PRZEDSZKOLE
Kochani,
zastanawialiście się kiedyś skąd biorą się jajka ?
Tak, zgadza się ! Jajka znoszą ptaki.
Domyślacie się zatem o czym będziemy dziś rozmawiać ?
Tym razem zapraszam Was na zajęcia, podczas których zdobędziecie wiedzę na temat ptaków hodowlanych, to znaczy tych, które możemy spotkać na podwórku lub w kurniku.
Konkretnie mam na myśli kury, a jak kury, to nie może zabraknąć koguta.
Teraz skupcie się i obejrzyjcie krótki film, który dla Was wybrałam.
https://www.youtube.com/watch?v=eRXhIPlBwuI
Odpowiedz na pytania:
- Czy kury są hodowane na całym w świecie ?
- Gdzie nie spotkamy kury?
- Jaki jest najdłuższy lot kury, który udało się zaobserwować?
- Co kura ma na głowie, a co pod dziobem?
- Kiedy kura najgłośniej gdacze ?
- Z czego wykluwają się pisklęta?
- Kto pieje, jest waleczny i zwiastuje nadejście świtu ?
- Dokończ zdanie : Świeże zielonki, dżdżownice, nasiona zbóż to ulubiony przysmak…
Mam dla Ciebie zagadkę .
Jak myślisz, co było pierwsze kura czy jajo?
Wysłuchaj piosenki o dociekliwej kurze, która próbowała odpowiedzieć sobie na to pytanie.
https://www.youtube.com/watch?v=nA9fBGhF168
Zagadka niestety nierozwiązana …
Wiemy za to, że wszystkie ptaki znoszą jajka. Potem wysiadują je, czyli siedzą na nich, ogrzewając własnym ciałem do momentu, aż z jajek wyklują się pisklęta.
Mała ciekawostka …
Czy wiesz, że krokodyl, żółw, wąż i niektóre ryby również wykluwają się z jajek.
Przypomnijmy sobie teraz nazwy ptaków.
Posłuchaj wiersza Juliana Tuwima pt „Ptasie radio” i
spróbuj zapamiętać nazwy ptaków.
https://www.youtube.com/watch?v=sEN2qcFi1Zc
Zauważyłeś(aś), że niektóre ptaki wymienione w wierszu są tymi, które zwiastują wiosnę?
Pamiętasz jakie? Mówiliśmy o nich na poprzednich zajęciach.
Wymień kilka. Udało się ? Brawo !
Teraz trochę relaksu.
Usiądź wygodnie i obejrzyj historię brzydkiego kaczątka, które zmieniło się w pięknego łabędzia.
https://www.youtube.com/watch?v=VsevgJe-ro4
Czas na porcję ruchu !
Potańcz razem z dziećmi do piosenki pt „Ptaszki fruwają” i spróbuj zapamiętać słowa piosenki.
https://www.youtube.com/watch?v=zn2ihUfMV_M
Uwaga ! Niespodzianka.
Zapraszam na eksperyment z którego dowiesz się dlaczego jajko nie tonie. Eksperyment możesz też wykonać samodzielnie z pomocą mamy lub taty.
Zaproś rodziców do wspólnej zabawy !
https://www.youtube.com/watch?v=g-UxSTTwzQ8
Na koniec poćwiczmy nasze dłonie i paluszki.
Przygotuj ołówek i kredki. Poniżej znajdziesz linki do kolorowanek.
Życzę udanej zabawy przy kartach pracy.
- http://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2017/01/PTAKII7.jpg
- https://www.e-kolorowanki.eu/wp-content/uploads/2015/03/kolorowanka-kura.jpg
- http://www.supercoloring.com/sites/default/files/styles/coloring_medium/public/cif/2014/11/hen-and-chicks-coloring-pages.png
Pozdrawiam
Agnieszka Kukuła
Kochani, na początek dla utrwalenia dwie piosenki, które poznaliśmy na zajęciach on-line:
„Jestem wiosna”
https://www.youtube.com/watch?v=EDdGL1jxCdU
„Ptak Nijaki”
https://www.youtube.com/watch?v=99ueGwywJQg
Zacznijmy od odpowiedniego stroju na wiosnę.
PDF wiosenny strój w wiosenny strój
Ubrani 😊 , to przygotujmy odpowiednie narzędzia ogrodnicze.
PDF narzędzia ogrodnika w narzędzia ogrodnika, 4-latki (4-latki)
PDF konewka ( 3-latki ) w konewka, 3-latki
Zobaczmy jakie kwiatki mamy w ogródku i połączmy je w pary.
PDF pary kwiatów pary kwiatków
Przyjrzyjmy się wiosennemu bukietowi i pomalujmy go farbami.
PDF wiosenny bukiet wiosenny bukiet
Sprawdźmy Waszą spostrzegawczość, w każdym rzędzie znajdźcie dwa takie same elementy.
PDF w ogrodzie w ogrodzie
Poćwiczmy rączkę i zróbmy szlaczki.
Pdf wiosenne warzywa wiosenne warzywa, szlaczki -czterolatki (4-latki)
Do naszego ogródka przyleciał motylek 😊, pokolorujcie go według wzoru.
Pdf motyl motyl
Na koniec obejrzyjmy wiosenny ogródek w pełnej krasie 😊 i pokolorujmy go.
PDF wiosna wiosna
A teraz niespodzianka, obejrzyjcie bajkę z serii Wędrówki skrzata Borówki-odc.1- Ogród
https://www.youtube.com/watch?v=HKbblzMIIEo&t=29s
Bądźcie uważni, a spotkacie wielu mieszkańców ogrodu i opowiecie mi o nich na zajęciach on-line, możecie też spróbować zrobić domek dla ptaków Powodzenia!
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
KLASA 0A
Zadania, ćwiczenia dla kl.0a na tydzień od 20.04.-24.04.
Zadania dla dzieci dostępne pod tym linkiem https://drive.google.com/open?id=15t7DlO0eaQXVfqAG3cWIKP9c2Gizy6Ia
Poniedziałek 20.04.
p11- ozdób litery według własnego pomysłu, napisz po śladzie, kolorem czerwonym otocz litery „mM”, a zielonym „wW”
p12- litery „wW”napisz po śladzie, następnie samodzielnie, narysuj 5 przedmiotów, których nazwy zaczynają się na „w”
p13- oblicz drzewka matematyczne
p14- znajdź 13 szczegółów, którymi różnią się te motyle
p15- oblicz i znajdź wynik na osi liczbowej
Wtorek 21.04.
w11- wypowiedz nazwy obrazków, znajdź miejsce głoski „w” każdym słowie i pokoloruj odpowiednie kółko na niebiesko, otocz kółkami wszystkie litery „Ww”
w12- ponumeruj wazony w taki sposób, aby każdy następny miał o 1 kwiat więcej, zaśpiewaj lub przeczytaj sylaby, napisz litery po śladzie
w13- oblicz i pokoloruj według kodu
Podręcznik s.60- wysłuchaj lub przeczytaj wiersz, wyszukaj wszystkie litery „w”, zaznacz je na niebiesko, przeczytaj wyrazy (możesz pomóc sobie lusterkiem), przeczytaj tekst
w14- znajdź 8 szczegółów, którymi różnią się te obrazki
Środa 22.04.
s11- napisz sylaby do końca linijki , potem przeczytaj, narysuj i napisz wyrazy
s12- dokończ rysowanie worka, narysuj szlaczek, napisz litery i wyrazy
s13- policz butelki w workach, zwróć uwagę na kolor lub kształt, połącz worek z odpowiednim działaniem
s14- oblicz i wpisz wyniki w środki kwiatków, oblicz działania pod kwiatkami
http://bystredziecko.pl/karty-pracy/matematyka/dodawanie/matematyka-dodawanie-10-el-03-kolor.pdf karta pracy
Czwartek 23.04.
c11- napisz litery do końca linijki, napisz wyrazy, przeczytaj tekst (minimum 3 razy)
c12- znajdź drogę, która prowadzi do drzewa
c13- dopasuj odpowiedni fragment obrazka do pustych miejsc, wytnij, wklej i pokoloruj obrazek
c14- napisz działanie do rysunków, pokoloruj obrazki
Piątek 24.04.
pt11- przeczytaj, policz głoski i sylaby , uzupełnij tabelkę, połącz sylaby tak, aby powstały wyrazy
pt12- narysuj odpowiednią ilość elementów, wstaw znaki <, >, =
pt13- wpisz liczbę o 2 większą od wpisanej w kratce
https://www.medianauka.pl/quiz-ile-do-10 quiz matematyczny
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien4
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word) odsyłać do piątku 01.05.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
¡Adiós Niñas y Niños!
Lego Digital Designer – łódź podwodna
Krystian Kokot
https://drive.google.com/open?id=1gKZxeGNgm9AMY8sIgJWcp7kHPkUmW-AY
Zadania na następny tydzień:
Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
Dziś zastanowicie się, jak wyglądamy, gdy na naszych twarzach malują się radosne uczucia. W tym celu najpierw wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:
https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15
i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8
Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_RADOŚĆ. Dla chętnych mam dodatkowe zadanie: narysujcie sytuację, w której ostatnio sprawiliście komuś radość (nie zapomnijcie uwzględnić, jaką miał minę). Zadania powinny Wam zająć około 30 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
SPORTOWY ALFABET:
– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!
PLIK: ALFABET
KLASA 1A
Lekcje w załączniku: Zintegrowane 20-24.04.2020 (1a)
PLIKI do lekcji:
ćw inen1str49,
incr engl 1 str 44
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien4
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word) odsyłać do wtorku 28.04.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.
¡Adiós Niñas y Niños!
q-typing– plik pogoda
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/
Krystian Kokot
https://drive.google.com/open?id=1gKZxeGNgm9AMY8sIgJWcp7kHPkUmW-AY
Zadania na następny tydzień:
Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
Temat: Niedziela Bożego Miłosierdzia
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was serdecznie i zapraszam di wysłuchania katechezy związanej z Niedzielą Bożego Miłosierdzia, która właśnie minęła. Poznacie św. s. Faustynę Kowalską. Pan Jezus wybrał ją, aby mówiła o Bożym miłosierdziu.
Miłosierdzie to współczucie innej osobie i pomaganie jej za darmo. Miłosierdzie jest największą zaletą Pana Boga. Ukazał nam je, kiedy posłał na ziemię swojego syna Jezusa, który za nas cierpiał, umarł i zmartwychwstał. Miłosierdzie otrzymujemy także, gdy Jezus przebacza nam grzechy.
Usłyszycie też o świętym Tomaszu apostole, bo właśnie w minioną niedzielę słyszeliśmy w kościele Ewangelię o Tomaszu.
Wysłuchajcie teraz katechezy z Waszymi Rodzicami, bo ksiądz skieruje słowo do Nich.
https://www.youtube.com/watch?v=Uf0Ybh2lGt0
Pod tematem katechezy narysuj coś, co pokaże, że potrafisz być miłosierny / -a dla drugiego człowieka. Zdjęcie strony z zadaniem wyślij, proszę, na mój adres: beatriczez@tlen.pl
Zachęcam też do obejrzenia filmu o św.s. Faustynie Kowalskiej
https://www.youtube.com/watch?v=984Jyp65J_Y
Życzę miłego dnia i pozdrawiam.
Z Panem Bogiem!
Dziś zastanowicie się, jak wyglądamy, gdy na naszych twarzach malują się radosne uczucia. W tym celu najpierw wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:
https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15
i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8
Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_RADOŚĆ. Dla chętnych mam dodatkowe zadanie: narysujcie sytuację, w której ostatnio sprawiliście komuś radość (nie zapomnijcie uwzględnić, jaką miał minę). Zadania powinny Wam zająć około 30 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
SPORTOWY ALFABET:
– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!
PLIK: ALFABET
KLASA 1B
Lekcje w załączniku: Zintegrowane 20-24.04.2020 1b
Skany ćwiczeń i podręcznika:
ce str 56 inen1
cw str 55 in en1
cwinenstr58
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien4
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word) odsyłać do wtorku 28.04.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.
¡Adiós Niñas y Niños!
q-typing– plik pogoda
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/
Krystian Kokot
https://drive.google.com/open?id=1gKZxeGNgm9AMY8sIgJWcp7kHPkUmW-AY
Zadania na następny tydzień:
Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
Temat: Niedziela Bożego Miłosierdzia
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was serdecznie i zapraszam di wysłuchania katechezy związanej z Niedzielą Bożego Miłosierdzia, która właśnie minęła. Poznacie św. s. Faustynę Kowalską. Pan Jezus wybrał ją, aby mówiła o Bożym miłosierdziu.
Miłosierdzie to współczucie innej osobie i pomaganie jej za darmo. Miłosierdzie jest największą zaletą Pana Boga. Ukazał nam je, kiedy posłał na ziemię swojego syna Jezusa, który za nas cierpiał, umarł i zmartwychwstał. Miłosierdzie otrzymujemy także, gdy Jezus przebacza nam grzechy.
Usłyszycie też o świętym Tomaszu apostole, bo właśnie w minioną niedzielę słyszeliśmy w kościele Ewangelię o Tomaszu.
Wysłuchajcie teraz katechezy z Waszymi Rodzicami, bo ksiądz skieruje słowo do Nich.
https://www.youtube.com/watch?v=Uf0Ybh2lGt0
Pod tematem katechezy narysuj coś, co pokaże, że potrafisz być miłosierny / -a dla drugiego człowieka. Zdjęcie strony z zadaniem wyślij, proszę, na mój adres: beatriczez@tlen.pl
Zachęcam też do obejrzenia filmu o św.s. Faustynie Kowalskiej
https://www.youtube.com/watch?v=984Jyp65J_Y
Życzę miłego dnia i pozdrawiam.
Z Panem Bogiem!
Dziś zastanowicie się, jak wyglądamy, gdy na naszych twarzach malują się radosne uczucia. W tym celu najpierw wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:
https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15
i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8
Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_RADOŚĆ. Dla chętnych mam dodatkowe zadanie: narysujcie sytuację, w której ostatnio sprawiliście komuś radość (nie zapomnijcie uwzględnić, jaką miał minę). Zadania powinny Wam zająć około 30 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
SPORTOWY ALFABET:
– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!
PLIK: ALFABET
KLASA 2A
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien4
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word) odsyłać do środy 29.04.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.
¡Adiós Niñas y Niños!
Word – edycja tekstu: Co roku zdarza się ten cud
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/
Rozmiar czcionki: 11
Linijki 1-4 kolor czcionki zielony + podkreślenie + tekst wyśrodkowany
Linijki 5-8 tekst pochylony(kursywa) + wyrównaj do lewej
Linijki 9-12 tekst z tłem czerwonym + wyrównaj do prawej
Linijki 13-16 kolor czcionki pomarańczowy + tekst wyrównany do lewej
Linijki 17-20 tekst pogrubiony + wyśrodkowany
W Internecie: https://lightbot.com/flash.html
Witajcie
Można sobie obejrzeć jak wygląda plansza:
Omówimy zasady gry, są one bardzo zbliżone do zasad np. klasycznej gry planszowej “Monopol”.
Można sobie do zajęć przygotować kartkę, długopis i kalkulator.
SPORTOWY ALFABET:
– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!
PLIK: ALFABET
Zadania na następny tydzień:
Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.
W zeszłym tygodniu wysłuchaliście bajki o ptakach szczęścia i zastanawialiście się nad tym, jak wyglądają zwierzęta, gdy przeżywają różne emocje. Dziś zajmiecie się emocjami ludzkimi. Chciałabym byście zastanowili się nad uczuciami szczęścia i radości. W tym celu wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:
https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15
i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8
Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_UCZUCIA. Chętni mogą dodatkowo spróbować wyjaśnić, czym różni się szczęście od radości? Odpowiedzi możecie napisać, bądź narysować. W sumie zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Prezentacje z lekcji z zajęć zintegrowanych – online:
https://1drv.ms/u/s!AqMQQ5keICQhfnOBiQ1TJ7xRCNo?e=zrTItI
KLASA 2B
Word – edycja tekstu: Co roku zdarza się ten cud
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/
Rozmiar czcionki: 11
Linijki 1-4 kolor czcionki zielony + podkreślenie + tekst wyśrodkowany
Linijki 5-8 tekst pochylony(kursywa) + wyrównaj do lewej
Linijki 9-12 tekst z tłem czerwonym + wyrównaj do prawej
Linijki 13-16 kolor czcionki pomarańczowy + tekst wyrównany do lewej
Linijki 17-20 tekst pogrubiony + wyśrodkowany
W Internecie: https://lightbot.com/flash.html
Witajcie
Można sobie obejrzeć jak wygląda plansza:
Omówimy zasady gry, są one bardzo zbliżone do zasad np. klasycznej gry planszowej “Monopol”.
Można sobie do zajęć przygotować kartkę, długopis i kalkulator.
SPORTOWY ALFABET:
– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!
PLIK: ALFABET
Zadania na następny tydzień:
Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.
W zeszłym tygodniu wysłuchaliście bajki o ptakach szczęścia i zastanawialiście się nad tym, jak wyglądają zwierzęta, gdy przeżywają różne emocje. Dziś zajmiecie się emocjami ludzkimi. Chciałabym byście zastanowili się nad uczuciami szczęścia i radości. W tym celu wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:
https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15
i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8
Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_UCZUCIA. Chętni mogą dodatkowo spróbować wyjaśnić, czym różni się szczęście od radości? Odpowiedzi możecie napisać, bądź narysować. W sumie zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Prezentacje z lekcji z zajęć zintegrowanych – online:
https://1drv.ms/u/s!AqMQQ5keICQhfnOBiQ1TJ7xRCNo?e=zrTItI
KLASA 3A
Word – edycja tekstu: Co roku zdarza się ten cud
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/
Rozmiar czcionki: 11
Linijki 1-4 kolor czcionki zielony + podkreślenie + tekst wyśrodkowany
Linijki 5-8 tekst pochylony(kursywa) + wyrównaj do lewej
Linijki 9-12 tekst z tłem czerwonym + wyrównaj do prawej
Linijki 13-16 kolor czcionki pomarańczowy + tekst wyrównany do lewej
Linijki 17-20 tekst pogrubiony + wyśrodkowany
W Internecie: https://hourofcode.com/flap
Witajcie
Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny” – stan na dzień 18.04.2020.
Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.
https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r
Na kolejne zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.
Pozdrawiam
Krystian Kokot
SPORTOWY ALFABET:
– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!
PLIK: ALFABET
Zadania na następny tydzień:
Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.
Lekcja w załączniku: kl. 3 a,b,c Święta Faustyna.
Temat: Niedziela Bożego Miłosierdzia
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was serdecznie i zapraszam di wysłuchania katechezy związanej z Niedzielą Bożego Miłosierdzia, która właśnie minęła. Poznacie św. s. Faustynę Kowalską. Pan Jezus wybrał ją, aby mówiła o Bożym miłosierdziu.
Miłosierdzie to współczucie innej osobie i pomaganie jej za darmo. Miłosierdzie jest największą zaletą Pana Boga. Ukazał nam je, kiedy posłał na ziemię swojego syna Jezusa, który za nas cierpiał, umarł i zmartwychwstał. Miłosierdzie otrzymujemy także, gdy Jezus przebacza nam grzechy.
Usłyszycie też o świętym Tomaszu apostole, bo właśnie w minioną niedzielę słyszeliśmy w kościele Ewangelię o Tomaszu.
Wysłuchajcie teraz katechezy z Waszymi Rodzicami, bo ksiądz skieruje słowo do Nich.
https://www.youtube.com/watch?v=Uf0Ybh2lGt0
Pod tematem katechezy napiszcie na podstawie tego, co usłyszeliście, czym się zajmowała w zakonie s. Faustyna Kowalska
Zachęcam też do obejrzenia filmu o św.s. Faustynie Kowalskiej
https://www.youtube.com/watch?v=984Jyp65J_Y
Życzę miłego dnia i pozdrawiam.
Z Panem Bogiem!
KLASA 3B
Word – edycja tekstu: Co roku zdarza się ten cud
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/
Rozmiar czcionki: 11
Linijki 1-4 kolor czcionki zielony + podkreślenie + tekst wyśrodkowany
Linijki 5-8 tekst pochylony(kursywa) + wyrównaj do lewej
Linijki 9-12 tekst z tłem czerwonym + wyrównaj do prawej
Linijki 13-16 kolor czcionki pomarańczowy + tekst wyrównany do lewej
Linijki 17-20 tekst pogrubiony + wyśrodkowany
W Internecie: https://hourofcode.com/flap
Witajcie
Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny” – stan na dzień 18.04.2020.
Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.
https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r
Na kolejne zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.
Pozdrawiam
Krystian Kokot
SPORTOWY ALFABET:
– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!
PLIK: ALFABET
Zadania na następny tydzień:
Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.
Lekcja w załączniku: kl. 3 a,b,c Święta Faustyna.
W zeszłym tygodniu wysłuchaliście bajki o ptakach szczęścia i zastanawialiście się nad tym, jak wyglądają zwierzęta, gdy przeżywają różne emocje. Dziś zajmiecie się emocjami ludzkimi. Chciałabym byście zastanowili się nad uczuciami szczęścia i radości. W tym celu wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:
https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15
i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8
Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_UCZUCIA. Chętni mogą dodatkowo spróbować wyjaśnić, czym różni się szczęście od radości? Odpowiedzi możecie napisać, bądź narysować. W sumie zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
KLASA 3C
Word – edycja tekstu: Co roku zdarza się ten cud
instrukcja do programu w zakładce http://szkolaedukacja.torun.pl/e-learning-2-3/
Rozmiar czcionki: 11
Linijki 1-4 kolor czcionki zielony + podkreślenie + tekst wyśrodkowany
Linijki 5-8 tekst pochylony(kursywa) + wyrównaj do lewej
Linijki 9-12 tekst z tłem czerwonym + wyrównaj do prawej
Linijki 13-16 kolor czcionki pomarańczowy + tekst wyrównany do lewej
Linijki 17-20 tekst pogrubiony + wyśrodkowany
W Internecie: https://hourofcode.com/flap
Witajcie
Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny” – stan na dzień 18.04.2020.
Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.
https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r
Na kolejne zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.
Pozdrawiam
Krystian Kokot
SPORTOWY ALFABET:
– WYKONAJ 3 RAZY W TYGODNIU ĆWICZENIA Z ALFABETU. ZRÓB TE KTÓRE TWORZĄ TWOJE IMIĘ I NAZWISKO. KAŻDE ZADANIE POWTÓRZ 15 RAZY LUB PRZEZ 15 SEKUND. JAK MASZ KRÓTKIE IMIĘ I NAZWISKO MOŻESZ UKŁADAĆ KOLEJNE WYRAZY. POWODZENIA!!!
PLIK: ALFABET
Zadania na następny tydzień:
Do tych linków powyżej są następujące zadania:
1. Sprawdź na czym polega umiejętność aktorki.
2. Pobaw się w ten sposób w animacje swoim pluszakiem bądź ulubioną zabawką.
3. Narysuj/napisz/nagraj co mogło się przytrafić królikowi w następnych odcinkach.
Lekcja w załączniku: kl. 3 a,b,c Święta Faustyna.
W zeszłym tygodniu wysłuchaliście bajki o ptakach szczęścia i zastanawialiście się nad tym, jak wyglądają zwierzęta, gdy przeżywają różne emocje. Dziś zajmiecie się emocjami ludzkimi. Chciałabym byście zastanowili się nad uczuciami szczęścia i radości. W tym celu wysłuchajcie dwóch fragmentów „Wielkiej księgi uczuć”:
https://www.youtube.com/watch?v=zUQ5gMqBw20&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=15
i https://www.youtube.com/watch?v=mfFxBoTYFAA&list=PLr9qaD9XN9Ed318MpBN8yaJ2TvYjy011c&index=8
Następnie wykonajcie kartę pracy Karta pracy_UCZUCIA. Chętni mogą dodatkowo spróbować wyjaśnić, czym różni się szczęście od radości? Odpowiedzi możecie napisać, bądź narysować. W sumie zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 27 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Temat: Niedziela Bożego Miłosierdzia
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was serdecznie i zapraszam di wysłuchania katechezy związanej z Niedzielą Bożego Miłosierdzia, która właśnie minęła. Poznacie św. s. Faustynę Kowalską. Pan Jezus wybrał ją, aby mówiła o Bożym miłosierdziu.
Miłosierdzie to współczucie innej osobie i pomaganie jej za darmo. Miłosierdzie jest największą zaletą Pana Boga. Ukazał nam je, kiedy posłał na ziemię swojego syna Jezusa, który za nas cierpiał, umarł i zmartwychwstał. Miłosierdzie otrzymujemy także, gdy Jezus przebacza nam grzechy.
Usłyszycie też o świętym Tomaszu apostole, bo właśnie w minioną niedzielę słyszeliśmy w kościele Ewangelię o Tomaszu.
Wysłuchajcie teraz katechezy z Waszymi Rodzicami, bo ksiądz skieruje słowo do Nich.
https://www.youtube.com/watch?v=Uf0Ybh2lGt0
Pod tematem katechezy napiszcie na podstawie tego, co usłyszeliście, czym się zajmowała w zakonie s. Faustyna Kowalska
Zachęcam też do obejrzenia filmu o św.s. Faustynie Kowalskiej
https://www.youtube.com/watch?v=984Jyp65J_Y
Życzę miłego dnia i pozdrawiam.
Z Panem Bogiem!