e-learning 27.04 – 30.04

PRZEDSZKOLE

Polska to nasz dom…

Polska to kraj, który z jednej strony otacza morze, a z drugiej góry.

Polska to piękne krajobrazy morza, gór, łąk i lasów.

Polska to również rzeki, najdłuższą jest Wisła,  przepływa  przez środek  naszego kraju i kieruje się do Morza Bałtyckiego.

Wysłuchaj piosenki, spróbuj zapamiętać miasta przez które płynie Wisła i symbole tych miast.

https://www.youtube.com/watch?v=plug6OIrxRM

A teraz odpowiedz:

  • Czy Wisła płynie przez Kraków?
  • Warszawa to stolica Polski, w której możemy zobaczyć  Pałac Kultury i Nauki, Zamek Królewski i wiele inny pięknych miejsc, a jej symbolem jest…
  • Miasto, które pachnie piernikami?

Już wiemy jakie wyjątkowe miejsca są w Polsce. 

Proszę usiądź wygodnie, czas na  wierszyk  o chłopcu, który nazywa siebie  polakiem małym,  przeniesie nas w świat magicznej książki opowiadając  legendę o Lechu, Czechu i Rusie, co pomoże nam zrozumieć  skąd się wzięły symbole narodowe i co one oznaczają.

https://www.youtube.com/watch?v=xQk8p7XY23A 

Słuchałeś(aś) uważnie, jeśli tak to sprawdzam!

  • Na jakim tle unosił się biały orzeł?
  • Czy hymnem narodowym jest pieśń Mazurek  Dąbrowskiego?
  • W jakich barwach jest flaga Polski?
  • Kiedy wywieszamy flagę?
  • Czy każdy kraj ma swoją flagę?

Posłuchaj profesora Szymona, który opowiada z jakimi krajami sąsiaduje Polska. Będziesz miał(a) możliwość zobaczyć flagi państw, które graniczą z naszym państwem.

https://www.youtube.com/watch?v=1Smad9uKJ6w

Teraz już wiesz, że Polska graniczy z siedmioma państwami. Spróbuj je wymienić.

Zapraszam na krótkie podsumowanie informacji  przez  profesora  Szymona.

https://www.youtube.com/watch?v=gqpzdlq4kKM

Proszę wymień trzy symbole narodowe ,

brawo !

Jednym z symboli jest hymn narodowy, posłuchaj pierwszej zwrotki …

https://www.youtube.com/watch?v=ioUutRw9WeQ

 Godło Polski, pokoloruj zgodnie ze wzorem.

Godło

  plac zabaw, karty pracy, s.10,godło Polski

Flaga  Polski. Zachęcam do stworzenia  samodzielnie karty pracy . Przygotuj białą kartkę, podziel na połowę, następnie dolną część kartki wyklej czerwoną bibułą (jeśli masz w domu)  lub pomaluj czerwoną farbą.

Dla chętnych. Przeczytaj lub wysłuchaj wiersza.

Katechizm polskiego dziecka

Władysław Bełza

– Kto ty jesteś?

– Polak mały.

– Jaki znak twój?

– Orzeł biały.

– Gdzie ty mieszkasz?

– Między swemi.

– W jakim kraju?

– W polskiej ziemi.

– Czym ta ziemia?

– Mą ojczyzną.

– Czym zdobyta?

 – Krwią i blizną.

– Czy ją kochasz?

– Kocham szczerze.

– A w co wierzysz?

-W Polskę wierzę.

– Czym ty dla niej?

– Wdzięczne dziecię.

– Coś jej winien?

– Oddać życie.

Powodzenia J

Agnieszka Kukuła

W tym tygodniu przenosimy się na wieś 😊

W poniedziałek na zajęciach  on-line będziemy rozmawiać o kotach.

Proszę obejrzyjcie uważnie bajkę o kocie Filemonie, aby móc odpowiedzieć na pytania:

https://www.youtube.com/watch?v=UYcc84Ne27Y

Ile kotów mieszkało na wsi?

Jaki miały kolor?

Jak miały na imię koty?  

Do czego babcia potrzebowała wełny?

Skąd dziadek wziął wełnę?

Jaka była pogoda?

Teraz dowiemy się jakie zwierzęta żyją na wsi, obejrzyjcie uważnie filmy

https://www.youtube.com/watch?v=grhe9UZvRCw

https://www.youtube.com/watch?v=xrgowwp1V-U

Odpowiedzcie na pytania?

Jakie zwierzęta żyją na wsi?

Jakie wydają odgłosy ?

Jak się nazywają ich domy?

Co nam dają zwierzęta hodowane na wsi?

Popracujmy trochę w naszych podręcznikach.

Plac zabaw, karty pracy 4-latek, s.19,20,21 – 181514_Plac-zabaw.-Czterolatek.-Cz.-2.-Karty-pracy-17-21

Karty pracy trzylatka, s.45,48,52 :
karty pracy, 3-latki, s.45, zwierzęta na wsi
karty pracy, 3-latki, s.48, zając i sałata
karty pracy, s.52, 3-latki, w ogrodzie

A teraz czas na zabawy matematyczne:

Policzmy barany- zabawy matematyczne, cz.2, 4-latki, s.25 – liczenie baranów, zab.mat. s. 25, 4-latki

Połączmy każdą pszczołę z kwiatkiem- zabawy matematyczne, cz.1, 3-latki, s.27 – zab. mat. s.27, 3-latki

Kochani, w załączniku umieszczam Wam 6 obrazków przedstawiających zwierzęta wiejskie,
kaczka i kaczęta
klacz i źrebiątko
koza
krowa i cielątko
kury
maciora i prosięta

Wybierzcie te, które podobają się Wam najbardziej, zastosujcie dowolną technikę:

kredki, papier kolorowy lub farby.

Na koniec labirynt dżdżownicy, karty pracy, 4-latek, s.14 ( Plac zabaw) – labirynt dżdżownicy, karty pracy, 4-latki,

Powodzenia 😊

Pozdrawiam 😊 Małgosia Mrowińska

TYM RAZEM KOCHANI SŁUCHANIE NIE ŚPIEWANIE. PIOSENKI, KTÓRE OTRZYMALIŚCIE DO ŚPIEWANIA W POPRZEDNICH TYGODNIACH, SĄ  AKTUALNE DO MOMENTU POWROTU DO SZKOŁY. ŚPIEWAJCIE, A MIĘDZY PIOSENKAMI I ZAJĘCIAMI CODZIENNYMI POLECAM MUZYCZNY PLAN DNIA.
 

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

KLASA 0A

Skany do ściągnięcia pod linkiem https://drive.google.com/open?id=1graEKqXhJH3hkDKWbINmxxUTGiaJsJyi

Zadania na tydzień 27.04.-30.04.

Poniedziałek 27.04.

kw00 – przeczytaj, lub posłuchaj wiersza, pokoloruj wszystkie literki „w” na niebiesko, narysuj lizaka

kw01 – napisz wyrazy i zdania

kw02 – uzupełnij zbiory zgodnie z zapisem

kw03 – j.w.

kw04 – dokończ rysowanie zwierząt

Podręcznik s.58 – uzupełnij krzyżówkę, nalep literki, rozwiąż rebusy

Wtorek 28.04.

kw05 – rozwiąż zadania z treścią

kw06 – połącz pary obrazków, których nazwy się rymują np. kaczka-paczka, napisz podane sylaby na początku lub na końcu wyrazu „ser”

kw07 – połącz liniami jedno małe i dwa dorosłe zwierzęta tego samego gatunku

kw08 – rozwiąż krzyżówkę (możesz pisać drukowanymi literami)

Podręcznik s.59 – wymów głośno wyrazy, a potem zaznacz odpowiednie głoski, nalep literki w ramkach poniżej, przeczytaj wyraz, przeczytaj zdania i połącz z odpowiednim obrazkiem

Środa 29.04

kw09 – przyjrzyj się obrazkom i ułóż historyjkę w dobrej kolejności, narysuj brakujący element historyjki

kw010 – napisz wyrazy po śladzie

kw011 – wysłuchaj lub przeczytaj i narysuj

kw012 – dokończ rysowanie szlaczków (tak jak potrafisz)

kw013 – uzupełnij tabelkę, oblicz działania, ostanie zad. Jest dodatkowe dla chętnych

kw014 – narysuj jeszcze po 2 takie same obrazki

Czwartek 30.04.

kw015 – pokoloruj na zielono listki z liczbami jednocyfrowymi, na zielono z dwucyfrowymi

kw016 – znajdź wyrazy z literką ”w”, pokoloruj ramki z tymi wyrazami

kw017 – przeczytaj (min. 3 razy ), narysuj pana Tomka i jego traktor

kw18 – do podanych zdań narysuj ilustrację (zdania może ci ktoś przeczytać)

ka019 – skreśl tyle okienek, ile trzeba odjąć, 0blicz i wstaw odpowiedni znak (<,>,=)

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien5

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.

1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;

2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;

3.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.

Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word, print screen)  odsyłać do piątku 08.05.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

¡Adiós Niñas y Niños!

Zadanie z LEGO w załączniku – Żaglówka – klasa 0

Witam
 
Zadanie które mam dla Was w tym tygodniu polega na tym, aby obejrzeć bajkę:
 
 
oraz:
 
przypatrzeć się i policzyć instrumenty, które można w niej zobaczyć.
 

Aby to zrobić, trzeba obejrzeć wielokrotnie, lub zatrzymać odtwarzanie na chwilę, żeby policzyć.

Ciekaw jestem kto z was umie nazwać instrumenty, które zobaczy?
 
Czy wiecie kim staje się Królik Bugs – jak się nazywa ten zawód?
 
Zadanie sprawdzimy na zajęciach online.
 
Pozdrawiam i do zobaczenia!
 
Krystian Kokot

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o sile marzeń: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/bajka-dla-bocianka-czyli-o-tym-ze-wielkie-marzenia-daja-nam-sile-czyta-andrzej-piaseczny i wykonania przygotowanej do niej karty pracy (załącznik). Zadania powinny Wam zająć około 20-30 minut. Powodzenia! Przesyłajcie mi efekty swojej pracy mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 30 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIK:Karta pracy_MARZENIA

KLASA 1A

Lekcje na dni 27-30.04 w załączniku:
Zintegrowane 27-30.04.2020 1a (1)

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien5

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.

1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;

2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;

3.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.

Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word)  odsyłać do wtorku 05.05.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

¡Adiós Niñas y Niños!

Zadanie z LEGO w załączniku – Majowa róża – klasa 1

Witajcie
 

Ostatnio opowiadałem Wam o operze. Tym razem chcę abyście obejrzeli bajkę (Królik Bugs).

Jeśli znacie Królika Bugs’a, to wiecie, że Elmer (myśliwy) chce go w każdym odcinku upolować.
 

Co tym razem wymyślił Bugs, żeby oszukać Elmera?

https://www.youtube.com/watch?v=6jDcWAWRRHo

 
Mam nadzieję, że zapamiętacie już co to jest opera i jak wygląda przedstawienie operowe.
 
 
Pozdrowienia!

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Temat: W maju oddajemy cześć Maryi, Matce Jezusa

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was i Waszych Rodziców J

Zbliża się miesiąc maj. Kojarzy się on każdemu z nas z rozkwitającą i budzącą się do życia przyrodą. Wielu ludzi uważa, że to najpiękniejszy miesiąc. W maju Wasze Mamy będą obchodziły Dzień Matki? Pamiętacie, kiedy dokładnie? Tak, 26 maja.

Są dwa miesiące w roku, w których nasze oczy i myśli skupione są na Maryi. Jeden to październik poświęcony modlitwie różańcowej, a drugi to maj, w którym odprawia się nabożeństwa majowe.

Właśnie w maju w kościołach i przy kapliczkach ludzie modlą się dodatki Bożej, Maryi. Śpiewają pieśni i odmawiają litanię, czyli mówią Maryi najpiękniejsze słowa, którymi Ją nazwano.. Modlitwę tę ułożono w Loreto, mieście we Włoszech, i dlatego nosi nazwę „Litania loretańska”. Wymienia się w niej różne imiona Maryi. Mówimy do Niej, na przykład Matko najmilsza, Panno roztropna, a także Królowo świata. Po każdym z tych pięknych imion wszyscy mówią do Maryi: „módl się za nami”.

Najczęściej śpiewaną pieśnią na nabożeństwie majowym jest pieśń „Chwalcie łąki umajone”. Postarajcie się jej nauczyć, przynajmniej pierwszej zwrotki. Pod tym adresem znajdziecie pieśń, a pod nagraniem także słowa. Rozwińcie: Pokaż więcej.

https://www.youtube.com/watch?v=HWGVqhNaziU

Obejrzyjcie krótki film, w którym usłyszycie o nabożeństwach majowych i usłyszycie też pieśń, której się przed chwilą uczyliście oraz fragment nabożeństwa majowego:

https://www.youtube.com/watch?v=fQhYdE6V8hQ

Wielu malarzy namalowało portret Maryi, powstało także wiele Jej figur. Umieszczone w różnych kościołach i kapliczkach, przypominają o Jej miłości do Pana Jezusa i ludzi. Na całym świecie ludzie proszą Maryję o pomoc, modląc się przed Jej obrazami oraz figurami, powierzając cierpienia, kłopoty i troski. Wierzą, że zaniesie je wszystkie przed tron Pana Jezusa i jak najlepsza Mama będzie wstawiać się za nami.

Proszę byście codziennie w pacierzu odmawiali modlitwę „Zdrowaś Maryjo” i powierzali Maryi wszystkie radości i smutki.

 NOTATKA

Przepiszcie temat, a pod nim narysujcie przydrożną kapliczkę z figurą Maryi. Ładnie ją ozdóbcie. Odeślijcie mi proszę ten rysunek do środy.

Jeśli będziecie mieli jeszcze ochotę, podaję link do filmu o Fatimie, gdzie Maryja ukazywała się trojgu dzieciom.

https://www.youtube.com/watch?v=A7wDtlgbu4M

Zostańcie z Bogiem!

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o sile marzeń: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/bajka-dla-bocianka-czyli-o-tym-ze-wielkie-marzenia-daja-nam-sile-czyta-andrzej-piaseczny i wykonania przygotowanej do niej karty pracy (załącznik). Zadania powinny Wam zająć około 20-30 minut. Powodzenia! Przesyłajcie mi efekty swojej pracy mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 30 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIK:Karta pracy_MARZENIA

KLASA 1B

Lekcje na dni 27-30.04 w załączniku:
Zintegrowane 27-30.04.2020 1b (1)

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien5

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.

1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;

2.plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;

3.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.

Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word)  odsyłać do wtorku 05.05.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

¡Adiós Niñas y Niños!

Zadanie z LEGO w załączniku – Majowa róża – klasa 1

Witajcie
 

Ostatnio opowiadałem Wam o operze. Tym razem chcę abyście obejrzeli bajkę (Królik Bugs).

Jeśli znacie Królika Bugs’a, to wiecie, że Elmer (myśliwy) chce go w każdym odcinku upolować.
 

Co tym razem wymyślił Bugs, żeby oszukać Elmera?

https://www.youtube.com/watch?v=6jDcWAWRRHo

 
Mam nadzieję, że zapamiętacie już co to jest opera i jak wygląda przedstawienie operowe.
 
 
Pozdrowienia!

Drodzy teatralni i nie tylko,
codziennie będą czytane książki, a na koniec zadania dla Was!
Słuchajcie, oglądajcie i działajcie.

Temat: W maju oddajemy cześć Maryi, Matce Jezusa

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was i Waszych Rodziców J

Zbliża się miesiąc maj. Kojarzy się on każdemu z nas z rozkwitającą i budzącą się do życia przyrodą. Wielu ludzi uważa, że to najpiękniejszy miesiąc. W maju Wasze Mamy będą obchodziły Dzień Matki? Pamiętacie, kiedy dokładnie? Tak, 26 maja.

Są dwa miesiące w roku, w których nasze oczy i myśli skupione są na Maryi. Jeden to październik poświęcony modlitwie różańcowej, a drugi to maj, w którym odprawia się nabożeństwa majowe.

Właśnie w maju w kościołach i przy kapliczkach ludzie modlą się dodatki Bożej, Maryi. Śpiewają pieśni i odmawiają litanię, czyli mówią Maryi najpiękniejsze słowa, którymi Ją nazwano.. Modlitwę tę ułożono w Loreto, mieście we Włoszech, i dlatego nosi nazwę „Litania loretańska”. Wymienia się w niej różne imiona Maryi. Mówimy do Niej, na przykład Matko najmilsza, Panno roztropna, a także Królowo świata. Po każdym z tych pięknych imion wszyscy mówią do Maryi: „módl się za nami”.

Najczęściej śpiewaną pieśnią na nabożeństwie majowym jest pieśń „Chwalcie łąki umajone”. Postarajcie się jej nauczyć, przynajmniej pierwszej zwrotki. Pod tym adresem znajdziecie pieśń, a pod nagraniem także słowa. Rozwińcie: Pokaż więcej.

https://www.youtube.com/watch?v=HWGVqhNaziU

Obejrzyjcie krótki film, w którym usłyszycie o nabożeństwach majowych i usłyszycie też pieśń, której się przed chwilą uczyliście oraz fragment nabożeństwa majowego:

https://www.youtube.com/watch?v=fQhYdE6V8hQ

Wielu malarzy namalowało portret Maryi, powstało także wiele Jej figur. Umieszczone w różnych kościołach i kapliczkach, przypominają o Jej miłości do Pana Jezusa i ludzi. Na całym świecie ludzie proszą Maryję o pomoc, modląc się przed Jej obrazami oraz figurami, powierzając cierpienia, kłopoty i troski. Wierzą, że zaniesie je wszystkie przed tron Pana Jezusa i jak najlepsza Mama będzie wstawiać się za nami.

Proszę byście codziennie w pacierzu odmawiali modlitwę „Zdrowaś Maryjo” i powierzali Maryi wszystkie radości i smutki.

 NOTATKA

Przepiszcie temat, a pod nim narysujcie przydrożną kapliczkę z figurą Maryi. Ładnie ją ozdóbcie. Odeślijcie mi proszę ten rysunek do środy.

Jeśli będziecie mieli jeszcze ochotę, podaję link do filmu o Fatimie, gdzie Maryja ukazywała się trojgu dzieciom.

https://www.youtube.com/watch?v=A7wDtlgbu4M

Zostańcie z Bogiem!

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o sile marzeń: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/bajka-dla-bocianka-czyli-o-tym-ze-wielkie-marzenia-daja-nam-sile-czyta-andrzej-piaseczny i wykonania przygotowanej do niej karty pracy (załącznik). Zadania powinny Wam zająć około 20-30 minut. Powodzenia! Przesyłajcie mi efekty swojej pracy mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 30 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIK:Karta pracy_MARZENIA

KLASA 2A

Drodzy Rodzice! Drodzy Uczniowie!

W linku znajduje się zestaw materiałów z języka hiszpańskiego.

https://padlet.com/hiszpanskiedukacja/jhtydzien5

Proszę, aby dzieci wykonywały zadania według ustalonej kolejności.

W zestawie znajdują się krótkie filmiki z instrukcjami i poleceniami, prezentacje oraz Karty Pracy do wykonania.

Karty Pracy przygotowane są w 3 wersjach. Proszę wybrać 1 wersję.

1.plik w formacie: PDF do wydruku, uzupełnienia, zrobienia zdjęcia lub skanu i przesłania;

  1. plik w formacie: Word do edycji, uzupełnia, zapisania i przesłania;

3.wersja interaktywna, po wykonaniu polecenia można zrobić zdjęcie ekranu lub print screen (prt sc) i wysłać.

Pliki załączone w formacie PDF są zawsze plikami podstawowymi, jeśli coś się nie otwiera w Wordzie proszę zaglądać do PDFu.

Proszę, aby uzupełniony zestaw kart pracy z danego tygodnia (w formie zdjęcia, skanu, załącznika Word)  odsyłać do środy 06.05.2020 r.  na adres:

hiszpanski.edukacja@gmail.com

W tytule wiadomości proszę wpisać imię dziecka i pierwszą literę nazwiska, jeśli imię się powtarza oraz klasę.

Za każdą wykonaną kartę pracy, dzieci będą otrzymywały „wirtualną pieczątkę”

Po zebraniu 6 wirtualnych pieczątek dzieci otrzymają ocenę 6.

¡Adiós Niñas y Niños!

Zadanie z LEGO w załączniku – Konewka – klasa 2

Witajcie
 

Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny”, jest tego sporo, proponuję jednego dnia ćwiczyć sobie tylko jedno pole.

Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.

https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r

 
Na zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.
 
Pozdrawiam
 
Krystian Kokot

Baj Pomorski:
odc. 3
https://www.facebook.com/watch/?v=1429237150616663

odc. 4
https://www.facebook.com/watch/?v=239771053834432

Zadania:
1. Sprawdźcie proszę czy Wasze pomysły na przydoy są podobne do tych, które przeżył Królik.
2. Spróbujcie wymyślić/narysować/nagrać/odegrać następne przygody.
3. Możecie nagrywać i przesyłać do mnie historie swoich zabawek.
4. Bawcie się dobrze.

Damian Droszcz

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o baobabie: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-stare-drzewo-czas-zatrzymalo-by-cos-powiedziec-ludziom-czyta-magdalena-stuzynska-brauer/s-dAlu7cXdKVX oraz wykonania karty pracy (załącznik). Dodatkowo, jeśli macie ochotę, zachęcam do wysłuchania piosenki nawiązującej do bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/czego-szukamy-spiewa-ewa-konstancja-bulhak?in=kulczykfoundation/sets/piosenki-piewa-ewa-konstancja. W sumie zadania – razem z dodatkowym – nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 30 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIK:Karta pracy_BAOBAB

Prezentacje z lekcji zintegrowanych

KLASA 2B

Zadania dodatkowe i gry klasy 

Zadanie z LEGO w załączniku – Konewka – klasa 2

Witajcie
 

Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny”, jest tego sporo, proponuję jednego dnia ćwiczyć sobie tylko jedno pole.

Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.

https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r

 
Na zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.
 
Pozdrawiam
 
Krystian Kokot

Baj Pomorski:
odc. 3
https://www.facebook.com/watch/?v=1429237150616663

odc. 4
https://www.facebook.com/watch/?v=239771053834432

Zadania:
1. Sprawdźcie proszę czy Wasze pomysły na przydoy są podobne do tych, które przeżył Królik.
2. Spróbujcie wymyślić/narysować/nagrać/odegrać następne przygody.
3. Możecie nagrywać i przesyłać do mnie historie swoich zabawek.
4. Bawcie się dobrze.

Damian Droszcz

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o baobabie: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-stare-drzewo-czas-zatrzymalo-by-cos-powiedziec-ludziom-czyta-magdalena-stuzynska-brauer/s-dAlu7cXdKVX oraz wykonania karty pracy (załącznik). Dodatkowo, jeśli macie ochotę, zachęcam do wysłuchania piosenki nawiązującej do bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/czego-szukamy-spiewa-ewa-konstancja-bulhak?in=kulczykfoundation/sets/piosenki-piewa-ewa-konstancja. W sumie zadania – razem z dodatkowym – nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 30 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIK:Karta pracy_BAOBAB

Prezentacje z lekcji zintegrowanych

KLASA 3A

 

Zadania dodatkowe i gry klasy 

Zadanie z LEGO w załączniku – Uczeń – klasa 3

Witajcie

Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny”, jest tego sporo, proponuję jednego dnia ćwiczyć sobie tylko jedno pole.

Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.

https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r

Tak jak ostatnio, na zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.

Pozdrawiam

Krystian Kokot

Baj Pomorski:
odc. 3
https://www.facebook.com/watch/?v=1429237150616663

odc. 4
https://www.facebook.com/watch/?v=239771053834432

Zadania:
1. Sprawdźcie proszę czy Wasze pomysły na przydoy są podobne do tych, które przeżył Królik.
2. Spróbujcie wymyślić/narysować/nagrać/odegrać następne przygody.
3. Możecie nagrywać i przesyłać do mnie historie swoich zabawek.
4. Bawcie się dobrze.

Damian Droszcz

Witam,
lekcje religii w załączniku – kl. 3 a, b. c, Sakramenty inicjacji

Pozdrawiam
Dariusz Gejda

Temat: Z Maryją wielbimy Pana Jezusa – nabożeństwo majowe

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was na dzisiejszej katechezie i proszę o odmówienie modlitwy „Zdrowaś Maryjo”, bo o Maryi dzisiaj będziemy mówić.

Dzisiaj zachęcam Was do udziału w lekcji interaktywnej, którą znajdziecie pod adresem:

https://view.genial.ly/5ea194ad2381030d807d6be7/dossier-mama-krolowa?fbclid=IwAR2e2x2zPjNkxG944YmP_IXnFebapY6187Ilm9KzmonslqASi33FwvqNaJY

W książeczce do nabożeństwa znajdź „Litanię loretańską”, zaznacz ją obrazkiem i staraj się czytać ją w maju, gdyż jest to miesiąc poświęcony Maryi i na nabożeństwach majowych śpiewa się tę litanię.

Pod tematem napisz  za co należy kochać Maryję. Możesz wkleić obrazek z Matką Bożą.

Życzę owocnej pracy

Pozdrawiam serdecznie i z Panem Bogiem!

KLASA 3B

 

Zadania dodatkowe i gry klasy 

Zadanie z LEGO w załączniku – Uczeń – klasa 3

Witajcie

Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny”, jest tego sporo, proponuję jednego dnia ćwiczyć sobie tylko jedno pole.

Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.

https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r

Tak jak ostatnio, na zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.

Pozdrawiam

Krystian Kokot

Baj Pomorski:
odc. 3
https://www.facebook.com/watch/?v=1429237150616663

odc. 4
https://www.facebook.com/watch/?v=239771053834432

Zadania:
1. Sprawdźcie proszę czy Wasze pomysły na przydoy są podobne do tych, które przeżył Królik.
2. Spróbujcie wymyślić/narysować/nagrać/odegrać następne przygody.
3. Możecie nagrywać i przesyłać do mnie historie swoich zabawek.
4. Bawcie się dobrze.

Damian Droszcz

Witam,
lekcje religii w załączniku – kl. 3 a, b. c, Sakramenty inicjacji

Pozdrawiam
Dariusz Gejda

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o baobabie: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-stare-drzewo-czas-zatrzymalo-by-cos-powiedziec-ludziom-czyta-magdalena-stuzynska-brauer/s-dAlu7cXdKVX oraz wykonania karty pracy (załącznik). Dodatkowo, jeśli macie ochotę, zachęcam do wysłuchania piosenki nawiązującej do bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/czego-szukamy-spiewa-ewa-konstancja-bulhak?in=kulczykfoundation/sets/piosenki-piewa-ewa-konstancja. W sumie zadania – razem z dodatkowym – nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 30 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIK:Karta pracy_BAOBAB

KLASA 3C

 

Proszę o uzupełnienie stron w zeszycie ćwiczeń, str 39-41.
 
Zachęcam do wykonywania zadań z pliku dla chętnych.

Są nowe zadania.

 

Zadania dodatkowe i gry klasy

Zadanie z LEGO w załączniku – Uczeń – klasa 3

Witajcie

Udostępniam Wam muzykę i planszę do gry “Monopol muzyczny”, jest tego sporo, proponuję jednego dnia ćwiczyć sobie tylko jedno pole.

Można sobie pobrać i słuchać, ćwiczyć rozpoznawanie utworów i wykonywać pozostałe ćwiczenia z gry.

https://drive.google.com/open?id=10mlJmlmaKSHEeE2ZKcBS4AUaOmYlzB-r

Tak jak ostatnio, na zajęcia przygotujcie kartki z numerami od 1 do 12 oraz osobną kartkę na której będziecie zapisywać swoje osiągnięcia. Przyda się także kalkulator.

Pozdrawiam

Krystian Kokot

Baj Pomorski:
odc. 3
https://www.facebook.com/watch/?v=1429237150616663

odc. 4
https://www.facebook.com/watch/?v=239771053834432

Zadania:
1. Sprawdźcie proszę czy Wasze pomysły na przydoy są podobne do tych, które przeżył Królik.
2. Spróbujcie wymyślić/narysować/nagrać/odegrać następne przygody.
3. Możecie nagrywać i przesyłać do mnie historie swoich zabawek.
4. Bawcie się dobrze.

Damian Droszcz

Witam,
lekcje religii w załączniku – kl. 3 a, b. c, Sakramenty inicjacji

Pozdrawiam
Dariusz Gejda

Dziś zapraszam do wysłuchania bajki o baobabie: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/jak-stare-drzewo-czas-zatrzymalo-by-cos-powiedziec-ludziom-czyta-magdalena-stuzynska-brauer/s-dAlu7cXdKVX oraz wykonania karty pracy (załącznik). Dodatkowo, jeśli macie ochotę, zachęcam do wysłuchania piosenki nawiązującej do bajki: https://soundcloud.com/kulczykfoundation/czego-szukamy-spiewa-ewa-konstancja-bulhak?in=kulczykfoundation/sets/piosenki-piewa-ewa-konstancja. W sumie zadania – razem z dodatkowym – nie powinny Wam zająć więcej niż 30-40 minut. Powodzenia! Zachęcam do przesłania mi efektów swojej pracy, wysyłajcie mi je mailowo: beata.bozejewicz@gmail.com do 30 kwietnia. Praca będzie oceniona tak, jak na zajęciach (czyli plusami za aktywność).

PLIK:Karta pracy_BAOBAB

Temat: Z Maryją wielbimy Pana Jezusa – nabożeństwo majowe

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Witam Was na dzisiejszej katechezie i proszę o odmówienie modlitwy „Zdrowaś Maryjo”, bo o Maryi dzisiaj będziemy mówić.

Dzisiaj zachęcam Was do udziału w lekcji interaktywnej, którą znajdziecie pod adresem:

https://view.genial.ly/5ea194ad2381030d807d6be7/dossier-mama-krolowa?fbclid=IwAR2e2x2zPjNkxG944YmP_IXnFebapY6187Ilm9KzmonslqASi33FwvqNaJY

W książeczce do nabożeństwa znajdź „Litanię loretańską”, zaznacz ją obrazkiem i staraj się czytać ją w maju, gdyż jest to miesiąc poświęcony Maryi i na nabożeństwach majowych śpiewa się tę litanię.

Pod tematem napisz  za co należy kochać Maryję. Możesz wkleić obrazek z Matką Bożą.

Życzę owocnej pracy

Pozdrawiam serdecznie i z Panem Bogiem!

image/svg+xml

Menu

Śledź nas