e-learning 30.11.2020 – 04.12.2020

1a

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Ćwiczenia z pluszakami

Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow

  1. Przerywnik między lekcjami

Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:

https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ

  1. Domowy tor przeszkód

Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.

Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na

e-maila : wfedukacjahr@gmail.com

Dyktando graficzne – ZADANIE

Drodzy uczniowie! Czy wiecie, czym jest tęsknota? Przekonajcie się oglądając filmik: https://www.youtube.com/watch?v=MgNT0Ncq4qw Chętni mogą wykonać rysunek – instrukcję dla pajacyka, która byłaby wskazówką dla niego, jak ma radzić sobie z tęsknotą… Wyniki Waszej pracy wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

1b

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Ćwiczenia z pluszakami

Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow

  1. Przerywnik między lekcjami

Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:

https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ

  1. Domowy tor przeszkód

Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.

Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na

e-maila : wfedukacjahr@gmail.com

Dyktando graficzne – ZADANIE

Drodzy uczniowie! Czy wiecie, czym jest tęsknota? Przekonajcie się oglądając filmik: https://www.youtube.com/watch?v=MgNT0Ncq4qw Chętni mogą wykonać rysunek – instrukcję dla pajacyka, która byłaby wskazówką dla niego, jak ma radzić sobie z tęsknotą… Wyniki Waszej pracy wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

2a

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Ćwiczenia z pluszakami

Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow

  1. Przerywnik między lekcjami

Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:

https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ

  1. Domowy tor przeszkód

Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.

Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na

e-maila : wfedukacjahr@gmail.com

Dyktando graficzne – ZADANIE

Drodzy uczniowie! Obejrzyjcie bajkę: https://ninateka.pl/film/kacperiada-slucham i zastanówcie się, dlaczego ludzie nie zawsze się słuchają? Jakich informacji powinniśmy zawsze wysłuchać szczególnie uważnie? I czy są w ogóle takie wypowiedzi, przy których warto udawać, że się ich nie słyszało? Wyniki Waszych przemyśleń wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

2b

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Ćwiczenia z pluszakami

Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow

  1. Przerywnik między lekcjami

Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:

https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ

  1. Domowy tor przeszkód

Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.

Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na

e-maila : wfedukacjahr@gmail.com

Dyktando graficzne – ZADANIE

Drodzy uczniowie! Obejrzyjcie bajkę: https://ninateka.pl/film/kacperiada-slucham i zastanówcie się, dlaczego ludzie nie zawsze się słuchają? Jakich informacji powinniśmy zawsze wysłuchać szczególnie uważnie? I czy są w ogóle takie wypowiedzi, przy których warto udawać, że się ich nie słyszało? Wyniki Waszych przemyśleń wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasa 2b 30. 11 – 4.12. 20

3a

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Ćwiczenia z pluszakami

Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow

  1. Przerywnik między lekcjami

Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:

https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ

  1. Domowy tor przeszkód

Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.

Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na

e-maila : wfedukacjahr@gmail.com

Programowanie Wioska Świętego Mikołaja https://santatracker.google.com/intl/pl/

Drodzy uczniowie! Obejrzyjcie bajkę: https://ninateka.pl/film/kacperiada-slucham i zastanówcie się, dlaczego ludzie nie zawsze się słuchają? Jakich informacji powinniśmy zawsze wysłuchać szczególnie uważnie? I czy są w ogóle takie wypowiedzi, przy których warto udawać, że się ich nie słyszało? Wyniki Waszych przemyśleń wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy trzecie 30. 11 – 4.12. 20

3b

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Ćwiczenia z pluszakami

Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow

  1. Przerywnik między lekcjami

Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:

https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ

  1. Domowy tor przeszkód

Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.

Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na

e-maila : wfedukacjahr@gmail.com

Programowanie Wioska Świętego Mikołaja https://santatracker.google.com/intl/pl/

Drodzy uczniowie! Obejrzyjcie bajkę: https://ninateka.pl/film/kacperiada-slucham i zastanówcie się, dlaczego ludzie nie zawsze się słuchają? Jakich informacji powinniśmy zawsze wysłuchać szczególnie uważnie? I czy są w ogóle takie wypowiedzi, przy których warto udawać, że się ich nie słyszało? Wyniki Waszych przemyśleń wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy trzecie 30. 11 – 4.12. 20

4a

Drodzy Uczniowie!

Poznaliście już barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne. Potraficie rozróżnić wąską i szeroką gamę barwną. W tym tygodniu zmierzycie się z akcentem kolorystycznym. Akcent kolorystyczny to element, który koncentruje naszą uwagę. Może nim być kolor, który nie będzie pasować do całości. Stwórz dowolną kompozycję, w której zastosujesz akcent kolorystyczny. Poniżej przykłady akcentu w malarstwie i fotografii.


Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Wolontariat.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Wykonajcie zadania z karty pracy Karta pracy_WOLONTARIAT. Macie czas do końca tygodnia (4 grudnia). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 30. 11 – 4.12. 2020

4b

Drodzy Uczniowie!

Poznaliście już barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne. Potraficie rozróżnić wąską i szeroką gamę barwną. W tym tygodniu zmierzycie się z akcentem kolorystycznym. Akcent kolorystyczny to element, który koncentruje naszą uwagę. Może nim być kolor, który nie będzie pasować do całości. Stwórz dowolną kompozycję, w której zastosujesz akcent kolorystyczny. Poniżej przykłady akcentu w malarstwie i fotografii.


Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Wolontariat.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Wykonajcie zadania z karty pracy Karta pracy_WOLONTARIAT. Macie czas do końca tygodnia (4 grudnia). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 30. 11 – 4.12. 2020

4c

Drodzy Uczniowie!

Poznaliście już barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne. Potraficie rozróżnić wąską i szeroką gamę barwną. W tym tygodniu zmierzycie się z akcentem kolorystycznym. Akcent kolorystyczny to element, który koncentruje naszą uwagę. Może nim być kolor, który nie będzie pasować do całości. Stwórz dowolną kompozycję, w której zastosujesz akcent kolorystyczny. Poniżej przykłady akcentu w malarstwie i fotografii.


Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Wolontariat.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Wykonajcie zadania z karty pracy Karta pracy_WOLONTARIAT. Macie czas do końca tygodnia (4 grudnia). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 30. 11 – 4.12. 2020

5a

Drodzy Uczniowie!

W zeszłym roku poznaliście barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne. Ponadto wiecie, że podczas mieszania farb uzyskacie kolor tym jaśniejszy, im więcej użyjecie bieli albo wody. Jeśli zestawicie barwy, które w sposób zauważalny różnią się od siebie, np.: jasne – ciemne, ciepłe – zimne – uzyskacie kontrast w malarstwie. Przykład kontrastu poniżej.

                                                    

Wybierz parę barw kontrastowych: pomarańczowy – niebieski, czerwony – zielony, żółty – fioletowy i namaluj oryginalną kompozycję (temat do wyboru):

  • Niebieska ryba w pomarańczowej wodzie
  • Fioletowe słońce na żółtym niebie
  • Zielone biedronki na czerwonej łące

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Ćwiczymy silną wolę.

Dzień dobry drodzy uczniowie! W tym tygodniu zastanówcie się nad tym, do czego potrzebna jest nam silna wola. Rozwiązania z katy pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Zadania ocenię tradycyjnymi plusami. Powodzenia!

Karta pracy_WOLA

Katecheza w załączniku – klasy piąte 30. 11 – 4.12. 20

5b

Drodzy Uczniowie!

W zeszłym roku poznaliście barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne. Ponadto wiecie, że podczas mieszania farb uzyskacie kolor tym jaśniejszy, im więcej użyjecie bieli albo wody. Jeśli zestawicie barwy, które w sposób zauważalny różnią się od siebie, np.: jasne – ciemne, ciepłe – zimne – uzyskacie kontrast w malarstwie. Przykład kontrastu poniżej.

                                                    

Wybierz parę barw kontrastowych: pomarańczowy – niebieski, czerwony – zielony, żółty – fioletowy i namaluj oryginalną kompozycję (temat do wyboru):

  • Niebieska ryba w pomarańczowej wodzie
  • Fioletowe słońce na żółtym niebie
  • Zielone biedronki na czerwonej łące

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Ćwiczymy silną wolę.

Dzień dobry drodzy uczniowie! W tym tygodniu zastanówcie się nad tym, do czego potrzebna jest nam silna wola. Rozwiązania z katy pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Zadania ocenię tradycyjnymi plusami. Powodzenia!

Karta pracy_WOLA

Katecheza w załączniku – klasy piąte 30. 11 – 4.12. 20

6a

Drodzy Uczniowie!

Tydzień temu poznaliście perspektywę powietrzną. Kolejną metodą pokazania głębi na obrazie jest perspektywa malarska, zwana również barwną. Powstaje dzięki dobieraniu odpowiedniego zestawu kolorów oraz rozplanowaniu ich na płaszczyźnie. Plan pierwszy zajmują barwy ciepłe (żółty, pomarańczowy, czerwony i ich odcienie),dają one wrażenie „wychodzenia z obrazu”. Natomiast barwy zimne (niebieski, zielony, fioletowy i ich odcienie) „cofają się”, tworząc tło i drugi plan. Przykład perspektywy malarskiej poniżej.

                                          

                                                                 Krajobraz z Wilczyc   Władysław Podkowiński

Wykonaj pracę pt. „Kolorowa przepaść”. Z kolorowego papieru wytnij kształty o różnych barwach i wielkościach. Naklej je w wyznaczonym miejscu w sposób dający złudzenie głębi. Swoją układankę zacznij od górnej krawędzi elementami najmniejszymi o barwach zimnych. Zgodnie z perspektywą z perspektywą malarską, postępując ku dołowi, stopniowo dołączaj formy większe o cieplejszych kolorach.

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Wierność sobie i głoszonym poglądom.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy Karta pracy_DĄB i TRZCINA(poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut). Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

 

Katecheza w załączniku – klasy szóste 30. 11 – 4.12. 20

6b

Drodzy Uczniowie!

Tydzień temu poznaliście perspektywę powietrzną. Kolejną metodą pokazania głębi na obrazie jest perspektywa malarska, zwana również barwną. Powstaje dzięki dobieraniu odpowiedniego zestawu kolorów oraz rozplanowaniu ich na płaszczyźnie. Plan pierwszy zajmują barwy ciepłe (żółty, pomarańczowy, czerwony i ich odcienie),dają one wrażenie „wychodzenia z obrazu”. Natomiast barwy zimne (niebieski, zielony, fioletowy i ich odcienie) „cofają się”, tworząc tło i drugi plan. Przykład perspektywy malarskiej poniżej.

                                          

                                                                 Krajobraz z Wilczyc   Władysław Podkowiński

Wykonaj pracę pt. „Kolorowa przepaść”. Z kolorowego papieru wytnij kształty o różnych barwach i wielkościach. Naklej je w wyznaczonym miejscu w sposób dający złudzenie głębi. Swoją układankę zacznij od górnej krawędzi elementami najmniejszymi o barwach zimnych. Zgodnie z perspektywą z perspektywą malarską, postępując ku dołowi, stopniowo dołączaj formy większe o cieplejszych kolorach.

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Wierność sobie i głoszonym poglądom.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy Karta pracy_DĄB i TRZCINA(poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut). Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

 

Katecheza w załączniku – klasy szóste 30. 11 – 4.12. 20

6c

Drodzy Uczniowie!

Tydzień temu poznaliście perspektywę powietrzną. Kolejną metodą pokazania głębi na obrazie jest perspektywa malarska, zwana również barwną. Powstaje dzięki dobieraniu odpowiedniego zestawu kolorów oraz rozplanowaniu ich na płaszczyźnie. Plan pierwszy zajmują barwy ciepłe (żółty, pomarańczowy, czerwony i ich odcienie),dają one wrażenie „wychodzenia z obrazu”. Natomiast barwy zimne (niebieski, zielony, fioletowy i ich odcienie) „cofają się”, tworząc tło i drugi plan. Przykład perspektywy malarskiej poniżej.

                                          

                                                                 Krajobraz z Wilczyc   Władysław Podkowiński

Wykonaj pracę pt. „Kolorowa przepaść”. Z kolorowego papieru wytnij kształty o różnych barwach i wielkościach. Naklej je w wyznaczonym miejscu w sposób dający złudzenie głębi. Swoją układankę zacznij od górnej krawędzi elementami najmniejszymi o barwach zimnych. Zgodnie z perspektywą z perspektywą malarską, postępując ku dołowi, stopniowo dołączaj formy większe o cieplejszych kolorach.

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Wierność sobie i głoszonym poglądom.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy Karta pracy_DĄB i TRZCINA(poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut). Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

 

Katecheza w załączniku – klasy szóste 30. 11 – 4.12. 20

6d

Drodzy Uczniowie!

Tydzień temu poznaliście perspektywę powietrzną. Kolejną metodą pokazania głębi na obrazie jest perspektywa malarska, zwana również barwną. Powstaje dzięki dobieraniu odpowiedniego zestawu kolorów oraz rozplanowaniu ich na płaszczyźnie. Plan pierwszy zajmują barwy ciepłe (żółty, pomarańczowy, czerwony i ich odcienie),dają one wrażenie „wychodzenia z obrazu”. Natomiast barwy zimne (niebieski, zielony, fioletowy i ich odcienie) „cofają się”, tworząc tło i drugi plan. Przykład perspektywy malarskiej poniżej.

                                          

                                                                 Krajobraz z Wilczyc   Władysław Podkowiński

Wykonaj pracę pt. „Kolorowa przepaść”. Z kolorowego papieru wytnij kształty o różnych barwach i wielkościach. Naklej je w wyznaczonym miejscu w sposób dający złudzenie głębi. Swoją układankę zacznij od górnej krawędzi elementami najmniejszymi o barwach zimnych. Zgodnie z perspektywą z perspektywą malarską, postępując ku dołowi, stopniowo dołączaj formy większe o cieplejszych kolorach.

Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Wierność sobie i głoszonym poglądom.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy Karta pracy_DĄB i TRZCINA(poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut). Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

 

Katecheza w załączniku – klasy szóste 30. 11 – 4.12. 20

7a

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 

Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie. Staraj się utrzymać tempo. Do ćwiczeń przygotuj skakankę (lub krótką linkę).

https://ewf.h1.pl/student/?token=q53X22h35BjAaX5e1EM8n61IGKNxhPbjWXc5pfIqi3G8YwFnTL

  1. ZADANIE OBOWIĄZKOWE!!!

 

Krzesełko przy ścianie – siła mięśni nóg

Wykonaj krzesełko przy ścianie, zmierz czas i wyślij wynik

nauczycielowi. Pokaz i opis zadania znajdziecie poniżej. Po powrocie do szkoły ćwiczenie powtórzymy.

Oprzyj się o ścianę, zachowaj kąt prosty pod kolanami, stopy na szerokość bioder. Pupa, plecy, ramiona – przylegają CAŁE do ściany. Pamiętaj o oddychaniu. Napnij brzuch.

 

https://www.youtube.com/watch?v=BScDqi2iSRo

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (06.12), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z pozostałych podjętych aktywności sportowych w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

  • za wykonanie krzesełka otrzymujecie ocenę

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF (wysyłacie tylko do jednego):

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu proponuję wykonanie pracy plastycznej pt. „Przedmiot i jego powiększenie”. Wybierz motyw do powiększenia. Narysuj albo namaluj bardzo duże zbliżenie wybranego przedmiotu. Inspiracją do wykonania tej pracy mogą być zdjęcia przyrodnicze lub przyniesione eksponaty (liść, szyszka, kora, gałązka, kamień… itp.) Powiększenie może wyglądać jak obraz abstrakcyjny.

                 
                                                 

Sfotografuj pracę (powiększenie razem z wybranym przedmiotem) i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Kim jestem „ja”?

Dzień dobry! Rozpoczynamy serię zajęć poświęconych tożsamości. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut. Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Karta pracy_TOŻSAMOŚĆ

Katecheza w załączniku – klasy siódme 30. 11 – 4.12. 20

7b

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 

Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie. Staraj się utrzymać tempo. Do ćwiczeń przygotuj skakankę (lub krótką linkę).

https://ewf.h1.pl/student/?token=q53X22h35BjAaX5e1EM8n61IGKNxhPbjWXc5pfIqi3G8YwFnTL

  1. ZADANIE OBOWIĄZKOWE!!!

 

Krzesełko przy ścianie – siła mięśni nóg

Wykonaj krzesełko przy ścianie, zmierz czas i wyślij wynik

nauczycielowi. Pokaz i opis zadania znajdziecie poniżej. Po powrocie do szkoły ćwiczenie powtórzymy.

Oprzyj się o ścianę, zachowaj kąt prosty pod kolanami, stopy na szerokość bioder. Pupa, plecy, ramiona – przylegają CAŁE do ściany. Pamiętaj o oddychaniu. Napnij brzuch.

 

https://www.youtube.com/watch?v=BScDqi2iSRo

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (06.12), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z pozostałych podjętych aktywności sportowych w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

  • za wykonanie krzesełka otrzymujecie ocenę

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF (wysyłacie tylko do jednego):

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Drodzy Uczniowie!

W tym tygodniu proponuję wykonanie pracy plastycznej pt. „Przedmiot i jego powiększenie”. Wybierz motyw do powiększenia. Narysuj albo namaluj bardzo duże zbliżenie wybranego przedmiotu. Inspiracją do wykonania tej pracy mogą być zdjęcia przyrodnicze lub przyniesione eksponaty (liść, szyszka, kora, gałązka, kamień… itp.) Powiększenie może wyglądać jak obraz abstrakcyjny.

                 
                                                 

Sfotografuj pracę (powiększenie razem z wybranym przedmiotem) i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Kim jestem „ja”?

Dzień dobry! Rozpoczynamy serię zajęć poświęconych tożsamości. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut. Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Karta pracy_TOŻSAMOŚĆ

Katecheza w załączniku – klasy siódme 30. 11 – 4.12. 20

8a

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 

Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie. Staraj się utrzymać tempo. Do ćwiczeń przygotuj skakankę (lub krótką linkę).

https://ewf.h1.pl/student/?token=q53X22h35BjAaX5e1EM8n61IGKNxhPbjWXc5pfIqi3G8YwFnTL

  1. ZADANIE OBOWIĄZKOWE!!!

 

Krzesełko przy ścianie – siła mięśni nóg

Wykonaj krzesełko przy ścianie, zmierz czas i wyślij wynik

nauczycielowi. Pokaz i opis zadania znajdziecie poniżej. Po powrocie do szkoły ćwiczenie powtórzymy.

Oprzyj się o ścianę, zachowaj kąt prosty pod kolanami, stopy na szerokość bioder. Pupa, plecy, ramiona – przylegają CAŁE do ściany. Pamiętaj o oddychaniu. Napnij brzuch.

 

https://www.youtube.com/watch?v=BScDqi2iSRo

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (06.12), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z pozostałych podjętych aktywności sportowych w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

  • za wykonanie krzesełka otrzymujecie ocenę

Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF (wysyłacie tylko do jednego):

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Temat: Kim jestem „ja”?

Dzień dobry! Rozpoczynamy serię zajęć poświęconych tożsamości. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut. Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Karta pracy_TOŻSAMOŚĆ

Katecheza w załączniku – klasa ósma 30. 11 – 4.12. 20

image/svg+xml

Menu

Śledź nas