e-learning 22.03.2021 – 26.03.2021

1a

Zadania w załączniku – 22-26.03

Zadanie w załączniku – wieloryb

Posłuchajcie bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-chmurka-poprosila-dzieci-o-pomoc-czyta-ewa-konstancja-bulhak Jeśli macie ochotę na więcej, jest do niej karta pracy. Całość nie powinna Wam zająć więcej niż 20 minut. Powodzenia! Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

KARTA PRACY_CHMURKA

1b

Zadania w załączniku – 22-26.03

Zadanie w załączniku – wieloryb

Posłuchajcie bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-chmurka-poprosila-dzieci-o-pomoc-czyta-ewa-konstancja-bulhak Jeśli macie ochotę na więcej, jest do niej karta pracy. Całość nie powinna Wam zająć więcej niż 20 minut. Powodzenia! Jeśli chcecie pokazać mi efekty swojej pracy, wysyłajcie je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

KARTA PRACY_CHMURKA

2a

Zadania w załączniku – 22-26.03

Zadanie w załączniku – Ptaszek

Dzień dobry! Jako podsumowanie naszych zajęć o tym, co czują i czego potrzebują zwierzęta domowe wykonajcie kartę pracy z załącznika i wysłuchajcie opowieści: https://ninateka.pl/film/zolw-to-sie-nie-miesci-w-glowie-renata-piatkowska. Jak wiecie, mamy w szkole żółwia – jak myślicie, czy każdy z nas ma wpływ na to, by czuł się w naszej szkole dobrze? Co powinniśmy robić, a może czego robić nie powinniśmy, by tak było? Swoje przemyślenia i/lub rozwiązaną kartę pracy możecie wysłać mi na maila: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny do 26 marca. Zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 20 minut. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

KARTA PRACY_OPIEKA

2b

Zadania w załączniku – 22-26.03

Zadanie w załączniku – Ptaszek

Dzień dobry! Jako podsumowanie naszych zajęć o tym, co czują i czego potrzebują zwierzęta domowe wykonajcie kartę pracy z załącznika i wysłuchajcie opowieści: https://ninateka.pl/film/zolw-to-sie-nie-miesci-w-glowie-renata-piatkowska. Jak wiecie, mamy w szkole żółwia – jak myślicie, czy każdy z nas ma wpływ na to, by czuł się w naszej szkole dobrze? Co powinniśmy robić, a może czego robić nie powinniśmy, by tak było? Swoje przemyślenia i/lub rozwiązaną kartę pracy możecie wysłać mi na maila: beata.bozejewicz@gmail.com lub przez dziennik elektroniczny do 26 marca. Zadania nie powinny Wam zająć więcej niż 20 minut. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

KARTA PRACY_OPIEKA

3a

Zadania w załączniku – 22-26.03

Zadanie w załączniku – homar

Dzień dobry! Wysłuchajcie bajki: https://www.youtube.com/watch?v=oy4I4qDB1W4 (pamiętając o bezpiecznym korzystaniu z sieci) jako podsumowania naszych zajęć o przyjaznym otoczeniu dla wszystkich. Słuchając rozważcie – czy Wasze tworzone w szkole projekty (miast i osiedli) są kompletne, czy jeszcze coś byście do nich dodali? Miłego słuchania!

3b

Zadania w załączniku – 22-26.03

Zadanie w załączniku – homar

Dzień dobry! Wysłuchajcie bajki: https://www.youtube.com/watch?v=oy4I4qDB1W4 (pamiętając o bezpiecznym korzystaniu z sieci) jako podsumowania naszych zajęć o przyjaznym otoczeniu dla wszystkich. Słuchając rozważcie – czy Wasze tworzone w szkole projekty (miast i osiedli) są kompletne, czy jeszcze coś byście do nich dodali? Miłego słuchania!

4a

Zadania w załączniku – Klasa 4

Temat: Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami.

Karta pracy_SAVOIR-VIVRE

Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Swoje refleksje po ich wykonaniu wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 22 – 26. 03. 2021

4b

Zadania w załączniku – Klasa 4

Temat: Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami.

Karta pracy_SAVOIR-VIVRE

Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Swoje refleksje po ich wykonaniu wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 22 – 26. 03. 2021

4c

Zadania w załączniku – Klasa 4

Temat: Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami.

Karta pracy_SAVOIR-VIVRE

Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Swoje refleksje po ich wykonaniu wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 22 – 26. 03. 2021

5a

Zadania w załączniku – Klasa 5

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.

Karta pracy_SIŁA WOŁU

Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy piąte 22 – 26. 03. 2021

5b

Zadania w załączniku – Klasa 5

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.

Karta pracy_SIŁA WOŁU

Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy piąte 22 – 26. 03. 2021

6a

Zadania w załączniku – Klasa 6

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.

Karta pracy_SIŁA WOŁU

Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 22 – 26. 03. 2021

6b

Zadania w załączniku – Klasa 6

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.

Karta pracy_SIŁA WOŁU

Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 22 – 26. 03. 2021

6c

Zadania w załączniku – Klasa 6

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.

Karta pracy_SIŁA WOŁU

Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 22 – 26. 03. 2021

6d

Zadania w załączniku – Klasa 6

Temat: Mądrości dalekiego wschodu, cz. 1: Siła wołu.

Karta pracy_SIŁA WOŁU

Dzień dobry! Zajrzyjcie do karty pracy. Zadania nie powinny zająć Wam więcej niż 30 minut. Efekty wyślijcie mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 26 marca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

Katecheza w załączniku – klasy szóste 22 – 26. 03. 2021

7a

Zadania w załączniku – Klasa 7

Temat: Starożytna triada.

Karta pracy_TRIADA

Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania karty pracy (poświęćcie na nią od 20 do 40 minut), efekty wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 26 marca. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasy siódme 22 – 26 03. 2021

7b

Zadania w załączniku – Klasa 7

Temat: Starożytna triada.

Karta pracy_TRIADA

Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania karty pracy (poświęćcie na nią od 20 do 40 minut), efekty wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 26 marca. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasy siódme 22 – 26 03. 2021

8a

Temat: Starożytna triada.

Karta pracy_TRIADA

Dzień dobry! Zachęcam do rozwiązania karty pracy (poświęćcie na nią od 20 do 40 minut), efekty wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 26 marca. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasa ósma 22 – 26 03. 2021

image/svg+xml

Menu

Śledź nas