1a
Zadania w załączniku – 22-26.03
Zadanie w załączniku – wieloryb
Posłuchajcie bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-chmurka-poprosila-dzieci-o-pomoc-czyta-ewa-konstancja-bulhak Jeśli macie ochotę na więcej, jest do niej karta pracy. Całość nie powinna Wam zająć więcej niż 20 minut. Powodzenia! Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
1b
Zadania w załączniku – 22-26.03
Zadanie w załączniku – wieloryb
Posłuchajcie bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-chmurka-poprosila-dzieci-o-pomoc-czyta-ewa-konstancja-bulhak Jeśli macie ochotę na więcej, jest do niej karta pracy. Całość nie powinna Wam zająć więcej niż 20 minut. Powodzenia! Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
2a
Zadania w załączniku – 22-26.03
Zadanie w załączniku – Ptaszek
Dzień dobry! Jako podsumowanie naszych zajęć o tym, co czują i czego potrzebują zwierzęta domowe wykonajcie kartę pracy z załącznika i wysłuchajcie opowieści: https://ninateka.pl/film/zolw-to-sie-nie-miesci-w-glowie-renata-piatkowska. Jak wiecie, mamy w szkole żółwia – jak myślicie, czy każdy z nas ma wpływ na to, by czuł się w naszej szkole dobrze? Co powinniśmy robić, a może czego robić nie powinniśmy, by tak było? Swoje przemyślenia i/lub rozwiązaną kartę pracy możecie wysłać mi na maila: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny do 26 marca. Zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 20 minut. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
2b
Zadania w załączniku – 22-26.03
Zadanie w załączniku – Ptaszek
Dzień dobry! Jako podsumowanie naszych zajęć o tym, co czują i czego potrzebują zwierzęta domowe wykonajcie kartę pracy z załącznika i wysłuchajcie opowieści: https://ninateka.pl/film/zolw-to-sie-nie-miesci-w-glowie-renata-piatkowska. Jak wiecie, mamy w szkole żółwia – jak myślicie, czy każdy z nas ma wpływ na to, by czuł się w naszej szkole dobrze? Co powinniśmy robić, a może czego robić nie powinniśmy, by tak było? Swoje przemyślenia i/lub rozwiązaną kartę pracy możecie wysłać mi na maila: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny do 26 marca. Zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 20 minut. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
3a
Zadania w załączniku – 22-26.03
Zadanie w załączniku – homar
Dzień dobry! Wysłuchajcie bajki: https://www.youtube.com/watch?v=oy4I4qDB1W4 (pamiętając o bezpiecznym korzystaniu z sieci) jako podsumowania naszych zajęć o przyjaznym otoczeniu dla wszystkich. Słuchając rozważcie – czy Wasze tworzone w szkole projekty (miast i osiedli) są kompletne, czy jeszcze coś byście do nich dodali? Miłego słuchania!
3b
Zadania w załączniku – 22-26.03
Zadanie w załączniku – homar
Dzień dobry! Wysłuchajcie bajki: https://www.youtube.com/watch?v=oy4I4qDB1W4 (pamiętając o bezpiecznym korzystaniu z sieci) jako podsumowania naszych zajęć o przyjaznym otoczeniu dla wszystkich. Słuchając rozważcie – czy Wasze tworzone w szkole projekty (miast i osiedli) są kompletne, czy jeszcze coś byście do nich dodali? Miłego słuchania!
4a
Temat: Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami.
Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Swoje refleksje po ich wykonaniu wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Katecheza w załączniku – klasy czwarte 22 – 26. 03. 2021
4b
Temat: Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami.
Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Swoje refleksje po ich wykonaniu wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Katecheza w załączniku – klasy czwarte 22 – 26. 03. 2021
4c
Temat: Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami.
Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Swoje refleksje po ich wykonaniu wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Katecheza w załączniku – klasy czwarte 22 – 26. 03. 2021
5a
Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.
Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Katecheza w załączniku – klasy piąte 22 – 26. 03. 2021
5b
Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.
Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Katecheza w załączniku – klasy piąte 22 – 26. 03. 2021
6a
Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.
Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 22 – 26. 03. 2021
6b
Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.
Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 22 – 26. 03. 2021
6c
Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.
Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 22 – 26. 03. 2021
6d
Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.
Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Katecheza w załączniku – klasy szóste 22 – 26. 03. 2021
7a
Temat: Starożytna triada.
Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania karty pracy (poświęćcie na nią od 20 do 40 minut), efekty wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 26 marca. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku – klasy siódme 22 – 26 03. 2021
7b
Temat: Starożytna triada.
Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania karty pracy (poświęćcie na nią od 20 do 40 minut), efekty wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 26 marca. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku – klasy siódme 22 – 26 03. 2021
8a
Temat: Starożytna triada.
Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania karty pracy (poświęćcie na nią od 20 do 40 minut), efekty wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 26 marca. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).
Katecheza w załączniku – klasa ósma 22 – 26 03. 2021