e-learning 16.11 – 20.11 – 1-8

Klasa 1a

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Super trening CARDIO dla rodziców z dziećmi:

https://www.youtube.com/watch?v=VgBp1eu8xUM

  1. Skuteczna metoda nauki skakania na skakance.

Zapoznaj się z filmem poniżej, ćwicz i po powrocie do szkoły weź udział w konkursie skakania na skakance.

https://www.youtube.com/watch?v=nS8gGrKXgBQ

W tym tygodniu obchodzimy Światowy Dzień Filozofii. Etyka, czyli nasz przedmiot, jest częścią filozofii. Dlatego zapraszam na filozoficzne, rodzinne rozważania wraz z pytaniami z książki: „Dobro i zło – co to takiego?” Oscara Brenifiera i Clementa Devauxa. Owocnych dociekań!

DZIECI FILOZOFUJĄ_Czy powinniśmy robić to, na co mamy ochotę

Klasa 1b

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Super trening CARDIO dla rodziców z dziećmi:

https://www.youtube.com/watch?v=VgBp1eu8xUM

  1. Skuteczna metoda nauki skakania na skakance.

Zapoznaj się z filmem poniżej, ćwicz i po powrocie do szkoły weź udział w konkursie skakania na skakance.

https://www.youtube.com/watch?v=nS8gGrKXgBQ

W tym tygodniu obchodzimy Światowy Dzień Filozofii. Etyka, czyli nasz przedmiot, jest częścią filozofii. Dlatego zapraszam na filozoficzne, rodzinne rozważania wraz z pytaniami z książki: „Dobro i zło – co to takiego?” Oscara Brenifiera i Clementa Devauxa. Owocnych dociekań!

DZIECI FILOZOFUJĄ_Czy powinniśmy robić to, na co mamy ochotę

Klasa 2a

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Super trening CARDIO dla rodziców z dziećmi:

https://www.youtube.com/watch?v=VgBp1eu8xUM

  1. Skuteczna metoda nauki skakania na skakance.

Zapoznaj się z filmem poniżej, ćwicz i po powrocie do szkoły weź udział w konkursie skakania na skakance.

https://www.youtube.com/watch?v=nS8gGrKXgBQ

Programowanie zadania:
Dokończ rysunek zaczynając od czerwonej kropki – zadanie 1
Wyznaczanie trasy – zadanie 2

W tym tygodniu obchodzimy Światowy Dzień Filozofii. Etyka, czyli nasz przedmiot, jest częścią filozofii. Dlatego zapraszam na filozoficzne, rodzinne rozważania wraz z pytaniami z książki: „Dobro i zło – co to takiego?” Oscara Brenifiera i Clementa Devauxa. Owocnych dociekań!

DZIECI FILOZOFUJĄ_Czy powinniśmy robić to, na co mamy ochotę

Zadania:
1. Policz ile postaci występuje w słuchowisku.
2. Narysuj jak mogą wyglądać postacie.
3.Wybierz jedną scenę ze słuchowiska i ją narysuj.
4. Po narysowaniu tej sceny zabaw się w dubbing (podkładanie głosów) i nagraj swoje dialogi. Jeśli masz problem z wymyśleniem możesz skorzystać z dialogów, które są w słuchowisku.
5. Odegraj przed rodzicami wybraną scenę.

Pozdrawiam,
Damian Droszcz

Klasa 2b

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Super trening CARDIO dla rodziców z dziećmi:

https://www.youtube.com/watch?v=VgBp1eu8xUM

  1. Skuteczna metoda nauki skakania na skakance.

Zapoznaj się z filmem poniżej, ćwicz i po powrocie do szkoły weź udział w konkursie skakania na skakance.

https://www.youtube.com/watch?v=nS8gGrKXgBQ

Programowanie zadania:
Dokończ rysunek zaczynając od czerwonej kropki – zadanie 1
Wyznaczanie trasy – zadanie 2

W tym tygodniu obchodzimy Światowy Dzień Filozofii. Etyka, czyli nasz przedmiot, jest częścią filozofii. Dlatego zapraszam na filozoficzne, rodzinne rozważania wraz z pytaniami z książki: „Dobro i zło – co to takiego?” Oscara Brenifiera i Clementa Devauxa. Owocnych dociekań!

DZIECI FILOZOFUJĄ_Czy powinniśmy robić to, na co mamy ochotę

Zadania:
1. Policz ile postaci występuje w słuchowisku.
2. Narysuj jak mogą wyglądać postacie.
3.Wybierz jedną scenę ze słuchowiska i ją narysuj.
4. Po narysowaniu tej sceny zabaw się w dubbing (podkładanie głosów) i nagraj swoje dialogi. Jeśli masz problem z wymyśleniem możesz skorzystać z dialogów, które są w słuchowisku.
5. Odegraj przed rodzicami wybraną scenę.

Pozdrawiam,
Damian Droszcz

Klasa 3a

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Super trening CARDIO dla rodziców z dziećmi:

https://www.youtube.com/watch?v=VgBp1eu8xUM

  1. Skuteczna metoda nauki skakania na skakance.

Zapoznaj się z filmem poniżej, ćwicz i po powrocie do szkoły weź udział w konkursie skakania na skakance.

https://www.youtube.com/watch?v=nS8gGrKXgBQ

Programowanie zadania:
Dokończ rysunek zaczynając od czerwonej kropki – zadanie 1a
Wyznaczanie trasy – zadanie 2

Zadania “zakodowany obrazek” przygotowane dla was przez jedną z waszych koleżanek:
dyktando
dyktando 2

W tym tygodniu obchodzimy Światowy Dzień Filozofii. Etyka, czyli nasz przedmiot, jest częścią filozofii. Dlatego zapraszam na filozoficzne, rodzinne rozważania wraz z pytaniami z książki: „Dobro i zło – co to takiego?” Oscara Brenifiera i Clementa Devauxa. Owocnych dociekań!

DZIECI FILOZOFUJĄ_Czy powinniśmy robić to, na co mamy ochotę

Katecheza w załączniku – klasy trzecie 16 – 20. 11. 2020

Klasa 3b

Zadania do wykonania w tygodniu:

  1. Super trening CARDIO dla rodziców z dziećmi:

https://www.youtube.com/watch?v=VgBp1eu8xUM

  1. Skuteczna metoda nauki skakania na skakance.

Zapoznaj się z filmem poniżej, ćwicz i po powrocie do szkoły weź udział w konkursie skakania na skakance.

https://www.youtube.com/watch?v=nS8gGrKXgBQ

Programowanie zadania:
Dokończ rysunek zaczynając od czerwonej kropki – zadanie 1a
Wyznaczanie trasy – zadanie 2

Zadania “zakodowany obrazek” przygotowane dla was przez jedną z waszych koleżanek:
dyktando
dyktando 2

W tym tygodniu obchodzimy Światowy Dzień Filozofii. Etyka, czyli nasz przedmiot, jest częścią filozofii. Dlatego zapraszam na filozoficzne, rodzinne rozważania wraz z pytaniami z książki: „Dobro i zło – co to takiego?” Oscara Brenifiera i Clementa Devauxa. Owocnych dociekań!

DZIECI FILOZOFUJĄ_Czy powinniśmy robić to, na co mamy ochotę

Katecheza w załączniku – klasy trzecie 16 – 20. 11. 2020

Klasa 4a

Drodzy Uczniowie!

Poznaliście już kreskę jako jeden z elementów obrazu – teraz kolej na barwę. Barwy podstawowe to: czerwona, żółta i niebieska. Pary kolorów podstawowych po zmieszaniu ze sobą dają barwy pochodne: fioletową, pomarańczową i zieloną.

Żółty + czerwony = pomarańczowy

Żółty + niebieski = zielony

Czerwony + niebieski = fioletowy

Barwy podstawowe i pochodne tworzą koło barw.

.                  

Poćwiczcie mieszanie kolorów. Wykonajcie farbami plakatowymi lub akwarelami obrazek      ( temat dowolny) w którym użyjecie barw podstawowych i pochodnych. Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Egoizm i altruizm.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś chciałabym żebyśmy wspólnie zastanowili się nad tym, czym jest egoizm, a czym: altruizm. Wykonajcie zadania z karty pracy.

Karta pracy_EGOIZM i ALTRUIZM

Chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (nie bójcie się błędów, ocenię samo podejście).                          

Macie czas do końca tygodnia (22 listopada). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 16 – 20. 11. 2020

Klasa 4b

Drodzy Uczniowie!

Poznaliście już kreskę jako jeden z elementów obrazu – teraz kolej na barwę. Barwy podstawowe to: czerwona, żółta i niebieska. Pary kolorów podstawowych po zmieszaniu ze sobą dają barwy pochodne: fioletową, pomarańczową i zieloną.

Żółty + czerwony = pomarańczowy

Żółty + niebieski = zielony

Czerwony + niebieski = fioletowy

Barwy podstawowe i pochodne tworzą koło barw.

.                  

Poćwiczcie mieszanie kolorów. Wykonajcie farbami plakatowymi lub akwarelami obrazek      ( temat dowolny) w którym użyjecie barw podstawowych i pochodnych. Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Egoizm i altruizm.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś chciałabym żebyśmy wspólnie zastanowili się nad tym, czym jest egoizm, a czym: altruizm. Wykonajcie zadania z karty pracy.

Karta pracy_EGOIZM i ALTRUIZM

Chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (nie bójcie się błędów, ocenię samo podejście).                          

Macie czas do końca tygodnia (22 listopada). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 16 – 20. 11. 2020

Klasa 4c

Drodzy Uczniowie!

Poznaliście już kreskę jako jeden z elementów obrazu – teraz kolej na barwę. Barwy podstawowe to: czerwona, żółta i niebieska. Pary kolorów podstawowych po zmieszaniu ze sobą dają barwy pochodne: fioletową, pomarańczową i zieloną.

Żółty + czerwony = pomarańczowy

Żółty + niebieski = zielony

Czerwony + niebieski = fioletowy

Barwy podstawowe i pochodne tworzą koło barw.

.                  

Poćwiczcie mieszanie kolorów. Wykonajcie farbami plakatowymi lub akwarelami obrazek      ( temat dowolny) w którym użyjecie barw podstawowych i pochodnych. Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Egoizm i altruizm.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Dziś chciałabym żebyśmy wspólnie zastanowili się nad tym, czym jest egoizm, a czym: altruizm. Wykonajcie zadania z karty pracy.

Karta pracy_EGOIZM i ALTRUIZM

Chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (nie bójcie się błędów, ocenię samo podejście).                          

Macie czas do końca tygodnia (22 listopada). Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny. Na zadanie poświęćcie do 20 minut, ocenię je tradycyjnie plusami. Pozdrawiam!

Katecheza w załączniku – klasy czwarte 16 – 20. 11. 2020

Klasa 5a

Drodzy Uczniowie!

Rzeźba to dziedzina sztuki, w której buduje się kompozycje trójwymiarowe. Kompozycja trójwymiarowa to taka, która ma trzy wymiary: wysokość, szerokość i głębokość. Rzeźbę możemy obejrzeć z każdej strony. Ze względu na rodzaj materiału i sposób obróbki rozróżniamy rzeźbę w kamieniu, w metalu, w drewnie, wosku, glinie, gipsie, papierze, mydle, plastelinie itp.

Wykonajcie prostą rzeźbę pt. „Papierowe ptaki”. Do wykonania pracy możecie użyć różnego rodzaju papieru.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Zdrowie jako wartość etyczna.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

W ramach podsumowania serii naszych zajęć poświęconych zdrowiu odpowiedzcie na pytanie z karty pracy: ZDROWIE. A chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (nie bójcie się błędów, ocenię samo podejście).           

Karta pracy_ZDROWIE

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 22 listopada. Zadania ocenię tradycyjnymi plusami. Powodzenia!

Katecheza w załączniku – klasy piąte 16 – 20. 11. 2020

Klasa 5b

Drodzy Uczniowie!

Rzeźba to dziedzina sztuki, w której buduje się kompozycje trójwymiarowe. Kompozycja trójwymiarowa to taka, która ma trzy wymiary: wysokość, szerokość i głębokość. Rzeźbę możemy obejrzeć z każdej strony. Ze względu na rodzaj materiału i sposób obróbki rozróżniamy rzeźbę w kamieniu, w metalu, w drewnie, wosku, glinie, gipsie, papierze, mydle, plastelinie itp.

Wykonajcie prostą rzeźbę pt. „Papierowe ptaki”. Do wykonania pracy możecie użyć różnego rodzaju papieru.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Zdrowie jako wartość etyczna.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

W ramach podsumowania serii naszych zajęć poświęconych zdrowiu odpowiedzcie na pytanie z karty pracy: ZDROWIE. A chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (nie bójcie się błędów, ocenię samo podejście).           

Karta pracy_ZDROWIE

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 22 listopada. Zadania ocenię tradycyjnymi plusami. Powodzenia!

Katecheza w załączniku – klasy piąte 16 – 20. 11. 2020

Klasa 6a

Drodzy Uczniowie!

Relief to dzieło plastyczne, którego elementy umieszczone są na płaszczyźnie. Relief można oglądać z przodu i z boku. Wykonajcie relief z  papieru (temat dowolny) i sfotografujcie go przy zastosowaniu ostrego światła. Wszystkie naklejone elementy muszą być wypukłe.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Powinność etyczna.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Powinność etyczna to inaczej nasza odpowiedzialność za innych ludzi i świat, to pewnego typu „obowiązek” czynienia dobra. Pytaniem, na które każdy sam musi sobie odpowiedzieć jest to, w jakim stopniu powinniśmy np. pomagać innym ludziom. To zwykły obowiązek czy kwestia zupełnie dobrowolna? Obejrzyjcie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=RCkbBeKP-Ik&feature=youtu.be (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie rozwiążcie kartę pracy (poświęcając na nią maksymalnie 30 minut).

Karta pracy_POWINNOŚĆ ETYCZNA

A chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (nie bójcie się błędów, ocenię samo podejście).   

Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 22 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasa szóste 16 – 20. 11. 2020

Klasa 6b

Drodzy Uczniowie!

Relief to dzieło plastyczne, którego elementy umieszczone są na płaszczyźnie. Relief można oglądać z przodu i z boku. Wykonajcie relief z  papieru (temat dowolny) i sfotografujcie go przy zastosowaniu ostrego światła. Wszystkie naklejone elementy muszą być wypukłe.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Powinność etyczna.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Powinność etyczna to inaczej nasza odpowiedzialność za innych ludzi i świat, to pewnego typu „obowiązek” czynienia dobra. Pytaniem, na które każdy sam musi sobie odpowiedzieć jest to, w jakim stopniu powinniśmy np. pomagać innym ludziom. To zwykły obowiązek czy kwestia zupełnie dobrowolna? Obejrzyjcie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=RCkbBeKP-Ik&feature=youtu.be (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie rozwiążcie kartę pracy (poświęcając na nią maksymalnie 30 minut).

Karta pracy_POWINNOŚĆ ETYCZNA

A chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (nie bójcie się błędów, ocenię samo podejście).   

Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 22 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasa szóste 16 – 20. 11. 2020

Klasa 6c

Drodzy Uczniowie!

Relief to dzieło plastyczne, którego elementy umieszczone są na płaszczyźnie. Relief można oglądać z przodu i z boku. Wykonajcie relief z  papieru (temat dowolny) i sfotografujcie go przy zastosowaniu ostrego światła. Wszystkie naklejone elementy muszą być wypukłe.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Powinność etyczna.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Powinność etyczna to inaczej nasza odpowiedzialność za innych ludzi i świat, to pewnego typu „obowiązek” czynienia dobra. Pytaniem, na które każdy sam musi sobie odpowiedzieć jest to, w jakim stopniu powinniśmy np. pomagać innym ludziom. To zwykły obowiązek czy kwestia zupełnie dobrowolna? Obejrzyjcie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=RCkbBeKP-Ik&feature=youtu.be (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie rozwiążcie kartę pracy (poświęcając na nią maksymalnie 30 minut).

Karta pracy_POWINNOŚĆ ETYCZNA

A chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (nie bójcie się błędów, ocenię samo podejście).   

Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 22 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasa szóste 16 – 20. 11. 2020

Klasa 6d

Drodzy Uczniowie!

Relief to dzieło plastyczne, którego elementy umieszczone są na płaszczyźnie. Relief można oglądać z przodu i z boku. Wykonajcie relief z  papieru (temat dowolny) i sfotografujcie go przy zastosowaniu ostrego światła. Wszystkie naklejone elementy muszą być wypukłe.

Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Powinność etyczna.

Dzień dobry drodzy uczniowie!

Powinność etyczna to inaczej nasza odpowiedzialność za innych ludzi i świat, to pewnego typu „obowiązek” czynienia dobra. Pytaniem, na które każdy sam musi sobie odpowiedzieć jest to, w jakim stopniu powinniśmy np. pomagać innym ludziom. To zwykły obowiązek czy kwestia zupełnie dobrowolna? Obejrzyjcie filmik: https://www.youtube.com/watch?v=RCkbBeKP-Ik&feature=youtu.be (pamiętajcie o bezpiecznym korzystaniu z sieci!), a następnie rozwiążcie kartę pracy (poświęcając na nią maksymalnie 30 minut).

Karta pracy_POWINNOŚĆ ETYCZNA

A chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (nie bójcie się błędów, ocenię samo podejście).   

Rozwiązania z karty pracy wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 22 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasa szóste 16 – 20. 11. 2020

Klasa 7a

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 

Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=DyJX6MrFXjNOQs4eudd6Lx9PlTlbdt3oEXH5Z3CEldkkCX5Fp9

  1. Skoki na skakance:

 

Wykonaj 150 skoków obunóż na skakance ,trzy razy w tygodniu. Jeżeli jeszcze nie potrafisz skakać, obejrzyj krótki film ze skuteczną metodą nauczania:

https://www.youtube.com/watch?v=nS8gGrKXgBQ

  1. Edukacja zdrowotna:

Zapoznajcie się z filmem dotyczącym prawidłowego odżywiania, które jest bardzo ważne dla Waszego prawidłowego rozwoju.

https://www.youtube.com/watch?v=GUuPGSQrfcA

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (22.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy e-mail do nauczycieli WF (wysyłamy tylko do jednego):

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Drodzy Uczniowie!

Relief to dzieło plastyczne, którego elementy umieszczone są na płaszczyźnie. Relief można oglądać z przodu i z boku. Wykonajcie abstrakcyjny relief z białego papieru i sfotografujcie go przy zastosowaniu ostrego światła. Wszystkie naklejone elementy muszą być wypukłe. Papier można składać, nacinać, modelować i wygniatać.


Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Tolerancja i jej granice.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Omówiliśmy już najważniejsze pojęcia związane z problemem nietolerancji. Czas więc zająć się pojęciem tolerancji. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut. A chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (ocenię najlepsze wyniki).       

Karta pracy_TOLERANCJA

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 22 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasa siódme 16 – 20. 11. 2020

Klasa 7b

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 

Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=DyJX6MrFXjNOQs4eudd6Lx9PlTlbdt3oEXH5Z3CEldkkCX5Fp9

  1. Skoki na skakance:

 

Wykonaj 150 skoków obunóż na skakance ,trzy razy w tygodniu. Jeżeli jeszcze nie potrafisz skakać, obejrzyj krótki film ze skuteczną metodą nauczania:

https://www.youtube.com/watch?v=nS8gGrKXgBQ

  1. Edukacja zdrowotna:

Zapoznajcie się z filmem dotyczącym prawidłowego odżywiania, które jest bardzo ważne dla Waszego prawidłowego rozwoju.

https://www.youtube.com/watch?v=GUuPGSQrfcA

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (22.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy e-mail do nauczycieli WF (wysyłamy tylko do jednego):

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Drodzy Uczniowie!

Relief to dzieło plastyczne, którego elementy umieszczone są na płaszczyźnie. Relief można oglądać z przodu i z boku. Wykonajcie abstrakcyjny relief z białego papieru i sfotografujcie go przy zastosowaniu ostrego światła. Wszystkie naklejone elementy muszą być wypukłe. Papier można składać, nacinać, modelować i wygniatać.


Sfotografujcie swoją pracę i prześlijcie (do 22 listopada) na mój adres mailowy ostrowskabeataedu@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie

Temat: Tolerancja i jej granice.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Omówiliśmy już najważniejsze pojęcia związane z problemem nietolerancji. Czas więc zająć się pojęciem tolerancji. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut. A chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (ocenię najlepsze wyniki).       

Karta pracy_TOLERANCJA

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 22 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasa siódme 16 – 20. 11. 2020

Klasa 8a

  1. Zadania do wykonania w tygodniu:

 

Wykonaj trening razem z trenerem na filmie podanym poniżej.

Po wykonaniu zadania napisz wiadomość zwrotną do nauczyciela na tej samej stronie.

https://ewf.h1.pl/student/?token=DyJX6MrFXjNOQs4eudd6Lx9PlTlbdt3oEXH5Z3CEldkkCX5Fp9

  1. Skoki na skakance:

 

Wykonaj 150 skoków obunóż na skakance ,trzy razy w tygodniu. Jeżeli jeszcze nie potrafisz skakać, obejrzyj krótki film ze skuteczną metodą nauczania:

https://www.youtube.com/watch?v=nS8gGrKXgBQ

  1. Edukacja zdrowotna:

Zapoznajcie się z filmem dotyczącym prawidłowego odżywiania, które jest bardzo ważne dla Waszego prawidłowego rozwoju.

https://www.youtube.com/watch?v=GUuPGSQrfcA

  1. #Zostańwdomu/Sport – Wasza aktywność fizyczna w czasie kwarantanny

Zachęcamy do wykonania podanych zadań. Do niedzieli (22.11), czekamy na Wasze krótkie sprawozdania, relacje, zdjęcia, filmiki, screeny, którymi możecie się pochwalić z aktywności sportowej w minionym tygodniu.

Pamiętajcie:

  • każda osoba, która prześle informacje do nauczyciela ze swojej tygodniowej aktywności fizycznej otrzymuje “+”
  • drugi „+” za pozostawienie informacji po wykonanej lekcji na platformie

e- Wychowanie Fizyczne (pierwszy link)

Poniżej podajemy e-mail do nauczycieli WF (wysyłamy tylko do jednego):

Helena Romańska  wfedukacjahr@gmail.com

Sławomir Masłowski  wfedukacjasm@gmail.com

Temat: Tolerancja i jej granice.

Dzień dobry drodzy uczniowie! Omówiliśmy już najważniejsze pojęcia związane z problemem nietolerancji. Czas więc zająć się pojęciem tolerancji. Na zadania z karty pracy poświęćcie od 20 do 40 minut. A chętnych zapraszam do wspólnego świętowania Światowego Dnia Filozofii poprzez rozwiązanie quizu: https://www.testportal.pl/test.html?t=HKhBUQHvxcxE (ocenię najlepsze wyniki).       

Karta pracy_TOLERANCJA

Rozwiązania wyślijcie mi na maila (beata.bozejewicz@gmail.com) lub przez dziennik elektroniczny do 22 listopada. Pracę ocenię plusami za aktywność tak jak na lekcji (na 5 za niepełne zadanie i na 6 za 100%).

Katecheza w załączniku – klasa ósma 16 – 20. 11. 2020

image/svg+xml

Menu

Śledź nas