanie dla chętnych: czy wiesz, skąd wziął się sposób salutowania polskich żołnierzy?

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 2 – 6. 11.2020

Lekcje w załączniku – 4abc informatyka – tydzień1

Tematyka: Znaki Drogowe.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html

  1. Przeczytajcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe (w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.

Wiecie już wszystko o znakach drogowych! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test (na ocenę) udostępniony z zakładce e-learning.

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie ciekawą jesienną kompozycję techniką frotażu.

Frotaż – technika plastyczna polegająca na pocieraniu ołówkiem papieru położonego na powierzchni o zróżnicowanej fakturze (np. monecie, drewnianej desce, tkaninie, liściu, itp.)

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Patriotyzm, cz. 1: Czym są symbole narodowe?

Dzień dobry drodzy uczniowie!

W listopadzie obchodzimy święto narodowe. Dlatego chciałabym rozpocząć cykl zajęć poświęconych patriotyzmowi. Wiedza o tym, skąd pochodzimy, to również wiedza o nas samych. Dlatego uczymy się historii i poznajemy swój kraj.

Obejrzyj filmik o symbolach narodowych: https://www.youtube.com/watch?v=DCwEJ9tHt5c  (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci), a następnie stwórz krzyżówkę z minimum 5 hasłami, która będzie dotyczyła informacji z filmu (na to zadanie poświęć około 15 minut).

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: opisz, jak obchodzisz święta narodowe?

Katecheza w załączniku: klasy czwarte 26 – 30.10.2020

Klasa 5a

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Lekcja w załączniku – 5ab informatyka – tydzień2

Tematyka: Znaki Drogowe TEST.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :

  1. Przypomnijcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe(w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.

Jak już wiecie wszystko o znakach drogowych rozwiążcie test (na ocenę) udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-09). 

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję pt. „Parasole, które ogrzewają w deszczu”. Użyjcie barw ciepłych (żółty, pomarańczowy, czerwony) i zimnych (zielony, niebieski, fioletowy). Technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Człowiek i jego zdrowie, cz. 2: pokonywanie stresu.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś druga część zajęć poświęconych zdrowiu, tym razem zastanówmy się czym jest stres, jak na nas działa i jak z nim walczyć? Obejrzyjcie filmiki: https://wklasie.uniwersytetdzieci.pl/scenariusz/jak-okielznac-stres

https://wklasie.uniwersytetdzieci.pl/scenariusz/jak-dbac-o-dobry-nastroj

(pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci), a następnie wykonajcie zadania z Karta pracy_STRES (na to zadanie poświęćcie około 20 minut).

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie obowiązkowe zadania).

Katecheza w załączniku – klasy piąte 2 – 6. 11.2020

Lekcje w załączniku – 5ab informatyka – tydzień1

Tematyka: Znaki Drogowe.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html

  1. Przeczytajcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe (w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.

Wiecie już wszystko o znakach drogowych! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test (na ocenę) udostępniony z zakładce e-learning.

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesień”. Technika dowolna.

Jesień na obrazie Juliana Fałata

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Człowiek i jego zdrowie, cz. 1: zdrowe odżywianie.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś zaczynamy cykl zajęć poświęconych zdrowiu.

Czy wiecie, że dbanie o zdrowie należy do obowiązków etycznych (tak jak pomoc innym, czy bycie uczciwym)? Jest tak, ponieważ mamy obowiązek troszczyć się nie tylko o innych, ale i o siebie. W jaki sposób?

Po pierwsze poprzez zdrowe odżywianie. Zapewne słyszałaś/eś o piramidzie zdrowego żywienia. Obejrzyj film: https://www.youtube.com/watch?v=e0BI1CSdlDg  (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci) o zdrowym odżywianiu, a następnie wykonaj zadanie z załącznika – PIRAMIDA ŻYWIENIA (poświęć na zadanie maksymalnie 15 minut).

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: opisz mi lub narysuj swoje ulubione danie, które równocześnie spełnia warunek bycia zdrowym.

Katecheza w załączniku: klasy piąta 26 – 30.10.2020

Klasa 5b

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Lekcja w załączniku – 5ab informatyka – tydzień2

Tematyka: Znaki Drogowe TEST.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :

  1. Przypomnijcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe(w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.

Jak już wiecie wszystko o znakach drogowych rozwiążcie test (na ocenę) udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-09). 

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję pt. „Parasole, które ogrzewają w deszczu”. Użyjcie barw ciepłych (żółty, pomarańczowy, czerwony) i zimnych (zielony, niebieski, fioletowy). Technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Człowiek i jego zdrowie, cz. 2: pokonywanie stresu.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś druga część zajęć poświęconych zdrowiu, tym razem zastanówmy się czym jest stres, jak na nas działa i jak z nim walczyć? Obejrzyjcie filmiki: https://wklasie.uniwersytetdzieci.pl/scenariusz/jak-okielznac-stres

https://wklasie.uniwersytetdzieci.pl/scenariusz/jak-dbac-o-dobry-nastroj

(pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci), a następnie wykonajcie zadania z Karta pracy_STRES (na to zadanie poświęćcie około 20 minut).

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie obowiązkowe zadania).

Katecheza w załączniku – klasy piąte 2 – 6. 11.2020

Lekcje w załączniku – 5ab informatyka – tydzień1

Tematyka: Znaki Drogowe.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html

  1. Przeczytajcie sobie treść zakładki Znaki drogowe poziome oraz Znaki drogowe pionowe (w ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione na dole strony.

Wiecie już wszystko o znakach drogowych! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test (na ocenę) udostępniony z zakładce e-learning.

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesień”. Technika dowolna.

Jesień na obrazie Juliana Fałata

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Człowiek i jego zdrowie, cz. 1: zdrowe odżywianie.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś zaczynamy cykl zajęć poświęconych zdrowiu.

Czy wiecie, że dbanie o zdrowie należy do obowiązków etycznych (tak jak pomoc innym, czy bycie uczciwym)? Jest tak, ponieważ mamy obowiązek troszczyć się nie tylko o innych, ale i o siebie. W jaki sposób?

Po pierwsze poprzez zdrowe odżywianie. Zapewne słyszałaś/eś o piramidzie zdrowego żywienia. Obejrzyj film: https://www.youtube.com/watch?v=e0BI1CSdlDg  (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci) o zdrowym odżywianiu, a następnie wykonaj zadanie z załącznika – PIRAMIDA ŻYWIENIA (poświęć na zadanie maksymalnie 15 minut).

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: opisz mi lub narysuj swoje ulubione danie, które równocześnie spełnia warunek bycia zdrowym.

Katecheza w załączniku: klasy piąta 26 – 30.10.2020

Klasa 6a

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Tematyka: Karta rowerowa TEST.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :

  1. Przypomnijcie sobie wiadomości z zakresu karty rowerowej.

Jak już wiecie wszystko rozwiążcie test udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-16). 

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie ciekawą kompozycję pt. „Drzewo”. Technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo, cz. 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Obejrzyjcie animację:

https://www.ted.com/talks/matthew_winkler_what_makes_a_hero/transcript?language=pl#t-23843 (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie wykonajcie poniższe polecenia (na zadania poświęcając 20-30 minut):

  1. Opowiedz o swoim ulubionym bohaterze: o jakie wartości walczył, dlaczego Twoim zdaniem zasłużył na miano bohatera?
  2. Co Twoim zdaniem oznaczają słowa Josepha Campbella: „Jaskinia do której boisz się wejść, kryje skarb, którego szukasz”?
  3. Wybierz jedną nadprzyrodzona moc, którą chciał(a)byś posiadać, a następnie napisz, jakich czynów dokonał(a)byś za jej pomocą?

*Zadanie dla chętnych: Czy bohater jest osobą dzielną etycznie? Swoje zdanie uzasadnij.

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie 3 zadania).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 2 – 6. 11. 2020

Lekcje w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień1

Tematyka: Karta rowerowa.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html , znajdziecie tam informacje dotyczące karty rowerowej.

  1. W ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione w zakładce https://brd.edu.pl/brd2/testy/testy.html  .

Wiecie już wszystko o przepisach ruchu drogowego! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test udostępniony z zakładce e-learning.

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienna martwa natura”. Technika dowolna. Spróbujcie w swojej pracy pokazać światłocień.

Martwa natura – zestawienie na obrazie kilku przedmiotów, które tworzą kompozycyjną całość.

Martwa natura           Paul Cezanne

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Na ostatniej lekcji rozmawialiśmy o tym, kim jest osoba dzielna etycznie. Przypominam, że jest nią ktoś, kto:

  • jest wierny temu, w co wierzy (ideałom);
  • jest wytrwały, mimo niesprzyjających okoliczności;
  • nie ulega presji innych ludzi, skoro wierzy, że to o co walczy jest ważne i słuszne;
  • jego działania mają na celu zmianę świata na lepsze.

Przykładem jest oczywiście Sokrates (bohater naszych wcześniejszych zajęć).

Zadania (wybierz jedno, poświęć na nie około 20 minut):

  1. Jeśli nie zdążyłaś/eś na lekcji przedstaw mi przykład osoby, która Twoim zdaniem jest dzielna etycznie (może to być opis lub rysunek z opisem). Uzasadnij swój wybór
  2. Jeśli już podałeś swój przykład, przeczytaj bajkę z załącznika(Bajka_JASZCZURKA) i przedstaw swoją opinię na jej temat (możesz skorzystać z pytań znajdujących się w akapicie „w pracowni filozofa”).

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: stwórz plakat promujący dzielność etyczną na co dzień (wymyśl hasło, zaprojektuj grafiki na plakacie).

Katecheza w załączniku: klasy szóste 26 – 30.10.2020

Klasa 6b

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Tematyka: Karta rowerowa TEST.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :

  1. Przypomnijcie sobie wiadomości z zakresu karty rowerowej.

Jak już wiecie wszystko rozwiążcie test udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-16). 

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie ciekawą kompozycję pt. „Drzewo”. Technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo, cz. 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Obejrzyjcie animację:

https://www.ted.com/talks/matthew_winkler_what_makes_a_hero/transcript?language=pl#t-23843 (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie wykonajcie poniższe polecenia (na zadania poświęcając 20-30 minut):

  1. Opowiedz o swoim ulubionym bohaterze: o jakie wartości walczył, dlaczego Twoim zdaniem zasłużył na miano bohatera?
  2. Co Twoim zdaniem oznaczają słowa Josepha Campbella: „Jaskinia do której boisz się wejść, kryje skarb, którego szukasz”?
  3. Wybierz jedną nadprzyrodzona moc, którą chciał(a)byś posiadać, a następnie napisz, jakich czynów dokonał(a)byś za jej pomocą?

*Zadanie dla chętnych: Czy bohater jest osobą dzielną etycznie? Swoje zdanie uzasadnij.

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie 3 zadania).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 2 – 6. 11. 2020

Lekcje w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień1

Tematyka: Karta rowerowa.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html , znajdziecie tam informacje dotyczące karty rowerowej.

  1. W ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione w zakładce https://brd.edu.pl/brd2/testy/testy.html  .

Wiecie już wszystko o przepisach ruchu drogowego! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test udostępniony z zakładce e-learning.

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienna martwa natura”. Technika dowolna. Spróbujcie w swojej pracy pokazać światłocień.

Martwa natura – zestawienie na obrazie kilku przedmiotów, które tworzą kompozycyjną całość.

Martwa natura           Paul Cezanne

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Na ostatniej lekcji rozmawialiśmy o tym, kim jest osoba dzielna etycznie. Przypominam, że jest nią ktoś, kto:

  • jest wierny temu, w co wierzy (ideałom);
  • jest wytrwały, mimo niesprzyjających okoliczności;
  • nie ulega presji innych ludzi, skoro wierzy, że to o co walczy jest ważne i słuszne;
  • jego działania mają na celu zmianę świata na lepsze.

Przykładem jest oczywiście Sokrates (bohater naszych wcześniejszych zajęć).

Zadania (wybierz jedno, poświęć na nie około 20 minut):

  1. Jeśli nie zdążyłaś/eś na lekcji przedstaw mi przykład osoby, która Twoim zdaniem jest dzielna etycznie (może to być opis lub rysunek z opisem). Uzasadnij swój wybór
  2. Jeśli już podałeś swój przykład, przeczytaj bajkę z załącznika(Bajka_JASZCZURKA) i przedstaw swoją opinię na jej temat (możesz skorzystać z pytań znajdujących się w akapicie „w pracowni filozofa”).

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: stwórz plakat promujący dzielność etyczną na co dzień (wymyśl hasło, zaprojektuj grafiki na plakacie).

Katecheza w załączniku: klasy szóste 26 – 30.10.2020

Klasa 6c

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Tematyka: Karta rowerowa TEST.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :

  1. Przypomnijcie sobie wiadomości z zakresu karty rowerowej.

Jak już wiecie wszystko rozwiążcie test udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-16). 

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie ciekawą kompozycję pt. „Drzewo”. Technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo, cz. 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Obejrzyjcie animację:

https://www.ted.com/talks/matthew_winkler_what_makes_a_hero/transcript?language=pl#t-23843 (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie wykonajcie poniższe polecenia (na zadania poświęcając 20-30 minut):

  1. Opowiedz o swoim ulubionym bohaterze: o jakie wartości walczył, dlaczego Twoim zdaniem zasłużył na miano bohatera?
  2. Co Twoim zdaniem oznaczają słowa Josepha Campbella: „Jaskinia do której boisz się wejść, kryje skarb, którego szukasz”?
  3. Wybierz jedną nadprzyrodzona moc, którą chciał(a)byś posiadać, a następnie napisz, jakich czynów dokonał(a)byś za jej pomocą?

*Zadanie dla chętnych: Czy bohater jest osobą dzielną etycznie? Swoje zdanie uzasadnij.

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie 3 zadania).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 2 – 6. 11. 2020

Lekcje w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień1

Tematyka: Karta rowerowa.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html , znajdziecie tam informacje dotyczące karty rowerowej.

  1. W ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione w zakładce https://brd.edu.pl/brd2/testy/testy.html  .

Wiecie już wszystko o przepisach ruchu drogowego! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test udostępniony z zakładce e-learning.

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienna martwa natura”. Technika dowolna. Spróbujcie w swojej pracy pokazać światłocień.

Martwa natura – zestawienie na obrazie kilku przedmiotów, które tworzą kompozycyjną całość.

Martwa natura           Paul Cezanne

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Na ostatniej lekcji rozmawialiśmy o tym, kim jest osoba dzielna etycznie. Przypominam, że jest nią ktoś, kto:

  • jest wierny temu, w co wierzy (ideałom);
  • jest wytrwały, mimo niesprzyjających okoliczności;
  • nie ulega presji innych ludzi, skoro wierzy, że to o co walczy jest ważne i słuszne;
  • jego działania mają na celu zmianę świata na lepsze.

Przykładem jest oczywiście Sokrates (bohater naszych wcześniejszych zajęć).

Zadania (wybierz jedno, poświęć na nie około 20 minut):

  1. Jeśli nie zdążyłaś/eś na lekcji przedstaw mi przykład osoby, która Twoim zdaniem jest dzielna etycznie (może to być opis lub rysunek z opisem). Uzasadnij swój wybór
  2. Jeśli już podałeś swój przykład, przeczytaj bajkę z załącznika(Bajka_JASZCZURKA) i przedstaw swoją opinię na jej temat (możesz skorzystać z pytań znajdujących się w akapicie „w pracowni filozofa”).

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: stwórz plakat promujący dzielność etyczną na co dzień (wymyśl hasło, zaprojektuj grafiki na plakacie).

Katecheza w załączniku: klasy szóste 26 – 30.10.2020

Klasa 6d

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Tematyka: Karta rowerowa TEST.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html :

  1. Przypomnijcie sobie wiadomości z zakresu karty rowerowej.

Jak już wiecie wszystko rozwiążcie test udostępniony w linku -> Znaki Drogowe (test dostępny do 2020-11-16). 

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie ciekawą kompozycję pt. „Drzewo”. Technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo, cz. 2.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Obejrzyjcie animację:

https://www.ted.com/talks/matthew_winkler_what_makes_a_hero/transcript?language=pl#t-23843 (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie wykonajcie poniższe polecenia (na zadania poświęcając 20-30 minut):

  1. Opowiedz o swoim ulubionym bohaterze: o jakie wartości walczył, dlaczego Twoim zdaniem zasłużył na miano bohatera?
  2. Co Twoim zdaniem oznaczają słowa Josepha Campbella: „Jaskinia do której boisz się wejść, kryje skarb, którego szukasz”?
  3. Wybierz jedną nadprzyrodzona moc, którą chciał(a)byś posiadać, a następnie napisz, jakich czynów dokonał(a)byś za jej pomocą?

*Zadanie dla chętnych: Czy bohater jest osobą dzielną etycznie? Swoje zdanie uzasadnij.

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%, czyli wszystkie 3 zadania).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 2 – 6. 11. 2020

Lekcje w załączniku – 6abcd informatyka – tydzień1

Tematyka: Karta rowerowa.

Drodzy uczniowie!  

Zapraszam na stronę https://brd.edu.pl/brd2/index.html , znajdziecie tam informacje dotyczące karty rowerowej.

  1. W ramach treningu polecam rozwiązać testy udostępnione w zakładce https://brd.edu.pl/brd2/testy/testy.html  .

Wiecie już wszystko o przepisach ruchu drogowego! W przyszłym tygodniu rozwiążecie test udostępniony z zakładce e-learning.

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie kompozycję barwną pt. „Jesienna martwa natura”. Technika dowolna. Spróbujcie w swojej pracy pokazać światłocień.

Martwa natura – zestawienie na obrazie kilku przedmiotów, które tworzą kompozycyjną całość.

                                                                                          Martwa natura           Paul Cezanne

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Dzielność etyczna a bohaterstwo.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Na ostatniej lekcji rozmawialiśmy o tym, kim jest osoba dzielna etycznie. Przypominam, że jest nią ktoś, kto:

  • jest wierny temu, w co wierzy (ideałom);
  • jest wytrwały, mimo niesprzyjających okoliczności;
  • nie ulega presji innych ludzi, skoro wierzy, że to o co walczy jest ważne i słuszne;
  • jego działania mają na celu zmianę świata na lepsze.

Przykładem jest oczywiście Sokrates (bohater naszych wcześniejszych zajęć).

Zadania (wybierz jedno, poświęć na nie około 20 minut):

  1. Jeśli nie zdążyłaś/eś na lekcji przedstaw mi przykład osoby, która Twoim zdaniem jest dzielna etycznie (może to być opis lub rysunek z opisem). Uzasadnij swój wybór
  2. Jeśli już podałeś swój przykład, przeczytaj bajkę z załącznika(Bajka_JASZCZURKA) i przedstaw swoją opinię na jej temat (możesz skorzystać z pytań znajdujących się w akapicie „w pracowni filozofa”).

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: stwórz plakat promujący dzielność etyczną na co dzień (wymyśl hasło, zaprojektuj grafiki na plakacie).

Katecheza w załączniku: klasy szóste 26 – 30.10.2020

Klasa 7a

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Lekcje w załączniku – 7ab informatyka – tydzień2

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie pracę plastyczną pt. „Krajobraz ze stożków, walców i kul”. Technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Stereotypy.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Wiecie już, czym jest uprzedzenie. To oparta na własnych przekonaniach opinia na temat drugiego człowieka zanim go poznaliśmy. Zbudowana jest na stereotypach i to o nich właśnie dziś porozmawiamy. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut.

Karta pracy_STEREOTYPY

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku: klasy siódme 2 – 6. 11. 2020

Lekcje w załączniku – 7ab informatyka – tydzień1

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Giuseppe Arcimboldo – włoski malarz (XVI w.) tworzył oryginalne portrety, na które składały się elementy martwej natury.

Spróbujcie z owoców, warzyw i różnych przedmiotów ułożyć lub namalować jesienny portret.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl   

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Postawy nietolerancyjne.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Rozmawialiśmy o tym, dlaczego warto rozumieć, kim jest człowiek. Uznanie jakiejś jego nieistotnej cechy (wyglądu, koloru skóry, zdolności) za cechę istotną (bez której nie „pasuje” on do definicji człowieka) prowadziło w przeszłości i prowadzić może do wielu nieszczęść wynikających z rasizmu, ksenofobii czy szowinizmu.

Zadania (poświęć na nie około 20 minut):

  1. Wypełnij tabelkę z załącznika: POJĘCIA.
  2. Obok pojęć z tabelki ważnym pojęciem jest uprzedzenie. Polega ono na ułożeniu sobie w głowie opinii na temat kogoś zanim go poznamy (na podstawie stereotypów, czyli uproszczonych opinii). Obejrzyjcie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=8PnmeuMQfJQ (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci) i podzielcie się ze mną swoimi refleksjami na jego temat.

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: przeczytaj bajkę z załącznika pt.„Złodziej siekiery”(Bajka_ZŁODZIEJ SIEKIERY) i napisz, czy w życiu codziennym reagujemy czasem tak, jak bohater bajki. Swoje zdanie uzasadnij.

Katecheza w załączniku: klasy siódme 26 – 30.10.2020

Klasa 7b

Lekcje w załączniku – 7ab informatyka – tydzień2

Drodzy Uczniowie!

Wykonajcie pracę plastyczną pt. „Krajobraz ze stożków, walców i kul”. Technika dowolna.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 8 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Stereotypy.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Wiecie już, czym jest uprzedzenie. To oparta na własnych przekonaniach opinia na temat drugiego człowieka zanim go poznaliśmy. Zbudowana jest na stereotypach i to o nich właśnie dziś porozmawiamy. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut.

Karta pracy_STEREOTYPY

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku: klasy siódme 2 – 6. 11. 2020

Lekcje w załączniku – 7ab informatyka – tydzień1

Kochani zachęcam Was do obejrzenia spektaklu dla dzieci i młodzieży przygotowanego przez balet Opery Wrocławskiej.
Karnawał zwierząt – Camille Saint-Saëns
 
https://youtu.be/CIeB-vSy2jU

Drodzy Uczniowie!

Giuseppe Arcimboldo – włoski malarz (XVI w.) tworzył oryginalne portrety, na które składały się elementy martwej natury.

Spróbujcie z owoców, warzyw i różnych przedmiotów ułożyć lub namalować jesienny portret.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 1 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Postawy nietolerancyjne.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Rozmawialiśmy o tym, dlaczego warto rozumieć, kim jest człowiek. Uznanie jakiejś jego nieistotnej cechy (wyglądu, koloru skóry, zdolności) za cechę istotną (bez której nie „pasuje” on do definicji człowieka) prowadziło w przeszłości i prowadzić może do wielu nieszczęść wynikających z rasizmu, ksenofobii czy szowinizmu.

Zadania (poświęć na nie około 20 minut):

  1. Wypełnij tabelkę z załącznika: POJĘCIA.
  2. Obok pojęć z tabelki ważnym pojęciem jest uprzedzenie. Polega ono na ułożeniu sobie w głowie opinii na temat kogoś zanim go poznamy (na podstawie stereotypów, czyli uproszczonych opinii). Obejrzyjcie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=8PnmeuMQfJQ (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci) i podzielcie się ze mną swoimi refleksjami na jego temat.

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: przeczytaj bajkę z załącznika pt.„Złodziej siekiery”(Bajka_ZŁODZIEJ SIEKIERY) i napisz, czy w życiu codziennym reagujemy czasem tak, jak bohater bajki. Swoje zdanie uzasadnij.

Katecheza w załączniku: klasy siódme 26 – 30.10.2020

Klasa 8a

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=J7ye2iXNV88ovDfvUAYBYiD2LLWLT9qaR6wNlETSQVo8F0Z3tg

  1. Podstawowe pozycje do ćwiczeń:

 Zapoznaj się z podstawowymi pozycjami do ćwiczeń w poniższym filmie. Zostaw wiadomość zwrotną na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=kf4DDRjSRYoPhDyRTXhPHXsCl7dea15oIvsFcCgBjsPNFb5c5N

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (08.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF:

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Tomasz Kaczor wfedukacja.tkaczor@gmail.com

Powodzenia

Lekcje w załączniku – 8a informatyka – tydzien2

Temat: Stereotypy.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Wiecie już, czym jest uprzedzenie. To oparta na własnych przekonaniach opinia na temat drugiego człowieka zanim go poznaliśmy. Zbudowana jest na stereotypach i to o nich właśnie dziś porozmawiamy. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut.

Karta pracy_STEREOTYPY

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 8 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Lekcje w załączniku – 8a informatyka – tydzien1

Temat: Postawy nietolerancyjne.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Rozmawialiśmy o tym, dlaczego warto rozumieć, kim jest człowiek. Uznanie jakiejś jego nieistotnej cechy (wyglądu, koloru skóry, zdolności) za cechę istotną (bez której nie „pasuje” on do definicji człowieka) prowadziło w przeszłości i prowadzić może do wielu nieszczęść wynikających z rasizmu, ksenofobii czy szowinizmu.

Zadania (poświęć na nie około 20 minut):

  1. Wypełnij tabelkę z załącznika: POJĘCIA.
  2. Obok pojęć z tabelki ważnym pojęciem jest uprzedzenie. Polega ono na ułożeniu sobie w głowie opinii na temat kogoś zanim go poznamy (na podstawie stereotypów, czyli uproszczonych opinii). Obejrzyjcie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=8PnmeuMQfJQ (pamiętaj o bezpiecznym korzystaniu z sieci) i podzielcie się ze mną swoimi refleksjami na jego temat.

Rozwiązania wyślij mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) do 31 października. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Zadanie dla chętnych: przeczytaj bajkę z załącznika pt.„Złodziej siekiery”(Bajka_ZŁODZIEJ SIEKIERY) i napisz, czy w życiu codziennym reagujemy czasem tak, jak bohater bajki. Swoje zdanie uzasadnij.

image/svg+xml

Menu

Śledź nas