PRZEDSZKOLE
Kochani,
witam serdecznie w wyjątkowym tygodniu …
Wyjątkowym, ponieważ będziemy obchodzić Dzień Dziecka.
Z tej okazji życzę Wam dużo zdrowia, radości, wielu przyjaciół i wspaniałych zabaw przenoszących w świat fantazji.
Czy wiecie, że 1 czerwca to Międzynarodowy Dzień Dziecka ?
„Czy wy wiecie, jakie dzieci są na świecie?
Małe, średnie i te wielkie,
wszystkie pięknie uśmiechnięte”
Posłuchajcie wiersza MY DZIECI ŚWIATA
https://www.youtube.com/watch?v=zl_dYe03Yx0
Słuchaliście uważnie ? Jestem pewna że tak.
Spróbujcie odpowiedzieć na pytania poniżej.
- Kto ma zimny nos i mieszka w iglo?
- Kto szczyci się gorącym kontynentem?
- Gdzie została odkryta czekolada?
- Kto ma bardzo zadowoloną minkę?
- Komu wianek z kwiatów szyję otula …i lubi tańczyć hula?
- Kto pochodzi z kraju pachnącej wiśni?
- Kto podróżuje na indyjskim słoniu?
- Kogo przodkowie na głowach nosili pióropusze ?
Zadanie; Plac Zabaw, cz.4, str. 26a,27.
Czy lubicie piosenki, które śpiewa Majka Jeżowska.
Jeśli tak, to ta również Wam się spodoba.
https://www.youtube.com/watch?v=gCoFVxMit4o
Każdy człowiek zanim stanie się dorosłym, najpierw jest dzieckiem. Tak się dzieje na całym świecie, na każdym kontynencie.
Chcesz się dowiedzieć jakimi słowami dzieci witają się na całym świecie i co znaczy skrót KOPD ? Zapraszam na krótki film.
https://www.youtube.com/watch?v=b5d34qv-C1s
Nauczmy się wierszyka :
Klaśnij ze mną – raz, dwa, trzy.
Cztery, pięć – pomachaj rękami.
Sześć, siedem, osiem – pomachaj biodrami
Dziewięć, dziesięć – skłoń się nisko.
To na powitanie jeszcze nie wszystko !
- Hoi![hoj] – po holendersku
- Hello![helom] – po angielsku
- Saludo! – po hiszpańsku
- Ciao![ciał] – po włosku
- Ohayo![ohajo] – po japońsku
- Bonjour![bążur] – po francusku
Teraz posłuchaj piosenki o tym, jakie prawa mają dzieci.
https://www.youtube.com/watch?v=zwS_J432Skc
zadanie; Plac Zabaw, cz.4, str.25,26.
Dla chętnych:
Odpocznij sobie przy piosence „Jesteśmy dziećmi, chcemy miłości”
https://www.youtube.com/watch?v=7K3_mSb1zRQ
zadanie; Plac zabaw, cz.4, str.25a
Pozdrawiam
Agnieszka Kukuła
W tym tygodniu będziemy obchodzić Dzień Dziecka 😊. Czekają na nas nowe zabawy
i opowieści. Zobaczcie co dla Was przygotowałam 😊
https://www.youtube.com/watch?v=4tZK3mNaOJE
Poskakaliście ? Zabieramy się do pracy, zobaczcie jak bawią się dzieci i uzupełnijcie ilustrację- 4 latki Plac zabaw s.41,42,
3 latki-karty pracy s.54 – karty pracy, s.54, 3-latki, zabawy
Zabawy matematyczne- 3 latki s.31, – zab. mat. s.31, 3-latki, zabawki
zabawy matematyczne – 4 latki s.25,26 – zab. mat. s.25, 4-latki
zab. mat. s. 26, 4-latki
A teraz zabaw część 2, zapraszam 😊
https://www.youtube.com/watch?v=-_AEFmTzS6k&t=62s
Spróbujcie połączyć zabawkę z jego cieniem- 3-4 latki, motoryka s.59 – zabawki i cień, s.59, motoryka
Kolejna propozycja to „ Maluj-bajka ” , może się Wam spodoba.
https://www.youtube.com/watch?v=wTp1XvCSwsY
Na koniec zabawy dla chętnych:
https://www.youtube.com/watch?v=FBM-o-jqsLg
https://www.youtube.com/watch?v=DZ9finhp7BA&t=32s
Ćwiczenia dla zgrabnej rączki:
robot po liniach – thumbnail_robot po liniach
zabawki z literą – thumbnail_zabawki z literą
liczę piłeczki – liczę piłeczki
Obejrzyjcie filmy i pomyślcie, kim chcielibyście być w przyszłości 😊
https://www.youtube.com/watch?v=zYkJUgCDdyc
https://www.youtube.com/watch?v=_NiXDHBpSh8
Już wiecie kim będziecie w przyszłości? Zapytajcie rodziców o to jakie zawody wykonują, porozmawiamy na tym na zajęciach online.
Powodzenia
Małgosia Mrowińska
PIOSENKI
RIBI DIBI
tekst
muzyka
https://drive.google.com/file/d/1RMGi5qEQSOH7XvG3U2bAgOrlvMHbPjUX/view?usp=sharing
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1o9TnpORVJZmlkbS79FZW7LS-ZVqmafBUkJrRes8c4iU/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/1mSDOJjrSUVP7Hzb1kNGUC2GXAolVqpI6/view?usp=sharing
PODARUJMY MAMIE
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/13SDPKFQK9LcOs57ba9p7L1Rqilrs8bJ4fX-emtS0GUc/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/154G-d1vgRgmPvxU_S-DBsgMrnciMgLNO/view?usp=sharing
DAJ MI RĘKĘ TATO
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing
KOLOROWE OBRAZKI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8
JEŻYK
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N
PIEGOWATA PIOSENKA
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
KLASA 0A
Zadania dla kl.0a na tydzień 1.06.-5.06.
https://drive.google.com/drive/folders/1JXm19xThQgOBXr3l46MVe4pf3RceMwp4?usp=sharing
Poniedziałek 1.06.
z1 – przeczytaj sylaby i wyrazy (na głos), zrób rebusy, utwórz wyrazy i znajdź litery „H i h” (KP 4 s. 19)
z2 – ozdób litery według własnego pomysłu, otocz pętlami wskazane litery, napisz po śladzie (KP4 s. 19)
z3 – dorysuj elementy szlaczków dowolnymi literami, pokoloruj figury jednego rodzaju na ten sam kolor, policz je i zaznacz ich liczbę
z4 – oblicz i wstaw znaki: <,>,=, uzupełnij grafy matematyczne
z5 – dokończ rysunki
Wtorek 2.06.
z6 – przeczytaj, wytnij podpisy i przyklej w odpowiednie miejsca (KP4 s. 20)
z7 – połącz kropki i narysuj szlaczek, napisz litery i zdanie ( PiL s.72 )
z8 – przyjrzyj się obrazkom i otocz pętlami osoby, które mieszkają w tym domu, połącz je liniami z właściwymi oknami
z9 – uzupełnij „ matematyczne słoneczka”
z10 – przeczytaj tekst, przepisz zdania, narysuj 4 zwierzęta, które możesz zobaczyć w zoo
Środa 3.06.
z11 – pokoloruj obrazki, ułóż z nalepek imiona (lub napisz) (KP4 s.21)
z12 – rozwiąż zadanie z treścią (PiL s.73)
Czytanka s.74 – wysłuchaj lub przeczytaj wiersz, zaznacz wszystkie literki „H i h”, przeczytaj tekst pod obrazkami ( 3 razy i na głos np. dla mamy lub taty )
z13 – dorysuj takie same elementy, w każdym rządku innym kolorem, znajdź pary jednakowych serc, każdą parę pokoloruj na inny kolor, policz serca, które zastały
z14 – przyjrzyj się zdjęciom, przeczytaj zdania, pokoloruj ramki ze zdaniami, które opisują sytuację przedstawioną na zdjęciach
z15 – rozwiąż zadania z treścią
Czwartek 4.06.
z16 – przyjrzyj się obrazkom, pod każdym napisz pierwszą literę nazwy obrazka, otocz pętlą te rzeczy, które Supełek powinien zabrać nad morze (KP4 s. 21)
z17 – uzupełnij działania (KP4 s.22)
z18 – zaprowadź Indian do wioski zgodnie z instrukcją, pokoloruj obrazki (KP4 s.22)
z19 – napisz wyrazy po śladzie, takie same wyrazy otocz pętlami, napisz wyrazy po śladzie na zielono te które kojarzą ci się z czymś przyjemnym, a na czerwono te, które kojarzą się z czymś nieprzyjemnym, połącz wyrazy z właściwymi symbolami emocji
z20 – wpisz brakujące liczby, dokończ szlaczki, wykonaj działania w „łańcuszku matematycznym”
Piątek 5.06.
z21 – uważnie przyjrzyj się górnemu obrazkowi i pokoloruj dolny zgodnie z podanym kodem
z22 – ułóż z liter wyrazy – napisz je we właściwej kolejności, połącz wyraz z odpowiednim obrazkiem
z23 – odszukaj nazwy obrazków w śród liter w kolejnych rzędach tabelki, otocz te wyrazy pętlami, w kratki wpisz cyfry odpowiadające rzędom, w których znajduje się ten wyraz
z24 – dokończ korale dla mamy i krawat dla taty
z25 – uzupełnij tabelkę (możesz wybrać jedną, ale zachęcam do zrobienia też drugiej, narysuj figury geometryczne i pokoloruj je
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien10
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
Karty Pracy przygotowane są w 2 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.
1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;
2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;
Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word, print screen) odsyłać do piątku 12.06.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
¡Adiós Niñas y Niños!
Zadanie Lego w załączniku – motyl
Do zobaczenia!
RIBI DIBI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1cP3-xwzgjCs7PJzVEvVFeWKp99bL2jaoPlQXHhtpHec/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/1RMGi5qEQSOH7XvG3U2bAgOrlvMHbPjUX/view?usp=sharing
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1o9TnpORVJZmlkbS79FZW7LS-ZVqmafBUkJrRes8c4iU/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/1mSDOJjrSUVP7Hzb1kNGUC2GXAolVqpI6/view?usp=sharing
PODARUJMY MAMIE
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/13SDPKFQK9LcOs57ba9p7L1Rqilrs8bJ4fX-emtS0GUc/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/154G-d1vgRgmPvxU_S-DBsgMrnciMgLNO/view?usp=sharing
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing
KOLOROWE OBRAZKI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8
JEŻYK
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N
PIEGOWATA PIOSENKA
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1r06O76r2nt7yqPgyD_WQk7XqJDBxFPcj
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Lato_na_wsi_T.pdf
http://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/8-Jak-dba%C4%87-o-mam%C4%99.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Róża_i_jeż_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Plastuś.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Dwa-światy.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/02/Uściskam-mamę.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Urodzinowy_prezent_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Orkiestra_gra_T.pdf
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
Tematyka: NUDA.
Wysłuchajcie historyjki o nudzie z „Wielkiej księgi uczuć”: https://www.youtube.com/watch?v=yBqpSTj-96I. Ile sposobów na nudę wychwyciliście? Stwórzcie rysunek na którym przedstawiacie swoje sprawdzone sposoby na nudę.
Chętnym proponuję dodatkowo wysłuchanie bajki: https://ninateka.pl/film/ogrod-hortensji-agnieszka-usakiewicz – co sądzicie o plotkowaniu? Czy to dobry sposób na nudę?
Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 8 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Propozycja ćwiczeń na najbliższy tydzień:
KLASA 1A
Materiały w załączniku – Zintegrowane 01-05.06.2020 1a
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien10
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
Karty Pracy przygotowane są w 2 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.
1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;
2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;
Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word) odsyłać do wtorku 09.06.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.
¡Adiós Niñas y Niños!
Materiały Lego w załączniku – wieloryb
Witajcie
Obejrzyjcie sobie naszą planszę do gry i poćwiczcie strony, które sprawiają Wam trudność – Plansza do gry 1a 1b
Pozdrowienia!
Krystian Kokot
RIBI DIBI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1cP3-xwzgjCs7PJzVEvVFeWKp99bL2jaoPlQXHhtpHec/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/1RMGi5qEQSOH7XvG3U2bAgOrlvMHbPjUX/view?usp=sharing
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1o9TnpORVJZmlkbS79FZW7LS-ZVqmafBUkJrRes8c4iU/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/1mSDOJjrSUVP7Hzb1kNGUC2GXAolVqpI6/view?usp=sharing
PODARUJMY MAMIE
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/13SDPKFQK9LcOs57ba9p7L1Rqilrs8bJ4fX-emtS0GUc/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/154G-d1vgRgmPvxU_S-DBsgMrnciMgLNO/view?usp=sharing
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing
KOLOROWE OBRAZKI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8
JEŻYK
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N
PIEGOWATA PIOSENKA
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1r06O76r2nt7yqPgyD_WQk7XqJDBxFPcj
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Lato_na_wsi_T.pdf
http://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/8-Jak-dba%C4%87-o-mam%C4%99.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Róża_i_jeż_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Plastuś.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Dwa-światy.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/02/Uściskam-mamę.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Urodzinowy_prezent_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Orkiestra_gra_T.pdf
Damian Droszcz
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
Temat: Z Panem Jezusem idziemy przez miasta i wsie – Boże Ciało
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was serdecznie i zapraszam do porozmawiania o Uroczystości Bożego Ciała! Proszę, żebyście odmówili modlitwę „Ojcze nasz”.
Poprosiliście Pana Jezusa , aby Was prowadził, bo na pewno chcecie iść za Nim po Waszych drogach, by w końcu razem z Nim dojść do Nieba. Przed nami wielka uroczystość, podczas której możemy rzeczywiście iść za Jezusem po naszych drogach. Ta uroczystość nazywa się Boże Ciało.
Przy pomocy Rodziców znajdź w Internecie złote naczynie. Nazywa się ono monstrancja. Najczęściej kształtem przypomina słońce, wewnątrz niej znajduje się duże koło. Jest pięknie zdobiona, wykonana ze złota lub pozłacana, na jej szczycie znajduje się krzyż.
W monstrancji jest obecny Pan Jezus pod postacią białego chleba – Hostii. Monstrancję z Panem Jezusem można zobaczyć przy Bożym grobie w kościele.
Kapłan umieszcza Ciało Pana Jezusa w monstrancji, aby wszyscy mogli być blisko Niego, by mogli Go wielbić.
Opowiem Wam teraz o procesji Bożego Ciała.
Procesja to uroczysty pochód ludzi, którzy się modlą. Raz w roku odbywa
się uroczysta procesja Bożego Ciała. Po Mszy Świętej kapłan bierze w swoje
dłonie monstrancję z Panem Jezusem, a za nim podążają wierni. W ten sposób
wyznają wiarę i miłość swojemu Bogu oraz dziękują za to, że pozostał
pod postacią chleba. Dzieci w tej procesji mają szczególne miejsce. Niosą
poduszki, szarfy, dziewczynki sypią kwiaty, a chłopcy mogą np. nieść różaniec
albo dzwonić dzwonkami.
Procesja zatrzymuje się przy przygotowanych wcześniej czterech ołtarzach,
gdzie czytana jest Ewangelia. Przy każdym ołtarzu kapłan błogosławi monstrancją,
w której jest Najświętszy Sakrament – Pan Jezus ukryty w chlebie.
Pan Jezus każdego roku wędruje ulicami miast, miasteczek i wsi.
Trasa tej wędrówki jest pięknie udekorowana: chorągiewkami, kwiatami…, a w oknach domów widać często obrazy Pana Jezusa. Ludzie robią te
dekoracje, bo wiedzą, że pośród nich wędruje sam Bóg. Chcą oddać Mu jak
największą cześć.
Po procesji Pan Jezus wraca do kościoła i tam codziennie czeka na nas
ukryty w tabernakulum. Czeka i bardzo się cieszy, gdy Go odwiedzamy.
Pan Jezus bardzo nas kocha. Chce być blisko, dlatego pozostał wśród nas. Powinniśmy,
więc okazać Mu swoją miłość w czasie uroczystości Bożego Ciała. Pomyślcie, jak możecie okazać miłość Panu jezusowi i powiedzcie to Rodzicom.
Spróbujcie nauczyć się pieśni „Wielbię Ciebie”
https://www.youtube.com/watch?v=lR8gCSQMTVE
Zadanie domowe do odesłania: pod tematem narysujcie, proszę, monstrancję i poproście Rodziców, żeby wysłali Wasze poprzednie piękne zadania domowe na mój adres: beatriczez@tlen.pl. Żeby prace nie trafiały do spamu, proszę w temacie napisać: Zadania (imię i nazwisko, klasa – bez nawiasu ).
Pozdrawiam Waszych Rodziców i Was J
Szczęść Boże!
Beata Zawal
Z okazji Dnia Dziecka życzę Wam uśmiechu, wiele radości, jak najmniej trosk, wspaniałych koleżanek i kolegów oraz spełnienia marzeń:
https://www.youtube.com/watch?v=rPDmDK9zuFQ&feature=youtu.be
Tematyka: NUDA.
Wysłuchajcie historyjki o nudzie z „Wielkiej księgi uczuć”: https://www.youtube.com/watch?v=yBqpSTj-96I. Ile sposobów na nudę wychwyciliście? Stwórzcie rysunek na którym przedstawiacie swoje sprawdzone sposoby na nudę.
Chętnym proponuję dodatkowo wysłuchanie bajki: https://ninateka.pl/film/ogrod-hortensji-agnieszka-usakiewicz – co sądzicie o plotkowaniu? Czy to dobry sposób na nudę?
Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 8 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Propozycja ćwiczeń na najbliższy tydzień:
KLASA 1B
Materiały w załączniku – Zintegrowane 01-05.06.2020 1b
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien10
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
Karty Pracy przygotowane są w 2 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.
1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;
2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;
Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word) odsyłać do wtorku 09.06.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.
¡Adiós Niñas y Niños!
Materiały Lego w załączniku – wieloryb
Witajcie
Obejrzyjcie sobie naszą planszę do gry i poćwiczcie strony, które sprawiają Wam trudność – Plansza do gry 1a 1b
Pozdrowienia!
Krystian Kokot
RIBI DIBI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1cP3-xwzgjCs7PJzVEvVFeWKp99bL2jaoPlQXHhtpHec/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/1RMGi5qEQSOH7XvG3U2bAgOrlvMHbPjUX/view?usp=sharing
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1o9TnpORVJZmlkbS79FZW7LS-ZVqmafBUkJrRes8c4iU/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/1mSDOJjrSUVP7Hzb1kNGUC2GXAolVqpI6/view?usp=sharing
PODARUJMY MAMIE
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/13SDPKFQK9LcOs57ba9p7L1Rqilrs8bJ4fX-emtS0GUc/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/154G-d1vgRgmPvxU_S-DBsgMrnciMgLNO/view?usp=sharing
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/10BJ2Ty_JexqAQ9Utc7HS1bASe6a2kjyZrJTauNY6X0c/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/file/d/10aQtlVLfx9emKGccC2BO16wwpSQUj5cv/view?usp=sharing
KOLOROWE OBRAZKI
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1RZ5ikC_3sNgOMvquWmZfL9GWv97oRv7CPTqubmpjCCM/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1h8WJ8sfSMh5pRc6QBKyrcMrASTcr40s8
JEŻYK
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1U8XcI5XeVULRpYwMDkDRjYWUSzjwTBG4BcH3b_tptok/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1o5Rxp5GxesfRoL0ax4R8tr_ql1BRx68N
PIEGOWATA PIOSENKA
tekst
https://docs.google.com/presentation/d/1laLVT3HmNzeJNpONL8KEqLJXAgAHNyap36qTXY5fRT4/edit?usp=sharing
muzyka
https://drive.google.com/open?id=1r06O76r2nt7yqPgyD_WQk7XqJDBxFPcj
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Lato_na_wsi_T.pdf
http://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/8-Jak-dba%C4%87-o-mam%C4%99.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Czekolady_ach_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Róża_i_jeż_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Plastuś.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Dwa-światy.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/02/Uściskam-mamę.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Urodzinowy_prezent_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Orkiestra_gra_T.pdf
Damian Droszcz
Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.
Temat: Z Panem Jezusem idziemy przez miasta i wsie – Boże Ciało
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was serdecznie i zapraszam do porozmawiania o Uroczystości Bożego Ciała! Proszę, żebyście odmówili modlitwę „Ojcze nasz”.
Poprosiliście Pana Jezusa , aby Was prowadził, bo na pewno chcecie iść za Nim po Waszych drogach, by w końcu razem z Nim dojść do Nieba. Przed nami wielka uroczystość, podczas której możemy rzeczywiście iść za Jezusem po naszych drogach. Ta uroczystość nazywa się Boże Ciało.
Przy pomocy Rodziców znajdź w Internecie złote naczynie. Nazywa się ono monstrancja. Najczęściej kształtem przypomina słońce, wewnątrz niej znajduje się duże koło. Jest pięknie zdobiona, wykonana ze złota lub pozłacana, na jej szczycie znajduje się krzyż.
W monstrancji jest obecny Pan Jezus pod postacią białego chleba – Hostii. Monstrancję z Panem Jezusem można zobaczyć przy Bożym grobie w kościele.
Kapłan umieszcza Ciało Pana Jezusa w monstrancji, aby wszyscy mogli być blisko Niego, by mogli Go wielbić.
Opowiem Wam teraz o procesji Bożego Ciała.
Procesja to uroczysty pochód ludzi, którzy się modlą. Raz w roku odbywa
się uroczysta procesja Bożego Ciała. Po Mszy Świętej kapłan bierze w swoje
dłonie monstrancję z Panem Jezusem, a za nim podążają wierni. W ten sposób
wyznają wiarę i miłość swojemu Bogu oraz dziękują za to, że pozostał
pod postacią chleba. Dzieci w tej procesji mają szczególne miejsce. Niosą
poduszki, szarfy, dziewczynki sypią kwiaty, a chłopcy mogą np. nieść różaniec
albo dzwonić dzwonkami.
Procesja zatrzymuje się przy przygotowanych wcześniej czterech ołtarzach,
gdzie czytana jest Ewangelia. Przy każdym ołtarzu kapłan błogosławi monstrancją,
w której jest Najświętszy Sakrament – Pan Jezus ukryty w chlebie.
Pan Jezus każdego roku wędruje ulicami miast, miasteczek i wsi.
Trasa tej wędrówki jest pięknie udekorowana: chorągiewkami, kwiatami…, a w oknach domów widać często obrazy Pana Jezusa. Ludzie robią te
dekoracje, bo wiedzą, że pośród nich wędruje sam Bóg. Chcą oddać Mu jak
największą cześć.
Po procesji Pan Jezus wraca do kościoła i tam codziennie czeka na nas
ukryty w tabernakulum. Czeka i bardzo się cieszy, gdy Go odwiedzamy.
Pan Jezus bardzo nas kocha. Chce być blisko, dlatego pozostał wśród nas. Powinniśmy,
więc okazać Mu swoją miłość w czasie uroczystości Bożego Ciała. Pomyślcie, jak możecie okazać miłość Panu jezusowi i powiedzcie to Rodzicom.
Spróbujcie nauczyć się pieśni „Wielbię Ciebie”
https://www.youtube.com/watch?v=lR8gCSQMTVE
Zadanie domowe do odesłania: pod tematem narysujcie, proszę, monstrancję i poproście Rodziców, żeby wysłali Wasze poprzednie piękne zadania domowe na mój adres: beatriczez@tlen.pl. Żeby prace nie trafiały do spamu, proszę w temacie napisać: Zadania (imię i nazwisko, klasa – bez nawiasu ).
Pozdrawiam Waszych Rodziców i Was J
Szczęść Boże!
Beata Zawal
Z okazji Dnia Dziecka życzę Wam uśmiechu, wiele radości, jak najmniej trosk, wspaniałych koleżanek i kolegów oraz spełnienia marzeń:
https://www.youtube.com/watch?v=rPDmDK9zuFQ&feature=youtu.be
Tematyka: NUDA.
Wysłuchajcie historyjki o nudzie z „Wielkiej księgi uczuć”: https://www.youtube.com/watch?v=yBqpSTj-96I. Ile sposobów na nudę wychwyciliście? Stwórzcie rysunek na którym przedstawiacie swoje sprawdzone sposoby na nudę.
Chętnym proponuję dodatkowo wysłuchanie bajki: https://ninateka.pl/film/ogrod-hortensji-agnieszka-usakiewicz – co sądzicie o plotkowaniu? Czy to dobry sposób na nudę?
Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 8 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
Propozycja ćwiczeń na najbliższy tydzień:
KLASA 2A
Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!
W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.
https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien10
Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.
Karty Pracy przygotowane są w 2 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.
1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;
2.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.
Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.
Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word) odsyłać do środy 10.06.2020 r. na adres:
W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.
Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”
Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.
¡Adiós Niñas y Niños!
Materiały w załączniku – gitara
RIBI DIBI
https://drive.google.com/file/d/1RMGi5qEQSOH7XvG3U2bAgOrlvMHbPjUX/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1YiuZyI2j_8PohcxNYdJTjZhYpgFQpRwn/view?usp=sharing
LATO NA WSI
https://www.youtube.com/watch?v=4RSUtxOY5oo
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Lato_na_wsi_T.pdf
http://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/8-Jak-dba%C4%87-o-mam%C4%99.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kocham_mam%C4%99_T.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=h8F36EbRzHc
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Słodki_strach_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Moje_hobby_to_marzenia_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Pozytywnie_tak_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Straszny_budzik_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Coś_we_mnie_zawsze_gra_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mriwka_Skuwka…_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kolorowe_sny_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Tęcza.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Piosenka_na_zły_czas_T.pdf
W RYTMIE DESZCZU
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/W-rytmie-deszczu.pdf
ZA ZAKRĘTEM
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
Propozycja ćwiczeń na najbliższy tydzień:
Tematyka: WYTRWAŁOŚĆ.
Czy wiecie do czego potrzebna jest wytrwałość? Posłuchajcie historyjki: https://www.youtube.com/watch?v=t0FsZau4kd0 a następnie wykonajcie rysunek (lub opis), na którym przedstawiacie siebie w przyszłości (kim chciałbyś/chciałabyś być?). Chętni niech stworzą drugi rysunek (lub opis), na którym przedstawią plan, jak zamierzają osiągnąć swój cel.
Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 8 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
KLASA 2B
Zadania dodatkowe i gry klasy
Materiały w załączniku – gitara
RIBI DIBI
https://drive.google.com/file/d/1RMGi5qEQSOH7XvG3U2bAgOrlvMHbPjUX/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1YiuZyI2j_8PohcxNYdJTjZhYpgFQpRwn/view?usp=sharing
LATO NA WSI
https://www.youtube.com/watch?v=4RSUtxOY5oo
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Lato_na_wsi_T.pdf
http://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/8-Jak-dba%C4%87-o-mam%C4%99.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kocham_mam%C4%99_T.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=h8F36EbRzHc
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Słodki_strach_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Moje_hobby_to_marzenia_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Pozytywnie_tak_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Straszny_budzik_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Coś_we_mnie_zawsze_gra_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mriwka_Skuwka…_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kolorowe_sny_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Tęcza.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Piosenka_na_zły_czas_T.pdf
W RYTMIE DESZCZU
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/W-rytmie-deszczu.pdf
ZA ZAKRĘTEM
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
Propozycja ćwiczeń na najbliższy tydzień:
Teatr – występy dzieci:
Tematyka: WYTRWAŁOŚĆ.
Czy wiecie do czego potrzebna jest wytrwałość? Posłuchajcie historyjki: https://www.youtube.com/watch?v=t0FsZau4kd0 a następnie wykonajcie rysunek (lub opis), na którym przedstawiacie siebie w przyszłości (kim chciałbyś/chciałabyś być?). Chętni niech stworzą drugi rysunek (lub opis), na którym przedstawią plan, jak zamierzają osiągnąć swój cel.
Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 8 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
KLASA 3A
DODATKOWE:
Materiały Lego w załączniku – kangur
RIBI DIBI
https://drive.google.com/file/d/1RMGi5qEQSOH7XvG3U2bAgOrlvMHbPjUX/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1YiuZyI2j_8PohcxNYdJTjZhYpgFQpRwn/view?usp=sharing
LATO NA WSI
https://www.youtube.com/watch?v=4RSUtxOY5oo
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Lato_na_wsi_T.pdf
http://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/8-Jak-dba%C4%87-o-mam%C4%99.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kocham_mam%C4%99_T.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=h8F36EbRzHc
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Słodki_strach_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Moje_hobby_to_marzenia_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Pozytywnie_tak_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Straszny_budzik_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Coś_we_mnie_zawsze_gra_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mriwka_Skuwka…_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kolorowe_sny_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Tęcza.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Piosenka_na_zły_czas_T.pdf
W RYTMIE DESZCZU
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/W-rytmie-deszczu.pdf
ZA ZAKRĘTEM
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
Propozycja ćwiczeń na najbliższy tydzień:
Temat: Liturgia słowa – dialog Boga z Kościołem
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was na kolejnej katechezie.
To już czwarta lekcja, na której będziemy mówić o Mszy Świętej. Przypominam od razu, że przeżywamy w Kościele pierwszy rok poświęcony Eucharystii. Msza Święta jest najważniejsza i dlatego aż przez trzy lata Kościół zwraca na nią uwagę.
Dzisiaj zatrzymamy się na liturgii słowa, czyli części, która polega na umiejętnym słuchaniu i opowiadaniu.
Dziś Pan Jezus wzywa nas do słuchania tego, co mówi do nas Bóg Ojciec. W każda niedzielę i każde święto słuchamy Jego słów, które opowiadają o Jego cudownych dziełach i budzą w nas podziw, radość i odwagę do przezwyciężania trudności w codziennym życiu.
Proszę, byście wysłuchali bardzo uważnie katechezy, którą poprowadzi ksiądz. Potem będą zadania i wyjdzie z nich zwycięsko ten, kto uważnie będzie słuchał
https://www.youtube.com/watch?v=39TjjUEY8PU
Teraz krótki filmik przypominający jeszcze wiadomości:
https://www.youtube.com/watch?v=8YadjXPTbqA&feature=youtu.be
Teraz czas na sprawdzenie siebie i spojrzenie, ile zapamiętaliście z tej katechezy.
A teraz sprawdzian wiedzy. Ciekawa jestem, jak szybko i na ile poprawnie wykonacie polecenia. Życzę oczywiście powodzenia!
Ułóż we właściwej kolejności części Liturgii Słowa https://learningapps.org/view5036832
Połącz w pary części Liturgii Słowa oraz ich znaczenie https://learningapps.org/view3429725
Na zakończenie jako modlitwę proponuję zaśpiewać piosenkę:
https://www.youtube.com/watch?v=2eUYHfip6ag&feature=youtu.be
Uzupełnijcie, proszę ćwiczenia.
Kochani, z okazji Dnia Dziecka życzę Wam niegasnącego uśmiechu, wiele radości, jak najprzyjemniejszych chwil, samych sukcesów w nauce, wspaniałych koleżanek i kolegów i spełnienia Waszych dziecięcych marzeń, a także opieki Pana Jezusa i Maryi. Posłuchajcie piosenki i nie tylko J
https://www.youtube.com/watch?v=rPDmDK9zuFQ&feature=youtu.be
KLASA 3B
DODATKOWE:
Materiały Lego w załączniku – kangur
RIBI DIBI
https://drive.google.com/file/d/1RMGi5qEQSOH7XvG3U2bAgOrlvMHbPjUX/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1YiuZyI2j_8PohcxNYdJTjZhYpgFQpRwn/view?usp=sharing
LATO NA WSI
https://www.youtube.com/watch?v=4RSUtxOY5oo
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Lato_na_wsi_T.pdf
http://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/8-Jak-dba%C4%87-o-mam%C4%99.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kocham_mam%C4%99_T.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=h8F36EbRzHc
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Słodki_strach_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Moje_hobby_to_marzenia_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Pozytywnie_tak_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Straszny_budzik_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Coś_we_mnie_zawsze_gra_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mriwka_Skuwka…_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kolorowe_sny_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Tęcza.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Piosenka_na_zły_czas_T.pdf
W RYTMIE DESZCZU
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/W-rytmie-deszczu.pdf
ZA ZAKRĘTEM
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
Propozycja ćwiczeń na najbliższy tydzień:
Tematyka: WYTRWAŁOŚĆ.
Czy wiecie do czego potrzebna jest wytrwałość? Posłuchajcie historyjki: https://www.youtube.com/watch?v=t0FsZau4kd0 a następnie wykonajcie rysunek (lub opis), na którym przedstawiacie siebie w przyszłości (kim chciałbyś/chciałabyś być?). Chętni niech stworzą drugi rysunek (lub opis), na którym przedstawią plan, jak zamierzają osiągnąć swój cel.
Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 8 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).
KLASA 3C
DODATKOWE:
Materiały Lego w załączniku – kangur
RIBI DIBI
https://drive.google.com/file/d/1RMGi5qEQSOH7XvG3U2bAgOrlvMHbPjUX/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1YiuZyI2j_8PohcxNYdJTjZhYpgFQpRwn/view?usp=sharing
LATO NA WSI
https://www.youtube.com/watch?v=4RSUtxOY5oo
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Lato_na_wsi_T.pdf
http://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/01/8-Jak-dba%C4%87-o-mam%C4%99.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kocham_mam%C4%99_T.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=h8F36EbRzHc
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Słodki_strach_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Moje_hobby_to_marzenia_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Pozytywnie_tak_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Straszny_budzik_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Coś_we_mnie_zawsze_gra_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Mriwka_Skuwka…_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Kolorowe_sny_T.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2017/12/Tęcza.pdf
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2016/01/Piosenka_na_zły_czas_T.pdf
W RYTMIE DESZCZU
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/W-rytmie-deszczu.pdf
ZA ZAKRĘTEM
https://wygrajsukces.com.pl/wp-content/uploads/2019/01/Za-zakrętem.pdf
Propozycja ćwiczeń na najbliższy tydzień:
Temat: Liturgia słowa – dialog Boga z Kościołem
Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Witam Was na kolejnej katechezie.
To już czwarta lekcja, na której będziemy mówić o Mszy Świętej. Przypominam od razu, że przeżywamy w Kościele pierwszy rok poświęcony Eucharystii. Msza Święta jest najważniejsza i dlatego aż przez trzy lata Kościół zwraca na nią uwagę.
Dzisiaj zatrzymamy się na liturgii słowa, czyli części, która polega na umiejętnym słuchaniu i opowiadaniu.
Dziś Pan Jezus wzywa nas do słuchania tego, co mówi do nas Bóg Ojciec. W każda niedzielę i każde święto słuchamy Jego słów, które opowiadają o Jego cudownych dziełach i budzą w nas podziw, radość i odwagę do przezwyciężania trudności w codziennym życiu.
Proszę, byście wysłuchali bardzo uważnie katechezy, którą poprowadzi ksiądz. Potem będą zadania i wyjdzie z nich zwycięsko ten, kto uważnie będzie słuchał
https://www.youtube.com/watch?v=39TjjUEY8PU
Teraz krótki filmik przypominający jeszcze wiadomości:
https://www.youtube.com/watch?v=8YadjXPTbqA&feature=youtu.be
Teraz czas na sprawdzenie siebie i spojrzenie, ile zapamiętaliście z tej katechezy.
A teraz sprawdzian wiedzy. Ciekawa jestem, jak szybko i na ile poprawnie wykonacie polecenia. Życzę oczywiście powodzenia!
Ułóż we właściwej kolejności części Liturgii Słowa https://learningapps.org/view5036832
Połącz w pary części Liturgii Słowa oraz ich znaczenie https://learningapps.org/view3429725
Na zakończenie jako modlitwę proponuję zaśpiewać piosenkę:
https://www.youtube.com/watch?v=2eUYHfip6ag&feature=youtu.be
Uzupełnijcie, proszę ćwiczenia.
Kochani, z okazji Dnia Dziecka życzę Wam niegasnącego uśmiechu, wiele radości, jak najprzyjemniejszych chwil, samych sukcesów w nauce, wspaniałych koleżanek i kolegów i spełnienia Waszych dziecięcych marzeń, a także opieki Pana Jezusa i Maryi. Posłuchajcie piosenki i nie tylko J
https://www.youtube.com/watch?v=rPDmDK9zuFQ&feature=youtu.be
Tematyka: WYTRWAŁOŚĆ.
Czy wiecie do czego potrzebna jest wytrwałość? Posłuchajcie historyjki: https://www.youtube.com/watch?v=t0FsZau4kd0 a następnie wykonajcie rysunek (lub opis), na którym przedstawiacie siebie w przyszłości (kim chciałbyś/chciałabyś być?). Chętni niech stworzą drugi rysunek (lub opis), na którym przedstawią plan, jak zamierzają osiągnąć swój cel.
Na zadania powinniście poświęcić od 20 do 40 minut. Powodzenia! Efekty swojej pracy możecie przesyłać mi przez dziennik elektroniczny lub mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 8 czerwca. Praca będzie oceniona tak jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).