e-learning 20.04 – 24.04

PRZEDSZKOLE

Kochani,

zastanawialiście się kiedyś skąd biorą się jajka ?

Tak, zgadza się ! Jajka znoszą ptaki.

Domyślacie się zatem o czym będziemy dziś rozmawiać ?

Tym razem zapraszam Was na zajęcia, podczas których zdobędziecie wiedzę na temat ptaków hodowlanych, to znaczy tych, które możemy spotkać na podwórku lub w kurniku.

Konkretnie mam na myśli kury, a jak kury, to nie może zabraknąć koguta.

Teraz skupcie się i obejrzyjcie krótki film, który dla Was wybrałam.

https://www.youtube.com/watch?v=eRXhIPlBwuI

Odpowiedz na pytania:

  • Czy kury są hodowane na całym w świecie ?
  • Gdzie nie spotkamy kury?
  • Jaki jest najdłuższy lot kury, który udało się zaobserwować?
  • Co kura ma na głowie, a co pod dziobem?
  • Kiedy kura najgłośniej gdacze ?
  • Z czego wykluwają się pisklęta?
  • Kto pieje, jest waleczny i zwiastuje nadejście świtu ?
  • Dokończ zdanie : Świeże zielonki, dżdżownice, nasiona zbóż to ulubiony przysmak…

Mam dla Ciebie zagadkę .

Jak myślisz, co było pierwsze kura czy jajo?

Wysłuchaj piosenki o dociekliwej kurze, która próbowała odpowiedzieć sobie na to pytanie.

https://www.youtube.com/watch?v=nA9fBGhF168

Zagadka niestety nierozwiązana …

Wiemy za to, że wszystkie  ptaki znoszą jajka. Potem wysiadują je, czyli siedzą na nich, ogrzewając własnym ciałem do momentu, aż z jajek wyklują się pisklęta.

Mała ciekawostka …

Czy wiesz, że krokodyl, żółw, wąż i niektóre ryby również wykluwają się z jajek.

Przypomnijmy sobie teraz nazwy ptaków. 

Posłuchaj wiersza Juliana Tuwima pt „Ptasie radio” i

spróbuj zapamiętać nazwy ptaków.

 https://www.youtube.com/watch?v=sEN2qcFi1Zc 

Zauważyłeś(aś), że niektóre ptaki wymienione w wierszu są tymi, które zwiastują wiosnę?

Pamiętasz jakie? Mówiliśmy o nich na poprzednich zajęciach.

Wymień kilka. Udało się ? Brawo !

Teraz trochę relaksu.

Usiądź wygodnie i obejrzyj historię brzydkiego  kaczątka, które zmieniło się w pięknego łabędzia.

https://www.youtube.com/watch?v=VsevgJe-ro4

Czas na porcję ruchu !

Potańcz razem z dziećmi do piosenki pt „Ptaszki fruwają” i spróbuj zapamiętać słowa piosenki.

 https://www.youtube.com/watch?v=zn2ihUfMV_M

Uwaga ! Niespodzianka.

Zapraszam na eksperyment z którego dowiesz się  dlaczego jajko nie tonie. Eksperyment możesz też wykonać samodzielnie z pomocą mamy lub taty.

Zaproś rodziców do wspólnej zabawy !

https://www.youtube.com/watch?v=g-UxSTTwzQ8

Na koniec  poćwiczmy nasze dłonie i paluszki.

Przygotuj ołówek i kredki. Poniżej znajdziesz linki do kolorowanek.

Życzę udanej zabawy przy kartach pracy.

Pozdrawiam
Agnieszka Kukuła

Kochani, na początek dla utrwalenia dwie piosenki, które poznaliśmy na zajęciach on-line:

„Jestem wiosna”

https://www.youtube.com/watch?v=EDdGL1jxCdU

„Ptak Nijaki”

https://www.youtube.com/watch?v=99ueGwywJQg

Zacznijmy od odpowiedniego stroju na wiosnę.

PDF wiosenny strój w wiosenny strój

Ubrani 😊 , to przygotujmy odpowiednie narzędzia ogrodnicze.

PDF narzędzia ogrodnika w narzędzia ogrodnika, 4-latki (4-latki)

PDF konewka ( 3-latki ) w konewka, 3-latki

Zobaczmy jakie kwiatki mamy w ogródku i połączmy je w pary.

PDF pary kwiatów pary kwiatków

Przyjrzyjmy się  wiosennemu bukietowi i pomalujmy go farbami.

PDF wiosenny bukiet wiosenny bukiet

Sprawdźmy Waszą spostrzegawczość, w każdym rzędzie znajdźcie dwa takie same elementy.

PDF w ogrodzie w ogrodzie

Poćwiczmy rączkę i zróbmy szlaczki.

Pdf wiosenne warzywa wiosenne warzywa, szlaczki -czterolatki (4-latki)

Do naszego ogródka przyleciał motylek 😊, pokolorujcie go według wzoru.

Pdf motyl motyl

Na koniec obejrzyjmy wiosenny ogródek w pełnej krasie 😊 i pokolorujmy go.

PDF wiosna wiosna

A teraz niespodzianka, obejrzyjcie bajkę z serii Wędrówki skrzata Borówki-odc.1- Ogród

https://www.youtube.com/watch?v=HKbblzMIIEo&t=29s

Bądźcie uważni, a spotkacie wielu mieszkańców ogrodu i opowiecie mi o nich na zajęciach on-line, możecie też spróbować zrobić domek dla ptaków Powodzenia!

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

KLASA 0A

Zadania, ćwiczenia dla kl.0a na tydzień od 20.04.-24.04.

Zadania  dla dzieci dostępne pod tym linkiem   https://drive.google.com/open?id=15t7DlO0eaQXVfqAG3cWIKP9c2Gizy6Ia

Poniedziałek 20.04.

p11- ozdób litery według własnego pomysłu, napisz po śladzie, kolorem czerwonym otocz litery „mM”, a zielonym „wW”

p12- litery „wW”napisz po śladzie, następnie samodzielnie, narysuj 5 przedmiotów, których nazwy zaczynają się na „w”

p13- oblicz drzewka matematyczne

p14- znajdź 13 szczegółów, którymi różnią się te motyle

p15- oblicz i znajdź wynik na osi liczbowej


Wtorek 21.04.

w11- wypowiedz nazwy obrazków, znajdź miejsce głoski „w” każdym słowie i pokoloruj odpowiednie kółko na niebiesko, otocz kółkami wszystkie litery „Ww”

w12- ponumeruj wazony w taki sposób, aby każdy następny miał o 1 kwiat więcej, zaśpiewaj lub przeczytaj sylaby, napisz litery po śladzie

w13- oblicz i pokoloruj według kodu

Podręcznik s.60- wysłuchaj lub przeczytaj wiersz, wyszukaj wszystkie litery „w”, zaznacz je na niebiesko, przeczytaj wyrazy (możesz pomóc sobie lusterkiem), przeczytaj tekst

w14- znajdź 8 szczegółów, którymi różnią się te obrazki


Środa 22.04.

s11- napisz sylaby do końca linijki , potem przeczytaj, narysuj i napisz wyrazy

s12- dokończ rysowanie worka, narysuj szlaczek, napisz litery i wyrazy

s13- policz butelki w workach, zwróć uwagę na kolor lub kształt, połącz worek z odpowiednim działaniem

s14- oblicz i wpisz wyniki w środki kwiatków, oblicz działania pod kwiatkami

http://bystredziecko.pl/karty-pracy/matematyka/dodawanie/matematyka-dodawanie-10-el-03-kolor.pdf  karta pracy


Czwartek 23.04.

c11- napisz  litery do końca linijki, napisz wyrazy, przeczytaj tekst (minimum 3 razy)

c12- znajdź drogę, która prowadzi do drzewa

c13- dopasuj odpowiedni fragment obrazka do pustych miejsc, wytnij, wklej i pokoloruj obrazek

c14- napisz działanie do rysunków, pokoloruj obrazki


Piątek 24.04.

pt11- przeczytaj, policz głoski i sylaby , uzupełnij tabelkę, połącz sylaby tak, aby powstały wyrazy

pt12- narysuj odpowiednią ilość elementów, wstaw znaki <, >, =

pt13- wpisz liczbę o 2 większą od wpisanej  w kratce

https://www.medianauka.pl/quiz-ile-do-10   quiz matematyczny

https://www.medianauka.pl/quiz-dodawanie-do-20 -dodatkowe

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien4

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word)  odsyłać do piątku 01.05.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

¡Adiós Niñas y Niños!

Szanowni rodzice
 
Na kolejnych zajęciach będziemy rysować, proszę o przygotowanie kilku kartek papieru, kredek i pisaków.
 
Zadania, które zrobimy to: 
– opowiemy sobie o kilku instrumentach i posłuchamy ich brzmienia, wykonamy ich prosty rysunek
– wykonamy rysunki do pozostałych utworów, które przesyłam w załączeniu
 
Pobieranie tych utworów nie jest konieczne, aby dziecko mogło w pełni uczestniczyć w zajęciach, udostępniam je Państwu gdyby dziecko chciało sobie utrwalić to co usłyszy podczas zajęć. 
 
Pozdrawiam
Krystian Kokot
 

https://drive.google.com/open?id=1gKZxeGNgm9AMY8sIgJWcp7kHPkUmW-AY

 

Zadania na następny tydzień:

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/572241450165653/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyMDE1NzMwMTEwMzc/

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/956410281484434/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyOTYzMzQzMDAwMTA/

Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.

Drodzy teatralni
i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Dziś zastanowicie się, jak wyglądamy, gdy na naszych twarzach malują się radosne uczucia. W tym celu najpierw wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:

https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15 

i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8

Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_RADOŚĆ. Dla chętnych mam dodatkowe zadanie: narysujcie sytuację, w której ostatnio sprawiliście komuś radość (nie zapomnijcie uwzględnić, jaką miał minę). Zadania powinny Wam zająć około 30 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

SPORTOWY ALFABET:

– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!

PLIK: ALFABET

KLASA 1A

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien4

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word)  odsyłać do wtorku 28.04.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

¡Adiós Niñas y Niños!

Szanowni rodzice
 
Na kolejnych zajęciach będziemy rysować, proszę o przygotowanie kilku kartek papieru, kredek i pisaków.
 
Zadania, które zrobimy to: 
– opowiemy sobie o kilku instrumentach i posłuchamy ich brzmienia, wykonamy ich prosty rysunek
– wykonamy rysunki do pozostałych utworów, które przesyłam w załączeniu
– porozmawiamy o Ludwiku van Beethovenie
 
Pobieranie tych utworów nie jest konieczne, aby dziecko mogło w pełni uczestniczyć w zajęciach, udostępniam je Państwu gdyby dziecko chciało sobie utrwalić to co usłyszy podczas zajęć. 
 
Pozdrawiam
Krystian Kokot
 

https://drive.google.com/open?id=1gKZxeGNgm9AMY8sIgJWcp7kHPkUmW-AY

 

Zadania na następny tydzień:

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/572241450165653/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyMDE1NzMwMTEwMzc/

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/956410281484434/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyOTYzMzQzMDAwMTA/

Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.

Drodzy teatralni
i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Temat: Niedziela Bożego Miłosierdzia

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was serdecznie i zapraszam di wysłuchania katechezy związanej z Niedzielą Bożego Miłosierdzia, która właśnie minęła. Poznacie św. s. Faustynę Kowalską. Pan Jezus wybrał ją, aby mówiła o Bożym miłosierdziu.

Miłosierdzie to współczucie innej osobie i pomaganie jej za darmo. Miłosierdzie jest największą zaletą Pana Boga. Ukazał nam je, kiedy posłał na ziemię swojego syna Jezusa, który za nas cierpiał, umarł i zmartwychwstał. Miłosierdzie otrzymujemy także, gdy Jezus przebacza nam grzechy.

Usłyszycie też o świętym Tomaszu apostole, bo właśnie w minioną niedzielę słyszeliśmy w kościele Ewangelię o Tomaszu.

Wysłuchajcie teraz katechezy z Waszymi Rodzicami, bo ksiądz skieruje słowo do Nich.

https://www.youtube.com/watch?v=Uf0Ybh2lGt0

Pod tematem katechezy narysuj coś, co pokaże, że potrafisz być miłosierny / -a dla drugiego człowieka. Zdjęcie strony z zadaniem wyślij, proszę, na mój adres: beatriczez@tlen.pl

Zachęcam też do obejrzenia filmu o św.s. Faustynie Kowalskiej

https://www.youtube.com/watch?v=984Jyp65J_Y

Życzę miłego dnia i pozdrawiam.

Z Panem Bogiem!

Dziś zastanowicie się, jak wyglądamy, gdy na naszych twarzach malują się radosne uczucia. W tym celu najpierw wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:

https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15 

i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8

Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_RADOŚĆ. Dla chętnych mam dodatkowe zadanie: narysujcie sytuację, w której ostatnio sprawiliście komuś radość (nie zapomnijcie uwzględnić, jaką miał minę). Zadania powinny Wam zająć około 30 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

SPORTOWY ALFABET:

– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!

PLIK: ALFABET

KLASA 1B

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien4

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word)  odsyłać do wtorku 28.04.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

¡Adiós Niñas y Niños!

Szanowni Rodzice
 
Na kolejnych zajęciach będziemy rysować, proszę o przygotowanie kilku kartek papieru, kredek i pisaków.
 
Zadania, które zrobimy to: 
– opowiemy sobie o kilku instrumentach i posłuchamy ich brzmienia, wykonamy ich prosty rysunek
– wykonamy rysunki do pozostałych utworów, które przesyłam w załączeniu
– porozmawiamy o Ludwiku van Beethovenie
 
Pobieranie tych utworów nie jest konieczne, aby dziecko mogło w pełni uczestniczyć w zajęciach, udostępniam je Państwu gdyby dziecko chciało sobie utrwalić to co usłyszy podczas zajęć. 
 
Pozdrawiam
Krystian Kokot
 

https://drive.google.com/open?id=1gKZxeGNgm9AMY8sIgJWcp7kHPkUmW-AY

 

Zadania na następny tydzień:

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/572241450165653/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyMDE1NzMwMTEwMzc/

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/956410281484434/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyOTYzMzQzMDAwMTA/

Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.

Drodzy teatralni
i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Temat: Niedziela Bożego Miłosierdzia

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was serdecznie i zapraszam di wysłuchania katechezy związanej z Niedzielą Bożego Miłosierdzia, która właśnie minęła. Poznacie św. s. Faustynę Kowalską. Pan Jezus wybrał ją, aby mówiła o Bożym miłosierdziu.

Miłosierdzie to współczucie innej osobie i pomaganie jej za darmo. Miłosierdzie jest największą zaletą Pana Boga. Ukazał nam je, kiedy posłał na ziemię swojego syna Jezusa, który za nas cierpiał, umarł i zmartwychwstał. Miłosierdzie otrzymujemy także, gdy Jezus przebacza nam grzechy.

Usłyszycie też o świętym Tomaszu apostole, bo właśnie w minioną niedzielę słyszeliśmy w kościele Ewangelię o Tomaszu.

Wysłuchajcie teraz katechezy z Waszymi Rodzicami, bo ksiądz skieruje słowo do Nich.

https://www.youtube.com/watch?v=Uf0Ybh2lGt0

Pod tematem katechezy narysuj coś, co pokaże, że potrafisz być miłosierny / -a dla drugiego człowieka. Zdjęcie strony z zadaniem wyślij, proszę, na mój adres: beatriczez@tlen.pl

Zachęcam też do obejrzenia filmu o św.s. Faustynie Kowalskiej

https://www.youtube.com/watch?v=984Jyp65J_Y

Życzę miłego dnia i pozdrawiam.

Z Panem Bogiem!

Dziś zastanowicie się, jak wyglądamy, gdy na naszych twarzach malują się radosne uczucia. W tym celu najpierw wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:

https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15 

i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8

Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_RADOŚĆ. Dla chętnych mam dodatkowe zadanie: narysujcie sytuację, w której ostatnio sprawiliście komuś radość (nie zapomnijcie uwzględnić, jaką miał minę). Zadania powinny Wam zająć około 30 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

SPORTOWY ALFABET:

– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!

PLIK: ALFABET

KLASA 2A

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien4

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word)  odsyłać do środy 29.04.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

¡Adiós Niñas y Niños!

Word – edycja tekstu: Co roku zdarza się ten cud 
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/

Rozmiar czcionki: 11
Linijki 1-4 
kolor czcionki zielony + podkreślenie + tekst wyśrodkowany
Linijki 5-8 tekst pochylony(kursywa) + wyrównaj do lewej
Linijki 9-12 tekst z tłem czerwonym + wyrównaj do prawej
Linijki 13-16 kolor czcionki pomarańczowy + tekst wyrównany do lewej
Linijki 17-20 tekst pogrubiony + wyśrodkowany

W Internecie: https://lightbot.com/flash.html

Witajcie

W tym tygodniu przedstawię Wam grę Monopol muzyczny, w którą będziemy grać.
 

Można sobie obejrzeć jak wygląda plansza:

Omówimy zasady gry, są one bardzo zbliżone do zasad np. klasycznej gry planszowej “Monopol”. 

Można sobie do zajęć przygotować kartkę, długopis i kalkulator.

 
Pozdrawiam
Krystian Kokot

SPORTOWY ALFABET:

– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!

PLIK: ALFABET

Zadania na następny tydzień:

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/572241450165653/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyMDE1NzMwMTEwMzc/

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/956410281484434/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyOTYzMzQzMDAwMTA/

Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.

W zeszłym tygodniu wysłuchaliście bajki o ptakach szczęścia i zastanawialiście się nad tym, jak wyglądają zwierzęta, gdy przeżywają różne emocje. Dziś zajmiecie się emocjami ludzkimi. Chciałabym byście zastanowili się nad uczuciami szczęścia i radości. W tym celu wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:

https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15 

i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8

Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_UCZUCIA. Chętni mogą dodatkowo spróbować wyjaśnić, czym różni się szczęście od radości? Odpowiedzi możecie napisać, bądź narysować. W sumie zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Prezentacje z lekcji z zajęć zintegrowanych – online:
https://1drv.ms/u/s!AqMQQ5keICQhfnOBiQ1TJ7xRCNo?e=zrTItI

KLASA 2B

Word – edycja tekstu: Co roku zdarza się ten cud 
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/

Rozmiar czcionki: 11
Linijki 1-4 
kolor czcionki zielony + podkreślenie + tekst wyśrodkowany
Linijki 5-8 tekst pochylony(kursywa) + wyrównaj do lewej
Linijki 9-12 tekst z tłem czerwonym + wyrównaj do prawej
Linijki 13-16 kolor czcionki pomarańczowy + tekst wyrównany do lewej
Linijki 17-20 tekst pogrubiony + wyśrodkowany

W Internecie: https://lightbot.com/flash.html

Witajcie

W tym tygodniu przedstawię Wam grę Monopol muzyczny, w którą będziemy grać.
 

Można sobie obejrzeć jak wygląda plansza:

Omówimy zasady gry, są one bardzo zbliżone do zasad np. klasycznej gry planszowej “Monopol”. 

Można sobie do zajęć przygotować kartkę, długopis i kalkulator.

 
Pozdrawiam
Krystian Kokot

SPORTOWY ALFABET:

– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!

PLIK: ALFABET

Zadania na następny tydzień:

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/572241450165653/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyMDE1NzMwMTEwMzc/

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/956410281484434/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyOTYzMzQzMDAwMTA/

Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.

W zeszłym tygodniu wysłuchaliście bajki o ptakach szczęścia i zastanawialiście się nad tym, jak wyglądają zwierzęta, gdy przeżywają różne emocje. Dziś zajmiecie się emocjami ludzkimi. Chciałabym byście zastanowili się nad uczuciami szczęścia i radości. W tym celu wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:

https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15 

i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8

Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_UCZUCIA. Chętni mogą dodatkowo spróbować wyjaśnić, czym różni się szczęście od radości? Odpowiedzi możecie napisać, bądź narysować. W sumie zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Prezentacje z lekcji z zajęć zintegrowanych – online:
https://1drv.ms/u/s!AqMQQ5keICQhfnOBiQ1TJ7xRCNo?e=zrTItI

KLASA 3A

 

Word – edycja tekstu: Co roku zdarza się ten cud 
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/

Rozmiar czcionki: 11
Linijki 1-4 
kolor czcionki zielony + podkreślenie + tekst wyśrodkowany
Linijki 5-8 tekst pochylony(kursywa) + wyrównaj do lewej
Linijki 9-12 tekst z tłem czerwonym + wyrównaj do prawej
Linijki 13-16 kolor czcionki pomarańczowy + tekst wyrównany do lewej
Linijki 17-20 tekst pogrubiony + wyśrodkowany

W Internecie: https://hourofcode.com/flap

Witajcie

Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny” – stan na dzień 18.04.2020. 

Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.

https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r

 

Na kolejne zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.

Pozdrawiam
Krystian Kokot

SPORTOWY ALFABET:

– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!

PLIK: ALFABET

Zadania na następny tydzień:

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/572241450165653/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyMDE1NzMwMTEwMzc/

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/956410281484434/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyOTYzMzQzMDAwMTA/

Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.

Temat: Niedziela Bożego Miłosierdzia

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was serdecznie i zapraszam di wysłuchania katechezy związanej z Niedzielą Bożego Miłosierdzia, która właśnie minęła. Poznacie św. s. Faustynę Kowalską. Pan Jezus wybrał ją, aby mówiła o Bożym miłosierdziu.

Miłosierdzie to współczucie innej osobie i pomaganie jej za darmo. Miłosierdzie jest największą zaletą Pana Boga. Ukazał nam je, kiedy posłał na ziemię swojego syna Jezusa, który za nas cierpiał, umarł i zmartwychwstał. Miłosierdzie otrzymujemy także, gdy Jezus przebacza nam grzechy.

Usłyszycie też o świętym Tomaszu apostole, bo właśnie w minioną niedzielę słyszeliśmy w kościele Ewangelię o Tomaszu.

Wysłuchajcie teraz katechezy z Waszymi Rodzicami, bo ksiądz skieruje słowo do Nich.

https://www.youtube.com/watch?v=Uf0Ybh2lGt0

Pod tematem katechezy napiszcie na podstawie tego, co usłyszeliście, czym się zajmowała w zakonie s. Faustyna Kowalska

Zachęcam też do obejrzenia filmu o św.s. Faustynie Kowalskiej

https://www.youtube.com/watch?v=984Jyp65J_Y

Życzę miłego dnia i pozdrawiam.

Z Panem Bogiem!

KLASA 3B

 

Word – edycja tekstu: Co roku zdarza się ten cud 
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/

Rozmiar czcionki: 11
Linijki 1-4 
kolor czcionki zielony + podkreślenie + tekst wyśrodkowany
Linijki 5-8 tekst pochylony(kursywa) + wyrównaj do lewej
Linijki 9-12 tekst z tłem czerwonym + wyrównaj do prawej
Linijki 13-16 kolor czcionki pomarańczowy + tekst wyrównany do lewej
Linijki 17-20 tekst pogrubiony + wyśrodkowany

W Internecie: https://hourofcode.com/flap

Witajcie

Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny” – stan na dzień 18.04.2020. 

Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.

https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r

 

Na kolejne zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.

Pozdrawiam
Krystian Kokot

SPORTOWY ALFABET:

– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!

PLIK: ALFABET

Zadania na następny tydzień:

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/572241450165653/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyMDE1NzMwMTEwMzc/

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/956410281484434/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyOTYzMzQzMDAwMTA/

Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.

Lekcja w załączniku: kl. 3 a,b,c Święta Faustyna.

W zeszłym tygodniu wysłuchaliście bajki o ptakach szczęścia i zastanawialiście się nad tym, jak wyglądają zwierzęta, gdy przeżywają różne emocje. Dziś zajmiecie się emocjami ludzkimi. Chciałabym byście zastanowili się nad uczuciami szczęścia i radości. W tym celu wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:

https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15 

i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8

Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_UCZUCIA. Chętni mogą dodatkowo spróbować wyjaśnić, czym różni się szczęście od radości? Odpowiedzi możecie napisać, bądź narysować. W sumie zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

KLASA 3C

 

Word – edycja tekstu: Co roku zdarza się ten cud 
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/

Rozmiar czcionki: 11
Linijki 1-4 
kolor czcionki zielony + podkreślenie + tekst wyśrodkowany
Linijki 5-8 tekst pochylony(kursywa) + wyrównaj do lewej
Linijki 9-12 tekst z tłem czerwonym + wyrównaj do prawej
Linijki 13-16 kolor czcionki pomarańczowy + tekst wyrównany do lewej
Linijki 17-20 tekst pogrubiony + wyśrodkowany

W Internecie: https://hourofcode.com/flap

Witajcie

Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny” – stan na dzień 18.04.2020. 

Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.

https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r

 

Na kolejne zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.

Pozdrawiam
Krystian Kokot

SPORTOWY ALFABET:

– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!

PLIK: ALFABET

Zadania na następny tydzień:

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/572241450165653/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyMDE1NzMwMTEwMzc/

https://www.facebook.com/bajpomorski/videos/956410281484434/UzpfSTEzMTU4NTM2ODk6MTAyMjIyOTYzMzQzMDAwMTA/

Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.

W zeszłym tygodniu wysłuchaliście bajki o ptakach szczęścia i zastanawialiście się nad tym, jak wyglądają zwierzęta, gdy przeżywają różne emocje. Dziś zajmiecie się emocjami ludzkimi. Chciałabym byście zastanowili się nad uczuciami szczęścia i radości. W tym celu wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:

https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15 

i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8

Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_UCZUCIA. Chętni mogą dodatkowo spróbować wyjaśnić, czym różni się szczęście od radości? Odpowiedzi możecie napisać, bądź narysować. W sumie zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Temat: Niedziela Bożego Miłosierdzia

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was serdecznie i zapraszam di wysłuchania katechezy związanej z Niedzielą Bożego Miłosierdzia, która właśnie minęła. Poznacie św. s. Faustynę Kowalską. Pan Jezus wybrał ją, aby mówiła o Bożym miłosierdziu.

Miłosierdzie to współczucie innej osobie i pomaganie jej za darmo. Miłosierdzie jest największą zaletą Pana Boga. Ukazał nam je, kiedy posłał na ziemię swojego syna Jezusa, który za nas cierpiał, umarł i zmartwychwstał. Miłosierdzie otrzymujemy także, gdy Jezus przebacza nam grzechy.

Usłyszycie też o świętym Tomaszu apostole, bo właśnie w minioną niedzielę słyszeliśmy w kościele Ewangelię o Tomaszu.

Wysłuchajcie teraz katechezy z Waszymi Rodzicami, bo ksiądz skieruje słowo do Nich.

https://www.youtube.com/watch?v=Uf0Ybh2lGt0

Pod tematem katechezy napiszcie na podstawie tego, co usłyszeliście, czym się zajmowała w zakonie s. Faustyna Kowalska

Zachęcam też do obejrzenia filmu o św.s. Faustynie Kowalskiej

https://www.youtube.com/watch?v=984Jyp65J_Y

Życzę miłego dnia i pozdrawiam.

Z Panem Bogiem!

image/svg+xml

Menu

Śledź nas