1a
Zadania do wykonania w tygodniu:
- Ćwiczenia z pluszakami
Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow
- Przerywnik między lekcjami
Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:
https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ
- Domowy tor przeszkód
Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.
Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na
e-maila : wfedukacjahr@gmail.com
Dyktando graficzne – ZADANIE
KLAWIATURA
https://docs.google.com/presentation/d/1gm0P2IfdbtlHOcNc-MOX2X0Oee0UZOK9M9rLVTrxuyE/edit?usp=sharing
PODARUNKI Z NIEBA
tekst
https://drive.google.com/file/d/1CIW4i-BHcDl5a6wpMSwvAETJ_9htKbc7/view?usp=sharing
muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=kWe4jLzNtJQ
KOLOROWE OBRAZKI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8
CZEKOLADY ACH
słowa
https://docs.google.com/presentation/d/1sdBaVOhD5sw2XnGbX3RFrbBdDSWTo4DFeaaJStMmxvM/edit?usp=sharing
myzyka
https://www.youtube.com/watch?v=K5zkMY3ndQU
RÓŻOWA PIOSENKA
słowa
https://docs.google.com/presentation/d/1oCX7sz9FogCHKZM4MzVYUQrvZUTN9h7jFDgsYgEJshU/edit?usp=sharing
myzyka
https://drive.google.com/file/d/1sB-VhfHCFk2zsKFSIRl9s5vDwAuzY54k/view?usp=sharing
CO TO JEST NIEPODLEGŁOŚĆ
https://www.youtube.com/watch?v=-mI645aCTgo
CZY WOJNA JEST DLA DZIEWCZYN
https://www.youtube.com/watch?v=w9lntMAwKBc
JEST TAKIE MIEJSCE POLSKA
Drodzy uczniowie! Czy wiecie, czym jest tęsknota? Przekonajcie się oglądając filmik: https://www.youtube.com/watch?v=MgNT0Ncq4qw Chętni mogą wykonać rysunek – instrukcję dla pajacyka, która byłaby wskazówką dla niego, jak ma radzić sobie z tęsknotą… Wyniki Waszej pracy wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!
1b
Zadania do wykonania w tygodniu:
- Ćwiczenia z pluszakami
Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow
- Przerywnik między lekcjami
Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:
https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ
- Domowy tor przeszkód
Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.
Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na
e-maila : wfedukacjahr@gmail.com
Dyktando graficzne – ZADANIE
KLAWIATURA
https://docs.google.com/presentation/d/1gm0P2IfdbtlHOcNc-MOX2X0Oee0UZOK9M9rLVTrxuyE/edit?usp=sharing
PODARUNKI Z NIEBA
tekst
https://drive.google.com/file/d/1CIW4i-BHcDl5a6wpMSwvAETJ_9htKbc7/view?usp=sharing
muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=kWe4jLzNtJQ
KOLOROWE OBRAZKI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8
CZEKOLADY ACH
słowa
https://docs.google.com/presentation/d/1sdBaVOhD5sw2XnGbX3RFrbBdDSWTo4DFeaaJStMmxvM/edit?usp=sharing
myzyka
https://www.youtube.com/watch?v=K5zkMY3ndQU
RÓŻOWA PIOSENKA
słowa
https://docs.google.com/presentation/d/1oCX7sz9FogCHKZM4MzVYUQrvZUTN9h7jFDgsYgEJshU/edit?usp=sharing
myzyka
https://drive.google.com/file/d/1sB-VhfHCFk2zsKFSIRl9s5vDwAuzY54k/view?usp=sharing
CO TO JEST NIEPODLEGŁOŚĆ
https://www.youtube.com/watch?v=-mI645aCTgo
CZY WOJNA JEST DLA DZIEWCZYN
https://www.youtube.com/watch?v=w9lntMAwKBc
JEST TAKIE MIEJSCE POLSKA
Drodzy uczniowie! Czy wiecie, czym jest tęsknota? Przekonajcie się oglądając filmik: https://www.youtube.com/watch?v=MgNT0Ncq4qw Chętni mogą wykonać rysunek – instrukcję dla pajacyka, która byłaby wskazówką dla niego, jak ma radzić sobie z tęsknotą… Wyniki Waszej pracy wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!
2a
Zadania do wykonania w tygodniu:
- Ćwiczenia z pluszakami
Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow
- Przerywnik między lekcjami
Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:
https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ
- Domowy tor przeszkód
Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.
Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na
e-maila : wfedukacjahr@gmail.com
Dyktando graficzne – ZADANIE
KLAWIATURA
https://docs.google.com/presentation/d/1gm0P2IfdbtlHOcNc-MOX2X0Oee0UZOK9M9rLVTrxuyE/edit?usp=sharing
PODARUNKI Z NIEBA
tekst
https://drive.google.com/file/d/1CIW4i-BHcDl5a6wpMSwvAETJ_9htKbc7/view?usp=sharing
muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=kWe4jLzNtJQ
ZA ZAKRĘTEM
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
muzyka
CZEKOLADY ACH
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf
myzyka
https://www.youtube.com/watch?v=K5zkMY3ndQU
JESIENNY ROCK AND ROLL
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Jesienny_Rock_and_Roll_T.pdf
muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=xxhVztS3Uwc
CO TO JEST NIEPODLEGŁOŚĆ
https://www.youtube.com/watch?v=-mI645aCTgo
CZY WOJNA JEST DLA DZIEWCZYN
https://www.youtube.com/watch?v=w9lntMAwKBc
JEST TAKIE MIEJSCE POLSKA
Drodzy uczniowie! Obejrzyjcie bajkę: https://ninateka.pl/film/kacperiada-slucham i zastanówcie się, dlaczego ludzie nie zawsze się słuchają? Jakich informacji powinniśmy zawsze wysłuchać szczególnie uważnie? I czy są w ogóle takie wypowiedzi, przy których warto udawać, że się ich nie słyszało? Wyniki Waszych przemyśleń wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!
2b
Zadania do wykonania w tygodniu:
- Ćwiczenia z pluszakami
Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow
- Przerywnik między lekcjami
Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:
https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ
- Domowy tor przeszkód
Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.
Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na
e-maila : wfedukacjahr@gmail.com
Dyktando graficzne – ZADANIE
KLAWIATURA
https://docs.google.com/presentation/d/1gm0P2IfdbtlHOcNc-MOX2X0Oee0UZOK9M9rLVTrxuyE/edit?usp=sharing
PODARUNKI Z NIEBA
tekst
https://drive.google.com/file/d/1CIW4i-BHcDl5a6wpMSwvAETJ_9htKbc7/view?usp=sharing
muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=kWe4jLzNtJQ
ZA ZAKRĘTEM
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
muzyka
CZEKOLADY ACH
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf
myzyka
https://www.youtube.com/watch?v=K5zkMY3ndQU
JESIENNY ROCK AND ROLL
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Jesienny_Rock_and_Roll_T.pdf
muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=xxhVztS3Uwc
CO TO JEST NIEPODLEGŁOŚĆ
https://www.youtube.com/watch?v=-mI645aCTgo
CZY WOJNA JEST DLA DZIEWCZYN
https://www.youtube.com/watch?v=w9lntMAwKBc
JEST TAKIE MIEJSCE POLSKA
Drodzy uczniowie! Obejrzyjcie bajkę: https://ninateka.pl/film/kacperiada-slucham i zastanówcie się, dlaczego ludzie nie zawsze się słuchają? Jakich informacji powinniśmy zawsze wysłuchać szczególnie uważnie? I czy są w ogóle takie wypowiedzi, przy których warto udawać, że się ich nie słyszało? Wyniki Waszych przemyśleń wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!
Katecheza w załączniku – klasa 2b 30. 11 – 4.12. 20
3a
Zadania do wykonania w tygodniu:
- Ćwiczenia z pluszakami
Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow
- Przerywnik między lekcjami
Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:
https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ
- Domowy tor przeszkód
Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.
Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na
e-maila : wfedukacjahr@gmail.com
Programowanie Wioska Świętego Mikołaja – https://santatracker.google.com/intl/pl/
KLAWIATURA
https://docs.google.com/presentation/d/1gm0P2IfdbtlHOcNc-MOX2X0Oee0UZOK9M9rLVTrxuyE/edit?usp=sharingPODARUNKI Z NIEBA
tekst
https://drive.google.com/file/d/1CIW4i-BHcDl5a6wpMSwvAETJ_9htKbc7/view?usp=sharing
muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=kWe4jLzNtJQ
ZA ZAKRĘTEM
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
muzyka
CZEKOLADY ACH
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf
myzyka
https://www.youtube.com/watch?v=K5zkMY3ndQU
JESIENNY ROCK AND ROLL
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Jesienny_Rock_and_Roll_T.pdf
muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=xxhVztS3Uwc
CO TO JEST NIEPODLEGŁOŚĆ
https://www.youtube.com/watch?v=-mI645aCTgo
CZY WOJNA JEST DLA DZIEWCZYN
https://www.youtube.com/watch?v=w9lntMAwKBc
JEST TAKIE MIEJSCE POLSKA
Drodzy uczniowie! Obejrzyjcie bajkę: https://ninateka.pl/film/kacperiada-slucham i zastanówcie się, dlaczego ludzie nie zawsze się słuchają? Jakich informacji powinniśmy zawsze wysłuchać szczególnie uważnie? I czy są w ogóle takie wypowiedzi, przy których warto udawać, że się ich nie słyszało? Wyniki Waszych przemyśleń wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!
Katecheza w załączniku – klasy trzecie 30. 11 – 4.12. 20
3b
Zadania do wykonania w tygodniu:
- Ćwiczenia z pluszakami
Przygotujcie od 4 do 6 pluszaków i spróbujcie wykonać ćwiczenie razem z trenerką z filmiku poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=NVI36d634Ow
- Przerywnik między lekcjami
Gdy pojawi się zmęczenie w czasie lekcji, proponuję krótką zabawę z rytmem:
https://www.youtube.com/watch?v=m1xNv8MkkyQ
- Domowy tor przeszkód
Zbuduj w domu tor przeszkód i go wykonaj. Zachęć domowników, żeby także spróbowali się z nim zmierzyć.
Zdjęcia Waszej pracy i kreatywności chętnie zobaczę. Możecie przesłać na
e-maila : wfedukacjahr@gmail.com
Programowanie Wioska Świętego Mikołaja – https://santatracker.google.com/intl/pl/
KLAWIATURA
https://docs.google.com/presentation/d/1gm0P2IfdbtlHOcNc-MOX2X0Oee0UZOK9M9rLVTrxuyE/edit?usp=sharing
PODARUNKI Z NIEBA
tekst
https://drive.google.com/file/d/1CIW4i-BHcDl5a6wpMSwvAETJ_9htKbc7/view?usp=sharing
muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=kWe4jLzNtJQ
ZA ZAKRĘTEM
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
muzyka
CZEKOLADY ACH
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf
myzyka
https://www.youtube.com/watch?v=K5zkMY3ndQU
JESIENNY ROCK AND ROLL
słowa
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Jesienny_Rock_and_Roll_T.pdf
muzyka
https://www.youtube.com/watch?v=xxhVztS3Uwc
CO TO JEST NIEPODLEGŁOŚĆ
https://www.youtube.com/watch?v=-mI645aCTgo
CZY WOJNA JEST DLA DZIEWCZYN
https://www.youtube.com/watch?v=w9lntMAwKBc
JEST TAKIE MIEJSCE POLSKA
Drodzy uczniowie! Obejrzyjcie bajkę: https://ninateka.pl/film/kacperiada-slucham i zastanówcie się, dlaczego ludzie nie zawsze się słuchają? Jakich informacji powinniśmy zawsze wysłuchać szczególnie uważnie? I czy są w ogóle takie wypowiedzi, przy których warto udawać, że się ich nie słyszało? Wyniki Waszych przemyśleń wyślijcie mi na adres: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!
Katecheza w załączniku – klasy trzecie 30. 11 – 4.12. 20
4a
Drodzy Uczniowie!
Poznaliście już barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne. Potraficie rozróżnić wąską i szeroką gamę barwną. W tym tygodniu zmierzycie się z akcentem kolorystycznym. Akcent kolorystyczny to element, który koncentruje naszą uwagę. Może nim być kolor, który nie będzie pasować do całości. Stwórz dowolną kompozycję, w której zastosujesz akcent kolorystyczny. Poniżej przykłady akcentu w malarstwie i fotografii.
Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Wolontariat.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Wykonajcie zadania z karty pracy Karta pracy_WOLONTARIAT. Macie czas do końca tygodnia (4 grudnia). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!
Katecheza w załączniku – klasy czwarte 30. 11 – 4.12. 2020
4b
Drodzy Uczniowie!
Poznaliście już barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne. Potraficie rozróżnić wąską i szeroką gamę barwną. W tym tygodniu zmierzycie się z akcentem kolorystycznym. Akcent kolorystyczny to element, który koncentruje naszą uwagę. Może nim być kolor, który nie będzie pasować do całości. Stwórz dowolną kompozycję, w której zastosujesz akcent kolorystyczny. Poniżej przykłady akcentu w malarstwie i fotografii.
Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Wolontariat.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Wykonajcie zadania z karty pracy Karta pracy_WOLONTARIAT. Macie czas do końca tygodnia (4 grudnia). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!
Katecheza w załączniku – klasy czwarte 30. 11 – 4.12. 2020
4c
Drodzy Uczniowie!
Poznaliście już barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne. Potraficie rozróżnić wąską i szeroką gamę barwną. W tym tygodniu zmierzycie się z akcentem kolorystycznym. Akcent kolorystyczny to element, który koncentruje naszą uwagę. Może nim być kolor, który nie będzie pasować do całości. Stwórz dowolną kompozycję, w której zastosujesz akcent kolorystyczny. Poniżej przykłady akcentu w malarstwie i fotografii.
Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Wolontariat.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Wykonajcie zadania z karty pracy Karta pracy_WOLONTARIAT. Macie czas do końca tygodnia (4 grudnia). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!
Katecheza w załączniku – klasy czwarte 30. 11 – 4.12. 2020
5a
Drodzy Uczniowie!
W zeszłym roku poznaliście barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne. Ponadto wiecie, że podczas mieszania farb uzyskacie kolor tym jaśniejszy, im więcej użyjecie bieli albo wody. Jeśli zestawicie barwy, które w sposób zauważalny różnią się od siebie, np.: jasne – ciemne, ciepłe – zimne – uzyskacie kontrast w malarstwie. Przykład kontrastu poniżej.
Wybierz parę barw kontrastowych: pomarańczowy – niebieski, czerwony – zielony, żółty – fioletowy i namaluj oryginalną kompozycję (temat do wyboru):
- Niebieska ryba w pomarańczowej wodzie
- Fioletowe słońce na żółtym niebie
- Zielone biedronki na czerwonej łące
Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Ćwiczymy silną wolę.
Dzień dobry drodzy uczniowie! W tym tygodniu zastanówcie się nad tym, do czego potrzebna jest nam silna wola. Rozwiązania z katy pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Zadania ocenię tradycyjnymi plusami. Powodzenia!
Katecheza w załączniku – klasy piąte 30. 11 – 4.12. 20
5b
Drodzy Uczniowie!
W zeszłym roku poznaliście barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne. Ponadto wiecie, że podczas mieszania farb uzyskacie kolor tym jaśniejszy, im więcej użyjecie bieli albo wody. Jeśli zestawicie barwy, które w sposób zauważalny różnią się od siebie, np.: jasne – ciemne, ciepłe – zimne – uzyskacie kontrast w malarstwie. Przykład kontrastu poniżej.
Wybierz parę barw kontrastowych: pomarańczowy – niebieski, czerwony – zielony, żółty – fioletowy i namaluj oryginalną kompozycję (temat do wyboru):
- Niebieska ryba w pomarańczowej wodzie
- Fioletowe słońce na żółtym niebie
- Zielone biedronki na czerwonej łące
Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Ćwiczymy silną wolę.
Dzień dobry drodzy uczniowie! W tym tygodniu zastanówcie się nad tym, do czego potrzebna jest nam silna wola. Rozwiązania z katy pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Zadania ocenię tradycyjnymi plusami. Powodzenia!
Katecheza w załączniku – klasy piąte 30. 11 – 4.12. 20
6a
Drodzy Uczniowie!
Tydzień temu poznaliście perspektywę powietrzną. Kolejną metodą pokazania głębi na obrazie jest perspektywa malarska, zwana również barwną. Powstaje dzięki dobieraniu odpowiedniego zestawu kolorów oraz rozplanowaniu ich na płaszczyźnie. Plan pierwszy zajmują barwy ciepłe (żółty, pomarańczowy, czerwony i ich odcienie),dają one wrażenie „wychodzenia z obrazu”. Natomiast barwy zimne (niebieski, zielony, fioletowy i ich odcienie) „cofają się”, tworząc tło i drugi plan. Przykład perspektywy malarskiej poniżej.
Krajobraz z Wilczyc Władysław Podkowiński
Wykonaj pracę pt. „Kolorowa przepaść”. Z kolorowego papieru wytnij kształty o różnych barwach i wielkościach. Naklej je w wyznaczonym miejscu w sposób dający złudzenie głębi. Swoją układankę zacznij od górnej krawędzi elementami najmniejszymi o barwach zimnych. Zgodnie z perspektywą z perspektywą malarską, postępując ku dołowi, stopniowo dołączaj formy większe o cieplejszych kolorach.
Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Wierność sobie i głoszonym poglądom.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy Karta pracy_DĄB i TRZCINA(poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut). Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 30. 11 – 4.12. 20
6b
Drodzy Uczniowie!
Tydzień temu poznaliście perspektywę powietrzną. Kolejną metodą pokazania głębi na obrazie jest perspektywa malarska, zwana również barwną. Powstaje dzięki dobieraniu odpowiedniego zestawu kolorów oraz rozplanowaniu ich na płaszczyźnie. Plan pierwszy zajmują barwy ciepłe (żółty, pomarańczowy, czerwony i ich odcienie),dają one wrażenie „wychodzenia z obrazu”. Natomiast barwy zimne (niebieski, zielony, fioletowy i ich odcienie) „cofają się”, tworząc tło i drugi plan. Przykład perspektywy malarskiej poniżej.
Krajobraz z Wilczyc Władysław Podkowiński
Wykonaj pracę pt. „Kolorowa przepaść”. Z kolorowego papieru wytnij kształty o różnych barwach i wielkościach. Naklej je w wyznaczonym miejscu w sposób dający złudzenie głębi. Swoją układankę zacznij od górnej krawędzi elementami najmniejszymi o barwach zimnych. Zgodnie z perspektywą z perspektywą malarską, postępując ku dołowi, stopniowo dołączaj formy większe o cieplejszych kolorach.
Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Wierność sobie i głoszonym poglądom.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy Karta pracy_DĄB i TRZCINA(poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut). Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 30. 11 – 4.12. 20
6c
Drodzy Uczniowie!
Tydzień temu poznaliście perspektywę powietrzną. Kolejną metodą pokazania głębi na obrazie jest perspektywa malarska, zwana również barwną. Powstaje dzięki dobieraniu odpowiedniego zestawu kolorów oraz rozplanowaniu ich na płaszczyźnie. Plan pierwszy zajmują barwy ciepłe (żółty, pomarańczowy, czerwony i ich odcienie),dają one wrażenie „wychodzenia z obrazu”. Natomiast barwy zimne (niebieski, zielony, fioletowy i ich odcienie) „cofają się”, tworząc tło i drugi plan. Przykład perspektywy malarskiej poniżej.
Krajobraz z Wilczyc Władysław Podkowiński
Wykonaj pracę pt. „Kolorowa przepaść”. Z kolorowego papieru wytnij kształty o różnych barwach i wielkościach. Naklej je w wyznaczonym miejscu w sposób dający złudzenie głębi. Swoją układankę zacznij od górnej krawędzi elementami najmniejszymi o barwach zimnych. Zgodnie z perspektywą z perspektywą malarską, postępując ku dołowi, stopniowo dołączaj formy większe o cieplejszych kolorach.
Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Wierność sobie i głoszonym poglądom.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy Karta pracy_DĄB i TRZCINA(poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut). Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 30. 11 – 4.12. 20
6d
Drodzy Uczniowie!
Tydzień temu poznaliście perspektywę powietrzną. Kolejną metodą pokazania głębi na obrazie jest perspektywa malarska, zwana również barwną. Powstaje dzięki dobieraniu odpowiedniego zestawu kolorów oraz rozplanowaniu ich na płaszczyźnie. Plan pierwszy zajmują barwy ciepłe (żółty, pomarańczowy, czerwony i ich odcienie),dają one wrażenie „wychodzenia z obrazu”. Natomiast barwy zimne (niebieski, zielony, fioletowy i ich odcienie) „cofają się”, tworząc tło i drugi plan. Przykład perspektywy malarskiej poniżej.
Krajobraz z Wilczyc Władysław Podkowiński
Wykonaj pracę pt. „Kolorowa przepaść”. Z kolorowego papieru wytnij kształty o różnych barwach i wielkościach. Naklej je w wyznaczonym miejscu w sposób dający złudzenie głębi. Swoją układankę zacznij od górnej krawędzi elementami najmniejszymi o barwach zimnych. Zgodnie z perspektywą z perspektywą malarską, postępując ku dołowi, stopniowo dołączaj formy większe o cieplejszych kolorach.
Sfotografuj swoją pracę i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Wierność sobie i głoszonym poglądom.
Dzień dobry drodzy uczniowie! Zapraszam do przeczytania informacji i wykonania zadań z katy Karta pracy_DĄB i TRZCINA(poświęćcie na zadania maksymalnie 30 minut). Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 30. 11 – 4.12. 20
7a
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie. Staraj się utrzymać tempo. Do ćwiczeń przygotuj skakankę (lub krótką linkę).
https://ewf.h1.pl/student/?token=q53X22h35BjAaX5e1EM8n61IGKNxhPbjWXc5pfIqi3G8YwFnTL
- ZADANIE OBOWIĄZKOWE!!!
Krzesełko przy ścianie – siła mięśni nóg
Wykonaj krzesełko przy ścianie, zmierz czas i wyślij wynik
nauczycielowi. Pokaz i opis zadania znajdziecie poniżej. Po powrocie do szkoły ćwiczenie powtórzymy.
Oprzyj się o ścianę, zachowaj kąt prosty pod kolanami, stopy na szerokość bioder. Pupa, plecy, ramiona – przylegają CAŁE do ściany. Pamiętaj o oddychaniu. Napnij brzuch.
https://www.youtube.com/watch?v=BScDqi2iSRo
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (06.12), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z pozostałych podjętych aktywności sportowych w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
- za wykonanie krzesełka otrzymujecie ocenę
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF (wysyłacie tylko do jednego):
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu proponuję wykonanie pracy plastycznej pt. „Przedmiot i jego powiększenie”. Wybierz motyw do powiększenia. Narysuj albo namaluj bardzo duże zbliżenie wybranego przedmiotu. Inspiracją do wykonania tej pracy mogą być zdjęcia przyrodnicze lub przyniesione eksponaty (liść, szyszka, kora, gałązka, kamień… itp.) Powiększenie może wyglądać jak obraz abstrakcyjny.
Sfotografuj pracę (powiększenie razem z wybranym przedmiotem) i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Kim jestem „ja”?
Dzień dobry! Rozpoczynamy serię zajęć poświęconych tożsamości. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut. Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku – klasy siódme 30. 11 – 4.12. 20
7b
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie. Staraj się utrzymać tempo. Do ćwiczeń przygotuj skakankę (lub krótką linkę).
https://ewf.h1.pl/student/?token=q53X22h35BjAaX5e1EM8n61IGKNxhPbjWXc5pfIqi3G8YwFnTL
- ZADANIE OBOWIĄZKOWE!!!
Krzesełko przy ścianie – siła mięśni nóg
Wykonaj krzesełko przy ścianie, zmierz czas i wyślij wynik
nauczycielowi. Pokaz i opis zadania znajdziecie poniżej. Po powrocie do szkoły ćwiczenie powtórzymy.
Oprzyj się o ścianę, zachowaj kąt prosty pod kolanami, stopy na szerokość bioder. Pupa, plecy, ramiona – przylegają CAŁE do ściany. Pamiętaj o oddychaniu. Napnij brzuch.
https://www.youtube.com/watch?v=BScDqi2iSRo
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (06.12), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z pozostałych podjętych aktywności sportowych w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
- za wykonanie krzesełka otrzymujecie ocenę
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF (wysyłacie tylko do jednego):
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Drodzy Uczniowie!
W tym tygodniu proponuję wykonanie pracy plastycznej pt. „Przedmiot i jego powiększenie”. Wybierz motyw do powiększenia. Narysuj albo namaluj bardzo duże zbliżenie wybranego przedmiotu. Inspiracją do wykonania tej pracy mogą być zdjęcia przyrodnicze lub przyniesione eksponaty (liść, szyszka, kora, gałązka, kamień… itp.) Powiększenie może wyglądać jak obraz abstrakcyjny.
Sfotografuj pracę (powiększenie razem z wybranym przedmiotem) i prześlij (do 6 grudnia) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie
Temat: Kim jestem „ja”?
Dzień dobry! Rozpoczynamy serię zajęć poświęconych tożsamości. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut. Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku – klasy siódme 30. 11 – 4.12. 20
8a
- Zadania do wykonania w tygodniu:
Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.
Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie. Staraj się utrzymać tempo. Do ćwiczeń przygotuj skakankę (lub krótką linkę).
https://ewf.h1.pl/student/?token=q53X22h35BjAaX5e1EM8n61IGKNxhPbjWXc5pfIqi3G8YwFnTL
- ZADANIE OBOWIĄZKOWE!!!
Krzesełko przy ścianie – siła mięśni nóg
Wykonaj krzesełko przy ścianie, zmierz czas i wyślij wynik
nauczycielowi. Pokaz i opis zadania znajdziecie poniżej. Po powrocie do szkoły ćwiczenie powtórzymy.
Oprzyj się o ścianę, zachowaj kąt prosty pod kolanami, stopy na szerokość bioder. Pupa, plecy, ramiona – przylegają CAŁE do ściany. Pamiętaj o oddychaniu. Napnij brzuch.
https://www.youtube.com/watch?v=BScDqi2iSRo
- #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny
Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (06.12), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z pozostałych podjętych aktywności sportowych w minionym tygodniu.
Pamiętajcie:
- każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
- drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie
e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)
- za wykonanie krzesełka otrzymujecie ocenę
Poniżej podajemy adresy mailowe do nauczycieli WF (wysyłacie tylko do jednego):
Helena Romańska wfedukacjahr@gmail.com
Sławomir Masłowski wfedukacjasm@gmail.com
Temat: Kim jestem „ja”?
Dzień dobry! Rozpoczynamy serię zajęć poświęconych tożsamości. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut. Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 4 grudnia. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku – klasa ósma 30. 11 – 4.12. 20